Paras nestemäinen eyeliner

joka kestäisi

Olen jo harkinnut kestopigmentointia. Paras itselleni on ollut Lancomen artliner (miinusta sikahinnasta) . Nyt ostin Avonin perfect wearin mutta sekin leviää, samoin kuin lumenet, lorelit yms. Surkein mulle on kyllä ollut Kanebon rajaus, kun se lähti sellaisina kappaleina irti...

11

2621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitkään

kestä jos eivät ole vedenkestäviä. Vedenkestävät pysyy melkein missä vaan tilanteessa ja pitkän päivän. Kalliimmilla merkeillä löytyy. Suosittelen.

• merkkejä?

Mitähän merkkejä kalliimmilla vedekestävillä tarkoitit?

• N33
        merkkejä? kirjoitti:

Mitähän merkkejä kalliimmilla vedekestävillä tarkoitit?

Oriflamella on erittäin hyvä nestemmäinen musta rajaustussi mikä kestää ja on vesiliukoinen.

• on mulla

ja se on paras nestemäinen eyeliner mitä oon kokeillu. eikä hintaa huimaa päätä

• ei mulla

ainakaan toiminut. Kokeilin molemmat versiot, sekä vedenkestävän ja vesilikoisen.

• ...

Make Up Storella on rajausvärinappi ja Mixing liquid-nestettä, jonka kanssa rajauksesta pitäisi tulla vedenkestävä. En oo ite kokeillut mutta oon kuullut että toimisi.

• paras....

laatu maksaa mutta kannattaa!
      Itse käytän vain lancomen eyelineriä.
      Se kestää pitkään ja laatu on todella hyvää.
      eikä se nyt niin kallis ole.
      olen verrannut että se kestää kauemmin kuin halvemmat eyelinerit(yksi riittää minulle noin vuoden), koska sitä ei tarvitse lisätä päivän mittään koska pysyy niin hyvin silmillä.
      joten suhteessa se on samanhintainen.

• Ninnuh

Suosittelisin myös tuota oriflamen nestemäistä lineria, ei tuhraannu tai leviä vaikka kuinka hinkkaiset eikä haittaa vaikka silmät vähän vuotais.
      Ja silti lähtee ihan lämpimällä vedellä.

• aaaAAAAA

Itse olen kanssa pitkään etsinyt nestemäistä eye-lineriä (ei siis tussia) joka pysyisi. Kokeilin kallista YSL:ää, mutta se ei pysynyt sen paremmin kuin halvatkaan, joten käytän H&M:n rajausta tällä hetkellä, kunnes jostain löydän vedenkestävän eye-linerin.

• jennap

Parhaiten on toiminu toi wet n wildin eyeliner. :) Se kestää koko päivän eikä levähä luomelle tai mitään. :DD Ja hintaakin on vaivaiset 2,50 ja sutia on TODELLA helppo käyttää. Rajauksesta tulee ohut.

• jjj..

L´oreal Liner Resist Waterproof. Tuota ekan kerran kun käytin niin eipä ole paluuta normaaleihin lainereihin, niissä vähän kun silmä vuotaa niin ne ovat poskilla, varsinkin kun tapanani on tehdä vähän tujummat rajaukset. Tuo sen sijaan kestää todella hyvin. Hintana muistaakseni 10-13e.
      Stockan myyjän mukaan tuo on ainoa vedenkestävä laineri mitä löytyy, en sitten tiedä tarkoittiko vain stokkan valikoimaa. Itsekään en kyllä ole muilla merkeillä vedenkestävään törmännyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      964
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe