Paljon nousee penkiltä?

Oma henkilökohtainen ennätys on 200-kiloa ja se on paljon se.


"Sopii tulla ryttyilemään"


MarttyyriMallari-TTt

36

1539

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sddafdfdfdf

      200 kiloa, viiden kilon erissä.

    • Papeete1

      40 kiloa ja vippaan vielä sinutkin sen lisäksi ovesta pihalle :D

    • ja kaks viiden kilon kiekkoo ihan keposesti, eli yhtä paljon ku Papakoe.

      • Papeete1

        Mä nostan tuplat enemmän ku sä. Niin ja lisäksi ton yhden, joten voitan kirkkaasti :)


      • Papeete1 kirjoitti:

        Mä nostan tuplat enemmän ku sä. Niin ja lisäksi ton yhden, joten voitan kirkkaasti :)

        sanoo et faijas oli eunukki ku sua teki, mut sit mä tajusin, et eihän se olis voinut olla mahdollista, koska eunukkeja on viimeks nähty Turkin sulttaanin palatsiorjien keskuudessa. Ja ainakin ton sun kuvan perusteella sä olet suomalainen.

        Eniveis, mä olen ihan salettii vahvempi ku sä. Se kassa sano et mul on tosi hyvä liikerata siin ku mä nostan penkkii. Hah.


      • Papeete1
        Einsten1 kirjoitti:

        sanoo et faijas oli eunukki ku sua teki, mut sit mä tajusin, et eihän se olis voinut olla mahdollista, koska eunukkeja on viimeks nähty Turkin sulttaanin palatsiorjien keskuudessa. Ja ainakin ton sun kuvan perusteella sä olet suomalainen.

        Eniveis, mä olen ihan salettii vahvempi ku sä. Se kassa sano et mul on tosi hyvä liikerata siin ku mä nostan penkkii. Hah.

        on suomalainen mutta mutsin sukujuuret onkin idässä. Mä olen tataari tai kasakka, ihan mikä vaan käy kunhan on hurjaakin hurjempi.
        Älä ota sitä vakavasti, sehän on vaan lempinimi pikku höpönassuselle :)

        Voi olla tai sitten kassa on vaan puolueellinen eikä kehtaa sanoa sulle totuutta. Älä sure, sitä vartenhan kaverit on.


    • Danskuu

      kyykäten vielä ja siihen aikaan painoin vaa itse 50kg, niin päälle n.110kg ja 198cm löysää ruhoa. Ensin pitelin viis-kymmenen minuuttia pystys ja kiljuin apua ja sit kyykkäämään, kunnes selvittiin ilman lisä vahinkoja. :))

      Teinipoikieni kanssa tapamme mukaan tuossa viikonloppuna tarkistettiin, et mutsi (eli mä) on edelleen se vahvin meistä. Penkistä nous 65kg. No, ok mä sanoin et mä pidin sitä kauiiten ilmas ja jää viikkikset saamatta, jos mussutetaa viel jotain. :))

      • Danskuu

        pump-tunnilla teen steppilaudan päältä noita nostoja 15kg painot ja se tanko, niin 24kertaa neljän sarjan ja samaiseen tuntiin muitakin. Sitten mie punnerran 161kertaa ja minust tuntu et henki lähtee, mutta voitin pojat se oli pääasia. Leukoja jaksoin vetää 67ja melkein puol ja mulla sentäs persiis viel pari kiloo ylimäärästä. Sitten mie jaksan minun nuorimmaista poikaani 84japuol cm pitkä ja melkei 14kg kantaa keskellä yötä sylissäni viitisen tuntii ja sitten oli pakko soittaa pojan kummisetä apuun.

        Mä tuun myöhemmin kertoo mitä muuta mie jaksan, kun muistan vaa :))


    • la.ra

      mutta 16-vuotiaana tulos sivusi sen ikäisten mimmien suomen ennätystä.

      Nyt nousee just ja just tanko, jollei ranne petä.

    • Pistemies

      150 kg. Mitä tämä keskustelu muuten tekee tällä palstalla ?

    • Swagga

      Kyllä mä nyt 135 kiloa uskallan luvata ihan milloin vain. Ei vaan toi penkkipunnerrus tangolla ole niin lähellä sydäntä, teen mieluummin käsipainoilla. Ja maastavetohan se muutenkin on se kuningaslaji! Tosin emmä nyt siinäkään pääse brassailemaan. 170-kilolla menee muutama kahdeksan toiston sarja.

      • Tyrävyö

        Mitä muuta toi on?


    • Mpw

      oma perse.

      • Queen-Of-Hearts

        kommentoida että omaa persettä ei sitten lasketa. Nm. veikkaan tässä aloituksessa mainitun 200 kg viittaavan omaan elopainoon.

        :D


      • Danskuu
        Queen-Of-Hearts kirjoitti:

        kommentoida että omaa persettä ei sitten lasketa. Nm. veikkaan tässä aloituksessa mainitun 200 kg viittaavan omaan elopainoon.

        :D

        nii määkin luulen, koska jokainen jaksaa oman painonsa nostaa penkist ;D (ellei jotai oo vial)


      • Mpw
        Queen-Of-Hearts kirjoitti:

        kommentoida että omaa persettä ei sitten lasketa. Nm. veikkaan tässä aloituksessa mainitun 200 kg viittaavan omaan elopainoon.

        :D

        mäkin ton alotuksen luin. ;)


      • Queen-Of-Hearts
        Mpw kirjoitti:

        mäkin ton alotuksen luin. ;)

        niin samiksii!!!! ihg!!!!!!111

        Buahahahhhahhhaaa!


      • Mpw
        Queen-Of-Hearts kirjoitti:

        niin samiksii!!!! ihg!!!!!!111

        Buahahahhhahhhaaa!

        Voi helevetti. =D


      • Queen-Of-Hearts

      • Mpw kirjoitti:

        mäkin ton alotuksen luin. ;)

        Mittani ovat 185 cm 78 kg, joten en mikään tonnikeiju sentään ole.


        "On helppo ryttyillä ruudun takaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Mpw
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Mittani ovat 185 cm 78 kg, joten en mikään tonnikeiju sentään ole.


        "On helppo ryttyillä ruudun takaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        pysyy edelleenkin salaisuutena.


      • Pistemies
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Mittani ovat 185 cm 78 kg, joten en mikään tonnikeiju sentään ole.


        "On helppo ryttyillä ruudun takaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tuolla painolla ei kyllä nouse 200 kiloa penkistä.


    • ylivoimaisesti...

      Nikki miestä myöden, ei siinä mitään.

    • teme.

      aika kasa rautaa. Ootko mörkö vai punttipaidan kanssa? Itellä kolmonen 90:llä, ei sitä ykkösiä uskalla yksin koitella.

      Nii muute, onko toi ryttyily toive? :D

      • että sopii tulla ryttyilemään vaan. Vedän turpiin ketä vaan ja nauran sen jälkeen.
        *Ottaa klassisen nyrkkeilyasennon jo valmiiksi*


        "Turpiin tulee ja kovaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • teme.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        että sopii tulla ryttyilemään vaan. Vedän turpiin ketä vaan ja nauran sen jälkeen.
        *Ottaa klassisen nyrkkeilyasennon jo valmiiksi*


        "Turpiin tulee ja kovaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Sä olet kyllä kova jätkä. Uhittelet, että käykää päälle. Miehekästä.

        Heti tulee mieleen pari skenaariota, miten matsissa hypoteettisen vastustajan kanssa vois käydä.

        1) Vastapuoli ampuu sua samantien sähkölamauttimella palleille ja kusee lopulta hämmentyneenä haukkovaan suuhusi. Siistii.

        2) Vedät vastapeluria pataan, murrat sen kasvojen luut ja luot samalla vihanneksen. Sä saat kakkua ja pääset bulgarialaisen bussikuskin prinsessaksi istumaan. Samalla uhrin jälkikasvu käyttää sun mimmiä hyväkseen hyvitystä hakiessaan.

        Mut kuule, erehdyin tosiaan luulemaan sua provoksi. Vähän yllättäen sä oletkin täysi pelle ja tämän ketjun jälkeen kaikille myös pelkkä perse.

        Hiihaa. :)


      • yesyesyes:D
        teme. kirjoitti:

        Sä olet kyllä kova jätkä. Uhittelet, että käykää päälle. Miehekästä.

        Heti tulee mieleen pari skenaariota, miten matsissa hypoteettisen vastustajan kanssa vois käydä.

        1) Vastapuoli ampuu sua samantien sähkölamauttimella palleille ja kusee lopulta hämmentyneenä haukkovaan suuhusi. Siistii.

        2) Vedät vastapeluria pataan, murrat sen kasvojen luut ja luot samalla vihanneksen. Sä saat kakkua ja pääset bulgarialaisen bussikuskin prinsessaksi istumaan. Samalla uhrin jälkikasvu käyttää sun mimmiä hyväkseen hyvitystä hakiessaan.

        Mut kuule, erehdyin tosiaan luulemaan sua provoksi. Vähän yllättäen sä oletkin täysi pelle ja tämän ketjun jälkeen kaikille myös pelkkä perse.

        Hiihaa. :)

        Tuleekohan tästä oikea kissatappelu... Kumpi mahtaa voittaa... :D


      • teme.
        yesyesyes:D kirjoitti:

        Tuleekohan tästä oikea kissatappelu... Kumpi mahtaa voittaa... :D

        Sä et ny ottanu huomioon, etten mä tappele rusinoitten kanssa. Teen niistä simaa.


    • vili

      no maximit on 140 kg...mutta nyt menee 130-135
      tulee treenattua muutakin ku penkkiä

      • sarvikuonokas

        pyöriikö kädet?


      • vili
        sarvikuonokas kirjoitti:

        pyöriikö kädet?

        toimii. aerobisessa olen punttia parempi.


      • sarvikuonokas
        vili kirjoitti:

        toimii. aerobisessa olen punttia parempi.

        käsienpyörittely menee aerobisesta? =D

        Kova on kunto täytyy myöntää =)


    • Manfred...

      Enkä ole tavannut ketään, ketä olisi kiinnostanut tietää...

      Fyysinen voima ei estä ryttyilemästä...

    • Aurinko79-

      En oo koskaan kokeillut pahemmin nostella penkistä. Mä teen tietyillä painoilla tiettyjä sarjoja, aina niin että se tuntuu kunnolla mutta en koskaan oo koittanut että mitä jaksaisin jos kaiken energiani käyttäisin siihen.

      Aika paljon se varmaan kuitenkin olis joten ei mullekaan kannata tulla ryppyilemään ;)

    • Hossi

      Tuo oma perse on tähän mennessä joka kerta penkistä noussu !

    • Millä

      nostit?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe