Leveä lantio

nekku

Oma lantioni taitaa olla todella leveä.. viimeksi se taisi olla n.110cm. Vyötäröni taitaa olla siinä 70cm. Onko leveä lantio ruma? Katsovatko miehet paljonkin naisten lantion seutua?

36

12102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!?

      Miehet katsovat koknaisuutta. Leveä lantio suomalaisella naisella tarkoittaa usein levää persettä.

      Leveä lantio sinällään ei ole varmasti pahannäköinen jos vain sääret on ok. Leveä peräsin ja lyhyet jalat on inhokki!

      • Anonyymi

        Omituista. Minusta leveä perse, jota peittää paksu läski on kaikista seksikkäin. Näin talvella ei luutkaan katkea, jos liukastuu.


    • myös__

      Mulla lantion leveys vähän päälle 100 cm. Pituus 168 ja vyötärö jotain 80->. Lantio ollut tämän levyinen y-asteelta lähtien, ja ainoastaan y-asteella sain kuulla jotain pientä tirskuntaa tai vaivihkaista supistelua leveästä lantiosta. Muuten en ole kuullut siitä mitään huonoa sanottavaa. Viimeisin tapailukaverini kehui usein peffaani hyväksi perseeksi. En sinänsä näe ongelmaa leveässä lanteessani, vaan enemmäkin kriisin paikka on pienet rinnat, jotka korostuu leveän lantion kanssa. Muuttaisin siis enemmin rintojeni kokoa kuin lantiotani.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse muuttaa mitään, koska sulla on kaikki naisellisimmat muodot joista ollaan kateellisia. Parempaa silmänruokaa en tiedä, harmi vaan niin harvalla on onni käynyt kurveissa! Eikä isot bosat tarvi olla hyve, pienemmät tissit näyttää oikein söpöiltä!


      • Anonyymi

        Itse pidän juuri tuollaisesta vartalosta naisella: pienet rinnat ja leveä lantio ❤️


    • Näin se vaan on

      Ja naisellinen. Kannattaa olla ylpeä siitä.

    • leveyttä riittää

      itsellänikin on leveä lantio vaikka harrastan erilaista urheilua kohtalaisesti.
      Lantio on n. 102 cm ja vyötärö juuri siinä 70 cm paikkeilla. Tänä aamuna mitatessa tasan sen 70.

      Välillä olen ylpeä ja välillä kärsin:D

      • eikö...

        misseillä ja malleillakin ole lantio jotain 90 cm. eihän 100cm ole kuin 10cm leveämpi.... näyttääkö sellainen sitten muka leveältä? (tietysti jos pituutta on vain 150cm, niin ehkä sitten)


      • pläski(kö?)
        eikö... kirjoitti:

        misseillä ja malleillakin ole lantio jotain 90 cm. eihän 100cm ole kuin 10cm leveämpi.... näyttääkö sellainen sitten muka leveältä? (tietysti jos pituutta on vain 150cm, niin ehkä sitten)

        no mulla lantio 90 cm... siis perseen kohdalta.
        ylempää n.84 cm.

        vyötärö 65cm.

        r-ymp. 84 cm.

        pituus 160

        läski????


    • Perttu

      Ei tässä ole mistään mitoista ja senttimetreistä kysymys.
      Kun näyttää reippaalta ja ryhdikkäältä se on yks pa*kan hailee mitä ne mitat on.
      Ruipelot eivät ole kovin sexyjä.
      -Näin minä ainakin asian näen.

    • Aarne

      Oma lantioni taitaa olla todella leveä.. viimeksi se taisi olla n.110cm. Vyötäröni taitaa olla siinä 70cm.
      -Entä sitten? Riippuu aika paljon sun pituudesta miten mittasuhteet asettuvat.

      Onko leveä lantio ruma?
      -On, jos itse kokee sen rumaksi.

      Katsovatko miehet paljonkin naisten lantion seutua?
      - Katsovat.

      • Anonyymi

        Seutua nimenomaan. Söpö, turpea kamelinvarvas on parasta mitä nähdä voi!


    • nainenylpeä

      hehhahaha

      hauska lukea näitä kun valitetaan että 100 on leveä lantio. Itse olen ylpeä lantiostani joka on 145cm leveä ja vyötäröni on 85cm eli suuri on vyötärön ja lantion ero.. Olenhan minä sentään 184cm pitunen kakskymppinen naikkonen. :DDDD mutta minä ainakin saanut oikein ihania kehuja vartalostani. Vielä kunnon korsetti kaventamaan vyötäröä 10-15cm ja eikun menoksi. Nautinnollista!

      • on miehet

        ainaki tykänny, meinaan paljon olen saanu lantiostani kehuja.

        itellä lantio 100cm oikeaoppisesti perseen kohdalta mitattuna ja vyötärö 69cm ja pituutta löytyypi jopa 160cm


      • läskiperse
        on miehet kirjoitti:

        ainaki tykänny, meinaan paljon olen saanu lantiostani kehuja.

        itellä lantio 100cm oikeaoppisesti perseen kohdalta mitattuna ja vyötärö 69cm ja pituutta löytyypi jopa 160cm

        Mulla lantio n. 100cm (ylä-asteelta asti), vyötärö 67cm, pituus 170cm.


    • Mr Groove

      ... niin mihinkäs muualle silmäni suuntaisin ;) 110 on ihan hyvä mitta ja jos vyötärö on noin kapea, niin mittojen perusteella vaikutat naiselta, josta en saisi silmiäni irti.

    • Perunanenämies

      Vähän saa olla jung in the trunk.

    • asasasdadadasddasasd

      Leveessä lantiossa ei todellakaa ole mitään vikaa. :D Jos jonkun mielestä on niin se on voi voi, itse olen ainakin tyytyväinen ollessani 158cm pituinen, vyötärö 61cm ja lantio 106cm. :)

      • miehennäkemysvaan

        Helpompi on putkauttaa se jälkeläinen ulos,repimättä paikkojaan.


      • hips don´t lie
        miehennäkemysvaan kirjoitti:

        Helpompi on putkauttaa se jälkeläinen ulos,repimättä paikkojaan.

        Eipä ne ulkoiset mitat kylläkään jälkeläisen putkauttamisen helppoudesta tahi vaikeudesta kerro. Ja paikkojen repeämisestä vielä vähemmän. Hieman muista jutuista kiinni ne seikat kuin lantionympäryksestä :)


    • Vähän vanha juttu täällä, mutta leveälanteiset naiset saa kaiken huomioni, vielä kun on nätti ja pitkät hiukset, niin kyllä himoitsisin. Olisipa joku sellainen, varattukin salaa ja 155-175cm, sekä ainakin aikuinen 25-55v, niin antaisin ratsastaa

      • Sitä samanlaista leveälanteista kaunotarta etsin vieläkin, saa vastata


    • Anonyymi

      Leveä lantio elikkä iso perse!

      Rasvatankki!

      • Anonyymi

        Heh heh.

        Ainakin itse katson juuri ensimmäiseksi näitä rasvatankkeja. Mikäs se parempi kuin rehevä ja muodokas nainen.

        "Katsovatko miehet paljonkin naisten lantion seutua?"
        Kyllä todellakin. Jos naisella on kroppa kunnossa eli iso ja leveä takamus, pömppis ja rinnatkin nyt ainakin olemassa niin riittää kun on suunnilleen perusnätti. Juuri tämmöinen kääntää pään. Painolla ei ole merkitystä vaan sillä mihin ne kilot ovat kertyneet.

        Pulska leveä lanteinen ja vahvareitinen nainen tyköistuvassa kesäreilassa on kerrassaan vastustamaton näky.

        https://i.ebayimg.com/images/g/RZ4AAOSwHTlbuxnd/s-l300.jpg

        https://www.forever21.com/images/1_front_330/00301009-01.jpg

        https://www.muchmax.co.za/3791-home_default/babydoll-plus-size-v-neck-hollow-out-.jpg

        https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g6-M00-A4-A1-rBVaSFtzy3aASXoHAAGpSLy_Yjw931.jpg/plus-size-women-sexy-costumes-crossed-bodysuits.jpg


      • Kaikki on hyvän näköisiä. ottaisin, jos saisin. Varattukin käy, kunhan ei kerro kenellekkään ja osaa pitää slaisuuden, kun vapaita ei näy löytyvän.


      • Anonyymi
        bokotti kirjoitti:

        Kaikki on hyvän näköisiä. ottaisin, jos saisin. Varattukin käy, kunhan ei kerro kenellekkään ja osaa pitää slaisuuden, kun vapaita ei näy löytyvän.

        Nyt TURVAT KIINNI!!!!! Mulla lantio 55, vyöt 130!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh.

        Ainakin itse katson juuri ensimmäiseksi näitä rasvatankkeja. Mikäs se parempi kuin rehevä ja muodokas nainen.

        "Katsovatko miehet paljonkin naisten lantion seutua?"
        Kyllä todellakin. Jos naisella on kroppa kunnossa eli iso ja leveä takamus, pömppis ja rinnatkin nyt ainakin olemassa niin riittää kun on suunnilleen perusnätti. Juuri tämmöinen kääntää pään. Painolla ei ole merkitystä vaan sillä mihin ne kilot ovat kertyneet.

        Pulska leveä lanteinen ja vahvareitinen nainen tyköistuvassa kesäreilassa on kerrassaan vastustamaton näky.

        https://i.ebayimg.com/images/g/RZ4AAOSwHTlbuxnd/s-l300.jpg

        https://www.forever21.com/images/1_front_330/00301009-01.jpg

        https://www.muchmax.co.za/3791-home_default/babydoll-plus-size-v-neck-hollow-out-.jpg

        https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g6-M00-A4-A1-rBVaSFtzy3aASXoHAAGpSLy_Yjw931.jpg/plus-size-women-sexy-costumes-crossed-bodysuits.jpg

        Edelleenkin, kaikki hyvän näköisiä, kyllä kelpaisi ja himot heräisi, on upeat kurvit jokaisella. Mistähän löytyisi Suomesta samanlaisia vapaana ja halukkaana, ehkä ei yhtään vapaana, jos ei vapaana, niin sitten salaa joku varattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh.

        Ainakin itse katson juuri ensimmäiseksi näitä rasvatankkeja. Mikäs se parempi kuin rehevä ja muodokas nainen.

        "Katsovatko miehet paljonkin naisten lantion seutua?"
        Kyllä todellakin. Jos naisella on kroppa kunnossa eli iso ja leveä takamus, pömppis ja rinnatkin nyt ainakin olemassa niin riittää kun on suunnilleen perusnätti. Juuri tämmöinen kääntää pään. Painolla ei ole merkitystä vaan sillä mihin ne kilot ovat kertyneet.

        Pulska leveä lanteinen ja vahvareitinen nainen tyköistuvassa kesäreilassa on kerrassaan vastustamaton näky.

        https://i.ebayimg.com/images/g/RZ4AAOSwHTlbuxnd/s-l300.jpg

        https://www.forever21.com/images/1_front_330/00301009-01.jpg

        https://www.muchmax.co.za/3791-home_default/babydoll-plus-size-v-neck-hollow-out-.jpg

        https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g6-M00-A4-A1-rBVaSFtzy3aASXoHAAGpSLy_Yjw931.jpg/plus-size-women-sexy-costumes-crossed-bodysuits.jpg

        Viimeinen linkki oli paras ja nätti nainen upealla vartalolla, löytyisipä minullekkin


    • Anonyymi

      Leveä lantio on kaunis ja naisellinen! Ihailen!

    • Anonyymi

      Mihin ne kaikki luonnonkauniit, leveälanteiset naiset on kadonnut? Yhden näin marketin ovella tulossa sisään, mutta perässä seurasi vajaaälyisen näköinen , ehkä cp- vammainen läskinen poikaystävä. Mistä ne löytääkin toisensa, ehkä jostain kuntosalilta, kyllä niin näytti apinalta. Mutta, nainen oli, kuin nukke, pitkät hiuksen, kauniit kasvot ja kurvikas.

    • Anonyymi

      "Katsovatko miehet paljonkin naisten lantion seutua?"

      No, suoraan sanottuna etupäässä sitä.
      Leveä ja paksun selluliitin peittämä takamus ja paksut reidet on parasta mitä naisella voi olla.

    • Anonyymi

      Kiva. Nuorena lantioni oli noin 96cm ja vyötäröni 70cm. Rinnanympärys 80cm. Eli leveä lantio ja pienet rinnat. Olisin toivonut saavani enemmän huomiota miehiltä osakseni.

      • Anonyymi

        Unelmieni naisella on leveä lantio ja todella muodokas takamus ja käteen sopivat rinnat. Punaiset hiukset sekä kauniit siniset silmät.


    • Anonyymi

      Katson kylläkin ensin vatsaa ja kiinteitä rintoja, niillä pärjää kyllä !

    • Anonyymi

      On hyvä tussukin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe