Jokaisella on ollut ennen vakisuhdetta jotain lapsellisia virityksiä ja ne voivat kostautua
joskus harmillisella tavalla, kun tämä entinen
tuttu ottaa yhteyttä ja vielä nolompaa on jos
törmää tälläiseen henkilöön kun on päiväkävelyllä
elämänkumppaninsa kanssa. Ärsyttäväksi asia muuttuu, kun oma nainen juttelee jonkun miehen kanssa. Tälläisessä tilanteessa punnitaan onko cool vai ei.
Täytyy olla hyvin kohtelias tätä miestä kohtaan ja ei pidä kysellä tästä miehestä yhtään mitään jälkeen päin (vaikka olisitkin mustasukkainen)
"Näytä että sinussa on tyylitajua"
MartyyriMallari-TTt
Ex-heilat
11
545
Vastaukset
- Heluna¨¨
Sä oot ihuna.
- Heluna´´´´
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
myös aika cool toisinaan.
"Minusta on moneksi"
MartyyriMallari-TTtnöyränä jalkojesi juureen..
Heluna´´´´ kirjoitti:
nöyränä jalkojesi juureen..
mutta voisit jubailla kanssani ihan sivistyneesti sohvallakin.
"Mitä sinulla on sydämmelläsi"
MarttyyriMallari-TTt- Heluna´´´´
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mutta voisit jubailla kanssani ihan sivistyneesti sohvallakin.
"Mitä sinulla on sydämmelläsi"
MarttyyriMallari-TTtjos annat siihen luvan. Heittäydyn eteesi ja suutelen jalkojasi. Rakas.
Heluna´´´´ kirjoitti:
jos annat siihen luvan. Heittäydyn eteesi ja suutelen jalkojasi. Rakas.
voisit nostaa takalistosi ylös maasta ja ryhdistäytyä edessäni. Ei mennä kenkilökohtaisuuksiin, vaan pikemminkin pysytään verbaalisella tasolla tässä aihekehyksessä.
"Sillä tavalla me pääsemme eteenpäin"
MarttyyriMallari-TTt- Heluna´´´´
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
voisit nostaa takalistosi ylös maasta ja ryhdistäytyä edessäni. Ei mennä kenkilökohtaisuuksiin, vaan pikemminkin pysytään verbaalisella tasolla tässä aihekehyksessä.
"Sillä tavalla me pääsemme eteenpäin"
MarttyyriMallari-TTtSuuntaan kysyvän katseeni sinuun. *tapittaa*
- Heluna´´´´
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
voisit nostaa takalistosi ylös maasta ja ryhdistäytyä edessäni. Ei mennä kenkilökohtaisuuksiin, vaan pikemminkin pysytään verbaalisella tasolla tässä aihekehyksessä.
"Sillä tavalla me pääsemme eteenpäin"
MarttyyriMallari-TTtEi ollut tarkoitus vaivuttaa sinua hypnoosiin.
Kuiskaa minulle jotain... ranskaksi. Heluna´´´´ kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus vaivuttaa sinua hypnoosiin.
Kuiskaa minulle jotain... ranskaksi.mitäs tykkäsit?
"Viva la revolution!!!"
MarttyyriMallari-TTt- Heluna´´´´
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
mitäs tykkäsit?
"Viva la revolution!!!"
MarttyyriMallari-TTtMun sankarini... suutelen sinua molemmille poskille, puraisen korvan lehdykkääsi.
- Jeremies
Heh, luulis, että miehellä olisi parempaakin tekemistä, kuin päiväkävelyt vaimon kanssa. Taitaa olla tossun alla. Itse menisin mielummin "päiväkahville" tuoreen tytsin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
