Kertokaas?

Juuliska

Hei!
Helsingin Itäkeskukseen hansasillan jälkeen Citymarkettiin menevälle käytävälle avattiin äsken uusi kynsistudio,Joku vietnamilaisten pitämä World Nails,tietääkö kukaan millaista jälkeä ne tekevät?
Hinta oli todella edullinen mutta kiinnostaisi tietää onko laatu millaista?
Kertokaa kaikki jotka ovat käyneet!
Kiitos!

25

6860

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuliska

      Ekaa kertaa vastaan omaan viestiini,kävin kyseisessä paikassa ottamassa ranskalaiset tänään,ja nopeampaa työtä en ole koskaan nähnyt.
      Jälki hyvää ja ammattitaitoista.

      • korjannut

        Onnea kynsillesi, toivottavasti sait kuitin ja ne pysyy. Minulle tuli asiakas siltä parissa päivässä ja syystä, että kynnet suli kynsilakanpoiston jälkeen ja lopuksi irtosivat, myöskään kuittia ei saanut eli osa työstä meni kait "omaan pussiin"..


      • Ihanakynsi
        korjannut kirjoitti:

        Onnea kynsillesi, toivottavasti sait kuitin ja ne pysyy. Minulle tuli asiakas siltä parissa päivässä ja syystä, että kynnet suli kynsilakanpoiston jälkeen ja lopuksi irtosivat, myöskään kuittia ei saanut eli osa työstä meni kait "omaan pussiin"..

        Mullakin sulaa nämä kynnet lakanpoistoaineella. En kyllä käynyt siellä Itiksessä vaan yhdessä toisessa paikassa. Halvalla sain niin otin, nyt kaduttaa. Luultavasti ei kovetettu tarpeeksi UV-lampulla. Mutta kiinnostuin kun kirjoitit että kynsiä voi siis korjata? Missä sinä teet korjauksia? Laita linkkiä tai jotain ...


      • rakennekynnen tekijä pk
        Ihanakynsi kirjoitti:

        Mullakin sulaa nämä kynnet lakanpoistoaineella. En kyllä käynyt siellä Itiksessä vaan yhdessä toisessa paikassa. Halvalla sain niin otin, nyt kaduttaa. Luultavasti ei kovetettu tarpeeksi UV-lampulla. Mutta kiinnostuin kun kirjoitit että kynsiä voi siis korjata? Missä sinä teet korjauksia? Laita linkkiä tai jotain ...

        Eli tuolla torin puolella ilmoitukseni. Täällä ei saa mainostaa, teen PK-seudulla kynsiä.
        Edellisellä asiakkaallani kävi samoin ku sinulla, eikä saanut ollenkaa huolto-ohjeita tai muuta. Mutta korjattavissa siis ovat.


      • Kauniit kädet

        Moikka! Tässä on jo jokin aika vierähtänyt siitä kun otit rakennekynnet Itäkeskuksen World Nails kynsistudiossa. Kerropa kynsiesi kuulumisia! Ja kauan niiden laittaminen kesti? Kiitos jo etukäteen.


      • For me no problem
        Ihanakynsi kirjoitti:

        Mullakin sulaa nämä kynnet lakanpoistoaineella. En kyllä käynyt siellä Itiksessä vaan yhdessä toisessa paikassa. Halvalla sain niin otin, nyt kaduttaa. Luultavasti ei kovetettu tarpeeksi UV-lampulla. Mutta kiinnostuin kun kirjoitit että kynsiä voi siis korjata? Missä sinä teet korjauksia? Laita linkkiä tai jotain ...

        Kerrottiinko teille ettei saa käyttää asetonipitoista poistoainetta juuri siitä syystä ettei kynsi sula tai vahingoitu? Itse otin jo bulgariassa kynnet 25 euroa ja hyvin menee edelleen. Oltiin elokuun alussa siellä, en ole käyny huollattamassa :D Että ei oo kiinni siitä tekeekö suomalainen vai ei et onko hyvä laatu. Virossa makso 40 euroa mut sain välissä odottaa puol tuntia ku muija kävi viimeistelee toisen asiakkaan hiustenleikkuun ku toinen ei osannu sitä tehä :D


      • kynnet
        korjannut kirjoitti:

        Onnea kynsillesi, toivottavasti sait kuitin ja ne pysyy. Minulle tuli asiakas siltä parissa päivässä ja syystä, että kynnet suli kynsilakanpoiston jälkeen ja lopuksi irtosivat, myöskään kuittia ei saanut eli osa työstä meni kait "omaan pussiin"..

        kuitti täytyy pyytää, jos ei sitä muuten anneta!


    • Tinttu

      ...tietää kuinka nuo kynnet kestävät.

      Kävin ennen Hesan keskustassa laitatuttamassa ja maksoivat 84€ ja huolto 54€...laatu oli mielettömän hyvä!

      Nyt kiinnostaisikin tietää voiko tuollaisista halvemmista paikoista saada laadukasta jälkeä?

      Ei huvittaisi maksaa itseään kipeäksi...

    • tiinama

      MOIKKA!
      OTIN SIELLÄ GEELIKYNNET.LAITON PITI KESTÄÄ 1H 10 MIN,MUT MENI 2 TUNTIA.KYNNET ON TOSI PAKSUT,EIKÄ YHTÄÄN LUONNOLLISEN NÄKÖISET.3 VIIKKOA ON NYT OLLEET JA PAKKO OIS MENNÄ HUOLTOON TAI OTTAMAAN POIS KUN RAJA OMAAN KYNTEEN NÄKYY NIIN SELVÄSTI.EN PITÄNYT,PAREMMAT SAA MANSKU 5:SSA SIJAITSEVASTA PAIKASTA JOSSA YKSI NAINEN TEKEE KYNNET ALLE TUNNISSA JA NÄTIT TULI!MUISTAAKSENI 55E!

      • pettynyt

        World nails huijaa eli suosittelee geelikynsiä, jotka ovat kalliimmat , mutta tekee ne huonolaatuisella akryylijauheella sekä käyttää kynsiä vahingoittavaa sähköistä hiomalaitetta. Lukekaa puskaradion sivuilta muita kommentteja: kuluttajavalvontaan on jo ilmoitettu kys. paikasta. Hyvin tehdyt kynnet tehdään laadukkailla ja vähän hintavammilla aineilla oikeaoppisesti, esim Diva kynsistudiossa Itiksen Stockan vieressä ylikulkusillalla.


    • beltsu

      Iha vitun paska , mun kynsinauha oli iha veres ja särki iha kamalasti kynsii EN SUOSITTELE

    • CINDYLOVEBABE

      PARAS KYNSISTUDIO MIS MÄ OON KÄYNYT.EN ENÄÄ AIO KÄYDÄ MUUALLA.YSTÄVÄLLINEN PALVELU.NOPEA.OTIN HALVIMMAT RAKENNEKYNNET JA 6.VIIKKO MENOSSA.PAREMMAT KUIN PUOLET KALLIIMMIS PAIKOISSA.KAIKKI TYTÖT EI PUHU HYVÄÄ SUOMEA MUT EI MUA HAITANNU.HOMMA HOITUU.

    • SIAN

      PARAS. PARAS ON BEST. I KNOW...

      • Minna R.

        Niin, miten sen nyt ottaa....
        1. kerta huolto
        Koska kynsissä on ranskalainenmanikyyri ja tyttö ei tiennyt kuinka valkoisen värin saa pois = sormet upotettiin kynsilakanpoistoaineeseen. Kun kysyin ottavatko nyt mun kynsiä pois vastaus ei ei vain valkoista. Niin asetonia sisältävällä kynsilakanpoistoaineellahan ne kynnet kyllä lähtee. Ajattelin, että ok, varmasti tietävät mitä tekevät (tuskimpa). 5 minsan liottelun jälkeen lopputuloshan oli tietenkin se että kynnet tipit irtosivat. Huollon tulos oli uudet kynnet ja 2.5 tuntia istumista. Hinta oli sentään vain huollonhinta eli 35 €.

        2. huolto
        Muuten ok mutta hinta nousi 45€ koska ranskalainen tehdään heillä jauholla. Hinnastossa ei tästä muuten ole mainintaa.

        3 huolto.
        Meni loistavasti, vaikka jälkiä sai ite hieman siivota, hinta 45€

        4. viimeisin huolto
        Muuten ok aikaakin meni vain 1h 10 min, mutta hinta meinasi taas kerran plumpsahtaa..50€. Kyselin, että ovat hintoja nostaneet ja vastaus ei johon totesin "jaa jaa aikasemmin hinta on ollut 45€ jauheella". Tuohon hintaan ne sain, mutta .... itse päätin vaihtaa paikkaa. Asiakkaana oletan että hinta on vakio samasta työstä ja jos nousee se selkeästi merkitään hinnastoon.

        Paikka on ihan ok jos pitää yllätyksistä ja ei ole kiire mihinkään =)
        Oman haasteensa tuo tyttöjen todella huono suomenkielen taito..edes englanti ei auta.

        Itse en tuonne enää mene (kokeiltu on jo riittävästi), maksan ennemmin hieman enemmän ja saan laadukkaampaa jälkeä ja 100% varmuuden hinnasta !


      • Minna R.
        Minna R. kirjoitti:

        Niin, miten sen nyt ottaa....
        1. kerta huolto
        Koska kynsissä on ranskalainenmanikyyri ja tyttö ei tiennyt kuinka valkoisen värin saa pois = sormet upotettiin kynsilakanpoistoaineeseen. Kun kysyin ottavatko nyt mun kynsiä pois vastaus ei ei vain valkoista. Niin asetonia sisältävällä kynsilakanpoistoaineellahan ne kynnet kyllä lähtee. Ajattelin, että ok, varmasti tietävät mitä tekevät (tuskimpa). 5 minsan liottelun jälkeen lopputuloshan oli tietenkin se että kynnet tipit irtosivat. Huollon tulos oli uudet kynnet ja 2.5 tuntia istumista. Hinta oli sentään vain huollonhinta eli 35 €.

        2. huolto
        Muuten ok mutta hinta nousi 45€ koska ranskalainen tehdään heillä jauholla. Hinnastossa ei tästä muuten ole mainintaa.

        3 huolto.
        Meni loistavasti, vaikka jälkiä sai ite hieman siivota, hinta 45€

        4. viimeisin huolto
        Muuten ok aikaakin meni vain 1h 10 min, mutta hinta meinasi taas kerran plumpsahtaa..50€. Kyselin, että ovat hintoja nostaneet ja vastaus ei johon totesin "jaa jaa aikasemmin hinta on ollut 45€ jauheella". Tuohon hintaan ne sain, mutta .... itse päätin vaihtaa paikkaa. Asiakkaana oletan että hinta on vakio samasta työstä ja jos nousee se selkeästi merkitään hinnastoon.

        Paikka on ihan ok jos pitää yllätyksistä ja ei ole kiire mihinkään =)
        Oman haasteensa tuo tyttöjen todella huono suomenkielen taito..edes englanti ei auta.

        Itse en tuonne enää mene (kokeiltu on jo riittävästi), maksan ennemmin hieman enemmän ja saan laadukkaampaa jälkeä ja 100% varmuuden hinnasta !

        Niin unohtui kertoa, että kynnet ovat olleet kyllä kestäviä ja nätit.
        Miinuksena voi tietenkin vielä mainita että useamman huollon jäljet näkyvät läpikuultavassa osassa ja likaa pääsee kynsien päihin, oman ja rakenteen väliin sekä omat kynnet ovat repeilleet.

        Mutta siitä huolimatta jos joku toinen tuota paikkaa haluaa kokeilla niin go for it, ehkäpä teillä on parempi onni kuin mitä minulla =)

        Ja tiedoksi, tämä ei ole ollut ensimmäinen kerta kun rakennekynnet olen laittanut...4 vuoden kokemuksella oletan tietäväni ainakin omien kynsien osalta mikä on hyvää ja mikä ei =)


      • nyt kiinnostaa..
        Minna R. kirjoitti:

        Niin, miten sen nyt ottaa....
        1. kerta huolto
        Koska kynsissä on ranskalainenmanikyyri ja tyttö ei tiennyt kuinka valkoisen värin saa pois = sormet upotettiin kynsilakanpoistoaineeseen. Kun kysyin ottavatko nyt mun kynsiä pois vastaus ei ei vain valkoista. Niin asetonia sisältävällä kynsilakanpoistoaineellahan ne kynnet kyllä lähtee. Ajattelin, että ok, varmasti tietävät mitä tekevät (tuskimpa). 5 minsan liottelun jälkeen lopputuloshan oli tietenkin se että kynnet tipit irtosivat. Huollon tulos oli uudet kynnet ja 2.5 tuntia istumista. Hinta oli sentään vain huollonhinta eli 35 €.

        2. huolto
        Muuten ok mutta hinta nousi 45€ koska ranskalainen tehdään heillä jauholla. Hinnastossa ei tästä muuten ole mainintaa.

        3 huolto.
        Meni loistavasti, vaikka jälkiä sai ite hieman siivota, hinta 45€

        4. viimeisin huolto
        Muuten ok aikaakin meni vain 1h 10 min, mutta hinta meinasi taas kerran plumpsahtaa..50€. Kyselin, että ovat hintoja nostaneet ja vastaus ei johon totesin "jaa jaa aikasemmin hinta on ollut 45€ jauheella". Tuohon hintaan ne sain, mutta .... itse päätin vaihtaa paikkaa. Asiakkaana oletan että hinta on vakio samasta työstä ja jos nousee se selkeästi merkitään hinnastoon.

        Paikka on ihan ok jos pitää yllätyksistä ja ei ole kiire mihinkään =)
        Oman haasteensa tuo tyttöjen todella huono suomenkielen taito..edes englanti ei auta.

        Itse en tuonne enää mene (kokeiltu on jo riittävästi), maksan ennemmin hieman enemmän ja saan laadukkaampaa jälkeä ja 100% varmuuden hinnasta !

        Niin millä ihmeen jauholla tehdään ranskalainen?


      • minäkävinsiellä
        nyt kiinnostaa.. kirjoitti:

        Niin millä ihmeen jauholla tehdään ranskalainen?

        Kävin juuri tuossa samassa studiossa. Menin lopulta toiselle kynsimuotoilijalle, joka poisti akryyleja toista tuntia. Akryylien alta paljastui punertava kynsi, jossa oli raitoja kuin seepralla. Kynteni oli myös arka.

        Tekijä sanoi, että kynttäni on viilattu liikaa ja siksi se punottaa. Hän oli hyvin varovainen ja lopulta sai akryylin poistettua. Kynteeni laitettiin sellainen peittävä geeli ja siihen piirrettiin ranskalainen. Siirryin professionails-geeleihin, joilla nyt on tehty ja hyvin toimii. Suosittelen tekijääni: www.heavenlynails.fi


      • Minna R.
        nyt kiinnostaa.. kirjoitti:

        Niin millä ihmeen jauholla tehdään ranskalainen?

        Samaisella jauholla jolla itse kynnet tehdään väriltään vain valkoinen. Niin geelikynnethän nämä ei ole vaikka hinta otetaan sen mukaan ;)


      • Minna R.
        minäkävinsiellä kirjoitti:

        Kävin juuri tuossa samassa studiossa. Menin lopulta toiselle kynsimuotoilijalle, joka poisti akryyleja toista tuntia. Akryylien alta paljastui punertava kynsi, jossa oli raitoja kuin seepralla. Kynteni oli myös arka.

        Tekijä sanoi, että kynttäni on viilattu liikaa ja siksi se punottaa. Hän oli hyvin varovainen ja lopulta sai akryylin poistettua. Kynteeni laitettiin sellainen peittävä geeli ja siihen piirrettiin ranskalainen. Siirryin professionails-geeleihin, joilla nyt on tehty ja hyvin toimii. Suosittelen tekijääni: www.heavenlynails.fi

        ilmeisesti ovat suomalaisia websivuista päätellen ?


      • D
        nyt kiinnostaa.. kirjoitti:

        Niin millä ihmeen jauholla tehdään ranskalainen?

        ...jauho on akryyliä.
        Kyseessä ei siis voi olla geeli.
        Jos missään työvaiheessa käsitellään jauhetta ja nestettä, se on akryyliä.
        Geeli on geeli ja on saanut nimityksensä myös siitä. Se on geelin muodossa valmiina.


      • höpönpöppö
        D kirjoitti:

        ...jauho on akryyliä.
        Kyseessä ei siis voi olla geeli.
        Jos missään työvaiheessa käsitellään jauhetta ja nestettä, se on akryyliä.
        Geeli on geeli ja on saanut nimityksensä myös siitä. Se on geelin muodossa valmiina.

        Voisin vaikka väittää, että heidän kotisivujen galleriasta löytyvät kynsikuvat eivät todellisuudessa siellä tehtyjä, ovat valmiita mainoskuvia esim. alan julkaisuista ja muilta studioilta. Melkoisen törkeää mainostaa toisten työllä.


      • ripsikoukussa
        Minna R. kirjoitti:

        Niin, miten sen nyt ottaa....
        1. kerta huolto
        Koska kynsissä on ranskalainenmanikyyri ja tyttö ei tiennyt kuinka valkoisen värin saa pois = sormet upotettiin kynsilakanpoistoaineeseen. Kun kysyin ottavatko nyt mun kynsiä pois vastaus ei ei vain valkoista. Niin asetonia sisältävällä kynsilakanpoistoaineellahan ne kynnet kyllä lähtee. Ajattelin, että ok, varmasti tietävät mitä tekevät (tuskimpa). 5 minsan liottelun jälkeen lopputuloshan oli tietenkin se että kynnet tipit irtosivat. Huollon tulos oli uudet kynnet ja 2.5 tuntia istumista. Hinta oli sentään vain huollonhinta eli 35 €.

        2. huolto
        Muuten ok mutta hinta nousi 45€ koska ranskalainen tehdään heillä jauholla. Hinnastossa ei tästä muuten ole mainintaa.

        3 huolto.
        Meni loistavasti, vaikka jälkiä sai ite hieman siivota, hinta 45€

        4. viimeisin huolto
        Muuten ok aikaakin meni vain 1h 10 min, mutta hinta meinasi taas kerran plumpsahtaa..50€. Kyselin, että ovat hintoja nostaneet ja vastaus ei johon totesin "jaa jaa aikasemmin hinta on ollut 45€ jauheella". Tuohon hintaan ne sain, mutta .... itse päätin vaihtaa paikkaa. Asiakkaana oletan että hinta on vakio samasta työstä ja jos nousee se selkeästi merkitään hinnastoon.

        Paikka on ihan ok jos pitää yllätyksistä ja ei ole kiire mihinkään =)
        Oman haasteensa tuo tyttöjen todella huono suomenkielen taito..edes englanti ei auta.

        Itse en tuonne enää mene (kokeiltu on jo riittävästi), maksan ennemmin hieman enemmän ja saan laadukkaampaa jälkeä ja 100% varmuuden hinnasta !

        Uskomatonta aina hinnasta joutuu vääntämää kättä hrmmmmmmmmm olen käynyt ripsihuollonsta ja maksanut 50,€ ja pyydettiin 60 ja väitti, että on aina ollut, mitä tehdä ja kuitin kanssa on mitä on huhhuijaa..... jos joku tietää hyvän ja rehellisen olisin kiitollinen.


    • Matilda M.

      Oon itte vast 12 v ja teen luonnolliselle kynnelle kivoja ja leikkisiä kuvioita ja muutenki jonkinlaista kynsitaiteilua ja mulla on Konad, 96 kynsilakkaa, tarroja sun muuta :)

    • ei katso ikää

      Ihana Matilda !

    • Missvietnam

      Kävin laittaa siellä vähä aika sitte ripset. Tytöt puhuivat siellä vietnamia ja pakko sanoa että itte olen kanssa vietnamilainen, syntynyt suomessa. He eivät tajunneet että ymmärrän mitä he puhuivat ja kirjaimellisesti paskaa puhuivat asiakkaista ja naureskelivat. Iskäni soitettua tajusivat he että olen vietnamilainen ja alkoivat puhumaan kanssani sitä sun tätä. Ripset menin laittaa ja parin päivän päästä vieläkin sattuu vaan toiseen silmään ja punottaa! Kynnet kävin laittaa samalla geelilakkaus eikä ees kestäny tuntii. Ristiriitanen tilanne

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe