Ensiferum se vaan rulaa! no mutta asiaan. oisko kellää tietoo et millo se keikkailis suomessa joulun jälkee? ois kiva men kattoo. nii ja sanokaas sit tähä perää viä bändi paras biisi. Mun suosikkeja o Ahti, Victory song, Treacherous gods, Token of time ja raised by the sword.
ENSIFERUM SE VAAN RULAA
TokenOfTime
4
369
Vastaukset
- juan-pablo montoya
Ehdottomasti Lai Lai Hei, Token of time, Victory songs just tossa järjestyksessä on parhaita!
- Deathbringerr
Enskan koko tuotanto on niin loistavaa että ei mitään rajaa! :D
31.12.07 Nosturissa Uudenvuoden nahkamiekka mukana myös Moonsorrow. ja seuraavana päivänä Turisas & Finntroll!- TokenOfTime
Pakko sin kai on mennä. Moonsorrow ei oikei innosta mut noi 3 muut o hyvii. varsinki Enska. =) toivottavasti nähää siä sit.
- 4eva
ENSKA ON VITTU PARAS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314014- 442721
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82435- 302433
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142243- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481632- 1411497