on sellanen asia, että ei tarvitse kumarella ketään.
Naisasia naisilla on kovat puheet, mutta tositilanteessa nainen on melko kuuliainen ja totteleva otus. Meille miehille kaikki on tavallaan helpompaa. Harva tulee sanomaan mitään poikkipuolista ja jos tulee, niin saa turpiinsa ja KOVAA!!!*Nauraa jo itsekkin macho-puheilleen (:*
"Tulkoon vaikka kolmas maailmansota"
MarttyyriMallari-TTt
PARASTA MIEHENÄ OLEMISESSA...
11
570
Vastaukset
- trait trait trallallaa
niin näppärästi ettet huomaakaan!
- on munaa!
Koska naisilla on pinppa, naiset rulettaa!
- Tietäväinennn
Miehet ratkaisevat ongelmatilanteet väkivallan avulla, naiset älyllä.... ;)
- oh jaa
kuumilla huulillani tainnoksiin...
- yhdestäkään naisesta
joka on saanut turpaan snägärijonossa?
- tollanen
naisellellinen nimimerkki, oon aina luullut että oot nainen...
kirjoitukseni sinun mielestä jotenkin seksikästä, vai mistä päättelet että olen nainen?
"Now i wanna be your dog"
MarttyyriMallari-TTt- Johtuisko
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kirjoitukseni sinun mielestä jotenkin seksikästä, vai mistä päättelet että olen nainen?
"Now i wanna be your dog"
MarttyyriMallari-TTtsiitä että "Malla" on naisen nimi ja naiset mielletään usein marttyyreiksi, noista muodostui assosiaationi.
Johtuisko kirjoitti:
siitä että "Malla" on naisen nimi ja naiset mielletään usein marttyyreiksi, noista muodostui assosiaationi.
asia selvä ja tavallaan loppuunkäsitelty tältä erää.
"Uusi ihailija lisää"
MarttyyriMallari-TTt
- mkk.
Oletpa naiivi. Mies voi tosiaankin tehdä mitä haluaa, mikä käytännössä tarkoittaa ryyppäämistä ja rällästämistä. Siihen se jääkin. Naisen vastaavaa touhua katsotaan edelleen kieroon, mikä on minusta ihan hyväkin asia; joku arvokkuus pitää olla.
Naiset elävät oikeasti itsenäisempää elämää kuin koskaan ennen. En tiedä, millaisia naisia olet tuntenut, mutta ainakin oman tuttavapiirini naiset eivät paljoakaan mieti, mitä muut heistä ajattelevat; he ovat menestyneet omilla aloillaan ja ovat sinut itsensä kanssa.hyvin ristiriitainen henkilö myöskin. Sinun naistuttusi ovat seesteisiä ja rauhallisia. Minun naistuttuni taas enemmänkin taiteellisia ja levottomia sieluja täällä elämän erämaassa.
"Että näillä eväillä eteenpäin"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211