KVTESin sopimus, jos töissä esim. ajalla 1.5.07-31.10.07. Kertyy siis lomat puolelta vuodelta, yhteensä 10 päivää. lomia ei pidetty ollenkaan työsuhteen aikana. siis täytyy maksaa lomakorvaus pitämättömiltä päiviltä. sitten kun on tehnyt säännöllisenä työaikana iltaa, yötä ja sunnuntaita, niin kuuluis vai kuuluisko maksaa tämän lisäksi lomakorvaukseen prosenttikorotusta entisen sopparin 13 §, 2 mom. mukaan. vai onko niin, että koska en ole ollut 1.4.06-31.3.07 lomanmäär.vuonna töissä, niin sitä ei kuulu maksaan lomakorvaukseen. eli voiko olla, että en saa %-korotusta, vaikka tehnyt säännöllisenä työtä iltaa ym. vai kuuluuko maksaa sen mukaan, että jos kertyneet lisät aj. 1.5.-31.10.2007 esim. 1500 € ja palkka samalta ajalta 8000 €, niin %-korotusta maksettaisiin lomakorvaukseen 18,75 %. Kertokaas joku minulle, jos ois tietoa.
KVTESin lomakorvauksen %-korotus, kuuluuko
milbeaa
1
778
Vastaukset
- ja säännökset
Itse ainakin löysin tuosta uudesta 13 § lauseen;
Palvelussuhteen päättyessä maksettava lomakorvaus lasketaan käyttäen sen lomanmääräytymisvuoden maksettuja työaikakorvauksia ja maksettua palkkaa jona palvelussuhde päättyy. Korotus on enintään 35%.
Joten kyllä siis nuo lisät lasketaan aivan normaalisti, korottaen juuri tuon 18,75%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984