Käykää kuunteleen Johanna Hämäläisen kaks uutta demoa!:)Ihan sairaan hyviä.Mahtava ääni!lisä matskua on johannallta tulossa:)olkaa kuulolla.
Vastaukset 4
- Metalli-poika93
www.myspace.com/johannahoo :D
- ihan
hieno ääni. kuullostaa täysin kasari jyväskyläläisen annican ääneltä
- Metalli-pop
Minäkin diggaan ihan sataselle johannan musiikista.Olen jutellutkin hänen kanssa pari kertaa ja ens vuoden puolella starttaa kiertueelle kun saa sinkun kauppoihin joten ole kuulolla:)Kiva että tuli lisää johannalle kuuntlioita ja faneja.Varmaan sitten johannan keikallakin käyt kun kiertue starttaa.?
- älä kuitenkaan
Metalli-pop kirjoitti:
Minäkin diggaan ihan sataselle johannan musiikista.Olen jutellutkin hänen kanssa pari kertaa ja ens vuoden puolella starttaa kiertueelle kun saa sinkun kauppoihin joten ole kuulolla:)Kiva että tuli lisää johannalle kuuntlioita ja faneja.Varmaan sitten johannan keikallakin käyt kun kiertue starttaa.?
vajoa liian alas hirvittää sun jutut ole nainen ja pidä itsestäs huolta kaikkia ei kuitenkaan kiinnosta sun henk . koht . tarinat mitä teet itsellesi ... hävettää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475