Käykää kuunteleen Johanna Hämäläisen kaks uutta demoa!:)Ihan sairaan hyviä.Mahtava ääni!lisä matskua on johannallta tulossa:)olkaa kuulolla.
JoHanna Hämäläinen \,,/
4
888
Vastaukset
- Metalli-poika93
www.myspace.com/johannahoo :D
- ihan
hieno ääni. kuullostaa täysin kasari jyväskyläläisen annican ääneltä
- Metalli-pop
Minäkin diggaan ihan sataselle johannan musiikista.Olen jutellutkin hänen kanssa pari kertaa ja ens vuoden puolella starttaa kiertueelle kun saa sinkun kauppoihin joten ole kuulolla:)Kiva että tuli lisää johannalle kuuntlioita ja faneja.Varmaan sitten johannan keikallakin käyt kun kiertue starttaa.?
- älä kuitenkaan
Metalli-pop kirjoitti:
Minäkin diggaan ihan sataselle johannan musiikista.Olen jutellutkin hänen kanssa pari kertaa ja ens vuoden puolella starttaa kiertueelle kun saa sinkun kauppoihin joten ole kuulolla:)Kiva että tuli lisää johannalle kuuntlioita ja faneja.Varmaan sitten johannan keikallakin käyt kun kiertue starttaa.?
vajoa liian alas hirvittää sun jutut ole nainen ja pidä itsestäs huolta kaikkia ei kuitenkaan kiinnosta sun henk . koht . tarinat mitä teet itsellesi ... hävettää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093