jotenkin noin ne sanat menee, sydämeeni osuman sait, se oli amorin nuolesta kai... nyt olen kuullut tästä englanninkielisen version mutten tiedä nimeä? tietäiskö joku? KIIIIITOS!
sydämeeni osuman sait
5
8608
Vastaukset
- ---
Alkuperäinen kappale on nimeltään "Something's gotten hold of my heart" ja esittäjä oli Gene Pitney. Kotimaisen version tuosta kappaleesta on tehnyt mm. Pate Mustajärvi & Sakari Kuosmanen nimikkeellä "Sydän syrjällään" ja oletettavasti viimeisimpänä Siiri Nordin nimikkeellä "Sydämeni osuman sai".
- Windy City
Marc Almond on esittänyt ko. biisin mikä on varmaan tunnetuin?
Windy City kirjoitti:
Marc Almond on esittänyt ko. biisin mikä on varmaan tunnetuin?
Eivätkö molemmat tyypit esittäneet yhdessä tämän biisin jokunen vuosi sitten, soi yhteen aikaan aika ahkerasti radiossa tai sitten Marcin osuus oli jotenkin miksattu siihen päälle...
- kuukoira_
Ainakin näin..
Biisi on Something's gotten hold of my heart.
Yksi esittäjä on ainakin Nick Cave and the Bad Seeds.- tiinaskainen
Kiitos kaikille vastanneille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807