Ollaanko jo lähtökuopissa?
Taidan olla sitä vanhinta sakkia paikalla, liput jo hallussa.
Mielenkiinnolla odotan Angela Gossowin tajunnan räjäyttävän örinän.
Tämä nyt ei mennyt oikealle osastolle kun on kuitenkin kyseessä ulkomaalaisista bändedstä, mut miks perlele ei laita omaa metalliosastoa sille, vaikka suomessa onkin hyviä bändejä niin joskus olis ihan kivaa kommentoida myäs muitakin ulkomaalaisia, eikä ne ole mitään hiton päkstriitpoisseja.
The Black Crusade
3
785
Vastaukset
- ---------
täällä ollaan kans jo ihan kipinöissä. ite odotan machine headia.
- saluunanbosse
Todella harmittaa kun en itse pääse sinne... :(
Olisin niin halunnut nähdä Machine Headin ja Triviumin... - Blandsaft
Angelan pitäs olla hiljaa vaan... ja loput onki sit pelkkää bäkkäriä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381830
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33649Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52475