Kenen tahansa miehen iskemiseksi ei tarvita muuta kuin tällainen ulkonäkö: http://www.bastardly.com/archives/2006/11/22/the-bastardly-minute-with-elin-grindemyr/
Helppoa iskeä
mies kuin mies
174147
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 17
Vanhimmat
Mutta hiukset tekee muijan näyttämään cockerspanielilta. Mieluummin suorat hiukset, mutta muuten ihan jees =)
Viimeisillä sivuilla hänellä on suorat hiukset.
suorat hiukset. Nam.
Niin näkyy olevan. Perun ensimmäisen postaukseni välittömästi.
tuo pakkelikerros ja hiustenlaitto pois. Saunapuhtaana ilman stylistiä asettamaan peppua oikeaan kulmaan kameraan nähden, niin sitten nähdään, mikä peruspolla tuokin on. Kyllä munkin pyöreestä pallonaamasta sais vaikka mitä pienellä photoshoppailulla.
Onhan siinä oikein nätti tytär. Toisaalta on aivan sama miten hyvännäkönen on jos ei tajua mistään mitään, ei saa keskustelua aikaiseksi ja ei ota muita ihmisiä huomioon omassa toiminnassaan.
Tuossa on kyllä neitiä photoshopattu aika paljon. Olisi kiva nähdä sama neiti alastomana saunan jälkeen.
et oli blondattu. Mielummin otan naiseni tummana ja tulisena ja oluet kylmänä.
Kukapa ei tuollaista ottais kerta kokeiluun..
Kyllä ihan varmasti hienot touhut sais aikaiseksi , ellei sitten ko. nainen olisi ihan kuollu lahna.. Siinä ei silloin auta edes nätti ulkokuori..
Mutta sitten ne kaikki muut asiat kuin ulkoinen kyvykkyys tulee ratkaisemaan asioita..
Ei se miehen saaminen paljoakaan vaadi.... Eikä todellakaan tarvitse olla samankaltainen kuin kuvan nainen on. Ja sehän se onkin ongelmana kun miehet on aivan liian helppoja saatavia.
Kuin moni muukaan nainen täällä ole koskaan aloitteita tehnytkään miehien saannista puhumattakaan.
homoa en ole vielä saanut iskettyä...
ne jotka eivät lähde ovat automaattisesti homoja? :D
iskeä miehen veitikka, niin kyl nuo/tuo riittää. Mut jos aivotkin pitäs saada mukana (ne jotka on siellä kaulan jatkeena jossain - yleensä) niin ei noilla vehkeillä onnaa. :D
Minua ei nainen pysty iskemään. Ei ainakaan ulkonäöllään. Jos mä johonkin ihastun, mä ihastun luonteeseen ja ajatuksiin. En välitä onko perseessä rasvaa vai ei.
Tuo on kaunis nainen. Kuvia olen hänestä ennenkin nähnyt.
Kyllä esim. tuon elin grindemyrin kanssa olisi melko varmasti parhainta harrastaa seksiä ja muutenkin ulkoisesti hyvin miellyttävä nainen.
Toinen esim. kauniista naisesta on suomalainen anne mari berg. Ulkonäkö merkitsee paljon, mutta sisäinen puoli merkitsee paljon enemmän kuin ulkonäkö.
Ei riitä että nainen on ulkoisesti kaunis, seksihommiin kyllä olisi unelma. Mutta vaimoksi tai hyväksi tyttö/naisystäväksi ei riitä vaan sisäisen puolenkin on oltava kunnossa.
En halua vaimokseni sellaista joka esim. valittaa kaikesta kokoajan tai käy säännöllisesti juomassa itsensä känniin. Harrastuksetkin vaikuttavat, ellei harrastuksista täsmää juuri mikään niin ei suhdekkaan toimi.
Valitettavasti en voi tällä hetkellä sanoa muita hyviä puolia naisista kuin sukupuoli ja ulkonäkö. Johtuen siitä että 98% naisista joita olen nähnyt ovat paljastuneet selän takana roskaa puhuviksi idiooteiksi. Lähinnä isosiskojen kavereihin olen voinut luottaa, mutta pysyn erossa heistä koska jo ajatuksena tuntuu typerältä ruveta suhteeseen jomman kumman isosiskoni kavereista.
Elämää on minulla paljon edessä, mutta kerroin tämän hetken tilanteen.
Ei todellakaan. Sitäpaitsi se on bi-seksuaali joka on niin pitkä miinus ettei sitä voi piirtää tähän. :)
Voisin kyllä panna useamman kerran, koska kroppa on kaunis mutta kasvoista on täysin tavis. En seurustelisi.