Mitä tehä semmoselle työntekijälle jo ei tee hommiaan. Tappaa ei voi kuin joutuu poseen ja irti ei voi potkia kun se sopimus loppuu muutenkin vuoden lopussa. Kaveria ei ole näykyt 9 viikkoon töissä ja ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin. Jamppa on vääntänyt vuoden ohjelmaa eikä ole saanut mitään aikaan.
Laiska työntekijä
9
497
Vastaukset
- kbasa
ritarihuoneen seinallakin lukee
"palkkaa jampan sijasta timppa"
on syyta toisinaan tarkistaa tiilenpaat!- Musta Ritari
että jampan sopimusta täällä ei jatketa. Täytyy sanoa, että en ole eläessäni niin laiskaa kaveria nähnyt. Itsekkin olisin omien hommien ohella kyennyt parempaan.
- kbasa
Musta Ritari kirjoitti:
että jampan sopimusta täällä ei jatketa. Täytyy sanoa, että en ole eläessäni niin laiskaa kaveria nähnyt. Itsekkin olisin omien hommien ohella kyennyt parempaan.
ei kai kukaan laiskuuttaan tuolla tavoin käyttäydy?
- Musta Ritari
kbasa kirjoitti:
ei kai kukaan laiskuuttaan tuolla tavoin käyttäydy?
Päätin juuri mennä huomenna jalkapalloharjotuksiin jossa kaveri kuulemma säännöllisesti käy, jotta saan edes juteltua sen kanssa. Ihme homma, saan ravata ympäri kaupunkia palkatta etsimässä tyyppiä.
- Musta Ritari
Musta Ritari kirjoitti:
Päätin juuri mennä huomenna jalkapalloharjotuksiin jossa kaveri kuulemma säännöllisesti käy, jotta saan edes juteltua sen kanssa. Ihme homma, saan ravata ympäri kaupunkia palkatta etsimässä tyyppiä.
keskustelun avusta sillä tämä ei ollut huu haata vain ihan tosi juttu. Mutta naurattaisi, jos ei omalle kohdalle sattuisi. Kaveri kykenee jalkkistreeneihin mutta ei töihin. En ole eläessäni tuollaista härskiyttä nähnyt.
- viola
on omaksunut Kaupungintyöntekijän otteet. ;-))
Kyllä tuommoisen voi heittää ojaan, kattelet sitten miten äijän käy, selviääkö vai ei.
Tuommoisella aktiviteetilla voi hyvinkin käydä niin ettei se sieltä nouse. ;-)- töriset
Jamppa on ollut ennen kunnan/kaupungin palkoilla ja järkyttynyt joutuessaan töihin.
- Anonyymi
Kuulin kun joku työntekijä panetteli minua muille ja sanoi laiskaksi. Ihmettelen kyllä että se voi pitää kutinsa kun olen antanut itsestäni aina 120%. Siksi harmittaa että joku valehtelee. Kysyin muuten yhdeltä työntekijältä suoraan että eikö minusta pidetä ja hän piti minkä jo tiesinkin. Tosin mainitsi että osaan olla joskus hankala. No kaikkia ei pysty miellyttämään ja otan tuon kohteliaisuutena kuin loukkauksena. Olen iloinen että sanoi koska se on mielestäni hyvä merkki. Tarkemmin en kysellyt. Enpä ole täydellinen ja joskus osaan olla hankala tosin jokainen ihminen saattaa olla jollekin hankala... Mietin vain miten saan selville kuka/ketkä ovat pääjuoruajia/pääpanettelijia koska aina välttämättä asia ei ole niin selvä. Neuvoja tilanteeseen?
Sitä pitäs varmaan vähän kurumoottaa..kurmoottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011