Kenen tahansa miehen iskemiseksi ei tarvita muuta kuin tällainen ulkonäkö: http://www.bastardly.com/archives/2006/11/22/the-bastardly-minute-with-elin-grindemyr/
Helppoa iskeä
17
4099
Vastaukset
- Torvi-elmeri
Mutta hiukset tekee muijan näyttämään cockerspanielilta. Mieluummin suorat hiukset, mutta muuten ihan jees =)
- Onanias
Viimeisillä sivuilla hänellä on suorat hiukset.
- Onanias
Onanias kirjoitti:
Viimeisillä sivuilla hänellä on suorat hiukset.
suorat hiukset. Nam.
- Torvi-elmeri
Onanias kirjoitti:
suorat hiukset. Nam.
Niin näkyy olevan. Perun ensimmäisen postaukseni välittömästi.
- sitten nähdään
tuo pakkelikerros ja hiustenlaitto pois. Saunapuhtaana ilman stylistiä asettamaan peppua oikeaan kulmaan kameraan nähden, niin sitten nähdään, mikä peruspolla tuokin on. Kyllä munkin pyöreestä pallonaamasta sais vaikka mitä pienellä photoshoppailulla.
- Äijeli
Onhan siinä oikein nätti tytär. Toisaalta on aivan sama miten hyvännäkönen on jos ei tajua mistään mitään, ei saa keskustelua aikaiseksi ja ei ota muita ihmisiä huomioon omassa toiminnassaan.
Tuossa on kyllä neitiä photoshopattu aika paljon. Olisi kiva nähdä sama neiti alastomana saunan jälkeen. - vika oli
et oli blondattu. Mielummin otan naiseni tummana ja tulisena ja oluet kylmänä.
- -S-
Kukapa ei tuollaista ottais kerta kokeiluun..
Kyllä ihan varmasti hienot touhut sais aikaiseksi , ellei sitten ko. nainen olisi ihan kuollu lahna.. Siinä ei silloin auta edes nätti ulkokuori..
Mutta sitten ne kaikki muut asiat kuin ulkoinen kyvykkyys tulee ratkaisemaan asioita..
- ruma ja lihava
Ei se miehen saaminen paljoakaan vaadi.... Eikä todellakaan tarvitse olla samankaltainen kuin kuvan nainen on. Ja sehän se onkin ongelmana kun miehet on aivan liian helppoja saatavia.
- sinä..
Kuin moni muukaan nainen täällä ole koskaan aloitteita tehnytkään miehien saannista puhumattakaan.
- ruma ja lihava
sinä.. kirjoitti:
Kuin moni muukaan nainen täällä ole koskaan aloitteita tehnytkään miehien saannista puhumattakaan.
homoa en ole vielä saanut iskettyä...
- kun,
ruma ja lihava kirjoitti:
homoa en ole vielä saanut iskettyä...
ne jotka eivät lähde ovat automaattisesti homoja? :D
- on ainoastaan
iskeä miehen veitikka, niin kyl nuo/tuo riittää. Mut jos aivotkin pitäs saada mukana (ne jotka on siellä kaulan jatkeena jossain - yleensä) niin ei noilla vehkeillä onnaa. :D
Minua ei nainen pysty iskemään. Ei ainakaan ulkonäöllään. Jos mä johonkin ihastun, mä ihastun luonteeseen ja ajatuksiin. En välitä onko perseessä rasvaa vai ei.
- Nuorimies...
Tuo on kaunis nainen. Kuvia olen hänestä ennenkin nähnyt.
Kyllä esim. tuon elin grindemyrin kanssa olisi melko varmasti parhainta harrastaa seksiä ja muutenkin ulkoisesti hyvin miellyttävä nainen.
Toinen esim. kauniista naisesta on suomalainen anne mari berg. Ulkonäkö merkitsee paljon, mutta sisäinen puoli merkitsee paljon enemmän kuin ulkonäkö.
Ei riitä että nainen on ulkoisesti kaunis, seksihommiin kyllä olisi unelma. Mutta vaimoksi tai hyväksi tyttö/naisystäväksi ei riitä vaan sisäisen puolenkin on oltava kunnossa.
En halua vaimokseni sellaista joka esim. valittaa kaikesta kokoajan tai käy säännöllisesti juomassa itsensä känniin. Harrastuksetkin vaikuttavat, ellei harrastuksista täsmää juuri mikään niin ei suhdekkaan toimi.
Valitettavasti en voi tällä hetkellä sanoa muita hyviä puolia naisista kuin sukupuoli ja ulkonäkö. Johtuen siitä että 98% naisista joita olen nähnyt ovat paljastuneet selän takana roskaa puhuviksi idiooteiksi. Lähinnä isosiskojen kavereihin olen voinut luottaa, mutta pysyn erossa heistä koska jo ajatuksena tuntuu typerältä ruveta suhteeseen jomman kumman isosiskoni kavereista.
Elämää on minulla paljon edessä, mutta kerroin tämän hetken tilanteen.- Komea Petteri
Ei todellakaan. Sitäpaitsi se on bi-seksuaali joka on niin pitkä miinus ettei sitä voi piirtää tähän. :)
- Komea Petteri
Voisin kyllä panna useamman kerran, koska kroppa on kaunis mutta kasvoista on täysin tavis. En seurustelisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti41141231Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199744Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316280Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225088Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623955Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543889Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783528- 403057
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192508Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212348