Hei,
Täällä on paljon selkäsairaita mutta en löytänyt keneltäkään täysin samoja oireita kuin minulla. Minulla on sappikiviä ja odotan leikkaukseen pääsyä. Selkää on nyt särkenyt n. viikon ja kaikki lekurit joita olen tavannut, toteavat vain että kivethän ne selkäsäryn tekee. Itse en kyllä täysin usko niin. Kivet ovat hallinnassa eivätkä ole oireilleet viikkoihin. Mutta selkää vain "polttaa" kuitenkin. Ihan sama missä asennossa sitä on, mutta aina välillä (melko usein) ihan keskeltä selkää, rangan molemmin puolin, polttelee. Myös käsiä (varsinkin vasenta) jomottaa usein. Ja myös vasenolkapää kipuilee. Yksi lääkäri määräsi tulehduskipulääkettä selkään mutta ei varsinaisesti tutkinut mikä voisi olla vaivana ja muut siis vetoavat noihin kiviin. Mitä tehdä ja minne mennä että joku tutkisi tuon selänkin - ihan oikeasti eikä vain summan mutikassa. Olen jo tosi ärtynyt kun kipuilua on koko ajan eikä oikein mihinkään jaksa enää keskittyä.
Selkäsärky ja sappikivet
7
7163
Vastaukset
- terve...
Fysiatri on erikoistunut tuki- ja liikuntaelinsairauksiin.
- ainakin voi
tietääkseni säteillä juuri olkapäähän tai hartiaan. En nyt muista, kumman puoleiseen.
- säteilee'¨'
minulla kun oli sappikivet,niin se kipu säteili selkään keskelle ja vasemmalle puolen ,ylös olkaan.
- selkää_
Kyllä ne kivet tekevät sen polttavan selkäsäryn.
Lähes voi verrata synnytyskipuihin, saman tyylisiä.
Minullakin oli yli viikon polttoa selässä ja kun en tiennyt sitä, ja luulin vaan että se on joku influenssakipu.
Nyt on sappi ja kivet leikattu pois ja eipä
ole polttoja ja jomotuksia sitten ollut sen jälkeen.
Oli vielä niin, että sappirakko oli kroonisesti tulehtunut jo pitkän aikaa. - kippisavi
sappikivet voivat todellakin tuntua selässä, minullakin pahin kipu oli yleensä siellä. Tosin eikoskaan kyllä viikkoa sama kipu kestänyt,mutta jos sulla on kroonisesti tulehtunut sappirakko niin on kai sekin mahdollista.
- että saat
Magneetti kuvauksen
- Anonyymi
Moikka mulla on yläselkä kipee ja sappikivi leikkaus tulossa. Lepo auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793