Miksi kiltit miehet tietävät alusta lähtien pitävänsä vain kilteistä naisista, eivätkä he ihastu muihin kuin kiltteihin naisiin, mut kiltit naiset tajuaa pitävänsä enemmän kilteistä miehistä vasta sitten, kun ovat käyneet ensin panettamassa itseään ihanalla peluri-suunsoittaja-macholla? Surullista tässä on se, että läheskään kaikilla naisilla tätä oivallusta ei tapahdu, vaan he tykkäävät aina kiltin miehen vastakohdista. Kaiken huipuksi naiset eivät osaa itse päättää, kenestä miehestä ovat kiinnostuneita vaan heidän täytyy ensin varmistaa ystäväpiiriltään, että kyseinen mies on OK.
Onko nainen rakkausasioissa miestä selvästi tyhmempi, epäitsenäisempi ja helpommin manipuloitavissa oleva laumasielu?
Miksi naiset ovat niin tyhmiä?
82
9160
Vastaukset
- Touota...
ON.
- mediakriittinen
Sillä naiset ovat epäjohdonmukaisia, järjettömiä, itsekkäitä, pinnallisia, raakoja ja ajattelukyvyltään puutteellisia biologisia koneita
- mediakriittinen
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Niin ollaankin ja siitä huolimatta miehet janoaa naisia, kummallista... :)
syistä vaan siitä että naisella on eteenpäin sojottavat tissit ja taaksepäin sojottava perse
mediakriittinen kirjoitti:
syistä vaan siitä että naisella on eteenpäin sojottavat tissit ja taaksepäin sojottava perse
ja jostain syystä tulkitsen että, sinä olet mies ja katkeruutesi naisia kohtaan johtuukin tuosta että, jalkovälissäsi roikkuu, tahtoisit...
Sen sojottavan etipäin, harmillista...- hyvin sanottu....
Silipa-Tuuli kirjoitti:
ja jostain syystä tulkitsen että, sinä olet mies ja katkeruutesi naisia kohtaan johtuukin tuosta että, jalkovälissäsi roikkuu, tahtoisit...
Sen sojottavan etipäin, harmillista...tosiaankin jos naiset on pinnallisia raakoja jne.. niin eipä meitä muu miehessä luulis kiinnostavan kun etuveutikka xD
mihinkäs muuhun miehistä muka on.. ja se etuveitikkakaan ei aina vastaa odotuksia "tai sen kantaja!!"
vähän kun se vitsi! mitä eroa on kullilla ja mulkulla? kulli on ah niin ihana se mitä naiset aina haluaa, mulkku on se jossa se kulli roikkuu;D hyvin sanottu.... kirjoitti:
tosiaankin jos naiset on pinnallisia raakoja jne.. niin eipä meitä muu miehessä luulis kiinnostavan kun etuveutikka xD
mihinkäs muuhun miehistä muka on.. ja se etuveitikkakaan ei aina vastaa odotuksia "tai sen kantaja!!"
vähän kun se vitsi! mitä eroa on kullilla ja mulkulla? kulli on ah niin ihana se mitä naiset aina haluaa, mulkku on se jossa se kulli roikkuu;Dmulkku vaikka voissa paistais...
Mutta nyt hyvät päivänjatkot itsekullekkin, minä häivyn sojottavine tisseineni ja perseineni tuonne ihmisvilinään, morooo...- mediakriittinen
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Sen sojottavan etipäin, harmillista...vaan pysytään tiukasti alkuperäisessä aiheessa :)
vaan pysytään tiukasti alkuperäisessä aiheessa :)
mitenkäs minun ajatukseni harhautui, alkuperäiseen aiheeseen palajan mä, kun vaan muistaisin mikä se oli, minä tyhmä nainen... :)
- mediakriittinen
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mitenkäs minun ajatukseni harhautui, alkuperäiseen aiheeseen palajan mä, kun vaan muistaisin mikä se oli, minä tyhmä nainen... :)
Nyt ei ole oikea ketju kysellä mikä on elämän tarkoitus? Miks mä oon täällä? :)
Nyt ei ole oikea ketju kysellä mikä on elämän tarkoitus? Miks mä oon täällä? :)
minä täällä ja mikähän meitä yhdistää...
Hengitämme, rauhallisesti tai rauhattomasti, miten milloinkin... :)
Elämän tarkoitus, pysyä hengissä...- miehiä vaikka
Silipa-Tuuli kirjoitti:
sanovat olevansa heteroita. Mistä se johtuu?
miehiä vaikka kirjoitti:
minun on uskoa tuota kirjoittamaasi, miksi heteronainen ei janoaisi miestä. Hieman nyt ymmälläni olen kirjoituksesi vuoksi.
- edellinen
Silipa-Tuuli kirjoitti:
minun on uskoa tuota kirjoittamaasi, miksi heteronainen ei janoaisi miestä. Hieman nyt ymmälläni olen kirjoituksesi vuoksi.
ymmärtää?
Miehet janoavat naisia.
Naiset janoavat sitä, että miehet janoavat heitä.
Naiset janoavat korkeintaan seksiä, mutteivät miehiä. - ristiriitaisia...
edellinen kirjoitti:
ymmärtää?
Miehet janoavat naisia.
Naiset janoavat sitä, että miehet janoavat heitä.
Naiset janoavat korkeintaan seksiä, mutteivät miehiä.Eikö nainen siis janoakaan niitä macho-renttu-pelureita? Vaan siis seksiä, eli pelurit antaa ja nainen saa. Jes!
- sinä taas!
jossain valmiina ja copy-pastella laitat sen jokaiseen ketjuun? Ja sitten vielä ihmetellään, että miksi sinä olet katkera...
- etmmttmmtm
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kysymys on pimpin janoamisesta, ei naisen :) Valitan. Kyllä, naiset ovat tyhmiä. Kyllä.
- bbtrwbtwbt
hyvin sanottu.... kirjoitti:
tosiaankin jos naiset on pinnallisia raakoja jne.. niin eipä meitä muu miehessä luulis kiinnostavan kun etuveutikka xD
vähän kun se vitsi! mitä eroa on kullilla ja mulkulla? kulli on ah niin ihana se mitä naiset aina haluaa, mulkku on se jossa se kulli roikkuu;DKaikki naiset ovat ostettavissa, joko rahalla tai puhumalla paljon palturia.
- lillianni
bbtrwbtwbt kirjoitti:
Kaikki naiset ovat ostettavissa, joko rahalla tai puhumalla paljon palturia.
Ei se ole tyhmä, joka ostaa, vaan se, joka myy...
- Anonyymi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kyllä se jano loppui kahdennenkymmenennen naisen jälkeen.
Pisin naissuhteeni on kestänyt 2kk.
Onneksi. - Anonyymi
miehiä vaikka kirjoitti:
He piipahtavat aika ajoin Tallinnassa.
Sou vat?
- miesnainenmiesnainen
Jossain vaiheessa vihainen jako naisiin ja miehiin karisee pois. Se ei tarkoita etteikö naisille ja miehille kullekin tyypillisiä kuvioita edelleen löydy mutta pääasiassa on olemassa vain enemmän tai vähemmän viallisia ihmisiä.
Kiltin miehen ongelma on kokemattomuus pinnalla mutta syvempi on varmaan jonkinlainen arka vetäytyminen tunteiden - etenkin negatiivisten - käsittelystä. Kun ei ota vastaan ja tutkaile myös niitä estoja ja ilkeitäkin fiiliksiä jää puolet spektristä näkemättä. Naiset huomaa, kun ne ei rajoita.
Hankkiudu psykologille. Ne on aika hyviä tuossa miettimisessä. - ...
Itse olen alkanut epäilemään että naiset vain teeskentelevät tyhmää ja hyvin usein tietävät missä mennään. Tarpeeksi kun ulvoo, niin kyllä sitä joku mies kuitenkin uskoo.
- ihmettelen!
Sinä mikään kiltti mies oot, kun haukut ja halveeraat naisia. Olet sisimmässäs naisvihaaja.
Kiltti mies ei ole. - ja erilaiset luonteet
KYSYMYKSESI:Onko nainen rakkausasioissa miestä selvästi tyhmempi, epäitsenäisempi ja helpommin manipuloitavissa oleva laumasielu?
VASTAUS:
Nainen on osaa kyllä päättää,jos nainen varmistaa ystäväpiiristään miehen,se on vain varotoimenpide että ei tule vedätetyksi.Riippuu naisen iästä ja uskooko miehen hyvyyteen,onko sinisilmäinen tai kokenut.On naisia joita vetää tyhmät miehet,he eivät ole itsekään älykkäitä.Tai heitä kuljettaa tunteet, ei älykkyys. Mutta näinhän se miehilläkin.Älä yleistä koskaan mitään. Eikö mieskin ole manipuloitavissa oleva laumasielu,kuljetaan jengeissä ja tehdään typeryyksiäkin yhdessä? En yleistä,poikkeuksia on onneksemme paljon. - kilttiä miestä
jotka vinkuvat "pelurinaisten" ja "saavuttamattomien" perään, joten ihmettelen jo tuota kirjoituksesi alkua...
- <Mies29>
" Miksi kiltit miehet tietävät alusta lähtien pitävänsä vain kilteistä naisista"
Tämä on ihan puhdasta BS. - kiltti minä
Ihan sen takia kiillotan mieheni sädekehää jokapäivä, että se paremmien erottuisi joukosta;)
- Mies_31
Sellainen minäkin olin. Kiltti nyssykkä. Aina kaksvitoseksi saakka. Sitten tajusin muuttua, ja kyllä muutos kannatti. Ainakin itseni kannalta. Nykyään olen helvetin itsevarma pelimies, eikä tarvi enää olla pillunpuutteessa.
Kaikki mitä sanoit, on totta. Niin paradoksaalista kuin se onkin, nainen haluaa kärsiä. Minäkin olisin ollut täydellinen aviomies vielä 10v sitten. Nykyään vain hyväksikäytän naisia. Isken, panen ja heitän menemään. Noh, jos jotain myönteistä, minun jäljiltäni kelpaa taas kiltti mies.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Voit joko tyytyä jonkun yksinhuoltajaäidin elättäjäksi tai muuttua. Jälkikäteen ajateltuna muutos ei välttämättä ole vain hyvästä, koska en enää tunne mitään. En pysty edes ihastumaan noihin jakorasioihin, koska heidän huoraamisensa ilettää minua. Jos pystyt, elä siinä autuudessa, että löydät sellaisen kiltin naisen, joka ei ole huora eikä halua tulla sellaiseksi, tai ainakaan et tiedosta sitä. Minun kokemuksellani heitä on, mutta hyvin hyvin vähän.
Ja teidän feministilepakkojen on ihan turha vastata tähän viestiin. En jaksa kuunnella ininäänne siitä, että olen oikeasti joku peräkammarin poika, joka ei ole ikinä saanut pillua. Tiedätte varsin hyvin itsekin, että sellaisia huoria te olette. Tarpeeksi itsevarma ja kusipäinen esiintyminen, niin johan teiltä lähtee jalat alta, olitte sitten vapaita tai ette.- Ex-kiltti
Mun tarina on ihan sama: ennen olin kiltti ja kunnollinen mies, eikä naisia kiinnostanu edetä suutelemista pidemmälle. En muuttanu itsessäni vaatetusta tai pohjimmaista luonnettani, aloin vain olemaan röyhkeämpi, kusipäisempi ja opettelin puhumaan naiselle paskaa korvat täyteen. Toimii! :)
- ristiriitaista
miten voisitkaan saada toisenlaisen naisen, kun niitä toisenlaisia naisia taas iljettää sinun huoraamisesi? Te miehet aina kitisette ns. kunnollisten naisten perään, mutta ette ymmärrä, että kunnollinen nainen haluaa kunnollisen miehen, ei mitään kaikille jakanutta tautipesää.
Ja jotenkin jään myös miettimään, että mitä se kertoo 'miehestä', että mieluummin saat pillua, mutta olet vihattu, kuin olet joskus puutteessa, mutta naiset pitävät sinusta ja erityisesti ne naiset jollaisia väität arvostavasi... Ei ihme, että olet niin katkera. - mumumumu
ristiriitaista kirjoitti:
miten voisitkaan saada toisenlaisen naisen, kun niitä toisenlaisia naisia taas iljettää sinun huoraamisesi? Te miehet aina kitisette ns. kunnollisten naisten perään, mutta ette ymmärrä, että kunnollinen nainen haluaa kunnollisen miehen, ei mitään kaikille jakanutta tautipesää.
Ja jotenkin jään myös miettimään, että mitä se kertoo 'miehestä', että mieluummin saat pillua, mutta olet vihattu, kuin olet joskus puutteessa, mutta naiset pitävät sinusta ja erityisesti ne naiset jollaisia väität arvostavasi... Ei ihme, että olet niin katkera.se kato se onglema on siinä että te "kiltit" naiset jaatte itse ensin pilluanne jokapaikkaan. miten kukaan kiltti mies sellaista naista huolii. ei ole tullut nykypäivinä enää vastaan AINUTTAKAAN naista joka ei olisi ravannut vähän joka punkassa. ISO YÖK.
- hiukan sinua vanhemp
Tapasin miehen, joka oli aika lailla kaltaisesi. Hän oli vakuuttunut siitä, että naiset ovat läpeensä k-päitä, heille ei kelpaa kiltti mies ja diipa daapa. Oli varsinainen pukki ja epäili naisista pahinta. Jne.
Koska tapasimme kavereiden kautta, asetelma oli toinen kuin hänen normaalisti kohtaamansa. Juttelimme ja tutustuimme ihmisinä, emme kullina ja pilluna (niinhän se katkertoituneemmilla tuntuu menevän sukupuoleen katsomatta).
Long story short: meistä ei tullut paria eikä tarina pääty mihinkään yltiöromanttiseen diipadaapaan. Jotain kuitenkin muuttui: meistä tuli ystäviä, vastoin miehen oletuksia. Parisuhdetta ei ole vielä löytynyt, mutta miehen asenne on hieman toinen. TIedän tämän ystävänä. :) Saattaa olla, että hän tapaa jonkun naisen jonka kanssa voi tuntea molemminpuolista kunnioitusta ja lisäksi himoa, jota meidän välillämme ei kummankaan mielestä ollut. Mies voi taas kuvitella seurustelevansa omien sanojensa mukaan.
Yksi olennainen ero hänellä ja sinulla on, hän ei huoritellut naisia. Tätä miestä ei häiritse naisen historia, koska hän on itsekin elänyt - sitä voi odottaa toiselta mihin itsekin on ryhtynyt.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä tämä näiden naisten "huoraaminen" on? Onko niin, että te molemmat panette ympäriinsä (ts. huoraatte), ja sinusta tuntuu helpommalta nähdä tämä vain naisen osalta huonona?
Katkeruus on aika surullinen valinta. Se vallantunne, minkä toisten hyväksikäyttämisestä saa, on aika tyhjää. Itselle jää vain katkeruus, ja siinä vellominen on tuskin tehnyt ketään onnelliseksi.
Toivon, että löydät tien ulos katkeruusesta tavalla tai toisella. Ihan itsesi vuoksi. :) - lisäys
hiukan sinua vanhemp kirjoitti:
Tapasin miehen, joka oli aika lailla kaltaisesi. Hän oli vakuuttunut siitä, että naiset ovat läpeensä k-päitä, heille ei kelpaa kiltti mies ja diipa daapa. Oli varsinainen pukki ja epäili naisista pahinta. Jne.
Koska tapasimme kavereiden kautta, asetelma oli toinen kuin hänen normaalisti kohtaamansa. Juttelimme ja tutustuimme ihmisinä, emme kullina ja pilluna (niinhän se katkertoituneemmilla tuntuu menevän sukupuoleen katsomatta).
Long story short: meistä ei tullut paria eikä tarina pääty mihinkään yltiöromanttiseen diipadaapaan. Jotain kuitenkin muuttui: meistä tuli ystäviä, vastoin miehen oletuksia. Parisuhdetta ei ole vielä löytynyt, mutta miehen asenne on hieman toinen. TIedän tämän ystävänä. :) Saattaa olla, että hän tapaa jonkun naisen jonka kanssa voi tuntea molemminpuolista kunnioitusta ja lisäksi himoa, jota meidän välillämme ei kummankaan mielestä ollut. Mies voi taas kuvitella seurustelevansa omien sanojensa mukaan.
Yksi olennainen ero hänellä ja sinulla on, hän ei huoritellut naisia. Tätä miestä ei häiritse naisen historia, koska hän on itsekin elänyt - sitä voi odottaa toiselta mihin itsekin on ryhtynyt.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä tämä näiden naisten "huoraaminen" on? Onko niin, että te molemmat panette ympäriinsä (ts. huoraatte), ja sinusta tuntuu helpommalta nähdä tämä vain naisen osalta huonona?
Katkeruus on aika surullinen valinta. Se vallantunne, minkä toisten hyväksikäyttämisestä saa, on aika tyhjää. Itselle jää vain katkeruus, ja siinä vellominen on tuskin tehnyt ketään onnelliseksi.
Toivon, että löydät tien ulos katkeruusesta tavalla tai toisella. Ihan itsesi vuoksi. :)Niin, ja kyse ei varmasi ollut siitä että minä olisin jotenkin ylimaallisen ihmeellinen, vaan siitä että tapasimme muussa yhteydessä kuin baarissa tms. eikä ennakkoasenne ollut se että olen epäluotettava tjsp. Sen lasken ansiokseni, että kohtelin täkä(kin) ihmistä hyvin. ;)
- inssiopiskelija (n)
...kyllä väärässä.
Mä en ainakaan varmista ystäväpiiriltäni onko joku mies ok vai ei. Kyllä teen ihan omat valintani. Ja kavereiden vaan tarvii hyväksyä ne. Mun elämästä siinä on kyse, eikä kukaan muu voi tietää mitä mää haluan ja mitä tunnen ketäkin kohtaa.
En oo ikinä käyny panamassa mitään peluri-suunsoittaja-machoa, mutta silti tiedän ettei mua sellaset ees kiinnosta. Mua kinnostaa enemmän kiltit/ perinteiset miehet. (Oon 20-vuotta, joten ei oo mielestäni menny kauaa tajuta sitä)
Kiltteihin miehiin vaan ei helppo saada yhteyttä. Opiskelija bileissäkin ne kiltit/perinteiset miehet liikkuu kavereidensa kanssa, eikä tuu jutteleen. Ja ne "pelimiehet" pyörii ympärillä. Mutta ei mua ne kiinnosta, kun ne hakee seuraa yhdeks yöks tai jotain vastaavaa. Ei niitä ainakaan vakavampi juttu kiinnosta.- inssiopiskelija (n)
Olis vaan kisa tietää missä voisin tavata sellasen kiltin nuoren miehen? Ikää sillä sai olla noin 21-23 vuotta. Ja eityisesti noi teekkarit/inssiopiskelijat kiinnostaa.
Ja täytyykö niihin mennä itse tekeen tuttavuutta vai uskaltaako ne tulla juttusille? - Realistinen
inssiopiskelija (n) kirjoitti:
Olis vaan kisa tietää missä voisin tavata sellasen kiltin nuoren miehen? Ikää sillä sai olla noin 21-23 vuotta. Ja eityisesti noi teekkarit/inssiopiskelijat kiinnostaa.
Ja täytyykö niihin mennä itse tekeen tuttavuutta vai uskaltaako ne tulla juttusille?Tämän täytyy olla trolli. Muka inssiopiskelijatar jolla on vaikeuksia löytää kilttiä teekkaripoikaa...ei hyvää päivää.
- LordMaximum
Ja täytyykö niihin mennä itse tekeen tuttavuutta vai uskaltaako ne tulla juttusille?Mene tekemään tuttavuutta. Aika turha odottaa että joku tulee nappaamaan. Jos on motivaatiota, niin siitä vain kimppuun. Osumaprosentti noissa piireissä on varmaan yli 90% joten valitse vapaasti, mutta tarkasti.
- inssiopiskelija (n)
LordMaximum kirjoitti:
Mene tekemään tuttavuutta. Aika turha odottaa että joku tulee nappaamaan. Jos on motivaatiota, niin siitä vain kimppuun. Osumaprosentti noissa piireissä on varmaan yli 90% joten valitse vapaasti, mutta tarkasti.
...varmaan itse mennä tekeen tuttavuutta. Ainakin jos teekkarit/inssiopiskelija pojat ei oo alotteellia, kun sellanen olis kuitenkin kiva saada.
Millä perusteella väität että osumaprosentti on yli 90% ? Jos asia on noin niin sitten mun varmaan kannattaa mennä tutustuun teekkaraihin. - teekkarinainen
...varmaan itse mennä tekeen tuttavuutta. Ainakin jos teekkarit/inssiopiskelija pojat ei oo alotteellia, kun sellanen olis kuitenkin kiva saada.
Millä perusteella väität että osumaprosentti on yli 90% ? Jos asia on noin niin sitten mun varmaan kannattaa mennä tutustuun teekkaraihin.Omassa yliopistossani niitä kilttejä miehiä voi tavata ylioppilaskunnan kerhoissa. Kerhoja meillä ainakin on kaikenlaisia: urheilulajeja, lauta- ja tietokonepelaamista, harrastajateatteri, musiikkikerhoja, autojen säätämistä ... Ne vähän ujommatkin kiltit miehet uskaltaa lähestyä, kun on joku yhteinen puheenaihe tai kun olet tullut jo hieman tutuksi isommassa porukassa.
Ja jos ei löydy miestä niin ainakin voisi löytyä mukava harrastus ja uusia kavereita. :)
- ei noin päin.
Nainen ei kiinnostu kenestäkään pelkän kiltteyden vuoksi, ei vaikka ystäväpiiri painostaisi, manipuloisi, kerjäisi tai potkisi päähän.
- mielenkiintoisempia!
Mähän kuolisin ikävystymiseen kiltin urhon kanssa tai sitä pitäis koko ajan opettaa!
- Pistemies
Nuo miehet ovat usein aluksi ihan mukavia varsinkin naiselle. Ei nainen tällöin osaa arvata millainen tyyppi oikesti on ellei sitä taustatyötä ole tehty asian tutkimiseen.
Kyllä minäkin olen ihastunut naiseen joka oli vähän liian hyvä ollakseen totta. Eihän se sitten ollutkaan ja lopetin suhteen siihen. Jos sitä sellaiseksi edes pystyi vielä sanomaan. - selitys
Tämä johtuu siitä, että naisilla on tunteita, emmekä pysty niitä hallitsemaan. Mies taas on kuin kone, hän valitsee parhaan mahdollisen ehdokkaan, sanoo "tottakai rakastan" saadakseen seksiä ja se on siinä. Valitettavasti nainen ei samaan pysty.
Miehet taas juoksevat seksin ja kauniiden naisten perässä, mikä näin naisnäkökulmasta tuntuu vähintään yhtä tyhmältä.
Ja kuten sanottu, en tiedä miten määrittelet termin "kiltti mies", mutta tekstisi ei vastaa minun käsitystäni kiltistä miehestä, joten luulenpa, että ongelma on jokin ihan muu kuin sinä luulet.- 5nnynyny
Naiset ovat heikkoja jos eivät tunteitaan pysty hallitsemaan. Naurattaa naiset ja paljon. Ovat ali-ihmisiä. Naista saa aina, sen takia kun ne on niin tyhmiä ja helppoja tuuliviirejä.
- lottamari
5nnynyny kirjoitti:
Naiset ovat heikkoja jos eivät tunteitaan pysty hallitsemaan. Naurattaa naiset ja paljon. Ovat ali-ihmisiä. Naista saa aina, sen takia kun ne on niin tyhmiä ja helppoja tuuliviirejä.
Olisit tyhmä sinäkin sitten onnellinen, että sinullekin riittää niitä tyhmiä naisia, jotka sopivat juuri tasoosi. Muutenhan sinäkin ali-suorittaja jäisit ilman.
- Yhteistä??
lottamari kirjoitti:
Olisit tyhmä sinäkin sitten onnellinen, että sinullekin riittää niitä tyhmiä naisia, jotka sopivat juuri tasoosi. Muutenhan sinäkin ali-suorittaja jäisit ilman.
Viulu vai alttoviulu? Ope vai orkesterimuusikko? Vai ihan vain harrastaja vinguttelija?
- lottamari
Yhteistä?? kirjoitti:
Viulu vai alttoviulu? Ope vai orkesterimuusikko? Vai ihan vain harrastaja vinguttelija?
Vastasin jo. Viulu. Ope ja muusikko. Mitä se tähän liittyy?
- fgkjf
"naisilla on tunteita, emmekä pysty niitä hallitsemaan"
Ihminen pystyy valitsemaan miten toimii, eivät tunteet pakota mitään tekemään, jos järki sanoo, että tästä seuraa vain ongelmia. - .
fgkjf kirjoitti:
"naisilla on tunteita, emmekä pysty niitä hallitsemaan"
Ihminen pystyy valitsemaan miten toimii, eivät tunteet pakota mitään tekemään, jos järki sanoo, että tästä seuraa vain ongelmia.Niin se pitäisi miestenkin kohdalla mennä. Kuitenkin he mustasukkaisuuksissaan tarttuvat aseeseen, ja tappavat, vaikka tietävät siitä koituvan ongelmia.
- Ccrr
Puhutaanko tyhmistä epäitsenäisistä helposti manipuloitavista laumasieluista..?
Erityisesti 18-24 vuotiaiden miesten kohdalla tuntuu se ryhmäpaine olevan niin iso juttu, että jos kaverit eivät hyväksy miehen ihastusta, mies hylkää koko naisen, koska mimmi ei ole muiden jätkien mielestä tarpeeksi kaunis tai vastaavaa.
Ja etkö muka sinä "KILTTI MIES" myöskin kävisi panetuttamassa itseäsi isorintaisella baarin blondilla, mikäli siihen todellakin olisi tilaisuus?- .
Eivät nämä tyypit oikeasti mitään "kilttejä" ole. He ovat vain niin nyhveröitä, etteivät sen takia pysty samaan kuin "pahat pojat". Mistään kiltteydestä ei ole kyse. Kiltti ihminen ei HALUA kohdella toisia huonosti. Nämä itseään "kiltiksi" tituleeraavat olisivat pelkkiä hyväksikäyttäjiä, jos se heille olisi mahdollista. Halua toisten huonoon kohteluun siis löytyy ihan riittämiin, kyky vain puuttuu.
- ..........
"Onko nainen rakkausasioissa miestä selvästi tyhmempi, epäitsenäisempi ja helpommin manipuloitavissa oleva laumasielu?"
Kyllä.
T: Mies 26-v - lottamari
Miten niin kiltit miehet tietävät alusta lähtien pitävänsä vain kilteistä naisista. Keitä ne kiltin miehen kanssa naimisissa olevat pirttihirmut sitten ovat? Itse olen perfektionisti ja etsin täydellistä miestä, mutta aina huomaan, että he ovat joko liian kilttejä tai liian omistushaluisia tai mustasukkaisia, mutta sellaista kunnon jämäkkää miestä ei tahdo löytyä millään. Peluri-suunsoittaja-macho miehet nyt tunnistaa jo aika kaukaa, eikä niitä jaksa katsella, eikä sellaiset kelpaa mihinkään. Kyllä itselläni on selkeä kuva millaisesta miehestä olen kiinnostunut ja millaisen haluan, en siihen tarvitse ystävieni mielipiteitä.
Liian kiltti mies on ämmä talossa, naisena haluan miehen olevan mies, eikä mikään nössö, jees,jees-mies, tai surkimus, joka ei uskalla sanoa omaa mielipidettään, vaan täytyy mielistellä naista, ettei vain suututtaisi tätä. Itse haluan yhtä räiskyvän ja tempermenttisen luonteen kuin itse olen. Kuolisin, jos täytyisi katsella jotain nyhveröä sohvan nurkassa.
Nainen haluaa olla nainen ja odottaa, että hän saa sitä olla ilman, että täytyy sietää toista ämmää talossa.- öllömölö
miestä jolla omat mielipiteet ja mikä pahinta, ei luovu niistä vain siksi koska nainen mököttää tai aloittaa seksilakon. Itse voin olla ilman seksiä pidempäänkin, joten naisten on mua hieman vaikea kiristää seksillä. :)
- .
öllömölö kirjoitti:
miestä jolla omat mielipiteet ja mikä pahinta, ei luovu niistä vain siksi koska nainen mököttää tai aloittaa seksilakon. Itse voin olla ilman seksiä pidempäänkin, joten naisten on mua hieman vaikea kiristää seksillä. :)
Valtataistelu vain valtataistelun vuoksi on melko typerää, eikä kompromissikyvyttömyys ole merkki hyvästä itsetunnosta, päinvastoin.
- lottamari
. kirjoitti:
Valtataistelu vain valtataistelun vuoksi on melko typerää, eikä kompromissikyvyttömyys ole merkki hyvästä itsetunnosta, päinvastoin.
Sinäpä sen sanoit. Mies voi olla myöskin hyvin ärsyttävä narsisiti jääräpää, joka vänkää vaikka mustan valkoiseksi ja päinvastoin. Monen miehen itsetunto ei kestä vahvaa naista ja siksi he mielummin käyvät valtataistelua kuin antavat naiselle periksi. Tosiaan typerää, ja naisesta ainakin minusta tosi lapsellista ja mammapoikamaista.
Itse inhoan mököttävää, puhumatonta ja jästipäätä miestä, joka ei osaa keskustella asioista, ei osaa perustella kantaansa, vaan yksinkertaisesti vain inttää pelkkää itsepäisyyttään, niin ettei kyse ole oikeastaan mistään asiasta, vaan ihan tyypin heikosta narsistisesta itsetunnosta. Sellaiselle miehelle ei tee mieli antaa seksiä, eikä muutakaan, vain potku perusksiin. - Sopuvääntäjä
lottamari kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Mies voi olla myöskin hyvin ärsyttävä narsisiti jääräpää, joka vänkää vaikka mustan valkoiseksi ja päinvastoin. Monen miehen itsetunto ei kestä vahvaa naista ja siksi he mielummin käyvät valtataistelua kuin antavat naiselle periksi. Tosiaan typerää, ja naisesta ainakin minusta tosi lapsellista ja mammapoikamaista.
Itse inhoan mököttävää, puhumatonta ja jästipäätä miestä, joka ei osaa keskustella asioista, ei osaa perustella kantaansa, vaan yksinkertaisesti vain inttää pelkkää itsepäisyyttään, niin ettei kyse ole oikeastaan mistään asiasta, vaan ihan tyypin heikosta narsistisesta itsetunnosta. Sellaiselle miehelle ei tee mieli antaa seksiä, eikä muutakaan, vain potku perusksiin."Monen miehen itsetunto ei kestä vahvaa naista ja siksi he mielummin käyvät valtataistelua kuin antavat naiselle periksi."
Jos olet "räiskyvä, temperamenttinen ja vahva nainen", ja miehen pitäisi käydä keskustelua, mutta periksi toisaalta pitäisi osata antaa naiselle, niin mitä vahva, itsenäinen mies saa tällaisesta köydenvedosta? Tarkoitatko ehkä, että asiat pitäisi ratkaista järkevästi yhdessä, ja päätökset mennä ainakin suurinpiirtein 50-50? Muuten on aika vaikea yhtälö miehen kannalta.
Olen joskus seurustellut "vahvan ja aktiivisen" naisen kanssa ja olihan se ihan hitonmoista vääntöä lopulta vähintään viikoittain, joskus päivittäinkin. Lopulta tultiin siihen tulokseen, että olemma liian itsepäisiä ja etsitään sopivampaa kumppania. - DildoDosentti
lottamari kirjoitti:
Itse inhoan mököttävää, puhumatonta ja jästipäätä miestä, joka ei osaa keskustella asioista, ei osaa perustella kantaansa, vaan yksinkertaisesti vain inttää pelkkää itsepäisyyttään, niin ettei kyse ole oikeastaan mistään asiasta, vaan ihan tyypin heikosta narsistisesta itsetunnosta. Sellaiselle miehelle ei tee mieli antaa seksiä, eikä muutakaan, vain potku perusksiin.kelpaa vain panopatjaksi
perfektionostit taas kelpaavat vain sohvan koristeeksi
tai porcheen esittelymalliksi
sidukkapissikset ovat samalla viivalla
muijaksi haluan hiljaisen, älykkään, alistuvan mutta henkisesti vahvan ihanan kauniin naisen joka
katsoo tuikkivilla tähti silmillään ja panee kuin villikissa nymfo
eihän ole liikaa vaadittu? - lottamari
Sopuvääntäjä kirjoitti:
"Monen miehen itsetunto ei kestä vahvaa naista ja siksi he mielummin käyvät valtataistelua kuin antavat naiselle periksi."
Jos olet "räiskyvä, temperamenttinen ja vahva nainen", ja miehen pitäisi käydä keskustelua, mutta periksi toisaalta pitäisi osata antaa naiselle, niin mitä vahva, itsenäinen mies saa tällaisesta köydenvedosta? Tarkoitatko ehkä, että asiat pitäisi ratkaista järkevästi yhdessä, ja päätökset mennä ainakin suurinpiirtein 50-50? Muuten on aika vaikea yhtälö miehen kannalta.
Olen joskus seurustellut "vahvan ja aktiivisen" naisen kanssa ja olihan se ihan hitonmoista vääntöä lopulta vähintään viikoittain, joskus päivittäinkin. Lopulta tultiin siihen tulokseen, että olemma liian itsepäisiä ja etsitään sopivampaa kumppania.Pitää osata keskustella, ei vängätä. Tottakai asiat pitäisi yhdessä ratkaista järkevästi, mutta jos jompikumpi ei anna yhtään periksi, niin kyllä peli silloin on pelattu. Parempi lähteä eri suuntiin. Itse en kinaa, enkä jaksa vääntää turhaa, mutta asiasta kyllä tahdon sanoa ja keskustella. Niin, minäkin olen seurustellut ja mies on edelleen ystäväni, mutta on niin hankala, että häntä jaksaa puoli päivää kerrallaan ja sitten onkin jo ihan naatti. Itsepäinen inttäjä totta tosiaan oikein jäärä, mutta komea ja älykäs.
Sinulle nyt kelpaa vaikka vanha huopatussukotihuora mitä saat painaa, et kerkeä edes ajattelemaan onko hän perfektionisti, sidukkapissis tai pirttihirmuhuora ja onko sillä silmiä ollenkaan, kun pääasia on, että sillä on pillu. - lottamari
DildoDosentti kirjoitti:
kelpaa vain panopatjaksi
perfektionostit taas kelpaavat vain sohvan koristeeksi
tai porcheen esittelymalliksi
sidukkapissikset ovat samalla viivalla
muijaksi haluan hiljaisen, älykkään, alistuvan mutta henkisesti vahvan ihanan kauniin naisen joka
katsoo tuikkivilla tähti silmillään ja panee kuin villikissa nymfo
eihän ole liikaa vaadittu?Hiljainen, älykäs, alistuva, henkisesti vahva ja kaunis nainen. No, tuo yhtälö ei toteudu tuossa muodossa ainakaan. Kyllä, vaadit liikaa. Nainen ei voi olla samalla kertaa vahva ja alistuja. Ja muutenkin kyllä sinä pitkästyisit tuollaisen tuppisuun kanssa.
- DildoDosentti
lottamari kirjoitti:
Hiljainen, älykäs, alistuva, henkisesti vahva ja kaunis nainen. No, tuo yhtälö ei toteudu tuossa muodossa ainakaan. Kyllä, vaadit liikaa. Nainen ei voi olla samalla kertaa vahva ja alistuja. Ja muutenkin kyllä sinä pitkästyisit tuollaisen tuppisuun kanssa.
kun katselisimme netistä yhdessä pornoa ja teksimme tuhat lasta
olisi elämä ihanaa ja puuhakasta
no kyllä siis joo joku papupatanainen voisi tehdä hyvää mulle
mutta kun mun luovuuteni ja älykkyyteni menisi piloille naisen juttujen takia
nainen pilaisi mut
mun naiseni olisi sellainen tuki, panopuu ja kodin hengetär
eli ts. sellainen nainen jolla on periaatteessa enemmän munaa kuin mulla
vahvat naisethan tätä maailmaa pyörittää että se ei nalkuttaisi joka jutusta ja olisi kauhea jääräjästi rautarouva
mutta miten tulevaisuus?
kun kaikki sidukkahuorat ja citysinkut pääsee luonteen heikkouksinensa äideiksi
voi kamalata hertsileijaa
lapsista tulee silloin sellaisia kauhukakaroita ettei edes lottamari niitä kesytä
tai ehkä niistä tulee tällaisia paavoja jotka alkaa panee 11v ja menee huoriin 18veenä
surullista - lottamari
DildoDosentti kirjoitti:
kun katselisimme netistä yhdessä pornoa ja teksimme tuhat lasta
olisi elämä ihanaa ja puuhakasta
no kyllä siis joo joku papupatanainen voisi tehdä hyvää mulle
mutta kun mun luovuuteni ja älykkyyteni menisi piloille naisen juttujen takia
nainen pilaisi mut
mun naiseni olisi sellainen tuki, panopuu ja kodin hengetär
eli ts. sellainen nainen jolla on periaatteessa enemmän munaa kuin mulla
vahvat naisethan tätä maailmaa pyörittää että se ei nalkuttaisi joka jutusta ja olisi kauhea jääräjästi rautarouva
mutta miten tulevaisuus?
kun kaikki sidukkahuorat ja citysinkut pääsee luonteen heikkouksinensa äideiksi
voi kamalata hertsileijaa
lapsista tulee silloin sellaisia kauhukakaroita ettei edes lottamari niitä kesytä
tai ehkä niistä tulee tällaisia paavoja jotka alkaa panee 11v ja menee huoriin 18veenä
surullistaMinun lapsistani tulee kilttejä ja sivistyneitä pikku paavoja ja lottia, jotka opetetaan kunnioittamaan vanhempiaan ja elämään siivosti. Sinun älykkkyytesi on mennyt jo piloille, kun et enää käytä sitä, kun sen tyhmän eukon piirittämiseen. Mitään järkevämpää tekemistä ei sinultakaan löydy. Tuskin kukaan nainen jaksaa olla sinun pelkkä tuki ja panopuu ja kodinhengetär, kun sinussa ei ole yhtään munaa naista ajatellen. Nainen pitkästyisi ja alkaisi hakea netistä taas seuraa, kuten tämä sinun rouvashyväsesi, jota ukkoparka elättää, että nainen saa jauhaa joutavanpäiväistä paskaa pelimiesten kanssa vuorokaudet ympäriinsä. Ai, että on ihanta elämää.
Kuules sinä Paavo, ei kannata alkaa pitämään peliä tyhmien varattujen kotirouvien kanssa, siitä ei hyvää seuraa. - Sopuvääntäjä
lottamari kirjoitti:
Pitää osata keskustella, ei vängätä. Tottakai asiat pitäisi yhdessä ratkaista järkevästi, mutta jos jompikumpi ei anna yhtään periksi, niin kyllä peli silloin on pelattu. Parempi lähteä eri suuntiin. Itse en kinaa, enkä jaksa vääntää turhaa, mutta asiasta kyllä tahdon sanoa ja keskustella. Niin, minäkin olen seurustellut ja mies on edelleen ystäväni, mutta on niin hankala, että häntä jaksaa puoli päivää kerrallaan ja sitten onkin jo ihan naatti. Itsepäinen inttäjä totta tosiaan oikein jäärä, mutta komea ja älykäs.
Sinulle nyt kelpaa vaikka vanha huopatussukotihuora mitä saat painaa, et kerkeä edes ajattelemaan onko hän perfektionisti, sidukkapissis tai pirttihirmuhuora ja onko sillä silmiä ollenkaan, kun pääasia on, että sillä on pillu."Sinulle nyt kelpaa vaikka vanha huopatussukotihuora mitä saat painaa, et kerkeä edes ajattelemaan onko hän perfektionisti, sidukkapissis tai pirttihirmuhuora ja onko sillä silmiä ollenkaan, kun pääasia on, että sillä on pillu."
Mikäs tämä nyt oli? Luulet minua ehkä joksikin toiseksi, tuo oli 1. kommenttini tähän topiciin. Ei tuosta mun kommentista pysty kyllä oikein pahalla tahdollakaan muodostamaan tollasta käsitystä musta. - lottamari
Sopuvääntäjä kirjoitti:
"Sinulle nyt kelpaa vaikka vanha huopatussukotihuora mitä saat painaa, et kerkeä edes ajattelemaan onko hän perfektionisti, sidukkapissis tai pirttihirmuhuora ja onko sillä silmiä ollenkaan, kun pääasia on, että sillä on pillu."
Mikäs tämä nyt oli? Luulet minua ehkä joksikin toiseksi, tuo oli 1. kommenttini tähän topiciin. Ei tuosta mun kommentista pysty kyllä oikein pahalla tahdollakaan muodostamaan tollasta käsitystä musta.Voipi olla, että luulen, voipi olla etten luule. Yleensä olen oikeassa..
- ............
Tää koko palstahan on täynnä "kilttien miehien" tarinoita siitä, kuinka sellanen ja tollanen nainen teki hänelle ilkeästi (eli ei kauhean kiltti nainen).
- .......
Yksi on havaittu.
- aikojen alussa
Aatami kysyi Jumalalta: "Miksi teit tuosta Eevasta niin kauniin?" Jumala vastasi: "Että sinä pitäisit hänestä."
Aatami kysyi: "Mutta miksi sinun piti tehdä hänestä niin hirveän tyhmä?" Jumala huokaisi ja vastasi: "No, että hänkin pitäisi sinusta."- lottamari
Kiva... Millainen se Aatami sitten oli? Komea, älykäs, seksikäs ja Jumalan silmissä täydellinen?
- lillianni
lottamari kirjoitti:
Kiva... Millainen se Aatami sitten oli? Komea, älykäs, seksikäs ja Jumalan silmissä täydellinen?
Ei, ainoastaan omissa silmissään, koska äitiä ei sattuneesta syystä ollut pitämässä poikaansa ykkösluokan ihmeenä.
- aikuinen nainen
Kiltillä miehellä ei ole stestosteronia ja kiltti mies pihtaa
Kiltissä miehessä ei ole energiaa ja he ovat sohvaperunoita
Yleensä kiltti mies on mammanpoika tai joojoo ukko. Tohveli.
Kiltti mies on kyllä hyvä isä ja nöyrä aviomies mutta toinen jalka haudassa jo nuorena.
Joillekkin se riittää mutta miten toisinpäin?
Ei miehetkään välitä seurustella kiltin pihtarin, elottoman nössön kanssa. - RentunRuusu..
Eihän kiltteys ole kiihottavaa? Kiihottaako sinua kilttinä miehenä kiltti nainen vai haaveiletko tuhmastsa isorintaisesta seksipommista? Aika moni mies näyttää haaveilevan näistä pahoista tytöistä?
Kotiinsa he haluaisivat kiltin ja kainon äitiliinin mutta sänkyynsä estottoman huoran.
Naisella on sellainen ajatus miehestä että se mies siellä kotonakin olisi oikea mies eikä mikään nyhverö.
Eli sama mies olisi sekä hyvä isä että hyvä rakastaja.
Tämä ei tietenkään ole realistista mutta kiltinkin naisen unelma on rakkaudellaan kesyttää paha poika hyväksi mutta sillä tavoin että mies pysyisi sellaisena jolla on myös omat mielipiteet ja kykyä haastaa naista.
Yleensä näissä yrityksissä nainen jää sydänsuruissaa itkemään miehen perään jossa olisi ollut ainesta mutta nämä rentut valitsevat aina sen vapauden mieluimmin kuin yhteiselon yhden naisen kanssa.
Kiltit miehet myötäilee ja tekee niinkuin nainen pyytää eikä he tee niinkuin itse haluaisivat. Tämä kostautuu myöhemmin. Miehestä tulee passiivinen eikä seksielämä voi olla tyydyttävää kummallekkaan.
Nainen kokee olevansa vastuunkantaja ihan kaikessa ja halut hyytyy. Mies menettää oman miehisyytensä. - Ei niin kiltti Mies
Mistä ne kiltit miehet kuvittelevat, että ne kiltit naiset osaavat opettaa kaikki seksitemppunsa. Kyllähän ne niiltä vähemmän kilteiltä miehiltä tulevat, elleivät miehet itse käy vähemmän kilteissä naisissa oppia ja elämyksiä hakemassa, joita sitten kilteille naisilleen näyttävät. Osa opiskelee etukäteen ja osa vasta kun avioelämä alkaa kyllästyttää, mitä tapahtuu varsinkin niillä joiden mies tai vaimo sitä vähiten kuvittelee (koska molemmat ovat kilttejä).
Paras tapaus oli kerran kun vikittelin yhden illan polttariseurueen ujoimman ja kilteimmän oloista naista, joka oli niin naitavan näköinen, että piti laittaa kaikki taidot peliin (Miehet kyllä tiedätte tapauksen). Pikkasen meni jo tuurin puolelle, että pääsin soittelemaan heille taksikyydit kotiin ja sain järjesteltyä itseni samaan taksiin tämän sievän naisen kanssa, joka päätyikin sitten minun luokseni. Kyllähän hän huomasi heti, että hieman narrasin houkutellakseni hänet luokseni, mutta siinä vaiheessa hän oli jo niin myyty, ettei tuolla ollut lopputuloksen kannalta merkitystä. Hän oli täysin selvänä, joten kuvittelin morkkiksen iskevän heti peseytymisen jälkeen, mutta hän sanoikin saaneensaa elämänsä ensimmäisen orgasmin (ja oli varmasti yli parikymppinen) ja halusi ottaa heti uusinnan (siihen ei ole tarvinnut tottua). Kun hän vihdoin lähti, niin varmistelin varovasti, että hän ymmärsi tämän olleen vain yhden yön juttu, mutta toisinhan siinä kävi. Sama nainen ilmaantui parin kuukauden päästä ovelleni ja halusi rakastella siltä seisomalta, mikä tietenkin kävi minulle ja tuo toistui pari kertaa viikossa ja useamman kuukauden ajan. Nainen kertoi miehelleen käyvänsä iltaisin kirjastossa lukemassa kamasutraa ja muita seksikirjoja, jota ei muka kehdannut kotiinsa lainata ja mies uskoi selitykset, sillä heidänkin seksielämä kuulosti virinneen aivan eri sfääreihin. Itse kyllästyn nopeasti samaan naiseen, joten oli tietenkin minun onni, että hän ilmoitti sitten eräs kerta sen olleen viimeisen vierailun. Näin samaa naista noin vuotta myöhemmin ja hän kiitteli yhteisestä ajastamme ja oli paljon iloisemman ja pirteämmän oloinen kuin "kilttinä tyttönä". Miestä hän ei ollut vaihtanut, eikä mitään kertonut, mutta seksikirjojen osto tai lukeminen eivät olleet enää mikään tabu.- joo.
Olipas epäuskottava tarina.
- naiset ovat tyhmiä
naiset ovat tyhmiä ja sillä sipuli.
- Älkää tapelko!
on vaikee runkata kun kaikki vaan soittaa suutaan.
Ehkä sä et ole niitä miehiä, joista tykätään vaan niitä joihin tyydytään.
- Anonyymi
9/13
- Anonyymi
Miksi kiltit miehet ovat niin tyhmiä, että he kuvittelevat jännänaisten olevan kilttejä ja kunnollisia naisia?
- Anonyymi
Tyhmät naiset on parempia sängyssä.
- Anonyymi
Mies saalistaa pillua keinolla millä hyvänsä. Valehtee ja liikuttaa niin paljon että kiltti tyttö uskoo. Sen kokemuksen jälkeen kiltisti tytöstä tulee vittumainen ämmä. Joka varmistaa viimeiseen asti että seuraava mies ei ole pillua saalistava macho mies.
- Anonyymi
*lirkuttelee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446