Tammikuussa ensimmäisen numeronsa julkaiseva Viidakon Laki niminen verkkolehti hakee päteviä toimittajia. Lehti käsittelee urbaania musiikkia eli teknoa, hiphoppia, soulia, funkkia jne.
Tällä hetkellä ylläpidossa on kolme nuorta miestä, joten lisää porukkaa tarvitaan !
Jos koet, että idea on mielestäsi kiinnostava ja voisit lähteä mukaan, niin kuumota näytekirjoituksen kanssa sähköpostiin [email protected]
Vastailen päätoimittajana kysymyksiin vaikkapa tässäkin..tai tuolta sähköpostin kautta.
Peace.
Urbaanin musiikkin keskittynyt verkkolehti hakee toimittajia !
2
784
Vastaukset
- kysymys.
"Jos koet, että idea on mielestäsi kiinnostava ja voisit lähteä mukaan, niin kuumota näytekirjoituksen kanssa sähköpostiin [email protected]"
Viitaten tohon ylläolevaan lainaukseen, aattelin kysyä, että minkälaista näytekirjoitusta sinne meiliin kaivataan? Siis jonkinlaista selontekoa itsestä ja omista kyvyistä toimittajana? Vai jotain itse väsättyä uutista, joka antaisi tietoa siitä, onko kyseessäoleva henkilö hommaan pätevä? Vai jotain itsekirjoitettua artikkelia James Browinista tai jostain muusta urbaanin musiikin artistista? Eli kaiken kaikkiaan kysymykseni on: mitä sinne meiliin pitää lähettää? ;)- Simo
Sori, et tulee myöhässä..
Lähinnä vapaamuotoista näytettä kirjoitustaidoistasi. Toki on hyvä kertoa vähän millainen ihminen siellä kirjoittelee !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000