Lopetin cipralexin, halut kadoksissa edelleen

Söin cipralexia n.9kk keskivaikeaan masennukseen ja auttoi. Orgasmivaikeudet vaivasivat koko kuurin ajan, mutta seksihaluja kyllä oli. Hassua, mutta kun lopetin käytön n.4kk sitten niin halut katosivat saman tien. Mulla tuli muutenkin kauheita vieroitusoireita 3 viikon ajaksi. Saan kyllä nyt orgasmin yksinäni, mutta seksihaluja ei ole. Jos poikaystäväni yrittää koskea, alkaa lähinnä ällöttämään koko ajatus seksistä. Kaiken lisäksi tuntuu, että masennuskin on taas palannut kun on niin vitun pimeetä ja paska ilma eikä huvita lähtee ees ulos. Mikähän tässä nyt avuksi, täytyykö väkisin alkaa kuvitteleen seksiä. Limakalvotkin on niin kuivat, oli jo kuurin ajan ja edelleenki, ettei meinaa hommat ees luistaa. Oonko menettäny libidoni lopullisesti?!
4644
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

lääke alkaa vaikuttaa viiveellä, lopettamisen jälkeenkin se vaikuttaa vielä jonkin aikaa. En sinuna vielä huolestuisi suuremmin. Mikäli tuntuu, että masennus alkaa palailla, käy lääkärissä ja pyydä jotakin toista lääkettä kokeiltavaksi. Sopivuutta ei tiedä kuin kokeilemalla.

Äänestä
  • ... kuulla, että vaiva voi jäädä pysyväksi. Lääkäri kun "unohti" mainita tällaiset sivuvaikutukset. Uudestaan en masennuslääkkeitä ala syömään. Näistä haittavaikutuksista ei taideta puhua ollenkaan, lääkkeitä vaan tuputetaan, että kokeile noita niin olo paranee. Sit loppuelämä pilalla.

    Äänestä

  • okokokokok kirjoitti:

    ... kuulla, että vaiva voi jäädä pysyväksi. Lääkäri kun "unohti" mainita tällaiset sivuvaikutukset. Uudestaan en masennuslääkkeitä ala syömään. Näistä haittavaikutuksista ei taideta puhua ollenkaan, lääkkeitä vaan tuputetaan, että kokeile noita niin olo paranee. Sit loppuelämä pilalla.

    ovat ns "hanurista".

    Lääketiede on tiede samassa mielessä kuin mielisairaus on sairaus tai vauvakuume on kuume.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


okokokokok kirjoitti:

Söin cipralexia n.9kk keskivaikeaan masennukseen ja auttoi. Orgasmivaikeudet vaivasivat koko kuurin ajan, mutta seksihaluja kyllä oli. Hassua, mutta kun lopetin käytön n.4kk sitten niin halut katosivat saman tien. Mulla tuli muutenkin kauheita vieroitusoireita 3 viikon ajaksi. Saan kyllä nyt orgasmin yksinäni, mutta seksihaluja ei ole. Jos poikaystäväni yrittää koskea, alkaa lähinnä ällöttämään koko ajatus seksistä. Kaiken lisäksi tuntuu, että masennuskin on taas palannut kun on niin vitun pimeetä ja paska ilma eikä huvita lähtee ees ulos. Mikähän tässä nyt avuksi, täytyykö väkisin alkaa kuvitteleen seksiä. Limakalvotkin on niin kuivat, oli jo kuurin ajan ja edelleenki, ettei meinaa hommat ees luistaa. Oonko menettäny libidoni lopullisesti?!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu