Haluaako naiset itseään vanhemman miehen?

Nimetön

Haluavatko naiset aina itseään vanhemman naisen? Juttelin yhden tuntemani naisen kanssa, joka sanoi että haluaa vähintään 3 vuotta itseään vanhemman miehen. Kuulema monet sen kavereista haluaisivat jotain 10 vuotta vanhemman miehen.

Elikkä onko asia oikeasti näin? Itse olen miehenä ajatellut että tässä runsaat parikymppisenä joku -2 vuotta ikäeroa olisi ok, enkä ole juuri kiinnostunut selvästi itseäni nuoremmista naisista.

53

4735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 19

      pari vuotta vanhempi tai samanikäinen mies.

    • aina nuorempi tyttis

      Kyllähän ne haluaa. Itse näytän nuoremmalta mitä olen ja se kyllä on näkynyt aina myös tyttöystävien iässä. Omanikäisiä on ollut melko turha havitella ja tässä iässä ei kyllä enää kiinnostakaan kun tuppaavat olemaan yh-äitejä. (tuurillakin on kyllä ollut asian kanssa tekemistä, mutta enivei).

    • babay

      Niin, minä ainakin haluan ehdottomasti itseäni vanhemman miehen. En edes 10-vuotiaana ollut ihastunut oman ikäisiini, vaan parikymppisiin. 15-vuotiaana suurin ihastukseni oli opinto-ohjaajani, joka oli silloin noin 45-vuotias. Hän olikin oikea naistenmies... eikä vieläkään ole rupsahtanut, kun tapasin hänet kesällä. Siinä vasta mies, oh!

      Oma mieheni on minua viisi vuotta vanhempi, mutta 10-15 vuotta vanhempi mies voisi olla ihanteeni iällisesti. Muutenkin miehet ovat parhaassa iässä 30-50-vuotiaina; tietenkin edellyttäen, etteivät anna kaljamahan retkottaa. ;)

      • erimieltä!

        Miehet ovat parhaimmillaan ja komeimmillaan parikymppisinä!


      • Anonyymi
        erimieltä! kirjoitti:

        Miehet ovat parhaimmillaan ja komeimmillaan parikymppisinä!

        Juu 50 +


      • Anonyymi
        erimieltä! kirjoitti:

        Miehet ovat parhaimmillaan ja komeimmillaan parikymppisinä!

        Ai " miehet" , no aikalailla eri kuvitelmat miehistä monella .


    • todellakaan

      halua, mieluummin noin ikäiseni, muutama vuosi sinne tai tänne ei haittaa. En koskaan ole tajunnut vanhanaikaisia isähahmoa tai setää hakevia naisia, puistattaa pelkkä ajatuskin. Mä ainakin haluan mieheni olevan samanikäisen näköinenkin kuin mä, pönäkät 35 äijät ja nuoret naiset on kauhean näköistä katseltavaa. Sitäpaitsi vanhemmilla miehillä on yleensä aika mauttomat hiukset ja tyylitaju hukassa muutenkin.

      • olet kyllä

        eli et arvosta ollenkaan iän tuomaa kypsyyttä jolta voit jopa oppia jotain?

        Sua siis kiinnostaa vaan se että "miltä näyttää"

        --> naurettavaa


      • ihan rauhassa
        olet kyllä kirjoitti:

        eli et arvosta ollenkaan iän tuomaa kypsyyttä jolta voit jopa oppia jotain?

        Sua siis kiinnostaa vaan se että "miltä näyttää"

        --> naurettavaa

        vaan oppia niistä kaljuuntuvista ja kaljamahan omaavista kypsistä miehistä. ;)


      • 20 vuotias mies

        ..vain olisi sellainen pönäkkä 30 v nainen, joka luulee että itselläsi on upeat hiukset, ja erehtymätön tyyli taju :)


    • halutaan

      ei ainakaan nuorempi ellei sitten ole kypsä ikäisekseen. En taatusti halua koulutettavaa miesä itselleni jonka elämänkatsomus on suppeampaa kuin minun. Sama ikä siis tai jopa 5 v vanhempi ok , kuitenkin alle 7v ikäeroa

    • 10 vuotta nuoremman

      haluan :))

    • todellakaan!

      En halua puolisokseni itseäni vanhempaa miestä. Minulla on jo hyvä isä ja toista en tarvitse!

    • vanhemman

      miehen. Oman ikäiset on aina tuntuneet jotenkin lapsellisilta eikä ole koskaan kiinnostaneet. Olen aina seurustellut vanhempien miesten kanssa, 2-6v ikäeroa, vaikka isompikin ikäero (ad n 10v) olisi minulle käynyt. Menin naimisiin 6v vanhemman miehen kanssa.

      Luulen kyllä, että sitten kun naiset itse vanhenee (nyt olen itse 28v, että sen pidemmälle ei ole vielä vanhenemiskokemuksia mulla) saattaa sitä alkaa tykätä ihan samanikäisistäkin miehistä, ehkä eivät sitten enää tunnu keskenkasvuisilta. Mutta makuja on monia, onhan paljon sellaisiakin naisia jotka tykkää samanikäisistä miehistä, tai nuoremmistakin.

    • todellakaan ei

      En ole ikinä halunnut itseäni ainakaan huomattavasti vanhempaa miestä. Parikymppisenä oli ikähaarukka /- pari vuotta ikäeroa.

      Tosielämässä ikäero kumpaankaan suuntaan, "väärin päin" tai oikein päin, ei ole ongelma, niin kuin täällä nettitreffimaailmassa. Näin siis vanhemmiten, mutta ei nuorena.

      Minusta parikymppiset tulevat vielä parhaiten juttuun parikymppisten kanssa.

      Eli Nimetön, normaalit 20 v. tytöt viihtyvät juuri sinun ikäisten poikien kanssa. Usko pois.

      • Nimetön

        Ihan mukava tietää että kaikki naiset ei halua itseään vanhempaa seuraa. Itse nimittäin olen kiinnostunut teinien sijaan saman ikäisistä tytöistä.


    • aina ollu vanhempi mies

      Varmaankii sen takia, koska pojat kehittyy myöhemmi ku tytöt. Kyl sitä nuorempieki kanssa on mut ne on vaa vuode nuorempia olleet. VAnhin jonka kanssa olin, oli neljä vuode ikäero. Ehkä vanhemmat miehet on vaa kypsempiä ku nuoremmat?

    • 43 .

      Minua ovat aina viehättäneet eniten samanikäiset miehet - muutaman vuoden ikäerolla. En ole koskaan ollut viehättynyt itseäni paljon vanhemmista, enkä ole tullut vielä siihen(kään) ikään, että paljon nuoremmat viehättäisivät... saatan toki katsella tai ihailla esim. nuoren miehen tiukka kroppaa tai nähdä jonkun George Clooneyn charmanttina, mutta isolla ikäerolla ei ... jotenkin kiihota. Ei himota. Se jää puuttumaan.

    • väliä

      NYT mielellään oma ikä (25) tai vaikka mielellään -2 :-D
      juu.. en kaipaa mieheltä 'iän tuomaa kokemusta', mitään paineita/kiireitä perheen perustamiseen tmv. enkä myöskään etsi elättäjää.
      Kyllä fiksuja ja järkeviä löytyy nuoremmistakin, eivätkä ole niin tapoihinsa kangistuneita, näin on.

    • tytsy22jhkk

      22 v nainen ja mieluiten mies saisi olla 23-26 mutta vanhempikin voi olla tietty mutta ei kuitenkaan yli 29v!!! Eli kyllä mä vanhemmista tykkään enemmän...

    • 19v. nainen

      eli ei aina mun mielestä todellakaan ole niin, kyllä mä itekkin oon yleensä ihastunut vanhempiin miehiin, jopa yli kymmenen vuotta vanhempiin, mutta nyt en voisi kuvitellakkaan olevani sen ikäisen kanssa.
      Nykyään tykkään mua nuoremmistakin, mutta vain vuoden, ei kuitenkaan vielä mun iässä kauheen paljo nuoremmat kiinnosta :D mutta ehkä suunnilleen samanikäinen on ok, mutta en ottaisi kuin ehkä 3 vuotta vanhemman miehen, en tykkää liian aikuismaisista kuitenkaan...ja jotenki nuoremman kanssa tuntee ittensä "pomoks" tai ei ny ihan niinkään, mutta kuitenki jotenki sopii mun luonteelle...:)

    • Icerose

      Mielellään, suunnilleen samaa ikäluokkaa, vuos sinne tänne ihan sama. Ei mitään kauheita ikäeroja.

    • jos mies on pari-

      kolme vuotta vanhempi, mutta ihan max. jotain 7 tai 8 vuotta vanhempi.

      En yksinkertaisesti olisi selkeästi vanhemman tai selkeästi nuoremman miehen kanssa samalla aaltopituudella. Vertaiskokemukset on tärkeitä :)

      • on 5v mua nuorempi.

        Ihan hyvä ikäero meillä. (40v ja 35v)

        Miehet kuolee kuitenkin nuorempina, niin kannattaa ottaa nuori mies.

        Ja sekstailukyky loppuu mieheltä jossakin vaiheessa, mut naiselta ei....


    • ttippa

      Iällä ei ole väliä kunhan se kumppani (oli se sitten nainen taikka mies) on muuten kanssani samalla aaltopituudella ja sinut elämänsä kanssa.

    • maksimissaan

      10v. vanhempi mies. Ei mielellään itseäni nuorempaa miestä, ellei ole ikäistään kypsempi.

    • iivar runoilija

      ..tällä suomi24 treffit sivuilla miltei joka kolmas yli 30 v nainen halua itseään nuoremman miehen? Ei toki siinä mitään pahaa ole, mutta tosi asia on että mies voi olla hedelmällinen vaikka 90 vuotiaana, nainen harvemmin yli 40 vuotiaana. Se on evoluution laki :)

      Mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä seurustelun kanssa nykyaikana.

      • noinkin olla

        Siittiötuotantoa voi toki olla vaikka hautaan asti, mutta miten on sen toimintopuolen kanssa. Luin juuri Kelan uutisista lääkärin kirjoituksen, että miesten testosteronitaso alkaa laskea 40 ikävuoden jälkeen ja kokemuksen mukaan lähelle 5kymppisillä ei se toimintavarmuus ole enää 100 %. Ei millään pahalla, arvon herrat, mutta näin se luonto toimii myös miehen kohdalla.


      • Anonyymi
        noinkin olla kirjoitti:

        Siittiötuotantoa voi toki olla vaikka hautaan asti, mutta miten on sen toimintopuolen kanssa. Luin juuri Kelan uutisista lääkärin kirjoituksen, että miesten testosteronitaso alkaa laskea 40 ikävuoden jälkeen ja kokemuksen mukaan lähelle 5kymppisillä ei se toimintavarmuus ole enää 100 %. Ei millään pahalla, arvon herrat, mutta näin se luonto toimii myös miehen kohdalla.

        Ei pidä paikkaansa. Itselläni 20v nuorempi nainen ja seksi toimii.


    • olen

      30v ja kerran sekaantunut reilu 20 vuotiaaseen ja täytynee sanoa että siitä hommasta ei tullut yhtään mitään edes fyysisesti. Ihmiset on tietysti yksilöitä, mutta ei kiinnosta nuoremmat tai edes samanikäiset. Mieluiten itseäni vanhempi, saa olla railustikin vanhmepi. itse kaipaan kypyyttä miehessä en jaksa kasvattaa lasta miehenäni tai opettaa sängyssä miten naista kohdellaan.

    • muistaakseni,

      että ekassa avioliitossa ikäero on keskimäärin kolme vuotta. Toisissa liitoissa vähän enemmän, mutta ei siltikään hirveän suuri. Omassa repertuaarissa miehen ikä on vaihdellut välillä -1v ja 8v. Jaa no, teinityttönä taisin haikailla yhden lähes kolmekymmentä vuotta vanhemman perään, mutta se oli silloin se.

    • njsldsjdksds

      Olen menossa naimisiin ensi kesänä itseäni 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. Yhdessä olemme tällä hetkellä asuneet melkein 4 vuotta. Mielestäni naiselle sopii jonkun verran vanhempi mies. Meillä ikäero sattuu olemaan aika suuri, mutta minkäs teet, kun rakastut. Olen elänyt suhteellisen vaikean lapsuuden/nuoruuden ja samanikäiset ovat yleensä tuntuneet kypsymättömiltä. Jos ulkonäköä ajatellaan pidemmällä tähtäimellä, niin yleensä naiset rupsahtavat tavallaan nopeammin kuin miehet (esim. lasten saanti), joten ikäero on siinäkin mielessä hyvä. Ja ei myöskään tarvitse pelätä kliseetä, että mies jättäisi nuoremman takia :). Miehenikin välillä naureskelee, että tulen aina olemaan hänen nuori ja kaunis vaimonsa, koska olen häntä tietenkin aina nuorempi. Koen, että mieheni ikä tuo myös mukanaan sellaista järkevyyttä ja kypsyyttä elämään liittyvissä asioissa, josta minun on ihan hyvä välillä ottaa mallia joissain asioissa.

      Halusin jo heti nuorena miehen, jonka kanssa perustaa perhe ja elää toivottavasti loppuelämä yhdessä.(Tiedän, että 50 % avioliitoista päättyy eroon, mutta tällöin 50 % siis myös kestää.) En jaksa uskoa, että kovin moni 19-vuotias mies/poika on valmis sitoutumaan niin vakavaan suhteeseen pitkäjänteisesti jo siinä iässä. Tapasin siis tulevan aviomieheni 19-vuotiaana. Ajattelin heti, että tästä voi tulla jotain pysyvämpää, vaikkakaan en olisi uskonutkaan, että kuukauden päästä muutimme yhteen ja vuoden päästä otimme asuntolainan ja koiranpennun ja nyt häät edessä. Joskus se oikea vain löytyy, eikä silloin tarvitse tarkastella syntymäajan numeroita.

      Ikäero ei tosin mielestäni ole asia, josta voisi kukaan sanoa mitään ehdotonta mielipidettä, että juuri se ja se olisi sopiva. Ei sellaista ole olemassakaan. Varmasti monet naiset tykkäävät samanikäisistä miehistä ja jotkut ehkäpä itseään nuoremmista miehistä. Kaikki riippuu yksilöiden persoonista ja ajatusmaailmojen yhteensopivuudesta sekä tietenkin myös kemioiden kohtaamisesta.

      • taaplaa tyylillään.

        Kirjoituksesi oli hyvä ja asiallinen, mutta en koskaan voisi kuvitella itselleni noin paljon vanhempaa miestä.
        Mielestäni naisten ja miesten rupsahtamisessakaan ei ole mitään eroja.
        Kerroit että:"...ei myöskään tarvitse pelätä kliseetä, että mies jättäisi nuoremman takia."
        Mun mielestä pelko ei ole hyvä syy ottaa vanhempaa miestä.
        Mutta jokainen taaplaa tyylillään ja itse pidän samanikäisistä tai hiukan itseäni nuoremmista miehistä.


      • alksalsa
        taaplaa tyylillään. kirjoitti:

        Kirjoituksesi oli hyvä ja asiallinen, mutta en koskaan voisi kuvitella itselleni noin paljon vanhempaa miestä.
        Mielestäni naisten ja miesten rupsahtamisessakaan ei ole mitään eroja.
        Kerroit että:"...ei myöskään tarvitse pelätä kliseetä, että mies jättäisi nuoremman takia."
        Mun mielestä pelko ei ole hyvä syy ottaa vanhempaa miestä.
        Mutta jokainen taaplaa tyylillään ja itse pidän samanikäisistä tai hiukan itseäni nuoremmista miehistä.

        Pakko kommentoida viestiisi, että pelko ei ole syy mihinkään. Tuo oli hieman leikkimielinen ajatus, jolla vain vähän vitsailin.

        Kuten kommentistasi näkee, erilaisia me naiset olemme. Yksi tykkää yhdenlaisesta ja toinen toisenlaisesta.


    • vanhemmasta

      Olen ollut 11v itseäni vanhemman miehen kanssa ja voin sanoa, että ei ikinä enää, kiitos!!

      Mies oli koko ajan mustasukkainen minusta ja alkoi mököttää tyhjästä. Syytti myös pettämisestä, vaikka en ikinä häntä pettänytkään.

      Muutenkin ikäero tuntui rasitteelta. Kyllä mies saisi olla aikalailla oman ikäiseni.

      • KCM

        Ikäkysymys vai itsetuntokysymys?


      • molempia
        KCM kirjoitti:

        Ikäkysymys vai itsetuntokysymys?

        Kyllä siinä tietenkin oli suuri osa huonon itsetunnon aiheuttamaa käytöstä. Ikäero varmaan lisäsi sitä ennestään. Hän tunsi selvästi nuoremmat, siis lähempänä ikäiseni miehet jotenkin uhkana.

        Ikäerosta seurasi myös muuta harmia. Oltiin välillä todella eri aaltopituuksilla.

        Minun ratkaisuni on, että ei enää koskaan noin paljoa vanhempaa.


      • Anonyymi

        Ikä ei ratkaise vaan henkinen kypsyys. ☺️


    • Liiiiinaaaa

      En ole asiaa pahemmin koskaan miettinyt, mutta nyt kun mietin, niin kyllä nuorin näistä ehdokkaistani on ollut 4 vuotta vanhempi kuin mitä olen itse (tällä hetkellä 20). Tällä hetkellä tapailen itseäni 8 vuotta vanhempaa, mutta pitäisin 10 vuoden ikäeroa ehdottomana rajana! Sen yli jos menisi, niin alkaisi huolettaa millainen se isäsuhde silloin lapsuudessa olikaan hehe :). Eli kyllä vanhempi pitää olla, muttei liikaa.

    • vaka vanha venlatar

      Riippuu kait aika paljon naisesta. Itse tykkäsin nuorempana vanhemmista miehistä, ehkä niissä näki jotain ...hmmm... turvallisuutta.
      Nykyään vanhempana osaa arvostaa nuoria kundeja, koska niillä on niin hyvä kroppa. Ai elämä sentään. :-)

      Haittapuolena "nuoruudessa" on, että monet nuoret miehet eivät ole tarpeeksi kypsiä sisäisesti, vaikka on niitä poikkeuksiakin. Toisaalta vanhempien miesten kroppa on monasti aika kulahtanut. Pahinta on, jos myös heidän ajatusmaailmansa on fakkiitunut. Kuka kestää vanhaa, ilkeää ja plösöä äijänkuvaketta? En minä ainakaan. Olen mielummin ilman. Onneksi ei ole tarvinnut olla. ;-) Miehet on kuiteski niin ihanii...

      Eli ihan sama onko nuorempi vai vanhempi, kunhan on älliä päässä (mikä ei tarkoita itsekkyyttä ja moukkamaisuutta) ja jos on jonkinlainen vartalo. Et tällei.

    • Amadeux

      Kyllä se näin tahtoo olla. Johtuuko siitä että miehet kypsyvät myöhemmin. Naiset eivät pidä lapsellisista keskusteluista. He haluavat jo nuorella iällä keskustella viisaasti ja rakentavasti aiheesta kuin aiheesta. Miehet ovat kiinnostuneet hyvin erilaisista asioista kuin naiset. Vanhempana asiat ja keskustelut kohtaavatkin jo elämän kokemuksen myötä. Yritä seurata naisen keskustelua ja ota kantaa siihen ja jatka rakentavasti niin huomaata että toinen kiinnostuukin sinusta....

      • naisten keskustelut

        yhtään sen viisaampia ja syvällisempiä kuin miestenkään. Epäilen...


      • vanhempaa miestä!
        naisten keskustelut kirjoitti:

        yhtään sen viisaampia ja syvällisempiä kuin miestenkään. Epäilen...

        Omalla kohdallani 15-25 vuotiaana oli minulla järjestäen itseäni paria vuotta vanhempi mies, mutta 25 vuotiaasta eteenpäin on ollut aina nuorempi.

        Nyt olen 36, enkä todellakaan voisi kuvitella itselleni esim. 45v. miestä. Ei herranjestas, sellainenhan on jo ihan ukkoutunut ja monet on oikeesti todella rupsahtaneita (= kaljuuntuneita ja lössähtäneitä).

        Ja mitä tuolla aiemmin puhuttiin -10 vuotta naistaan vanhempien miesten mustasukkaisuudesta ja potenssivaivoista, niin ainakin meikäläisen 35-45v. lähipiirissä se todellakin pitää paikkansa (me ystävättäret kun avoimesti puhumme näistä asioista keskenämme). Sääliksi käy kanssasisariani, mutta minkäs teet =(


      • Amadeux
        naisten keskustelut kirjoitti:

        yhtään sen viisaampia ja syvällisempiä kuin miestenkään. Epäilen...

        mutta joukossa on sekä että mahtavia tyyppejä...kannattaa pitää silmät auki. Joskus kyllä on että miesten juttuja ei ymmärrä ja sen vuoksi väsyy kuuntelemaan. Naisena en kyllä aina jaksa kuunnella esim..kauneudenhoito, toisten ihmisten arvostelu, lasten hoito jne...noh tämä on elämää


      • Amadeux
        vanhempaa miestä! kirjoitti:

        Omalla kohdallani 15-25 vuotiaana oli minulla järjestäen itseäni paria vuotta vanhempi mies, mutta 25 vuotiaasta eteenpäin on ollut aina nuorempi.

        Nyt olen 36, enkä todellakaan voisi kuvitella itselleni esim. 45v. miestä. Ei herranjestas, sellainenhan on jo ihan ukkoutunut ja monet on oikeesti todella rupsahtaneita (= kaljuuntuneita ja lössähtäneitä).

        Ja mitä tuolla aiemmin puhuttiin -10 vuotta naistaan vanhempien miesten mustasukkaisuudesta ja potenssivaivoista, niin ainakin meikäläisen 35-45v. lähipiirissä se todellakin pitää paikkansa (me ystävättäret kun avoimesti puhumme näistä asioista keskenämme). Sääliksi käy kanssasisariani, mutta minkäs teet =(

        ihmettelen miksi toiset ihmiset eivät huolehdi itsestään miehet että naiset. Ovat jo suht nuorena tosi vanhan näköisiä. Jotenkin tuntuu että sellaiset ihmiset eivät ole kiinnostuneita ympärillä tapahtuvista asioista kun ei itsestäänkään jaksa huolehtia. Niin voihan sitä kokoakin olla jos on näköä. Ei se nykyään ole iästä kiinni miltä näyttää. 60v voi olla nuorekkaampi kuin 30v.


      • Anonyymi
        vanhempaa miestä! kirjoitti:

        Omalla kohdallani 15-25 vuotiaana oli minulla järjestäen itseäni paria vuotta vanhempi mies, mutta 25 vuotiaasta eteenpäin on ollut aina nuorempi.

        Nyt olen 36, enkä todellakaan voisi kuvitella itselleni esim. 45v. miestä. Ei herranjestas, sellainenhan on jo ihan ukkoutunut ja monet on oikeesti todella rupsahtaneita (= kaljuuntuneita ja lössähtäneitä).

        Ja mitä tuolla aiemmin puhuttiin -10 vuotta naistaan vanhempien miesten mustasukkaisuudesta ja potenssivaivoista, niin ainakin meikäläisen 35-45v. lähipiirissä se todellakin pitää paikkansa (me ystävättäret kun avoimesti puhumme näistä asioista keskenämme). Sääliksi käy kanssasisariani, mutta minkäs teet =(

        Ikävä tuottaa pettymys, monet 45v miehet pitävät parempaa huolta kropastaan kuin nuoret tytöt.


    • plaapadaapa

      olen 23-vuotias tyttö ja näyttää vähän siltä, että ei nuo oman ikäiset tai nuoremmat miehet halua mitään perhettä perustaa. Nyt on sitten tähtäimet todella korkealla 35 jos sen ikäisistä miehistä joku ukkokulta löytyisi..

    • Lissy87

      ...ainakin tykkään itseäni vähintään 5 vuotta vanhemmista miehistä sinne about 30 vuotiaisiin (itse olen vm.-87). Riippuu aika paljon miehestä ja hänen luonteestaan, mutta en kuitenkaan yli 40 vuotiaan kanssa alkaisi seurustelemaan. Who knows...

    • poju.90

      No ite oon ihastunu vuotta vanhempaan tyttöön :D ei oo paha ikäero!
      Tuntuu siltä että "henkinen kypsyys" on monille naisille täällä ongelma. Luulen paremminkin niiden vanhempien "äijien" olevan henkisesti kypsymättömii jotka haluu 20 vuotta nuoremman naisen. Nuoret miehet jotka on valmiita seurustelemaan 10 vuotta vanhemman naisen kanssa luulis taas olevan kypsii.
      Ehkä yleistän, mut siinä tapauksessa nii tekee moni muukin :P

    • Anonyymi

      paksu lompakko ennekaikkea

    • Anonyymi

      Se pari vuottahan se yleinen on. Aviopareilla on Suomessa keskimäärin noin vuosi ikäeroa. Itse en tunne yhtään ainoaa naista, joka nimenomaan haluaisi itseään reilusti vanhemman miehen. Yleensä se ajatus on, että maksimissaan 5 vuotta vanhempi.

      • Anonyymi

        Ei kun 5 vuotta nuorempi mies. Minulla on aina ollut nuorempia. Monet miehet kulahtaa jo nuorena, kun istuvat tuppi kädessä.


    • Anonyymi

      Ei välttämättä, jos rakastuu niin voi se ikäero olla toisinkin päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe