Miten on täällä olevat uskovaiset veljet ja siskot,miten paljon rukoilette? Oleteko missään rukousryhmässä mukana?Rukoileteko oman paikkakunnan puolesta tai tämän palstan puolesta?mie itse oon mukana aamurukousryhmässä joka kokontuu kolme kertaa viikossa,yhtenä päivänä rukoilaan koko maan puolesta,kahtena päivänä omanpaikkakunnan puolesta,nyt lähinä meidän omie uskossa olevie puolesta että yhteys löytyisi keskinäiseen rakkauteen,jotta herätys voisi alkaa sen pitää tapahtua ensin omien joukosta.
ILTAPÄIVÄÄ¡
6
199
Vastaukset
keskinäisen rakkauden puolesta.
Eikö teidän olisi viisaampaa vähän jämäköityä ja toteuttaa sitä keskinäistä rakkautta käytännössä eikä toteutumattomissa rukouksissa.
Samalla voisitte opetella rakastamaan muitakin ihmisiä vaikka Raamattu sen kieltääkin.muitakin ihmisiä,mutta samalla tuodaan esiin synti,joka esim tällä palstallla rehottaa(tuomitseminen,kiroilu,homouden ihannointi,,)ja kannatta mennä koneen luotta elävään maailmaan kattoon mikä on tosimeno,esim hellareiten kohdalla,täällä ei saa oikeata kuvaa siitä,se on paljon parempi kuin täällä kerrotaan...
- hansutuulia
säännöllisesti joka viikko, ja lisäksi kokoonnumme välillä koteihin rukoilemaan.
Eilen viimeksi saimme rukousvastauksen, olimme mieheni kanssa laittaneet "villat" Jumalan eteen viime viikolla. Eilen saimme täydellisen vastauksen niinkuin olimme pyytäneet.
Rukoilemme päättäjiemme puolesta ja kaikkien jotka eivät tunne Jeesusta.- öksikkä
ei ymmärrä?
- hansutuulia
öksikkä kirjoitti:
ei ymmärrä?
merkkejä joita voi laittaa Jumalan eteen. Esim. pyytää jotain merkkiä tiettyyn ajanjaksoon mennessä, niin asia on että toimimme silloin silloin Jumala tahtoo meidän tekevän asiassa niin.
Esim. Pyydjän Jumalalta erään merkin kautta vaikka näin: Herra pyydän sinulta xxxxxasiaa ja sen merkiksi lähetä seurakuntaamme profeetta joka tuo tämän asian meille ilmestyksessä tiettäväksi. Tiedämme sen jälkeen että meidän tulee lähteä vaikkapa liikkeelle johonkin maahan evankeliointityöhön.
Merkki ja jos se toteutuu on asia Jumalalta ja toimimme sen mukaan.
Malakia:
3:10 Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.
- öksikkä
en pyörittele rukousmyllyä enkä rukousnauhaa vaan rukoilen jos ja kun on asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207051Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1174830L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634086TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6982154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2481546- 671395
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j541337Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä201037