v70 tdi automaatti

tommi_31

kestääkö sitten tuollainen automaatti laatikko oikeasti miten?tätä palstaa lukeneena moni sanoo että automaatti pitäs kiertää kaukaa mutta onko paskapuhetta?

4

1218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kestääkin haluttaessa

450 000 km on jo kestänyt. Kyllä sen rikki saa, jos haluaa, samalla tavalla, kuin manuaalissa olevan kytkimen: luistattamalla. Automaatissa olevat kytkimet luistavat aina vaihtamisen tapahtuessa. Jos kiihdytellään aina kaasu pohjassa, vaihtohetkillä kytkimet luistavat hetken aikaa ja kun kaasun ollessa pohjassa on maksimi vääntömomentti ja akseleiden nopeusero suurimmillaan, kuluu kytkinlevytkin silloin nopeimmin.
      Vartavasten kun laatikko halutaan rikkoa, se tapahtuu pitämällä jarrulla autoa paikallaan ja painamalla samalla kaasua. Tällöin tosin mikään laatikon kytkimistä ei luista (toivottavasti), mutta momentinmuunnin muuntaa kaiken kampiakselilta tulevan tehon lämmöksi.

• ex-80

295tkm mittarissa niin suoralla motarilla loppu veto ja se oli siinä,uusi laatikko takuuseen.Kyseessä 6vaiht.geartronic

• outsider66

siihen vähäiseen ihmisryhmään jotka saavat rautakangenkin hetkessä "rikki"... Itsellä 4.autom volvo eikä ikinä laatikko murheita! 760seen bensa turboon 450tkm takavuosina ja pelasi kuin uusi.

• Mulla on -00 V70 2,5D automaatilla jossa on nyt mittarissa 595000 km eikä vielä ole ilmennyt korjaustarpeita. Auto on vanha Vantaan taksi eli saanut käskytystäkin. Lootaöljyn vaihto on parempi suorittaa uudesta lähtien riittävän usein niin se takaa huolettomia kilometrejä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      135
      4400
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2184
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      64
      1518
    4. 56
      1267
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1157
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      132
      1096
    7. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      866
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      793
    9. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      8
      788
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      775
    Aihe