Herbina

Yllätti!

Joo eli ostin tuossa vuosi takaperin herbinan voiteen ja kasvoveden.
Kaikkea muuta oli jo kokeiltu apteekkituotteista lähtien, ja epätoivoissani ajattelin että kokeillaan nyt tuota herbinaakin..

Ja täytyy sanoa, että niin hyvää kasvovoidetta ja kasvovettä en ole koskaan käyttänyt!

Olen mainostanut herbinan voiteita tutuillekkin ja jokainen niitä kokeiltuaan on ollut positiivisesti yllättynyt ja ottanut tuotteen käyttöön :)

Varsinkin 24h tasapainoittava kosteusvoide on ollut todella suosittu! Se tasoittaa ja rauhoittaa ärtynyttä ihoa (vie värieroavaisuudet mennessään ja jättä ihon pinnan ihanan mataksi ja sileäksi).
Joskus en edes laita puuteria tai meikkivoidetta, pelkällä voiteella tulee jo niin hyvä jälki :)

Nyt en puhu posliini-ihosta, sillä itselläni on herkästi rasvoittuva sekaiho, ja saan herkästi finnejä, mutta tuo tökötti pitää finnit poissa :)

Muistelisin, että käytin aluksi voidetta joku 3-4 päivää kun huomasin sen toimivan..

Eli ei kannata pettyä jos heti seuraavana aamuna peilistä ei kurkistakkaan Jennifer Aniston :)

8

1242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen nainen jo 42v

Itse olen kanssa tykännyt tuosta sarjasta. On lisäksi hinnaltaan edullinen. Välillä käytän kuurimaisesti näin talvella muutamaa apteekin tuotetta, mutta tuo Herbinan sarja kulkee kyllä rinnalla.
      Ihan turhaan aliarvioidaan näitä markettuotteita, aina ei se 100euron kallis voide ole yhtään parempi. Kukkaro vaan köyhtyy.

• punaisuutta?

itselläni on todella kirjava iho ja mietin että tasoittaisiko se punoitusta?

• yllätti...
        punaisuutta? kirjoitti:

itselläni on todella kirjava iho ja mietin että tasoittaisiko se punoitusta?

Herbinalta siis löytyy sellainen voide
        24h Tasapainoittava kosteusvoide, kokeile sitä!

Itselläni on vienyt punoituksen ja kirjavuuden mennessään :)
        Sinuna ehkä myös kokeilisin herbinan kosteuttavaa kasvonaamiota :) Monesti iho punoittaa kuivuudesta (ei välttämättä itse tule huomattua, jos iho ei ole hilseilevää tyyppiä.) ja muutenkin ihoa olisi hyvä kosteuttaa aika ajoin :)

Jos kokeilet, kerrothan mitä tykkäsit ja auttoiko :)

• MarjaSpa!

Itse en noita mainitsemianne tuotteita ole kokeillut, mutta nyt harkitsen niitäkin. Mutta itse ostin varmaankin ensimmäisenä Herbinan kasvotuotteena itselleni MarjaSpa - Kosteuttavan kasvonaamion, on muuten tehnyt ihmeitä iholle! En ole edes tajunnut miten tärkeää kasvojen ihon kosteutus on, meikki pysyy paremmin, iho ei kiristele, kiillä tai hilseile, vaan on neutraali ja terveenvärinen, ja meikkikin tuntuu pysyvän PALJON paremmin kun on edellisenä iltana laittanut tuon naamion naamaan!

• iceblond.

En ole piiitkään aikaan käyttänyt herbinaa paitsi nyt tuli sattumalta koitettuu sitä kasvovoidetta.Tuntu ihanalta!En sit tiiä onko se tarpeeksi kosteuttava..?
      Mun iho on mennyt nyt älyttömän huonoon kuntoon(punasia läiskiä ja kuiva?/rasvainen ?),ikinä ei oo näin huonossa jamassa ollut..pitäisköhän taas siirtyä herbinaan?Mitä luulette auttaisko?
      Ostin sen marjaspa kasvonaamion joka kosteuttaa,on aikas kiva vaik 1 kerran vasta oon käyttänyt.Nyt mulla on käytössä neutrogena puhd.geelinä..

• yllätti..

Minulla on herbinan kosteuttavaa kasvovoidetta, sekä 24H tasapainoittavaa kasvovoidetta.. Sekotan niitä keskenään :D Hyvä tulee :D

Muutenkin joskus itse olen huomannut, ettei nuo voiteet välttämättä paukkupakkasella ihan riitä, niin sekoitan toista herbinan voiteista (ihan sama kumpi) ja Nivean Soft voidetta keskenään. Tulee rasvaisempi lopputulos, mutta silti herbina auttaa ihon tasoituksessa :) laitan esim. yöksi.

• naamataulukin

oikeasti, marketista saatavat kasvojenpuhdistusmömmöt on paljon parempia kun apteekista tai kosmetologilta saatavat! Olen todennut sen monen monta kertaa elämässäni.

• ihana kuulla :)

pakko mennä ostamaan tuota herbinaaa kun sitä niin kehutaan ojjj toivottavasti koittaa parempi huomen :) ihanaaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2195
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe