Onko DEICIDEllä kokelma levyä jos ei niin mikä paras albumi....?
Deicide
4
310
Vastaukset
- seitaan
Niilt vast vähä aikaa sitte tuli joku kokoelmalevy, mut ei sellassia kannatta ostaa.
Itellä on ainaki pyöriny soittimessa toi "The Stench of Redemption". hyvältä toi ainaki kuulostaa, mut en oikee sitte tiedä mistä levystä kannattaa alottaa...- KinKilä
Itse aloitin kyllä deicideen tutustumisen heidän toisesta levystään Legionista joka on mielestäni vieläkin ihan hyvä levy!
- Jdkdkdjdj
Deicide on ylivoimaisesti paras bandin albumi, ehkä soundisesti once upon the cross on parempi, legion musiikillisesti on huonompaa, uusimmat on skeidaa, liian teknisiä mulle ainaki
- Setä.neuvoo
DEICIDE - The Best of Deicide [Full Album]
https://www.youtube.com/watch?v=JA3XLJtSFho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741