Huulilävistys uppoaa huuleen?!

Kelåp

Otin ylähuuleen lävistyksen yli kuukausi sitten. Vaihdoin pari päivää sitten siihen lyhyemmän tapin ja nyt tappi on alkanut tekemään itselleen koloa huulen sisäpuolelle. Se on kipeä. Vuotaa märkää ja verta, onneksi ihan vähän vaan.

Onko tämä normaalia vai pitäisikö mennä näyttämään johonkin?

4

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koru...

Todennäköisesti sulla on siinä liian lyhyt se tappi. Mulla ainakin oli pari kuukautta huuli turvoksissa, ennen kuin turvotus laski kokonaan. Ihmisillä voi olla eri paksuisia huulia, joten kaikille ei passaa saman mittainen. Itsellä on tässä 1.2mmx8mm, mutta suosittelen, että hommaat vähän nykyistä pidemmän.
      Ja joka tapauksessa huulen sisäpuolelle pientä kuoppaa tulee, mutta tuo ei ole vielä kunnolla parantunut, jos mätii ja vuotaa verta. Eli tulehdusta taitaa olla myös.
      Pitempää korua ja puhdistusta vaikka haalealla vedellä aamuin illoin, ja purskuttelua suuvedellä, niin eiköhän se siitä.

• Kelåp

En usko että tämä on tulehtunut, ei ainakaan näytä siltä eikä se niin paljon vuoda. Reikä oli hyvin parantuneen näköinen ja tuntuinen kun vaihdoin tapin mutta heti tapin vaihtamisen jälkeen siitä tuli kipeä. Paljon kipeämpi kuin itse lävistämis tilanteessa.

Kolo tuntuu suurenevan päivä päivältä ja tappi näyttää ikäänkuin leikkaavan huulta. Vaihtaisin sen takaisin siihen pitempään jos saisin tämän lyhyemmän pois, mutta irrottaminen sattuu niin paljon ettei siitä tule mitään.. Pakko kai mennä lävistysliikkeeseen käymään

• JJTHS

Mulla on iha sama ongelma mun huulessa mut tää on kyll turvonnukki ja sen korun sisäpuolella olevaa lätkää ei kohta enää nää ... alkaa jo pelottaa mitä tehdä ? mut otin mun lävistyksen torstaina ..?

• minä..

Lävistysliikkeessä osataan auttaa paremmin kuin nettikeskusteluissa, mutta kuullostaa, että teillä olisi liian lyhyet tapit koruissa. Itsellä oli sama ongelma vuosi huulikorun ottamisen jälkeen (jota en enää pidä), ja syy oli liian lyhyt tappi, jonka vaihdoin heti pidempään kun huomasin asian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe