onko kukaan leikkauttanut samanlaista lookkia? oletko tykännyt? itse haluisin jonkun kivan lyhyehkön mallin hiuksiin, ajattelin kyseistä mallia, ei ole niin kynitty, tosin itselläni ei ole niin pitkää otsista, ei kyllä mitään lyhyttä tasapitkääkään.
Victoria Beckham hiusmalli
7
729
Vastaukset
- hannele123
.. victoria tukka tumma sellanen.. sille sopii tosi hyvin, ennen sillä oli pitkät hiukset mut kyl tää uus lookki on paljon parempi.. et rohkeasti vaan parturiin, kandee kysyä parturin mielipidettä asiaan, niillä pitäis olla tarvittava ammattitaito sanoo mikä sopii mikä ei
ja kaikille ihmisille sopii minkä pituiset hiukset tahansa, kun löytyy itselle sopiva malli.. et parturiin vaan
itselläni on olkapäälle ulottuvat pitkät hiukset, en haluu victoria mallia, tykkään pitää pitkänä - x_neri_x
Mikään hiusmalli ei ole "heti valmis" ja varsinkin tuo victoria beckham-malli on niitä sarjassa "laitettavia" hiusmalleja. Eli vaatii hienoista keskittymistä saadakseen siitä niin pöyheän ja siistin näköisen :)
Ja kannattaa muistaa kasvuvaihe, miltä se näyttää kuukauden päästä? Kun hiukset kasvavat vähän eri tavalla eri kohdissa, kyseinen malli ei pysy välttämättä hyvänä kovin pitkään.
Tietenkin kokeilla täytyy! Milläs sitä itse oman tyylinsä löytää :)
Mutta jäliseurauksetkin on hyvä ottaa huomioon :)
(miksi sanon näin, omaa kokemusta löytyy :D)- se on kyllä tiedossa
itselläni ollut ihan lyhyt ja välillä tosi pitkä tukka, ja varsinkin lyhyessä tukassa on laittamista, mutta se ei sitten taas ole niin "päätämyöten" kun esim. pitkä ja raskas tukka. Tosin jos on taitava kampaaja ja leikkaa hyvän mallin, niin silloin ei kauheasti laittamista ole, siitä on omakohtaista kokemusta myös:) ja en ihan orjallisesti ajatellut noudattaa victorian lookkia, esim. itselläni ei ole niin pitkää otsista, mutta takaa on kivan näköinen, lyhyt, mitä voi pöyhiä ilmavammaksi, ei ole siis päätä myöten:)
- Bechamin
se on kyllä tiedossa kirjoitti:
itselläni ollut ihan lyhyt ja välillä tosi pitkä tukka, ja varsinkin lyhyessä tukassa on laittamista, mutta se ei sitten taas ole niin "päätämyöten" kun esim. pitkä ja raskas tukka. Tosin jos on taitava kampaaja ja leikkaa hyvän mallin, niin silloin ei kauheasti laittamista ole, siitä on omakohtaista kokemusta myös:) ja en ihan orjallisesti ajatellut noudattaa victorian lookkia, esim. itselläni ei ole niin pitkää otsista, mutta takaa on kivan näköinen, lyhyt, mitä voi pöyhiä ilmavammaksi, ei ole siis päätä myöten:)
hiukset ovat todellakin laitettava joka päivä....
Malli ok, mutta onko aikaa käytettävissä niin paljon? - aikaa vie...
Bechamin kirjoitti:
Malli ok, mutta onko aikaa käytettävissä niin paljon?en sit tiedä, itselläni ollut jo jonkun aikaa lyhyt malli, ja sitä laitan kun olen lähdössä, tosin itsellä vähän eri tilanne , kun ei ole aamuisin yleensä menoa mihinkään, kun on lasten kanssa kotona, niin hiukset voi roikkua:) mutta sitte kun laitan, niin ei siinä kauaa nokka tuhise, itselläni on sellaista tosi hyvää kampaamosta ostettua tyvikohotusvahaa, sitä kun laittaa hiusten takaosaan, niin se jo kohottaa hiusta tosi hyvin, sitte lakkaa päälle, niin valmis! tietty jos jaksaa hieroa,niin kyllä aikaa saa kulumaankin..
- pitää kutinsa jo hyvin itse...
Bechamin kirjoitti:
Malli ok, mutta onko aikaa käytettävissä niin paljon?eli sen saa nopeasti ja hyvillä aineilla laitettua sypäkästi, toki siihenkin oppii, jos joka päivä laittaa tukan samanlailla, mutta nämä on niitä makuasioita ja näkemyksiä:)
- yksi mielipide
aivan hirveältä! Outo malli muistuttaa vähän linnun takapuolta : )
En ikinä leikkauttaisi sellaista itselleni mutta jokainen saa tehdä hiuksilleen mitä haluaa ja makujahan on moneen lähtöön! Ei vaan voi kuin ihmetellä välillä.. : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693