Onko kenelläkään kokemuksia PKKS:n halusta/kyvystä myöntää vuorotteluvapaata? Miten nopeasti on päätöksiä tehty ja onko kenellekään tullut kielteistä päätöstä? Jos on niin miksi?
Töihin PKKS:aan
6
2494
Vastaukset
- tauon paikka 15 v:n jälkeen
En osaa sanoa kyseisen sairaalan yleisestä linjasta, mutta tuttavalleni ei annettu mahdollisuutta 3 kk vuorotteluvapaaseen. Hän olisi todellakin tarvinnut sitä. Vuorotteluvapaata ei joko haluttu antaa tai sitten sitä ei osattu järjestää.
Kyseessä on aikuisten teho-osasto, missä tietenkin vaaditaan erityisosaamista. Osaston toiminta ei kuitenkaan ole yhdestä henkilöstä kiinni ja vapaa olisi ollut järjestettävissä. Se verran olen itsekin
työelämässä mukana olleena nähnyt: Jos on halua niin keinot kyllä löytyy.
Mieleni teki selvittää kyseisen osaston osastonhoitajalta, mitä hän oli asian eteen eli vuorotteluvapaan järjestämiseksi tehnyt. Tuttavani ei kuitenkaan halunnut minun "puuttuvan" asiaan.
Itse havahduin kuinka hyvin minun työpaikallani ovat asiat. Vaikka työssäni vaaditaankin ammattitaitoa ja erityisosaamistakin niin meillä vuorotteluvapaan järjestäminen on lähes ilmoitusasia. Kerron vaan ajanjakson milloin haluan vapaan ja työnantaja hankkii sijaisen.
Itse lähden vuorottelemaan vuoden alusta.- pirppis 89
Voiks sellaisii duunei olla ettei vuorotteluu anneta? Ihan oikeesti?
Sehän on tosi idioottimaist polilitiikkaa.
En oo hoitsu mut sääliks käy. Vaihda duunii. Sellaiseen missä sust huolehditaan.
Kuka sitä paikaa johtaa?
- annukka...
Kyseisessä sairaalassa työntekijät käyttävät paljon osa-aikavapaata ja vuorotteluvapaata,mutta...jos on sellaisessa työssä,ettei sijaisia ole helposti saatavilla,sitä ei mielellään myönnetä,koska oltaisi sitten pulassa..
- ota selväääääääääääääää
Ja vitut! Eihän siellä ole sellaisia hommia, ettei niihin osaavia tekijöitä löydy.(jos edes yrittää etsiä). Itselläni on senverran hyvä tilanne, että meidän pomo osaa ja haluaa järjestää vuorottelu- ja muut vapaat aivan niinkuin haluamme.
Jos sulla on ruusuinen kuva järjestelmän toiminnasta niin kyselehän esim teho-osaston "linjasta". Äläkä sanoja kuuntele vaan faktoja. - YMMÄRTÄÄÄÄ
ota selväääääääääääääää kirjoitti:
Ja vitut! Eihän siellä ole sellaisia hommia, ettei niihin osaavia tekijöitä löydy.(jos edes yrittää etsiä). Itselläni on senverran hyvä tilanne, että meidän pomo osaa ja haluaa järjestää vuorottelu- ja muut vapaat aivan niinkuin haluamme.
Jos sulla on ruusuinen kuva järjestelmän toiminnasta niin kyselehän esim teho-osaston "linjasta". Äläkä sanoja kuuntele vaan faktoja.TYÖNANTAJA VOI PALKATA VUOROTTELIJAN SIJALLE VAIKKA SIIVOOJAN JA HOITAA SIJAISTUKSEN MUILLA SIIRROILLA.
TÄMÄ ON IHAN NAAMA-PELIÄTYÖNANTAJAN TAHOLTA.
- tympii
Ei tosiaan aina anneta. Yksi työkaveri sanoi itsensä irti, kun ei saanut vuorotteluvapaata vaikka oli itse sopinut jo sijaisenkin, joka olisi suostunut paikkaamaan. Tiedän, että joillakin osastoilla saa vuorotteluvapaata, mutta ei kaikilla. Teholtakin muuten yksi tuttu irtisanoutui, koska ei saanut vuorotteluvapaata. Hänelläkin olisi ollut sijainen hommaan. Oikeastaan sijaisen hankkiminen on työnantajan tehtävä se voi oikeasti olla vaikka siivooja. Ei siis mitään kovin kivaa henkilöstöpolitiikkaa meidän talossa. Jotkut osastot tuntuu toimivan ihan hyvin kuitenkin eli osastonhoitajasta se on kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457