tietäisikö kukaan mistä löytää hyvännäköisiä suurien kokojen naisten farkkuja?.. lahkeet mielellään leveät ja pitkät..
joillakin olen sellaisia nähnyt. mutta itse en löydä..
h&m farkut melkein sopi kiinni :/
hjelp.
mistä ISOJA farkkuja
12
4223
Vastaukset
- Kattelmus
Tilasin juuri farkut tuolta http://www.cocoja.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Cocoja/Categories/farkut
Ja vaikka täällä on välilä kalliiksi moitittu, niin ei mun mielestä 46€ (=kalleimmata farkut tuolla) ole liikaa farkuista. - ÅsaGraff
Kaikissa kauppaketjuissa on nykyään isoja farkkuja: H&M, Lindex, Seppälä, KappAhl, Citymarket, Prisma.
- löytyy...
En ole tarkkaan seurannut kuinka suuriin saakka Lorella myy farkkuja, mutta muistaisin nähneeni ainakin 56. Hinnat ovat tietenkin vähän yläkantissa noihin tavarataloihin verrattuna. Myyvät myös NP:n farkkuja, joissa on erilaisille vartalomuodoille tehtyjä ja niistä olen löytänyt parhaiten istuvat farkut itselleni.
- Jaanelo
löytyy... kirjoitti:
En ole tarkkaan seurannut kuinka suuriin saakka Lorella myy farkkuja, mutta muistaisin nähneeni ainakin 56. Hinnat ovat tietenkin vähän yläkantissa noihin tavarataloihin verrattuna. Myyvät myös NP:n farkkuja, joissa on erilaisille vartalomuodoille tehtyjä ja niistä olen löytänyt parhaiten istuvat farkut itselleni.
Lorella myy farkkuja ainakin kokoon 60 saakka.
- puhvel
""Kaikissa kauppaketjuissa on nykyään isoja farkkuja: H&M, Lindex, Seppälä, KappAhl, Citymarket, Prisma.""
ei ole kokoja, ainakaan ihmisenmallisissa malleissa. - puhvel
Jaanelo kirjoitti:
Lorella myy farkkuja ainakin kokoon 60 saakka.
ei ole täällä pohjosessa Lorellan liikkeitä. edes Oulussa. kaippa pitää shoppaamaan lähtä helsinkiin asti:/
puhvel kirjoitti:
ei ole täällä pohjosessa Lorellan liikkeitä. edes Oulussa. kaippa pitää shoppaamaan lähtä helsinkiin asti:/
näissä isoja kokoja: kemissä bombus, oulussa oulun uusi muoti.
- Itse tilannut olen täältä
Minä tilaisin täältä farkut. Hienot on. Kauppa on Uniikkiputiikki.
- muodokas nainen
Olen ostanut monet hyvät strets-farkut euromarketista. Ferkkujen nimi INTOWN. Mustia, sinisiä, harmaita. Hinta n. -40€.
- Farkkumimmi
Ostin tuolta be divine verkkokaupasta farkut, siellä on isoja kokoja. Mulla on Caya farkut, niissä on suhteellisen kapea vyötärö, mutta tilaa pepussa ja reisissä, mikä sopii mulle. Toinenkin malli siellä oli, mutta niiden mallista en tiedä. Kannattaa katsoa mittataulukosta, niin ei tule väärää kokoa. Sekin kun on yksi mahdoton suo... Onnea etsiskelyyn!
- vaate
np-myymälöistä löytyy kokoja 36-54, Lappeenranta,Kuopio,riihimäki,lahti , hollola ,ideapark, rovaniemi
- 6x ast tavaraa
heippa,sivut eivät ole vielä valmiit mutta työn alla,käy kurkkaamassa
www.stokk.tarjoaa.fi
laitapalautetta tänne vaikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809