Pikkujoulut ovat ovella ja piparia olisi tarjolla vähän joka suunnasta. En halua pettää, joten tyydyn joulutorttuun.
"Houkuttaa, mutta pysyn...kovana"
MarttyyriMallari-TTt
KOSKA SAIT VIIMEKSI PIPARIA
18
948
Vastaukset
- sain piparia
PUKKI ANTOI
piparia sulle? Eiköhän piparia löydy naistontuilta.
"Hou hou hou"
MarttyyriMallari-TTt- piparia jouluna
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
piparia sulle? Eiköhän piparia löydy naistontuilta.
"Hou hou hou"
MarttyyriMallari-TTtKUN ISTUIN PUKIN SYLISSÄ
- palstalla kävijä
piparia jouluna kirjoitti:
KUN ISTUIN PUKIN SYLISSÄ
Ei kai sen pukin nimi ollut Yrska?
- viime jouluna
palstalla kävijä kirjoitti:
Ei kai sen pukin nimi ollut Yrska?
SANOI NIMEKSEEN JOULUPUKKI
- *~*
jos et petä. Pidätkö kuitenkin joulutortusta enemmän kuin pipareista?
- Pistemies
..Tulla kotiin piparinmuruja huulilla. Jää pian piirakka leipomatta.
..eilen sain kumpaakin siis joulutorttua ja piparia. Mä tykkään kyllä piparista enemmän. Piparkakkutalo pitää väsätä joka joulu ja sitten loppiaisena voikin tukehtua sen piparkakkutalon päälle kertyneeseen pölyyn....
- ih.........
kerran isona leiponut muumitalon, mutta se rupesi pehmenemään ja vajosi hiljalleen. Mitä mä tein väärin?
- ei voi laittaa
ih......... kirjoitti:
kerran isona leiponut muumitalon, mutta se rupesi pehmenemään ja vajosi hiljalleen. Mitä mä tein väärin?
UUNIIN SE SULAA UUNISSA
- ih.........
ei voi laittaa kirjoitti:
UUNIIN SE SULAA UUNISSA
Mutta se vajosikin ikkunalaudalla ollessaan.
- sadasdasdas
piparia, varsinkin sen reunalla olevia lerpakkeita.
- Danskuu
leivotaan viikonloppuna, joten aattelin silloin saada piparia. Viime kerrasta en muista muutakuin, että liiasta piparista menee löysälle ja joutuu jonkin aikaa sitten torttuilee. :D
enemmänkin torttu-miehiä, piparit on liian rapsakoita ja kuivia mun makuun. Mut paras kaikista on jouluinen piirakka, se vie ns. kielen mennessään. joskus.
kävi just myymässä meitsille ovelta piparii. Must se oli niin törkeetä, että mä paiskasin oven niitten nenän edestä kiinni.
- sp86
jo reilusti yli kaksi vuotta...
- en aio
sekoilla siviilien kanssa. Ja varsinkin kun kyse on työpaikan naisista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245