Siis oikeasti hyvää ja aistikasta seksiä, eikä sellaista kännikalan jynssäämistä? Itse sain hyvää seksiä sinkkuaikoina, kun ei ollut motivoitunut sitoutumaan ja oli onni omistaa hyvä rakastaja silloin kun sitä tarvitsi. Sitten menin naimisiin ja luojan kiitos se avioliitto on historiaa. Vanhat rakastajat ovat jo perheellisiä, joten niiden perään en kehtaa enää kysellä. Itse tykkään ratsastaa ja pidän siitä että nainen saa olla myös aktiivinen. Saan parhaimmillaan useampia orgasmeja aktin aikana, kun yhteys on olemassa. Itselläni on lapsi ja kiireinen elämä, joten en pysty enkä halua alkaa kenenkään tyttöystäväksi. Haluan vain taas tuntea olevani nainen!
Miehen ei tarvitse olla mikään prinssi, kunhan on omalla tavallaan oma itsensä ja omaa hyvät peruskäytöstavat. Eli mistä sellaisen miehen saisi? Pitääkö lähteä ampumaradalle vai liittyä metsästysseuraan?
Mistä hyvää seksiä?
22
14568
Vastaukset
- Suuri Isä
miesten puheet siellä metsästysseuran iltanuotiolla jahtipäivän jälkeen "Tiedättekö sen naisen joka on liittynyt seuraamme? Täysi huora, munaa se täältä hakee, krvänhimoinen yh-lumppu""Pitäisiköhän käydä panemassa sitä?" käydään kaikki vuorollaan, varmaan antaa kaikille pillua"Ja raikuvaa halveksuvaa naurua päälle.
- N33
Sinä ainakin pelasit itsesi ulos pelistä. Naisia viehättää hyväkäytöksiset miehet, sellaiset miehet saa muutakin kuin näppylähanskaa joululahjaksi. Jos saisit naista, rivien välistä kuultaisi tyytyväisyys elämääsi eikä naisten halveksunta. Ne oikeat "suuret isät" ovat vaimonsa ja perheensä parissa, eivätkä vietä aikaansa tuntitolkulla netin seksiaiheisilla sivuilla muita solvaten.
- Taisi tulla hieman ammuttua...
N33 kirjoitti:
Sinä ainakin pelasit itsesi ulos pelistä. Naisia viehättää hyväkäytöksiset miehet, sellaiset miehet saa muutakin kuin näppylähanskaa joululahjaksi. Jos saisit naista, rivien välistä kuultaisi tyytyväisyys elämääsi eikä naisten halveksunta. Ne oikeat "suuret isät" ovat vaimonsa ja perheensä parissa, eivätkä vietä aikaansa tuntitolkulla netin seksiaiheisilla sivuilla muita solvaten.
Taisin olla pikkaisen tiukkasanainen.
Onhan se hienoa että ihmiset nauttivat seksistä niin miehet kuin naisetkin. Ja varsinkin parisuhteessa jossa kummatkin kunnioittavat ja luottavat toiseen 100%. Onhan ne yhden yön jututkin ihan OK mutta eivät ole minun juttujani. Pettämistä en hyväksy missään tapauksessa mutta jos molemmat ovat sinkkuja niin mikä siinä seksi on kuitenkin ihmisen nautinnoista suurin. Jos joku muuta väittää niin ei ole koskaan seksiä harrastanutkaan. - että et ole
koskaan saanu, ha, haaaaaa!
Paitsi kahdesti, kysyä ja olla ilman!
Hah, haaaa! - seksimies
Taisi tulla hieman ammuttua... kirjoitti:
Taisin olla pikkaisen tiukkasanainen.
Onhan se hienoa että ihmiset nauttivat seksistä niin miehet kuin naisetkin. Ja varsinkin parisuhteessa jossa kummatkin kunnioittavat ja luottavat toiseen 100%. Onhan ne yhden yön jututkin ihan OK mutta eivät ole minun juttujani. Pettämistä en hyväksy missään tapauksessa mutta jos molemmat ovat sinkkuja niin mikä siinä seksi on kuitenkin ihmisen nautinnoista suurin. Jos joku muuta väittää niin ei ole koskaan seksiä harrastanutkaan.Ensinnäkään seksi ei ole nautinto vaan fyysinen tarve. Tarpeen tyydyttäminen tosin voi tuntua nautinnolliselta, onhan syöminen ja juominenkin nautinnollista kun on tarpeeksi kauan ilman ruokaa ja juomaa. Maaimassa on paljon nautinnollisempia asioita kuin seksi ja sillonkin seksin pitää olla todella loistavaa, että sitä voi edes verrata vallan tunteeseen, lottovoittoon, maailmanmestaruuteen jne. Seksi voi olla köyhän luuserin nautinnoista paras ja viina on hyvänä kakkosena.
- Itse en ole koskaan saanut
Lahnoja olen pannut mutta hyvää seksiä en ole saanut ikinä.
- zlkvbok b
että ne hyvät naiset pysyy sunkaltasista kaukana.
Et oo niiden arvonen juttujeskaan perusteella. - Lahnojen panija
zlkvbok b kirjoitti:
että ne hyvät naiset pysyy sunkaltasista kaukana.
Et oo niiden arvonen juttujeskaan perusteella.Mitäs juttuja olen sanonut joiden perusteella minua arvostelet?
"Se koira ulahtaa johon kalikka kolahtaa", taidat itse kuulua sänkypuolella lahnoihin jotka kuvittelevat että seksi on sitä kun levittää jalkansa.
Sinä et ole minkään arvoinen juttujesi perusteella, mitäänsanomatonta pohjasakkaa.
- sdrfg
ranereipas ät yahoo piste com
- se sieltä?
Kärsämäeltä löytyy!
- Mies 32v
... Paitsi että eroprosessi on vielä menossa, nukun omaehtoisesti sohvalla ja koitan löytää sopivaa asuntoa jotta vois karistaa tämän elämänvaiheen taakseen kumppanin osalta.
Seksi ei todellakaan natsaa tuon naisen kanssa vaikka hän minulle tarjoutuisikin, ei ole tyydyttävää ollut pitkiin aikoihin joten mielummin ilman.
Nyppii. Se mitä puhut "yhteydestä" on kyllä täyttä asiaa. Minua tosin olisi vaikeaa bongata mistään muualta paitsi harrastuksista, kaupasta tai työmatkoilta. - netistä
Mulle kävi iloinen vahinko netissä, kutsuin erään miehen muutaman viestin jälkeen luokseni eräänä yönä ja kuinka ollakaan, sieltähän ilmestyi komea selvin päin oleva kaveri. En ollut uskoa silmiäni, kohtelias ja huomaavainen, piti minun nautintoa tärkeänä. Taisi olla aikamoinen poikkeus, toiste ei voi käydä niin hyvä säkä.
Uhkarohkeaahan tuo oli, jälkeenpäin tietysti tuli ajatelleeksi, mitä kaikkea olisi voinut sattua...- Nainen 33
.. täysin tuntemattomia kotiini. Itse haluan tavata miestä olutlasillisen tms äärellä, jutella ja katsoa syntyykö kipinää. Jos mies on kohtelias ja kiinnostunut naisesta ja osaa keskustella muustakin kuin seksistä ja tietokoneista ja todennäköisesti lämpöä miehen suuntaan syntyy.
Aiemmin tapasin miehiä muutaman kerran ennen varsinaiseen suhteeseen alkamista. Kun syntyi luottamus mieheen ja siihen että molemmat ollaan samoilla linjoilla oli helpompaa siirtyä myös makkarin puolelle. Ja usein nämä suhteet olivat myös rentouttavia ja hauskoja. Kumpikin osapuoli eli omaa elämäänsä ja tavattiin kun kiireiltä ehti. Ei paineita eikä mielipahaa jos ei pystynyt täyttämään toisen tarpeita. Itselläni oli yksi mies kerrallaan ja suhde kesti oman aikansa.
Nettiin en aio laittaa ilmoitusta ja koen vieraksi alkaa kauppajonossa pyytelee miesten puhelinnumeroita...
Mies32, onko sinulla näkemystä mikä se paikka/foorumi olisi? Missä kaltaisesi mies käy harrastamassa? Itse käyn lenkkipolulla ja viihdyn lapsen kanssa hänen riennoissa, jotkaa ei ole mitään hyviä iskupaikkoja ;-) - Mies 32v
Nainen 33 kirjoitti:
.. täysin tuntemattomia kotiini. Itse haluan tavata miestä olutlasillisen tms äärellä, jutella ja katsoa syntyykö kipinää. Jos mies on kohtelias ja kiinnostunut naisesta ja osaa keskustella muustakin kuin seksistä ja tietokoneista ja todennäköisesti lämpöä miehen suuntaan syntyy.
Aiemmin tapasin miehiä muutaman kerran ennen varsinaiseen suhteeseen alkamista. Kun syntyi luottamus mieheen ja siihen että molemmat ollaan samoilla linjoilla oli helpompaa siirtyä myös makkarin puolelle. Ja usein nämä suhteet olivat myös rentouttavia ja hauskoja. Kumpikin osapuoli eli omaa elämäänsä ja tavattiin kun kiireiltä ehti. Ei paineita eikä mielipahaa jos ei pystynyt täyttämään toisen tarpeita. Itselläni oli yksi mies kerrallaan ja suhde kesti oman aikansa.
Nettiin en aio laittaa ilmoitusta ja koen vieraksi alkaa kauppajonossa pyytelee miesten puhelinnumeroita...
Mies32, onko sinulla näkemystä mikä se paikka/foorumi olisi? Missä kaltaisesi mies käy harrastamassa? Itse käyn lenkkipolulla ja viihdyn lapsen kanssa hänen riennoissa, jotkaa ei ole mitään hyviä iskupaikkoja ;-)Vastataan nyt vaikka tuntuu että tämä keskustelu on kauan sitten kuollut...
Itse uskon vielä nettiin, muutamien hyvien kokemusten perusteella. En missään nimessä minään taikakeinona mutta... täällä nyt pystyy juttelemaan ihmisten kanssa aika/paikkarajoiteetta ja poimimaan jotain mielenkiintoisia yksilöitä tarkempaan tuttavuuteen jos siltä tuntuu.
Toki täällä on pilvin pimein ties mitä särkipäitä mutta ne nyt karsii itse itsensä joukosta ennen pitkää. Samoin jonkinlaista herkkyyttä erottaa pellet ja täysin poskettomat hyvistä tapauksista tarvitaan (esim. itse karsin kaikenlaisten kuppikokojen kertojat heti pois...). Vaikka ehkä seksi onkin itsellä mielessä niin en koe että minun siitä olisi jauhettava kovin kamalasti, itseasiassa päinvastoin - uskon ja tiedän että jos ihmisen kanssa natsaa muuten ja synkkaa niin seksi on sellainen juttu joka usein toimii vaikkei siitä erikseen mainitsisi. Ennemminkin homma menee niin että tapaan jonkun mielenkiintoisen ihmisen netissä, keskustelemme kaikesta muusta, tapaamme oikeassa elämässä ja sitten jos siltä tuntuu niin puhun siitä seksipuolestakin mahdollisuutena ja tilanteestani varsin suoraan, ja jos vastapuoli on jo lämmin niin siinä sitten ei mielestäni mitään estettä ole nautiskelulle. Tosin tähän asti nyt en ole vielä päässyt nykytilanteessa ja "teoriaa ei ole testattu" ... mutta minusta tuo tuntuu luontevalta ja järkevältä. Ja siis jos homma muutenkin on romanttista niin sitä seksiä tarvi edelleenkään korostaa vaan mennä vaan tunteen mukana...
Muun elämän puolella sitten luotan normaaliin sosiaalisuuteen ja suhteiden luomiseen kun niitä tilaisuuksia tulee. En voi sanoa että erikseen oikein etsisin "forumia" tai paikkaa jossa kohdata aulista väkeä mutta niistä jotka vastaan tulevat ja vaikuttavat hyvältä otan jollain tapaa aina selkoa. Tuskastuttavan hidastempoistahan se on mutta... luulisin että jos se onnistuu niin sitten on aina loistavaa meininkiä :)
Ei kannata aliarvioida mitään sosiaalisia tilanteita vastakkaisen sukupuolen kanssa, tarkoitan jos molemmat ovat "itsenään" paikalla. Jopa se leikkipuistokin voi olla iskupaikka, ei ehkä mikään hehkeä sellainen mutta kumppanittomien ei tule valittaa koska siellä leikkipuistossa nyt tulee kuitenkin vietettyä sitä aikaa itse kunkin...
Se mitä pitäisi itselleen opettaa on että kulkee useammin avoimena mieleltään kohtaamaan niitä ihmisiä joista voi jotain tulla... ja toisaalta olla lataamatta liikaakaan niitä odotuksia, useimmista tulee varmasti ihan vaan tuttuja tai "kerran moikattuja" eikä sen pidä antaa olla itselleen joku este toivoa aina vähän enemmän... tai jotain. - Rahtari Nalle!
Nainen 33 kirjoitti:
Mies32, onko sinulla näkemystä mikä se paikka/foorumi olisi? Missä kaltaisesi mies käy harrastamassa? Itse käyn lenkkipolulla ja viihdyn lapsen kanssa hänen riennoissa, jotkaa ei ole mitään hyviä iskupaikkoja ;-)Heippa hei! Mielenkiintoinen viesti teiltä tosiaan. Vaikka siitä on aikaa vierähtänyt kun asiasta ilmoitit, niin vieläkö kaipaat seksiä ja seuraa?
Olen eronnut ja lapset jäi mamman luo.
Olen kans koittanut löytää vastavaa ihmistä elämääni. Siis en nyt halua missään nimessä heti seisaalta sitoutua. Vaan löytää ihmisen kenen kanssa voisi viettää hauskaa ja iloista aikaa ja kenties sit nauttia seksistä jos kaikki vaan synkkaa. Koska seksi on minulle elämän nautinto! Kelle se nyt ei olisi. Mutta en itse tahdo lähteä kapakkaan hakemaan täys juopunutta naista kainalooni.
Vaan haluan ola selvinpäin, tai maks muutaman juoman nauttineena. Koska tahdon että molemman muistaa kaiken tapahtuneen ja tekee asiat tietoisesti. Olenko prinssi? Voi olla! Sehän on yksilölinen kysymys ja katsojan silmissä!
Olenko joku miste FITNESS! No en... Vaan normaali suomalainen Rahtari Nalle! Jolla on hyvät käytöstavat, on kohtelias ja hyvin huomaavainen. Iältäni olen kohta 30v. Eihän ikä miestä tee, vaan kokemus ja ajattelutapa. Millainen sinä olet? Kaipaatko vielä pientä seikkailua lakanoiden välissä? Ota ihmeessä yhteytta, jos vaan kiinnostaa. Kirjoitellaan ja jutellan niin katsoo mitä tästä syntyy! ;D
T:Rahtari Nalle
- rosso645i
katso profiilini rosso suomi24.fi
- mies 33 v
kuulostaa milen kiintoslta miten olis mies
- jnp72
melko varmasti löydät hyvää sexiseuraa jnp72 en voi tietysti vannoa mutta jos pidät ratsastamisesta niin lupaan satulan pitkäksi aikaa
- arkiapua
Olen luotettava, hillitty, tunneälyä omaava miehekäs, raitis, savuton , tantran ja eroottisen hieronnan harrastaja.
Avuni196/90 ikäni 55v. Voit soittaa tai laittaa tekstaria.
041-4831945 , odotan yhteyden ottoasi
Arki kuvioita häiritsemättä, hellin ja hemmottelen kaikin tavoin.- huh huh
vara-aviomies! Vara-aviomies on kotipalvelu yritys eikä hae täällä nais seuraa.
säälittävää
- hipheijoo
Hyvä viestisi. Tosin parin vuoden takaa. Onko paineet poistettu?
t.J - kaveri.11
kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632