Liittokokouksesta

Terveisia

Onko liittokokouksesta saatavissa mitään terveisiä?

23

1602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.C.

      Täällä "villien" palstallako noita numeroitujen liittoasioita pitäisi puida? Hyi helkkari!

      • jäseniä....

        Ei kai sitä noin ole syytä suhtautua? Meistä jotkut eivät ehkä ole vielä sfc-jäseniä ja aloittajan tavoin minuakin kiinostaa liiton asiat. Hyvinkin olen uusi jäsen jatkossa.
        Koko syksyn on puhuttu edullisemmista jäsenmaksuista, jos haluaa kuulua kahteen tai useampaan alueyhdistykseen. Tämä asia kiinnostaa minuakin, jos jollakin on tarkempaa tietoa kokouksesta. Kiitos jo etukäteen.


      • jäseniä.... kirjoitti:

        Ei kai sitä noin ole syytä suhtautua? Meistä jotkut eivät ehkä ole vielä sfc-jäseniä ja aloittajan tavoin minuakin kiinostaa liiton asiat. Hyvinkin olen uusi jäsen jatkossa.
        Koko syksyn on puhuttu edullisemmista jäsenmaksuista, jos haluaa kuulua kahteen tai useampaan alueyhdistykseen. Tämä asia kiinnostaa minuakin, jos jollakin on tarkempaa tietoa kokouksesta. Kiitos jo etukäteen.

        En aivan täysin ymmärrä ideaa kuulua useampaan jäsenyhdistykseen, ainoa hyöty lienee jos kausipaikan saa halvemmalla useammalla alueella? Tämä on jäänyt kokeilematta kuulumalla kierteleviin yksilöihin. Kausipaikkaa ei ole koskaan ollut vaan tulevastahan ei tiedä. Jäsenenä voit vierailla jokaisella (lähes) alueella jäsenhintaan, joten tässä mielessä ei ratkaise mihin yhdistykseen kuulut.

        Näin yhdenkin yhdistyksen jäsenenä olen vallan mainiosti pärjännyt eikä kukaan ole sorsinut väärään yhdistykseen kuulumisesta. Jäsenmaksu sinänsä on vain symbolinen kuluerä kun vertaa sitä harrastuksen muihin kuluihin. Kun laskee pensat/tiiselit vakuutukset vuodessa ei jäsenmaksut paljoa hetkauta.

        Tilasin vast'ikään isännöitsijän todistuksen jonka mukana sain muutaman kopion taseesta ja talouserviosta, yhteensä alle 10 kopiota hintaan joka on lähes tupla verrettuna jäsenmaksuun karavaanareissa. Onneksi en tarvitse joka vuosi.

        Lopuksi vielä, tervetuloa rattoisaan joukkoomme viihtymään.


      • älyätkö
        jäseniä.... kirjoitti:

        Ei kai sitä noin ole syytä suhtautua? Meistä jotkut eivät ehkä ole vielä sfc-jäseniä ja aloittajan tavoin minuakin kiinostaa liiton asiat. Hyvinkin olen uusi jäsen jatkossa.
        Koko syksyn on puhuttu edullisemmista jäsenmaksuista, jos haluaa kuulua kahteen tai useampaan alueyhdistykseen. Tämä asia kiinnostaa minuakin, jos jollakin on tarkempaa tietoa kokouksesta. Kiitos jo etukäteen.

        Miksi täällä kyselet liittokokouksen päätöksistä? Ne ovat vapaasti kaikkien halukkaiden luettavissa karavaanarit.fi sivuilta. http://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/uutiset_ja_tiedotteet/?x29263=13133671

        Ehdotus maksaa liiton osuus jäsenmaksusta vain kerran, jos on liittynyt jäseneksi useampaan jäsenyhdistykseen, on mennyt läpi.


      • jämpti
        karva.naamari kirjoitti:

        En aivan täysin ymmärrä ideaa kuulua useampaan jäsenyhdistykseen, ainoa hyöty lienee jos kausipaikan saa halvemmalla useammalla alueella? Tämä on jäänyt kokeilematta kuulumalla kierteleviin yksilöihin. Kausipaikkaa ei ole koskaan ollut vaan tulevastahan ei tiedä. Jäsenenä voit vierailla jokaisella (lähes) alueella jäsenhintaan, joten tässä mielessä ei ratkaise mihin yhdistykseen kuulut.

        Näin yhdenkin yhdistyksen jäsenenä olen vallan mainiosti pärjännyt eikä kukaan ole sorsinut väärään yhdistykseen kuulumisesta. Jäsenmaksu sinänsä on vain symbolinen kuluerä kun vertaa sitä harrastuksen muihin kuluihin. Kun laskee pensat/tiiselit vakuutukset vuodessa ei jäsenmaksut paljoa hetkauta.

        Tilasin vast'ikään isännöitsijän todistuksen jonka mukana sain muutaman kopion taseesta ja talouserviosta, yhteensä alle 10 kopiota hintaan joka on lähes tupla verrettuna jäsenmaksuun karavaanareissa. Onneksi en tarvitse joka vuosi.

        Lopuksi vielä, tervetuloa rattoisaan joukkoomme viihtymään.

        Uusi sääntö liiton jäsenmaksuosuudesta oli pakko tehdä koska muuten nämä matkailuautoilijat eivät olisi saaneet lainkaan uusia jäseniä kun kukaan varsinaisten jäsenyhdistysten jäsenistä ei halunnut kuulua pelkästään näiden kahden uuden yhdistyksen vapaamatkustajiin.


      • Hermostu!
        jämpti kirjoitti:

        Uusi sääntö liiton jäsenmaksuosuudesta oli pakko tehdä koska muuten nämä matkailuautoilijat eivät olisi saaneet lainkaan uusia jäseniä kun kukaan varsinaisten jäsenyhdistysten jäsenistä ei halunnut kuulua pelkästään näiden kahden uuden yhdistyksen vapaamatkustajiin.

        Itse liityin autoilijoihin jo perustamiskokouksessa ja hyvin olen viihtynyt. Toimintaa on ollut monipuolisesti ja pari kertaa vuodessa suurtapahtuma. Kiitoksia vaan.
        Hyvä, että tuli tuo uusi jäsenyyspäätös, nyt voin taas liittyä uudestaan myös entiseen yhdistykseeni.
        Eikä ole mitään pahaa sanottavaa Kristillisistäkään, puurtavat myös ahkerasti omalla sarallaan.
        Tilastojen mukaan liiton jäsenmäärä on noussut normaalinousutasoon verraten 6,9 prosenttiyksikköä. Joten hyvin menee myös liitolla uusien jäsenyhdistysten takia.


      • H.......
        Hermostu! kirjoitti:

        Itse liityin autoilijoihin jo perustamiskokouksessa ja hyvin olen viihtynyt. Toimintaa on ollut monipuolisesti ja pari kertaa vuodessa suurtapahtuma. Kiitoksia vaan.
        Hyvä, että tuli tuo uusi jäsenyyspäätös, nyt voin taas liittyä uudestaan myös entiseen yhdistykseeni.
        Eikä ole mitään pahaa sanottavaa Kristillisistäkään, puurtavat myös ahkerasti omalla sarallaan.
        Tilastojen mukaan liiton jäsenmäärä on noussut normaalinousutasoon verraten 6,9 prosenttiyksikköä. Joten hyvin menee myös liitolla uusien jäsenyhdistysten takia.

        Piti olla "Älähän"...


      • on tullut
        jämpti kirjoitti:

        Uusi sääntö liiton jäsenmaksuosuudesta oli pakko tehdä koska muuten nämä matkailuautoilijat eivät olisi saaneet lainkaan uusia jäseniä kun kukaan varsinaisten jäsenyhdistysten jäsenistä ei halunnut kuulua pelkästään näiden kahden uuden yhdistyksen vapaamatkustajiin.

        ennen kuin oli edes tälläisestä puhetta.Ja nyt niitä tulee, ettei tahdo rekisterit pysyä mukana.Ilmeisesti näitä vanhoja "hyviä" yhdistyksiä alkaa hävitä, kun maksu miehet poistuu ja vapaa kyytiläiset joutuvat itse rahoittamaan porkkana penkit.Ja se on hyvä asia, sillä karavanistithan ovat matkailioita, eivät mökkeiliöitä


      • jämpti kirjoitti:

        Uusi sääntö liiton jäsenmaksuosuudesta oli pakko tehdä koska muuten nämä matkailuautoilijat eivät olisi saaneet lainkaan uusia jäseniä kun kukaan varsinaisten jäsenyhdistysten jäsenistä ei halunnut kuulua pelkästään näiden kahden uuden yhdistyksen vapaamatkustajiin.

        Uusi liiton jäsenmaksusääntö tulee hyödyttämään eniten pienempiä vanhoja yhdistyksiä. Moni paikkakunnalta muualle muuttanut saattaa kannatuksen vuoksi pitää jäsenyytensä voimassa yhdistykseen, jonka jäsenenä karavaanari taipaleensa on aloittanut.

        Tiedän yhden karavaanarin (varmaan niitä on muitakin), joka on kaikkiaan kolmen yhdistyksen jäsenenä. Kahteen yhdistykseen kuuluvia tiedän muutaman karavaanarin.

        Heidän jäsenmaksunsa muodostuu nyt näistä summista näin.
        -Liiton osuus 23€
        -Yhdistys A jäsenmaksu 10€
        -Yhdistys B jäsenmaksu 15€
        -Yhdistys C jäsenmaksu 12€

        Yhdistys A 10€ liiton 23€ = 33€. Liiton jäsennumero ensimmäisen kerran.

        Yhdistys B 15€ liiton 23€ = 38€. Toinen (uusi) liiton jäsennumero.

        Yhdistys C 12€ liiton 23€ = 35€. Kolmas (uusi) liiton jäsennumero.

        Kaikkien yhdistysten jäsenmaksut tekevät liiton osuuden kanssa yhteensä 106€. Sekä kolme eri jäsennumeroa liittoon.

        Uusi jäsenmaksutapa tulee olemaan yhdistys A 10€ yhdistys B 15€ yhdistys C 12€ = 60€. Vain yksi yhteinen liiton jäsennumero.

        Useamman jäsenyhdistyksen jäsenenä olevat hyötyvät uudistuksesta eniten. Samalla selkeytyy heidän jäsennumero asiansa.

        Matkailuautoilijat ovat saaneet ilahduttavan paljon uusia (aikaisemmin järjestäytymättömiä) jäseniä joukkoonsa. Asia on helposti todettavissa, jos heidän jäsennumeronsa alkavat 121xxx-122xxx. Nämä jäsennumerot ovat vasta tämän vuoden puolella tulleet jakoon.

        En ymmärrä tarkoitustasi kun väität, että Matkailuautoilijat eivät olisi ilman jäsenmaksun sääntömuutosta saaneet lainkaan uusia jäseniä kun kukaan varsinaisten jäsenyhdistysten jäsenistä ei halunnut kuulua pelkästään näiden kahden uuden yhdistyksen vapaamatkustajiin.
        Voitko perustella väitettäsi?


      • Karvanaamari kirjoitti:

        Uusi liiton jäsenmaksusääntö tulee hyödyttämään eniten pienempiä vanhoja yhdistyksiä. Moni paikkakunnalta muualle muuttanut saattaa kannatuksen vuoksi pitää jäsenyytensä voimassa yhdistykseen, jonka jäsenenä karavaanari taipaleensa on aloittanut.

        Tiedän yhden karavaanarin (varmaan niitä on muitakin), joka on kaikkiaan kolmen yhdistyksen jäsenenä. Kahteen yhdistykseen kuuluvia tiedän muutaman karavaanarin.

        Heidän jäsenmaksunsa muodostuu nyt näistä summista näin.
        -Liiton osuus 23€
        -Yhdistys A jäsenmaksu 10€
        -Yhdistys B jäsenmaksu 15€
        -Yhdistys C jäsenmaksu 12€

        Yhdistys A 10€ liiton 23€ = 33€. Liiton jäsennumero ensimmäisen kerran.

        Yhdistys B 15€ liiton 23€ = 38€. Toinen (uusi) liiton jäsennumero.

        Yhdistys C 12€ liiton 23€ = 35€. Kolmas (uusi) liiton jäsennumero.

        Kaikkien yhdistysten jäsenmaksut tekevät liiton osuuden kanssa yhteensä 106€. Sekä kolme eri jäsennumeroa liittoon.

        Uusi jäsenmaksutapa tulee olemaan yhdistys A 10€ yhdistys B 15€ yhdistys C 12€ = 60€. Vain yksi yhteinen liiton jäsennumero.

        Useamman jäsenyhdistyksen jäsenenä olevat hyötyvät uudistuksesta eniten. Samalla selkeytyy heidän jäsennumero asiansa.

        Matkailuautoilijat ovat saaneet ilahduttavan paljon uusia (aikaisemmin järjestäytymättömiä) jäseniä joukkoonsa. Asia on helposti todettavissa, jos heidän jäsennumeronsa alkavat 121xxx-122xxx. Nämä jäsennumerot ovat vasta tämän vuoden puolella tulleet jakoon.

        En ymmärrä tarkoitustasi kun väität, että Matkailuautoilijat eivät olisi ilman jäsenmaksun sääntömuutosta saaneet lainkaan uusia jäseniä kun kukaan varsinaisten jäsenyhdistysten jäsenistä ei halunnut kuulua pelkästään näiden kahden uuden yhdistyksen vapaamatkustajiin.
        Voitko perustella väitettäsi?

        Lisätään pois jäänyt liiton osuus uuteen jäsenmaksu tapaan.

        Uusi jäsenmaksutapa tulee olemaan yhdistys A 10€ yhdistys B 15€ yhdistys C 12€ liiton 23€ = 60€. Vain yksi yhteinen liiton jäsennumero.


    • joopa joo

      muutama terroristi terrorisoi koko tapahtumaa. Muu lammaslauma istui hiljaa ja kuunteli.
      Lopun alkuako ???

      • lisää

        täällä on vähemmän pieruhuumoria ;)


      • Joko sinut on keritty?


      • pgr

        laskisin ainakin sen Pirkanmaan edustajan, joka saivartelee joka asiasta ja pitkittää kokousta turhilla jarrutuksillaan. Eiköhän olis aika jo haliintomuutoksille koko liitossa?


      • jämpti
        pgr kirjoitti:

        laskisin ainakin sen Pirkanmaan edustajan, joka saivartelee joka asiasta ja pitkittää kokousta turhilla jarrutuksillaan. Eiköhän olis aika jo haliintomuutoksille koko liitossa?

        Veli hyvä ole katkera jos liittokokouksessa edes joku uskaltaa avata suutaan. Mitähän varten itse olet sinne mennyt? Varmaan ratkiriemukkaan lauantai-illan takia. Liittokokous on ainoa foorumi missä jäsenyhdistykset edustajiensa suulla saavat äänensä kuuluville. Muuten liittokokous on jo useamman vuoden ollut yhden miehen manipuloima tiedotustilaisuus mutta onneksi sekin aika loppuu ensi vuonna.


      • Veksi S.
        jämpti kirjoitti:

        Veli hyvä ole katkera jos liittokokouksessa edes joku uskaltaa avata suutaan. Mitähän varten itse olet sinne mennyt? Varmaan ratkiriemukkaan lauantai-illan takia. Liittokokous on ainoa foorumi missä jäsenyhdistykset edustajiensa suulla saavat äänensä kuuluville. Muuten liittokokous on jo useamman vuoden ollut yhden miehen manipuloima tiedotustilaisuus mutta onneksi sekin aika loppuu ensi vuonna.

        uuden puheenjohtajan mukana?


    • xxyyxx

      Siinä on liittokokousedustajan huumorintaju kovilla, jos täällä alkaa selvittelemään kokouksen kulkua ja päätöksiä julkisesti. Kuuluvat suljetulla jäsensivustolla käsiteltäviin asioihin, mikäli tarvetta jälkipyykkiin jollakin on.

      • jäsensivustolla

        puidaan pierut ja larsen-haaveet, kun tarvetta on ;)

        Tuskin se kokous nyt salainen on ollut, julkinen puulaakihan sfc on.


      • appo
        jäsensivustolla kirjoitti:

        puidaan pierut ja larsen-haaveet, kun tarvetta on ;)

        Tuskin se kokous nyt salainen on ollut, julkinen puulaakihan sfc on.

        Ei tarvii mennä edes suljetuille sivuille, kun kaikki tiedot näkyy ihan etusivulla toimintasuunnitelmineen ja talousuunnitelmineen. Täytyy sanoa, vaikka ittekin aina valitan niin kyllä SfC tiedottaa hyvin systeemeistään vertaa mihin muuhun tahansa puulaakiin!


      • xxyyxx
        jäsensivustolla kirjoitti:

        puidaan pierut ja larsen-haaveet, kun tarvetta on ;)

        Tuskin se kokous nyt salainen on ollut, julkinen puulaakihan sfc on.

        Omilla tiedotussivuilla on aina ennenkin kerrottu tärkeimmät kokouksen tapahtumat. Turhaa niistä on täällä kysellä. Tarpeettomat jälkipyyhkeet, kenellä sellaisiin on tarvetta, voi esittää suljetulla jäsensivustolla. Mitään rakentavaa niissä ei yleensäkään esille ole tuotu. Kunhan tarpeetonta turhautumistaan ovat purkaneet.


      • yäö
        xxyyxx kirjoitti:

        Omilla tiedotussivuilla on aina ennenkin kerrottu tärkeimmät kokouksen tapahtumat. Turhaa niistä on täällä kysellä. Tarpeettomat jälkipyyhkeet, kenellä sellaisiin on tarvetta, voi esittää suljetulla jäsensivustolla. Mitään rakentavaa niissä ei yleensäkään esille ole tuotu. Kunhan tarpeetonta turhautumistaan ovat purkaneet.

        Tämä on ihan oikea forumi keskustella esim. liittokokouksesta ja sen kulusta ja tapahtumista. Suljetulla "jäsenkeskustelu"- sivulla tosiaan samat tyypit viljelevät vain ja ainoastaan omaa huumoriaan. Koska sivustoille kirjoittaminen vaatii oman nimen julkituomista on sen aihepiiri kovinkin suppea. Arvostelua ja vapaata keskusteluakin kaivataan ja suomalaisethan ovat arkoja olemaan omien mielipiteidensä takana, siksi anonyyminä kirjoittelu puolustaa ihan paikkaansa. Näin kirjoitetut kommentit tuovat esiin sellaisia herkullisia "juorujuttuja" jota jäsenistö kaipaakin. Tässäkin keskustelussa tuli jo esille kuinka Pirkanmaan häirikkö tälläkin kertaa piti oman linjansa. Vaikka hänen esiintymisensä kokouksissa välillä harmittaa ja hävettääkin, on toisaalta erittäi hyvä että joku hämmentää välillä soppaa oikein kunnolla. Pirkanmaalla on aina ollut tällainen asema liittokokouksissa. Ent. puheenjohtaja avasi tämän linjan, mutta joutuu olemaan nyt hiljaa, koska on tyrkyllä koko liiton puheenjohtajaksi. Onneksi hänelle on löytynyt apureita mm. Forssasta. Mitenköhän hän muuten aikoo hoitaa kansainväliset asiat jos hänestä tulee puheenjohtaja liitolle. Hänhän on julkisesti kieltäytynyt tuhlaamasta liiton varoja ulkomaanmatoihin.


      • xxyyxx
        yäö kirjoitti:

        Tämä on ihan oikea forumi keskustella esim. liittokokouksesta ja sen kulusta ja tapahtumista. Suljetulla "jäsenkeskustelu"- sivulla tosiaan samat tyypit viljelevät vain ja ainoastaan omaa huumoriaan. Koska sivustoille kirjoittaminen vaatii oman nimen julkituomista on sen aihepiiri kovinkin suppea. Arvostelua ja vapaata keskusteluakin kaivataan ja suomalaisethan ovat arkoja olemaan omien mielipiteidensä takana, siksi anonyyminä kirjoittelu puolustaa ihan paikkaansa. Näin kirjoitetut kommentit tuovat esiin sellaisia herkullisia "juorujuttuja" jota jäsenistö kaipaakin. Tässäkin keskustelussa tuli jo esille kuinka Pirkanmaan häirikkö tälläkin kertaa piti oman linjansa. Vaikka hänen esiintymisensä kokouksissa välillä harmittaa ja hävettääkin, on toisaalta erittäi hyvä että joku hämmentää välillä soppaa oikein kunnolla. Pirkanmaalla on aina ollut tällainen asema liittokokouksissa. Ent. puheenjohtaja avasi tämän linjan, mutta joutuu olemaan nyt hiljaa, koska on tyrkyllä koko liiton puheenjohtajaksi. Onneksi hänelle on löytynyt apureita mm. Forssasta. Mitenköhän hän muuten aikoo hoitaa kansainväliset asiat jos hänestä tulee puheenjohtaja liitolle. Hänhän on julkisesti kieltäytynyt tuhlaamasta liiton varoja ulkomaanmatoihin.

        Löysit oikean forumin vastauksellesi. Tänne se kuuluikin. Juorujen ja turhien höpinöiden jälkeen, ei asiaa jäänytkään jäljelle. Vastauksesi edustaa samaa tasoa, mitä muukin turhat höpinät täällä yleensä ovat olleet.


      • Kielitaidoton
        xxyyxx kirjoitti:

        Löysit oikean forumin vastauksellesi. Tänne se kuuluikin. Juorujen ja turhien höpinöiden jälkeen, ei asiaa jäänytkään jäljelle. Vastauksesi edustaa samaa tasoa, mitä muukin turhat höpinät täällä yleensä ovat olleet.

        Kielitaidottomana itse en uskaltaisi edes lähteä ulkomaanmatkoille. Emme lähde ukon kanssa sähläämään edes vaunuretkelle ulkomaille puhumattakaan että siellä pitäisi ulkomaankielellä avata suunsa. Parempi tehdä vaunuretket vain Neste-huoltoaseman pihassa sijaitsevalle parkkipaikalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe