lyhyt hame?

neiti hameessa.

Kysyin tätä asiaa jo miehiltä ja nyt esitän saman kysymyksen myös naisille, koska yleensä naiset suhtautuvat lyhyisiin hameisiin pukeutuviin naisiin hieman erilla lailla, kuin miehet...

Eli..mitä mieltä olette hameista jotka sijoittuvat polven kohdalle tai yläpuolelle, (eli siis "minihameista".) Antavatko ne halvan vaikutelman?

Kenelle ne teistä sopivat? Millaiselle kropalle?..

Mikä on hyvä pituus hameelle?

15

3038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janey

      Minihame on toisaalta aika suhteellinen käsite. Mielestäni hame, joka on juuri polven yläpuolella (ei siis paljasta reittä)/polven kohdalla ei välttämättä ole minihame ollenkaan..
      Minihame on mielestäni sellainen, joka paljastaa melkolailla reittä. Huomioitavaa on myös se, että henkilön pituus vaikuttaa aika oleellisesti hameen "mini-vaikutelmaan".
      Minihameen kohdalla korostuu etenkin, millaiset sääret käyttäjällä on. Mutta loppujen lopuksi se on siitä kiinni, miten kantaa vaatteensa. Eli, jos tuntee minihameessa olonsa varmaksi, niin en näe mitään estettä se käytölle. Eikä sinällään kannattaisi välittää muiden suhtautumisesta pukeutumiseensa, jos itse tuntee olonsa hyväksi.

    • Pistemies

      Kyllä minusta kroppa saa olla aika priima tavaraa jotta minihame näyttää hyvältä. Itse kyllä pidän paljon ihan normi farkuista naisella kun on valkattu juuri omalle pepulle sopivaksi ;) Hamehan tavallaan peittää kuitenkin takapuolen muodot.

    • Ihan ok --

      Mun mielestäni lyhyt on juuri ja juuri vesirajan peittävä. Mutta eihän sekään ole paha, jos alle laittaa asialliset leggarit.

      Hameet ja mekot on ihania, mulla on niitä enemmän kuin housuja. Kaiken pituisia, lyhyitä ja pitkiä.

      Tärkeää on, mitä sen lyhyen hameen kanssa pitää. Jos esittelee sääriään, ei sitten sovi esitellä enää muuta, muuten menee halvan puolelle. Eli yläosa sitten peittävämpi, ja kenkiin erityistä huomiota! Jos on 10 cm korot ja just vesirajan peittävä läppä, voipi äkkiä näyttää maksulliselta.

      Kuitenkin, kokonaisuus ratkaisee. Värit, kropan malli, tilanne ja tilaisuus mihin pukeudutaan. Tokihan iltarietoihin voi pukeutua seksikkäämmin ja paljastavammin kuin arkisiin menoihin, ilman että menee mauttomaksi. Jokainen omalla tyylillään.

      Hame ei sais loppua koipien paksuimpaan kohtaan, ei siis pohjepituista jollei ole tosi makeet ja pitkät jalat.

      Hame sopii mielestäni kaikille, kunhan käyttää itselle sopivaa mallia ja pituutta. Kaikille ei sovi ihan lyhyt ja jollekin ei tyköistuva. Vekkihame voi olla jollain aivan hirveä, toisella taas tosi ihana. Hameella saa peitettyä paksut ja väärät sääret, lyhyet jalat, löysän perän jne, mitä vaan. Tärkeintä on, että itse tykkää vaatteistaan.

      Hameen kanssa on niin naisellinen olo ;)

      • ////*********///////

        vaikka pikkumusta, joka on reiden yläpuolelle ja mustat juhlasaappaat, vaikka reidet ei olisikaan sellaista hoikkaa tyyliä. Jos on ylävartaloltaan kaponen, minusta voi laittaa.


    • Maxi Hiiri

      Mini se on vasta sitten kun pakaroiden alaosa näkyy vaikkei kumartaisikaan. Jos käyttää niin lyhyttä niin parasta olla peppu kauniissa timmissä että on mitä katsoa.

      Sitä pidemmät hameet, sopii ihan hyvin kenelle vain. Kuitenkin pidettävä mielessä että hame ei saa olla leveämpi kuin on pitkä. Paitsi niiden minihameiden tapauksessa.

      Eli lihavat naiset pitäkää hameenne pitkinä, kiitos.

    • Upeaa!

      Minihame sopii naiselle, jolla on hyvännäköiset sääret, ei muille!

    • 90luvunlapsi

      Eksyin tähän keskusteluun ja onneksi tämä on yli 10 vuotta vanha.. Nykyään kun ei ihmiset ovat ajattele että nainen olisi halpa jos pukeutuu niin kuin itse tahtoo. Sehän kertoo vaan itsevarmuudesta ja siitä että on sujut kroppansa kanssa!

      • Anonyymi

        Kyllä se kiihottaa vaikka olis hieman tuhdimmatkin reidet ja lyhyempi hame,ei kuitenkaan mikään vyömallinen


    • Anonyymi

      Ei minulle ole merkitystä, pukeutukoon jokainen mielensä mukaan. Se ei vaikuta minuun naisena eikä ihmisenä millaisena ihmisenä häntä pidän. Itse näin lähellä neljäkymmentä hyvin pienikokoisena ja sirona pidän minimissään polvipituisia hameita. Kysehän on lopulta siitä missä hameen pituudessa koet itsesi mukavaksi. Minulla on ystäviä (nuorempia ja vanhempia) jotka pitävät hyvin lyhyitä hameita. Toiset hoikkia ja toiset vähän isompia eikä se tee kenestäkään heistä sen "halvempia". Toiset saattavat olla hyvinkin avonaisissa paidoissa. Mitä sitten? Pääasia että heillä on itsellään hyvä ja mukava olo omassa vaatteissaan, se ei ole minulta mitenkään mitään pois.
      Yleinen ohjesääntö missä tahansa vaatteissa jos joudut vähän väliä kiskomaan helmaa (hameen, paidan helmaa) alaspäin, se on liian pieni.

    • Anonyymi

      MInihame on parhaimmillaan hoikkasäärisellä naisella, jolla on saappaat. Minihame ja korkkarit on hirveä yhdistelmä; olipa juhla- tai arkipukeutuminen.

      Liian lyhyt hame on liian lyhyt hame ja sen tarkoitus on yleensä herättää huomiota, kuten se tekeekin.

    • Anonyymi

      Mulle on ihan sama mitä itse kukin päälleen laittaa. Jos tykkää ite niin antaa palaa vaan. Ei kuulu muille.

      Itse en päälleni pukisi.

      • Anonyymi

        Ei kuulu mutta näkyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu mutta näkyy!

        Okei, vaihtmdetaan sanamuotoa näsäviisaan iloksi. Ei ole toisten ihmisten asia mitä itse kukin päälleen pistää. Jos ahistaa, niin kato muualle.


    • Anonyymi

      Rakastan minihameita, varsinkin korkokenkien kanssa.
      (Itsellä sekä muilla.)

      Pidemmät hameet eivät vaan sovi lyhyt jalkaisille.

      Ei haittaa vaikka tikku jalat ja olematon pylly tai rehevät ja tutisevat reidet. Vähän hyvää asennetta vaan mukaan ja kaikki sujuu.


      Joku vanha neuvo sanelee että hutsu vaikutelman välttämiseen pitää olla peittävämpi yläosa jos näyttää paljon säärtä, ja päinvastoin jos paljastaa paljon ihoa ylhäällä niin pitää olla peittävämpi alaosa.

    • Anonyymi

      Nainen voi pukeutua miten haluaa .
      Vaatteista en arvota ihmistä mutta tiedän monen tekevän niin. En ymmärrä miksi nainen tarkoituksellisesti hakee tätä hutsu vaikutelmaa.

      Vaatteena mini on mielenkiintoinen ja kaunis. Nainen tavarana ilmiö on kuitenkin pilannut tämän asun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe