Ongelmana ovat todella lyhyet ja huonokuntoiset kynteni, jotka ovat menneet siihen kuntoon stressistä johtuvan repimisvimman seurauksena.
Haluaisin todella laitattaa rakennekynnet, mutta minulle sanottiin, että kynteni ovat auttamattomasti liian lyhyet. Kysymys kuuluu siis; minkä mittaiset kynsien täytyy minimissään olla, että rakennekynnet niissä edes kohtalaisesti pysyvät?
Lyhyttäkin lyhyemmät kynnet
17
3462
Vastaukset
- tehdyt kynnet
Itse en siis tee kynsiä mielellään ellei ne ole vähintään tuon ihorajan yli,ja jos kynsipeti on vaurioitunut repimisen seurauksena niin en silloinkaan. Ja takuuta en anna repijälle, koska he usein repivät nuokin ja yrittävät saada "virheenä" takuuseen vaikka heti näkee syyn..
- hahahahahahaha
NO JUST!!
Sulla ei taida olla käsitystä siitä kuinka rakennekynnet on monille kynsien syöjille PELASTUS!!
Mulle ei tulis mieleenkään että hylkäisin heti asiakkaat joilla on pieniä vaurioita kynsissä..
Sehän meiän tarkotus onkin että pystytään korjaamaan vioittuneita kynsiä myös. eli auttamaan heitä keillä on jonkinlaisia ongelmia kynsien suhteen.
Mulla on HYVIN monta entistä kynsien syöjää asiakkaina, enkä ikinä ole käännyttänyt ketään suorilta pois. Jos kynsipeti on hyvin lyhyt, kerron asiakkaalle faktat ja myös sen että en pysty siinä vaiheessa antamaan laatutakuuta. silti kaikki ovat halunneet kynnet, jolloin on sit "omalla vastuulla" ja jos asiakas niin kovasti haluaa omat nakkisormet ja verille syödyt kynsinauhansa näteiksi, niin tuskin ne hei alkaa niitä kalliita kynsiä repimään...
Hyvin harva sen tekee!!
Lyhyisiin kynsiin hyvä vaihtoehto on ensin esim laitattaa vain oman kynnen vahvistukset, vaikka kuukauden ajaksi. ja sen jälkeen kun kynsiin on saatu se pari milliä lisää mittaa niin tipillä jatketta ja geeliä päälle!! Älä siis menetä toivoasi kauniista käsistä :) - tsemppi
hahahahahahaha kirjoitti:
NO JUST!!
Sulla ei taida olla käsitystä siitä kuinka rakennekynnet on monille kynsien syöjille PELASTUS!!
Mulle ei tulis mieleenkään että hylkäisin heti asiakkaat joilla on pieniä vaurioita kynsissä..
Sehän meiän tarkotus onkin että pystytään korjaamaan vioittuneita kynsiä myös. eli auttamaan heitä keillä on jonkinlaisia ongelmia kynsien suhteen.
Mulla on HYVIN monta entistä kynsien syöjää asiakkaina, enkä ikinä ole käännyttänyt ketään suorilta pois. Jos kynsipeti on hyvin lyhyt, kerron asiakkaalle faktat ja myös sen että en pysty siinä vaiheessa antamaan laatutakuuta. silti kaikki ovat halunneet kynnet, jolloin on sit "omalla vastuulla" ja jos asiakas niin kovasti haluaa omat nakkisormet ja verille syödyt kynsinauhansa näteiksi, niin tuskin ne hei alkaa niitä kalliita kynsiä repimään...
Hyvin harva sen tekee!!
Lyhyisiin kynsiin hyvä vaihtoehto on ensin esim laitattaa vain oman kynnen vahvistukset, vaikka kuukauden ajaksi. ja sen jälkeen kun kynsiin on saatu se pari milliä lisää mittaa niin tipillä jatketta ja geeliä päälle!! Älä siis menetä toivoasi kauniista käsistä :)Just, ei ole kyllä yrittäjällä ainakaan varaa käännyttää ketään ovelta. Kyllä apu löytyy vaikka kuinka lyhykäisiin, järsittyihin, revittyihin kynnentynkiin. Vältämättä ei heti pysty rakentamaan minkäänlaisia jatkeita eli kärsivällisyyttä vaatii asiakkaalta. Tosiasiat kun kertoo ja asiakasta tsemppaa, niin kyllä moni melkein ilosta itkee, kun kynsille heti jotain tehdään ja vakuutetaan, että parempaa on tiedossa kun vaan kärsivällisyyttä löytyy ja neuvoja noudattaa.
- vaan...
tsemppi kirjoitti:
Just, ei ole kyllä yrittäjällä ainakaan varaa käännyttää ketään ovelta. Kyllä apu löytyy vaikka kuinka lyhykäisiin, järsittyihin, revittyihin kynnentynkiin. Vältämättä ei heti pysty rakentamaan minkäänlaisia jatkeita eli kärsivällisyyttä vaatii asiakkaalta. Tosiasiat kun kertoo ja asiakasta tsemppaa, niin kyllä moni melkein ilosta itkee, kun kynsille heti jotain tehdään ja vakuutetaan, että parempaa on tiedossa kun vaan kärsivällisyyttä löytyy ja neuvoja noudattaa.
kun aikasi olet yrittäjänä tulet huomaamaan jotta on yksinkertaisesti asiakkaita, joita ei toivoisi ovesta tulevan.
Eikä tämä kommenttini liity nyt kynsienrepijiin. - leeminny
hahahahahahaha kirjoitti:
NO JUST!!
Hyvin harva sen tekee!!
Lyhyisiin kynsiin hyvä vaihtoehto on ensin esim laitattaa vain oman kynnen vahvistukset, vaikka kuukauden ajaksi. ja sen jälkeen kun kynsiin on saatu se pari milliä lisää mittaa niin tipillä jatketta ja geeliä päälle!! Älä siis menetä toivoasi kauniista käsistä :)hmm. mulla on samantapainen ongelma mutta mulla ei akryylikynnet pysy kynsinauhan läheltä kun muutaman päivän hyvänä ja sitten alkaa ottaan ilmaa reunan alle. :/ enkä mä niitä revi, perkeleen kalliitakinkun ovat. geelivahvennuksissa sama ongelma.
mulla aluksi, keväällä olleet kynnet pysyi hyvin sen kolme kuukautta mutta sitten aina huollon jälkeen alkoi pysyä huonommin joka kerta ja nyt kun mulla oli ne taas niin pysyi vielä surkeammin.
haluaisin kynnet takas koska niiden alla oma kynsi pikkuhiljaa kasvoi takas ihoon kiinni ja olivatkin paremman näköiset sillon hetken aikaa, mutta kun kynnet ei enää suojanneet niitä niin ne lohkeili yhtä pahan näköisiksi.
eli ilmeisesti olet tehnyt rakennekynsiä lyhyisiinkin kynsipeteihin niin olisko sulla jotain vinkkiä mulle myös? taikka lähinnä kaikilla teillä tekijöillä?
ja alkuperäisen kirjoittajalle, kyllä kynnet alla kauniintuu jos vaan ne rakennekynnet pysyy päällä omissa. ainakin niin mulla aluksi oli. - Niin...??
vaan... kirjoitti:
kun aikasi olet yrittäjänä tulet huomaamaan jotta on yksinkertaisesti asiakkaita, joita ei toivoisi ovesta tulevan.
Eikä tämä kommenttini liity nyt kynsienrepijiin.hah. niin???
tottakai niitä on , ALALLA KUN ALALLA!!
Miten toi nyt liitty mitenkään näihin asioihin...
- Mie-
Itse kanssa revin ja puren kynsiäni- Otin rakennekynnet ja pidin niitä n puoli vuotta, KERTAAKAAN tuona aikana en repinyt tai syönyt kynsiäni- Olivat niin ihanat :)
Alussa oli kynsien pysyvyydessä pieniä ongelmia mutta sitten kun oma kynsi alla kasvaa ongelma hävisi.
Akryyli kynnet minulla oli. Nyt taas tahtoisin kynnet, uutta tekijää olen etsinyt jokunen aikaa-- oikeat..
kynnet.
- leeminny
oikeat.. kirjoitti:
kynnet.
kasvattaisin jos kasvaisivat eivätkä katkeais/murtuis/lohkeilis.
mulla kun pienenä alkoi tämä repimistapa ja sitten ne on nyt sen verran enää vähän kiinni ihossa että kynsi ei ala irrota ihosta vasta kynnen päässä vaan jo aiemmin. jos joku ymmärtää. - Mie-
oikeat.. kirjoitti:
kynnet.
Joillakin on katsos varaa ottaa rakennekynnet ja jollakin ei-
niin se vaan menee, elämä on. - Elämä on...
Mie- kirjoitti:
Joillakin on katsos varaa ottaa rakennekynnet ja jollakin ei-
niin se vaan menee, elämä on.ja toisilla kasvaa sikavahvat kynnet ihan luonnontuotteena. Näin se vaan menee. ;)
Mun puolesta jokainen saa tehdä mitä parhaaksi näkee.
- entinen lyhytkynsi
Ehkä sinulla on niin lyhyet kynnet, että geeliä ei ole hyvä ottaa. Siihen liittyy tulehdusriski, minkä vastuuntuntoinen kynsiteknikko tietää. Eivätkä geelit edes pysy kovin hyvin lyhyissä kynsissä. Sitä paitsi, vaikka omat kyntesi kasvavat geelin alla niin geeli kuitenkin ohentaa omaa kynttä, joten ongelma on edessä taas kun haluat poistaa geelit.
Melkein saman näköisen tuloksen kuin geelillä, saa hyvällä akryylilakalla. LCN:n lakkaa saa Helsingin Sokoksesta, sitä käyttävät ammattilaisetkin. Ota muuten vaan perusmanikyyri ammattilaisella ja jatka sitten kotihoitona lakkausta. Kasvata kuukauden verran kynsiäsi lakan avulla ja mieti sitten uudestaan, jatkatko omilla kynsillä vai haluatko vieläkin geelit. Minullakin oli ennen lyhyet tynkäkynnet kun revin niitä, ja sain ne kasvamaan viime kesänä. Kun ne olivat kasvaneet, tulin siihen tulokseen, että omat kynteni ovat nyt tosi hyvät, ja olen ylpeä niistä.- leeminny
minkä nimistä se akryyli lakka on?
ainakaan lcn:n super hardenerista ei oo mulla mitään apua, eikä kynsinauhojen öljyämisestä. samoin olen kokeillut niitä kaikkia "kaupan "liimoja"" joiden pitäis liimata kynnen kerroksia yhteen. siis ei mitään oikeata liimaa se kai ole... äähk. - hahahahah
No just!!
Geeli ohentaa omaa kynttä jokatapauksessa?? haahahaa.. taas puhuu joku joka ei todellisuutta tiedä täysin..
Geelin oikein käyttö ei ohenna omaa kynttä lainkaan, päinvastoin!!
Ammattitaidottomat viilaavat oman kynnen pilalle mutta ammattilaiset sitä ei tee vaan tekee sen täysin vahingoittamatta omaa kynttä!!
Tiesitkö että geelin on tarkoitus vahvistaa myös omaa kynttää??
Ja tiesitkö että myös geeleille löytyy aine joilla liuottaa geeli irti jolloin ei viilata omaa kynttä ollenkaan..(esim bio sculpturelta) että turha uskoo noita väitteitä että geeli pilaa oman kynnen.
Ja miten niin geeli ei pysy lyhyissä kynsissä? ja miksei?
Oikein laitettuna niin mikä sen siitä irroittaa??
Ja mitenkä lyhyissä kynsissä piilee isompi tulehdusriski?
haloo....
menkää ammattitaitosille tekijöille niin voitte lopettaa ton paskapuheen levityksen kynsistä!!! - hahahhaa haa
hahahahah kirjoitti:
No just!!
Geeli ohentaa omaa kynttä jokatapauksessa?? haahahaa.. taas puhuu joku joka ei todellisuutta tiedä täysin..
Ammattitaidottomat viilaavat oman kynnen pilalle mutta ammattilaiset sitä ei tee vaan tekee sen täysin vahingoittamatta omaa kynttä!!
Ja tiesitkö että myös geeleille löytyy aine joilla liuottaa geeli irti jolloin ei viilata omaa kynttä ollenkaan..(esim bio sculpturelta) että turha uskoo noita väitteitä että geeli pilaa oman kynnen.
haloo....
menkää ammattitaitosille tekijöille niin voitte lopettaa ton paskapuheen levityksen kynsistä!!!itsellesi. Olipas älykkäästi muotoiltu kommentti, selvästikin ammattilaiselta. Pidä kyntes.
- vauhdissa...
hahahhaa haa kirjoitti:
itsellesi. Olipas älykkäästi muotoiltu kommentti, selvästikin ammattilaiselta. Pidä kyntes.
vaan kenen kynnet kestää...
- Ammattilainen?
hahahahah kirjoitti:
No just!!
haloo....
menkää ammattitaitosille tekijöille niin voitte lopettaa ton paskapuheen levityksen kynsistä!!!Mistä sen voi tietää ennen kuin jälkikäteen että kuka sitten oikein on ammattilainen? Minulle ainakin kävi niin että kynsien tekijä esittäytyi ammattilaisena, oli diplomit ja kaikki, ja silti kynnet menivät todella huonoon kuntoon. Tämäkin ammattilainen väitti ennen kynsien laittoa, että geeli vahvistaa omia kynsiäni. Toisin kuitenkin kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844282Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303211- 1702590
- 141976
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862