miesten stringit

just joo

Minähän se tykästyin stringeihin ihan kympillä. Ostin black horsen strigit eikä ahdista vaik on "naru perseessä"... Mitä mieltä olette jos mies käyttää stringejä?

25

4183

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jurpos

      ....eikä ahdista vaik on "naru perseessä"...

      Ei kai se ahdista jos se kakkanaru on vaon välissä.

    • ole miehekkäät

      Ei miehen pidä käyttää stringejä muuta kuin jos haluaa miellyttää sovitusti omaa tyttöystäväänsä/vaimoaan. Ne ei vaan ole miehekkäät ollenkaan, stringit on enemmän tyttöjen juttu. Ihan kivat siis pikkutuhmissa leikeissä puolison kanssa, mutta ei käyttöhousuina - itse juoksisin karkuun deittiä, joka käyttää stringejä.

      • miksiköhän miehen

        pitää olla "miehekäs" käyttämällä rumia vaatteita. Näin tasa-arvon aikana sallittaisko kaikille ihmisille oikeus pukeutua mielihalujensa ja fiiliksiensä mukaan. Tää naisten höösääminen rupee jo ällöttää, esim naisten omat parkkipaikat Tampereen Koskikeskuksessa. Kysyn vaan millä oikeudella naiset omivat kaiken itselleen ja sanovat että tyttöjen juttu...


      • ...
        miksiköhän miehen kirjoitti:

        pitää olla "miehekäs" käyttämällä rumia vaatteita. Näin tasa-arvon aikana sallittaisko kaikille ihmisille oikeus pukeutua mielihalujensa ja fiiliksiensä mukaan. Tää naisten höösääminen rupee jo ällöttää, esim naisten omat parkkipaikat Tampereen Koskikeskuksessa. Kysyn vaan millä oikeudella naiset omivat kaiken itselleen ja sanovat että tyttöjen juttu...

        "miksiköhän miehen pitää olla "miehekäs" käyttämällä rumia vaatteita."

        -Kuka on puhunut että miesten pitää käyttää rumia vaatteita? Nyt oli kyse vain ja ainoastaan stringeistä. Pysytään siis aiheessa, jookos?


      • Anonyymi
        miksiköhän miehen kirjoitti:

        pitää olla "miehekäs" käyttämällä rumia vaatteita. Näin tasa-arvon aikana sallittaisko kaikille ihmisille oikeus pukeutua mielihalujensa ja fiiliksiensä mukaan. Tää naisten höösääminen rupee jo ällöttää, esim naisten omat parkkipaikat Tampereen Koskikeskuksessa. Kysyn vaan millä oikeudella naiset omivat kaiken itselleen ja sanovat että tyttöjen juttu...

        Ne naiset joille ne ei käy tai ei enää käy niin eivät liputa miesten remmejä.


    • Nimetön

      perse kestää,kaikki on mielestäni OK.Olin tuossa sairaalassa 9 viikkoa ja siellä keskustelin hoitajien kanssa stringeistä,lähinnä asiamielessä.

    • Tosimies

      Mistä sait Black Horsen stringit? Täällä hesassa ei ole stringejä enää missään myynnissä, kuten ei myöskään tangoja??? Boksereita kyllä pakkotuputetaan. Stockan Calvin Kleinin hyllyssäki on ainaki 30 erilaista bokseria myynnissä! Kyllä pitäisi olla vähän valinnan varaa myös noissa malleissa.

      Ja en myöskään minä ymmärrä tätä "tyttöjen juttua"! Monet asiat jotka naiset ovat nykyään omineet omaksi "tyttöjen jutuksi" ovat alun alkaen olleet "miehien juttuja". Esim. sukkahousut, peruukit, korkokengät ja myöskin juuri nämä stringit, joita käyttivät antiikin kreikkalaiset urheilijat ja esim. taiteilijoiden miesmallit.

      • löytyi

        Tammisaaren halpahallista löytyi stringit. Voihan olla jossain muussakin halpahallissa...


      • Aika jolloin

        Te narisijat joudutte vetämään sukkahousut ja hameen päällenne ! Näin on.


      • Odotan sitä
        Aika jolloin kirjoitti:

        Te narisijat joudutte vetämään sukkahousut ja hameen päällenne ! Näin on.

        Koska nautin siitä että saan olla taas mies.Nämä sukkahousut ja hameet olivat vain korkeampisäätyisten hoviherrojen asu.Siis odotellaan....


    • mies30v

      Kaikki voivat käyttää stringejä. Itse käytän melko usein ja ovat mukavia ja kevyitä käyttää, kun ei ole turhaa kangasta hiostamassa tms. Talvella nyt ei ole niin väliä, mutta erityisesti kesällä viileys on plussaa. :)

    • ...

      mikrokuitu "Cool Dry" stringejä ainoastaan kun pelaamme tennistä. Niissä kun on vähemmän kangasta niin ne ovat luonnollisesti viileämmät päällä.

      • G.Uvotus

        Aivan kauhiaa moinen naru perssilimäsä. Hankhaa ja kinnittää perslihan punaaseksi.


      • Stringit

        Mistäs noita Cool Dry stringejä löytyy?


      • ...
        Stringit kirjoitti:

        Mistäs noita Cool Dry stringejä löytyy?

        niitä Suomesta. Omamme ostimme USAsta. Voit kyllä yrittää Googlella etsiä ja katsoa jos niitä saisi Euroopasta niin ei postikulut olisi niin kalliit.


    • Luultavasti naiset

      Tulee ratkaisemaan "sen" kuinkapaljon miehet käyttävät St.Niin taas miehet ratkaisevat naisten St käytön,Juuuu kylä se näin menee,Käytännössä.Loppu on sensuroitua...

    • Janne Korhonen
      • reetta1

        nam :)


      • Reetta 1:lle
        reetta1 kirjoitti:

        nam :)

        Varsinkin nahkaiset hiostaa munia.Lycraa tai jotain joustavaa sen ollapitää.


      • ...
        reetta1 kirjoitti:

        nam :)

        Mietipä nyt itselläsi nahkaiset alusvaatteet? Ei varmasti kovin miellyttävät!


      • stringit

      • Sami79

      • mies 30 v

    • jos vain

      "persekestää",lähinnä "vako",kyllä miesten jotka käyttävät St pitää olla melko,muodin mukaisia?.Itse en voi laittaa jalkaani.

      • String

        Ootkos koskaan testannu?
        Itseäni ei ainkaan koske "vakoon" tai muuallekkaan.
        Itse en ainakaan mene muodin mukana stringeissä,
        vaan ihan mukavuuden mukaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9279
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3880
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2805
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2720
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2515
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2514
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1622
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1570
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe