Taisi itsellä olla joku Chupa Chups-sarjan Pop Vinyl niminen tuoksu. Tarjoustalosta äiti sen osti kesätuoksuksi. Hinta oli alle viisi euroa.
Mikä oli ensimmäinen hajuvetesi?
6
608
Vastaukset
- Tiipii
Tosca joskus 70-luvulla..tosi pikkuinen pullo, olisi ihanaa saada vielä tuoksuttaa sitä, tuoksuisiko se vielä aikuisenakin yhtä ihanalta.
- prinkess
Pierre Cardinin Rose Cardin. Sain joululahjaksi v. 1990.
- suosikkituoksu
Aloitin parfymeeraamisen n. kymmenvuotiaana Chanel viitosella. Suuresti ihailemani maailmanmatkaaja-eno toi sen tuliaisena joltain eksoottiselta lentokentältä. Säilytin hienoa muovipussiakin muistona vuosikausia. Tuoksu oli vahvuudeltaan parfyymia, eli pikkutytölle täysin sopimatonta. Tippasen sitä vain sai käyttääkin aina erikoistilanteessa. Viitonen on sen verran makea tuoksu, että se sopii vieläkin iholleni hyvin. Rakasta enoani ei enää ole, mutta tuoksusta muistan hänet aina.
- suihkeputeli
Sellainen Blase- niminen, joka oli aivan kuinmascara-pullo. Siis pullossa! Jännä tuoksu, ja olis kiva nyt 28 (?) vuoden tauon jälkeen nuuhkaista. Myös Toscan muistan hyvin. Ja 4711.
- :))
En oo varma oliko mulla joskus ihan pienenä jotai lasten juttuja, eka minkä mä muistan on ollu Puman Flowing
- parfume
En ole ihan varma, mutta muistaakseni se oli Yves Rocherin joku pikkuinen ja pinkissä pullossa oleva, olisikohan ollut vadelmantuoksuinen? 10-vuotias olin ja kovasti tykkäsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585