Tästä oli jo yksi keskustelu tehty mutta kysymykseni menee ohi aiheen, joten ajattelin tehdä kokonaan uuden.
Voiko amalgaamipaikka tehdä päänsärkyä?
Mulla laitettiin noin kuukausi sitten ko. paikka koska muovipaikka ei kuulema olisi kestänyt. Mutta nyt on lähes päivittäin särkenyt päätä aivan hullun lailla eikä siihen auta juuri mikään hoitomuoto..
Amalgaamipaikat
48
7124
Vastaukset
- noin pian
elimistöön imeydy. Eli ei kipusi amalgaamista johdu. Usein uusi paikka särkee - tai siis sen ympäristö. Poraaminen on aika rankka juttu, mietipä jos sama tehtäisiin vaikkapa sääriluulle! Ei ole ihme, jos vähän kolottaa.
Sinänsä on kurjaa, ettei amalgaamin tilalle ole vielä keksitty yhtä kestävää vaihtoehtoa. Muovi kun ei tosiaan ihan kaikissa paikoissa tule kysymykseen.
Jos vielä parin viikon päästä särkee, niin sitten uudelleen hammaslääkäriin. Tsemiä. :)- päänsärkijä
Juu. Se uusi paikkakin särki viikon päivät.. Ja nyt on sitte metallinen maku suussa eikä mikään ruoka maistu miltään *yök*
Kai tässä ny vielä viikko jos toinenki sitte odotellaan, jos tähänki asti on selvitty ;-) - ja heti
päänsärkijä kirjoitti:
Juu. Se uusi paikkakin särki viikon päivät.. Ja nyt on sitte metallinen maku suussa eikä mikään ruoka maistu miltään *yök*
Kai tässä ny vielä viikko jos toinenki sitte odotellaan, jos tähänki asti on selvitty ;-)Paikkasi vuotaa kuin seula. Olen kyllä nähnyt noita tapauksia aikaisemmin, ja johtavat kyllä terveytesi tuhoon enemmin tai myöhemmin.
Kaikki amalgaamipaikat heti vaihtoon (jos niitä on useita), äläkä kysele turhia! Kukaan ei kuitenkaan tiedä mitään, ja olen itsekin toipumassa vastaavanlaisesta terveyskatastrofista.
Jos ei muovipaikat käy, ota keraamiset, ja katsokin että paikkasi poistetaan asianmukaisessa suojauksessa.
Tässä olisi tarina englanniksi miten voi käydä, ja taisi käydä aika äkkiäkin, muutamassa kuukaudessa oli tyyppi henkisesti ihan rikki:
http://www.mercurypoisoned.com/marie.html - päänsärkijä
ja heti kirjoitti:
Paikkasi vuotaa kuin seula. Olen kyllä nähnyt noita tapauksia aikaisemmin, ja johtavat kyllä terveytesi tuhoon enemmin tai myöhemmin.
Kaikki amalgaamipaikat heti vaihtoon (jos niitä on useita), äläkä kysele turhia! Kukaan ei kuitenkaan tiedä mitään, ja olen itsekin toipumassa vastaavanlaisesta terveyskatastrofista.
Jos ei muovipaikat käy, ota keraamiset, ja katsokin että paikkasi poistetaan asianmukaisessa suojauksessa.
Tässä olisi tarina englanniksi miten voi käydä, ja taisi käydä aika äkkiäkin, muutamassa kuukaudessa oli tyyppi henkisesti ihan rikki:
http://www.mercurypoisoned.com/marie.htmlKai sitä tällä menolla meneeki mielenterveys, kun päätä särkee eikä saa nukuttua o.O
Tyhmä kun olin niin en tajunnu edes puolinukuksissa töitten jälkeen kieltäytyä amalgaamipaikasta.. Kun onhan mulla nyt kaks muutaki muovipaikattua hammasta ja hyvin ovat kestäneet. Harmittaa näin jälkeenpäin, etten saanu suutani auki.
Soitan huomenna kyseiselle hammaslääkärille ja kerron vähän, että mitäpä tapahtui paikan kanssa. Jolleivät suostu vaihtamaan, niin pitää sit mennä jolleen toiselle. - vaan
...> Ei se amalgaami noin pian elimistöön imeydy.
Kerro, kuinka pian se imeytyy! - höyrystymisnopeus riippu
vaan kirjoitti:
...> Ei se amalgaami noin pian elimistöön imeydy.
Kerro, kuinka pian se imeytyy!esim saunomisesta, kuumien juomien juomisesta, purkan syömisestä, hammaslääkärikäynitien tiheydestä ( kiillottamisista, lisäpaikkauksista ym)
Jos on lisäksi ollut rikkoutuneita kuumemittareita lähettyvillä, elinolosuhteissa, niistä on voinut tulla lisäaltistumaa. - kerro!
päänsärkijä kirjoitti:
Kai sitä tällä menolla meneeki mielenterveys, kun päätä särkee eikä saa nukuttua o.O
Tyhmä kun olin niin en tajunnu edes puolinukuksissa töitten jälkeen kieltäytyä amalgaamipaikasta.. Kun onhan mulla nyt kaks muutaki muovipaikattua hammasta ja hyvin ovat kestäneet. Harmittaa näin jälkeenpäin, etten saanu suutani auki.
Soitan huomenna kyseiselle hammaslääkärille ja kerron vähän, että mitäpä tapahtui paikan kanssa. Jolleivät suostu vaihtamaan, niin pitää sit mennä jolleen toiselle....> Soitan huomenna kyseiselle hammaslääkärille ja kerron vähän, että mitä tapahtui paikan kanssa.....
Soititko?
Mitä kertoivat?
- lääkärille enää
uudestaan, todennäköisin syy pääkipuusi on korottava paikka, joka voitaisiin tehdä yhtä hyvin myös muista paikka-aineksista. Mutta silti olen itse syvästi amlgaameja vastaan (sii elohopean siinä). Vaihdatin itse amalgaamini pois jo aikoja sitten biohammalääkärillä, joka teki vastaavat muovipaikat ja ne on kestäneet jo nyt yli 5 vuotts ilman miltään ongelmia. Hän hioi kyllä joitain hampaita, jotta purentavirhe ei vaivaisi jälkeenpäinkään...
- ashflkjalk
laittaa tänä päivänä amalgaamipaikkoja????
- kestävää
Kun se on niin kestävää, kestävää, kestävää....
Muutahan siitä ei paljoa kerrota! - sande72
kestävää kirjoitti:
Kun se on niin kestävää, kestävää, kestävää....
Muutahan siitä ei paljoa kerrota!Mun hampaissa ei ainakaan kestä muovipaikat, voimakas purenta siis mulla.
Mistä tiedätte varmasti että muovipaikat teillä kestää. Siis eihän ne mullakaan irti lähde, mutta jostain kohtaa reuna irtoaa niin että lääkärin vaikeaa huomata ja alle pääsee töhnää ja reikä syntymään. Mulla on useiden muovipaikkojen alta löytynyt isoja reikiä ja hampaita mennyt siksi juurihoitoon, koska reikää ei ole voitu huomata kuin röntgenillä tai kun paikka poistetaan. Mulle hammaslääkäri sanoi ettei muovipaikat kestä kuin pari vuotta. Nyt maksan sitten siitä kun pariin hampaaseen joudutaan laittamaan kultakruunu. - sitten
sande72 kirjoitti:
Mun hampaissa ei ainakaan kestä muovipaikat, voimakas purenta siis mulla.
Mistä tiedätte varmasti että muovipaikat teillä kestää. Siis eihän ne mullakaan irti lähde, mutta jostain kohtaa reuna irtoaa niin että lääkärin vaikeaa huomata ja alle pääsee töhnää ja reikä syntymään. Mulla on useiden muovipaikkojen alta löytynyt isoja reikiä ja hampaita mennyt siksi juurihoitoon, koska reikää ei ole voitu huomata kuin röntgenillä tai kun paikka poistetaan. Mulle hammaslääkäri sanoi ettei muovipaikat kestä kuin pari vuotta. Nyt maksan sitten siitä kun pariin hampaaseen joudutaan laittamaan kultakruunu.Hyvä pointti. Halvalla ei tässä asiassa pääse, eli keraamiset paikat lienevät ainoat hyvät siinä tapauksessa. Amalgaamin ei pidä mennä takaisin, se on vaarallista.
- tarkastuksessa
sande72 kirjoitti:
Mistä tiedätte varmasti että muovipaikat teillä kestää. Siis eihän ne mullakaan irti lähde, mutta jostain kohtaa reuna irtoaa niin että lääkärin vaikeaa huomata ja alle pääsee töhnää ja reikä syntymään. Mulla on useiden muovipaikkojen alta löytynyt isoja reikiä ja hampaita mennyt siksi juurihoitoon, koska reikää ei ole voitu huomata kuin röntgenillä tai kun paikka poistetaan. Mulle hammaslääkäri sanoi ettei muovipaikat kestä kuin pari vuotta. Nyt maksan sitten siitä kun pariin hampaaseen joudutaan laittamaan kultakruunu.Käyn säännöllisesti tarkastuksessa ja reikiintyminenkin on loppunut amalgaamien poiston jälkeen :)
- kultaa
sande72 kirjoitti:
Mistä tiedätte varmasti että muovipaikat teillä kestää. Siis eihän ne mullakaan irti lähde, mutta jostain kohtaa reuna irtoaa niin että lääkärin vaikeaa huomata ja alle pääsee töhnää ja reikä syntymään. Mulla on useiden muovipaikkojen alta löytynyt isoja reikiä ja hampaita mennyt siksi juurihoitoon, koska reikää ei ole voitu huomata kuin röntgenillä tai kun paikka poistetaan. Mulle hammaslääkäri sanoi ettei muovipaikat kestä kuin pari vuotta. Nyt maksan sitten siitä kun pariin hampaaseen joudutaan laittamaan kultakruunu.ja amalgaamipaikkoja. Eli ei molempia ainakaan samaan suuhun. Lisätietoja Kaarlo Jaakkolan kirjasta Amalgaamisairaudet ja antioksidanttihoito.
- laitetaan
Edelleen (vai taas?) laittavat amalgaameja, ikävä kyllä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4000000000000045&posting=22000000030321069 - Amalgaamia
Kyllä sitä amalgaamia edelleen laitetaan ja sillä selvä. Onko sitten hyvä vai huono juttu, se on toinen kysymys.
- tautiako taas liikkeellä?
mistähän syystä amalgamin käyttöä ei ole missään päin maailmaa kielletty?
ja mistähän syystä se on edelleen maailman käytetyin paika-aine?- ai ei ole kielletty?
Ja mistäköhän johtuu, että et tiedä amalgaamin olevan kielletty Ruotsissa, Norjassa ja Japanissa? Että eipä ole kielletty missään päin maailmaa, juu.
- vain
...> ja mistähän syystä se on edelleen maailman käytetyin paikka-aine?
Olisikohan tuo niin halpaa hankkia ja helppoa käyttää?
Siksikö niin suuri suosio? - taas väärässä
ai ei ole kielletty? kirjoitti:
Ja mistäköhän johtuu, että et tiedä amalgaamin olevan kielletty Ruotsissa, Norjassa ja Japanissa? Että eipä ole kielletty missään päin maailmaa, juu.
ei amalgaamin käyttöä ole missään maassa kielletty.
sen käytöstä on kyllä annettu suosituklsia, jotka ovat hieman erilaisia eri maissa, mutta missään ne eivät perustu tieteelliseen tietoon tai koettuun käytäntöön. - ????????
taas väärässä kirjoitti:
ei amalgaamin käyttöä ole missään maassa kielletty.
sen käytöstä on kyllä annettu suosituklsia, jotka ovat hieman erilaisia eri maissa, mutta missään ne eivät perustu tieteelliseen tietoon tai koettuun käytäntöön.Mitäs sitä kieltelemään.
Sehän tuo runsaasti työtä ja tuloja?
http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2004/091104_a.htm - hampi
ai ei ole kielletty? kirjoitti:
Se on kyllä totta, että niitä laitetaan ihmisten suuhun. Mutta sitten kun tarkemmin kysellään se on vakava ympäristöriski. Koomista, mutta totta.
Itse, en laitattasi a-paikkoja. Koska hyvä hml, joka osaa muovipaikan sidostamisen saa kyllä pysymään paikan ihan hyvin.
Tietysti on monenlaista laittajaa ja taituria.Joittenkin paikat eivät vaan pysy. Ja sanovat syyksi, että a-paikka pysyy ja on hyvä. Kun eivät osaa muovipaikkoja kunnolla tehdä.
- hammaspeikkooh...
hei!
itse käyn yksityisellä ja minulle sanottiin siellä samalla tavalla kuin sinulle.
kävin sitten kaupungilla päivystyksessä ja kysyin siellä erittäin mukavalta hammaslääkäriltä asiasta. Hän sanoi että amalgaania käytetään yhä eniten. siitä on kahta mielipidettä. mutta se todellakin kestää, muovipaikat ovat ihan höttöä.
Se että siitä jotain haittavaikutuksia olisi, niin vain ainoastaan silloin kun sitä amalgaani paikkaa poistetaan. Silloin siitä saattaa päästä paloja suuhun ja silloin saattaa tulla haittavaikutuksia.
Joten en usko... kannattaa miettiä muita syitä.- tieto.
Kerrot hammaslääkärin kertoneen, että ainostaan paikkoja poistettaessa mahdollisesti suuhun päässeet palaset voivat aiheuttaa haittavaikutuksia.
Eikö hammaslääkäri ota niitä paloja suusta pois, etteivät ne pääse aiheuttamaan haittavaikutuksia? - kuitenkin
Minulle on ihan yksi ja sama lysti mitä hammaslääkärit sanovat, tai lääkärit. En eläisi nyt ihmisarvoista elämää jos olisin heitä uskonut.
Tiedän nyt että he ovat epärehellisiä, eikä heidän mielipiteilleen pidä antaa paljon painoarvoa.
Tutkimukset jotka osoittavat että amalgaami on turvallista ovat pelkkää roskaa. On hullua kuvitella että joku olisi niin typerä ja rahoittaisi tutkimuksia josta kävisi ilmi että amalgaami on vaarallista, sehän olisi melkoinen katastrofi, kun niin monille pitäisi maksaa korvauksia. Sen sijaan, aina silloin tällöin ostetaan tutkimuspaperi jossa tulos on ennalta määrätty, eli että amalgaami on turvallista, ja tutkimuksen tavoite on tehdä koeasetelma joka tukee tätä johtopäätöstä (joka on itseasiassa helppo tehtävä).
Kulissien takana kuitenkin tapahtuu. Ainakin englanninkielisiä sivustoja amalgaamin haitallisuudesta löytyy runsaasti, ja löytyypä jopa foorumeja jossa asiaa käydään läpi, ja vaihdetaan mielipiteitä siitä mitkä hoidot, esim kelaatiohoidot auttavat parhaiten. Sillä tuosta amalgaamisuosta ei tulla helposti ylös, vaikka paikat olisikin poistettu. Kaikilla amalgaamin uhreilla on monia yhteisiä asioita, kuten mielenterveysongelmia, sekä ongelmia kilpirauhasen ja lisämunuaisten kanssa. Hiivatautia esiintyy myös lähes kaikilla. Jotkut kertomukset ovat aika karmeita, eikä niitä oikein uskoisi todeksi, jos ei itse olisi sitä kokenut jollain tasolla. - kokemuksia.
kuitenkin kirjoitti:
Minulle on ihan yksi ja sama lysti mitä hammaslääkärit sanovat, tai lääkärit. En eläisi nyt ihmisarvoista elämää jos olisin heitä uskonut.
Tiedän nyt että he ovat epärehellisiä, eikä heidän mielipiteilleen pidä antaa paljon painoarvoa.
Tutkimukset jotka osoittavat että amalgaami on turvallista ovat pelkkää roskaa. On hullua kuvitella että joku olisi niin typerä ja rahoittaisi tutkimuksia josta kävisi ilmi että amalgaami on vaarallista, sehän olisi melkoinen katastrofi, kun niin monille pitäisi maksaa korvauksia. Sen sijaan, aina silloin tällöin ostetaan tutkimuspaperi jossa tulos on ennalta määrätty, eli että amalgaami on turvallista, ja tutkimuksen tavoite on tehdä koeasetelma joka tukee tätä johtopäätöstä (joka on itseasiassa helppo tehtävä).
Kulissien takana kuitenkin tapahtuu. Ainakin englanninkielisiä sivustoja amalgaamin haitallisuudesta löytyy runsaasti, ja löytyypä jopa foorumeja jossa asiaa käydään läpi, ja vaihdetaan mielipiteitä siitä mitkä hoidot, esim kelaatiohoidot auttavat parhaiten. Sillä tuosta amalgaamisuosta ei tulla helposti ylös, vaikka paikat olisikin poistettu. Kaikilla amalgaamin uhreilla on monia yhteisiä asioita, kuten mielenterveysongelmia, sekä ongelmia kilpirauhasen ja lisämunuaisten kanssa. Hiivatautia esiintyy myös lähes kaikilla. Jotkut kertomukset ovat aika karmeita, eikä niitä oikein uskoisi todeksi, jos ei itse olisi sitä kokenut jollain tasolla.Kenen etuja hammaslääkäri ajaa?
Tarvitseeko hänen olla edes rehellinen potilastaan kohtaan?
Edellinen viesti herättää monenlaisia ajatuksia ja kysymyksiäkin. - ELOHOPEA!
kuitenkin kirjoitti:
Kulissien takana kuitenkin tapahtuu. Ainakin englanninkielisiä sivustoja amalgaamin haitallisuudesta löytyy runsaasti, ja löytyypä jopa foorumeja jossa asiaa käydään läpi, ja vaihdetaan mielipiteitä siitä mitkä hoidot, esim kelaatiohoidot auttavat parhaiten. Sillä tuosta amalgaamisuosta ei tulla helposti ylös, vaikka paikat olisikin poistettu. Kaikilla amalgaamin uhreilla on monia yhteisiä asioita, kuten mielenterveysongelmia, sekä ongelmia kilpirauhasen ja lisämunuaisten kanssa. Hiivatautia esiintyy myös lähes kaikilla. Jotkut kertomukset ovat aika karmeita, eikä niitä oikein uskoisi todeksi, jos ei itse olisi sitä kokenut jollain tasolla.On tuhonnut elämäni täysin, nyt sen tajuan. Ei minkäänlaista kontrollia elämästä.
- WhiteTeeth
Miten on mahdollista että Suomessa käytetään hermomyrkkyä hampaiden paikkaamiseen yhä edelleen vuonna 2007 ? Esim. Ruotsissa ja Norjassa kyseisen aineen käyttö on kielletty. Ai että verenpaine nousi kun luin tämän keskustelun !!! Amalgaamia ei taatusti ole hammaslääkärin eikä hänen lapsiensa suussa. Pitäkää puolianne potilaat ja sanokaa ei amalgaamille. Eikö varottavia esimerkkejä ole jo tarpeeksi Suomessakin ? Grrr...
PS. Minulla oli vastaavanlainen päänsärky kuin sinulle nyt, kun tein amalgaami saneerauksen.- kielletty.
Tässä potilasohjeet:
http://www.ebm-guidelines.com/terveysportti/ekirjat.NaytaArtikkeli?p_artikkeli=pot00279 - WhiteTeeth
kielletty. kirjoitti:
Tässä potilasohjeet:
http://www.ebm-guidelines.com/terveysportti/ekirjat.NaytaArtikkeli?p_artikkeli=pot00279Kun naapurimaissa satsataan miljoonia amalgaami saneerauksiin, työnnetään sitä Suomessa vaan lisää potilaiden suihin.Huh, huh !
Tässä hieman tietoa amalgaamista ja sen haitta vaikutuksista:
http://personal.inet.fi/koti/pallo/Amalgaami/amalgaami.html - SUOMESSA
WhiteTeeth kirjoitti:
Kun naapurimaissa satsataan miljoonia amalgaami saneerauksiin, työnnetään sitä Suomessa vaan lisää potilaiden suihin.Huh, huh !
Tässä hieman tietoa amalgaamista ja sen haitta vaikutuksista:
http://personal.inet.fi/koti/pallo/Amalgaami/amalgaami.htmlollaan RAUTAA, ettei suorastaan TERÄSTÄ!
Ei täällä tommoiset pullamössöjutut hetkauta! - Uskomatonta!!!
SUOMESSA kirjoitti:
ollaan RAUTAA, ettei suorastaan TERÄSTÄ!
Ei täällä tommoiset pullamössöjutut hetkauta!Okkei edelleen. Täytyy kait muksujen mukana kulkee hammaslääkärissä sanomas paikka-aineesta,et ainakaan ei amalgaamia!!!
- eräs,
Uskomatonta!!! kirjoitti:
Okkei edelleen. Täytyy kait muksujen mukana kulkee hammaslääkärissä sanomas paikka-aineesta,et ainakaan ei amalgaamia!!!
tutkimus, jonka sanomaa täällä seurataan.
Kuinkahan olisi siellä Ruotsissa?
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=3548/news_db=web_lehti2006/type=1
- takahampaassa
aika iso amalgaamipaikka.
Eilen hammas lohkesi pahasti, amalgaamia on nyt siis suussa niin ettei siinä ole hampaan takareunaa ympärillä. Suussa on maistunut metallille ja päätä on särkenyt tän päivää...
Pelottaa että liukeneeko sitä elohopeaa nyt minkä verran elimistöön, kun en pääse tänään edes aikaa varaamaan hammaslääkärille, kun on sunnuntai.
Jotkut luontaistuotteet tai hivenaineet vissiin sitoisi elohopeaa, muttakun penteleen apteekitkin on lakossa. En voi tehdä yhtikäs mitään ennen huomista.- kananmuna
jos jostain nyt noita eka hätään saat niin ok. Mut oon ihan järkyttyny täst, et viel voidaan laittaa amalgaamia. Pitääkö mun olla alaikäisten lasteni turvana hammaslääkärissä aina, että heidän suuhun ei laiteta tätä hermomyrkkyä, joka liukenee ajanmittaan ja sitoutuu mm. aivohermoihin ja vaikuttaa niiden toimintaan ja vaikuttaa yleiseen immunologiaan. Voi vittu etteikö muka kotiäideille riitä toitä....
- vinkkejä
Voit pitää vettä suussa, niin ei elohopea ainakaan pääse höyrystymään, tosin tää ei toimi kun nukkuu.
Jälkihoidoksi käy alfalipoiinihappo (jota saa terveyskaupoista jopa Suomesta), joka on muuten uskomattoman tehokasta, se imasee mukaansa elohopeaa ihan kaikista paikoista elimistössä, ja auttaa myös elimistöä tappamaan hiivat pois, sillä hiiva kyllä leviää äkkiä, jos elohopeaa pääse verenkiertoon paljon, seurauksena on m.m. aivosumua ja muuta mukavaa.
Kapselit kannattaa rikkoa, ja ottaa pienempiä annoksia kuin 100 mg kerralla (esim. 20 mg), ja mieluusti noin 3 tunnin välein, ja niin kauan kun sietää. Sitten tauko, ja uudestaan jos tuntuu että vielä voisi auttaa.
Tällä tavalla on muuten monia amalgaamimyrkytyksiä hoidettu, on tehokasta, kokeilin itsekin, ja sain sillä pois aivosumun ja näköni jälleen teräväksi uskomattoman nopeasti. Sitä ei kuitenkaan pidä käyttää ennen kuin kaikki amalgaamit ovat poissa suusta. - elohopeaa
vinkkejä kirjoitti:
Voit pitää vettä suussa, niin ei elohopea ainakaan pääse höyrystymään, tosin tää ei toimi kun nukkuu.
Jälkihoidoksi käy alfalipoiinihappo (jota saa terveyskaupoista jopa Suomesta), joka on muuten uskomattoman tehokasta, se imasee mukaansa elohopeaa ihan kaikista paikoista elimistössä, ja auttaa myös elimistöä tappamaan hiivat pois, sillä hiiva kyllä leviää äkkiä, jos elohopeaa pääse verenkiertoon paljon, seurauksena on m.m. aivosumua ja muuta mukavaa.
Kapselit kannattaa rikkoa, ja ottaa pienempiä annoksia kuin 100 mg kerralla (esim. 20 mg), ja mieluusti noin 3 tunnin välein, ja niin kauan kun sietää. Sitten tauko, ja uudestaan jos tuntuu että vielä voisi auttaa.
Tällä tavalla on muuten monia amalgaamimyrkytyksiä hoidettu, on tehokasta, kokeilin itsekin, ja sain sillä pois aivosumun ja näköni jälleen teräväksi uskomattoman nopeasti. Sitä ei kuitenkaan pidä käyttää ennen kuin kaikki amalgaamit ovat poissa suusta.Kerrotko hiukan tarkemmin aiheesta.
On myös ollut useita amalgaamipaikkoja ja kaikenlaisia oireitakin! - aivosumu
elohopeaa kirjoitti:
Kerrotko hiukan tarkemmin aiheesta.
On myös ollut useita amalgaamipaikkoja ja kaikenlaisia oireitakin!Aivosumu on "brain fog", eli on aika utuinen olo päässä, ja keskittymiskyky/lähimuistikin voi olla aika huono. Tuntuu hieman kun olisi pumpulia päässä. Lisäksi voi olla hieman levoton olo, ja ahdistusta.
Jos olet jo poistanut kaikki paikkasi, kannattaisi tosiaan kokeilla tuota alfalipoiinihappoa edellisten ohjeiden mukaisesti. Mikä onkaan syy aivosumuun, loiset tai itse elohopea, se ongelma ei oikein tahdo korjaantua itsestään, on jo vuosi siitä kun poistatin paikkani, ja paraneminen on ollut aika hidasta, joskin rankkaa.
Alfalipoiinin tehoa ei tarvi arvailla, jos siitä on hyötyä, tulee myös sivuvaikutuksia, eli parasta pitää alussa ainakin annos matalana, kun ei tiedä mitä on odotettavissa. Olo voi tuntua hieman sekavalta, mutta menee ohi jonkin ajan kuluttua, ja sen jälkeen pitäisi tuntua paremmalta kuin ennen aloitusta.
Alfalipoiini on antioksidantti kuten C & E vitamiinit, tosin hyvin paljon tehokkaampi, eli ei ole mitään myrkkyä. - Lohjennut hammas
kävin apteekissa ennen kuin luin näitä vastauksia ja kysyin sieltä mikä hivenaine sitoisi elohopeaa. Vastaus oli että ei sitä mikään sido. Ja mulle myytiin jotain helvetin vahaa hampaaseen.
Kuten jo siellä arvelinkin, vaha ei todellakaan hampaassa pysynyt ihan sama vaikka olisin steariinia siihen yrittänyt painella... ällöttävää putua vaan joutui kaiken jälkeen syljeskelemään.
Täältä sitten luin seleenistä ja yhdestä kirjastakin, menin uudestaan apteekkiin ja siinä seleenipaketissakin luki että sitoo raskasmetalleja!!! Ei ne sitten apteekissakaan näköjään lue edes omia pakkausselosteitaan.
Sain ajan biohammaslääkärille vasta parin viikon päähän. En uskalla kunnalliseen edes yrittää, ties vaikka ne olisi halukkaita tunkemaan lisää amalgaamia siihen hampaantapaiseen.
Päänsärky lähti ja nyt vain yritän pärjäillä sinne hammaslääkäriin asti... keskustelen samalla muidenkin amalgaamipaikkojeni poistamisesta.
Anoppini poistatti ne tavallisella hammaslääkärillä. Lääkäri ei käyttänyt mitään suojauksia suussa ja anoppi oksensi kolme päivää tuon poiston jälkeen. Elohopeamyrkytys? Siksi sinne biohammaslääkärille jonotan, että tietävät mitä tekevät...
- TIETOA
Tässä olisi foorumeja, johon kannattaa tutustua:
Teknisempi foorumi, joka käsittelee kelaatiota ja hoitoa perustuen erääseen suosittuun kirjaan:
http://health.groups.yahoo.com/group/frequent-dose-chelation/?yguid=2520711
Toinen, vähemmän teknisempi foorumi:
http://herballure.com/ubbthreads/postlist.php?Cat=&Board=UBB19
Molemmat ovat englanninkielisiä, eli englanninkielen taitoja tarvitaan.- kun,
se TIETELLINEN näyttö elohopean, amalgaamipaikkojen haitallisista vaikutuksista ihmisten terveyteen puuttuu!
- hoi
kun, kirjoitti:
se TIETELLINEN näyttö elohopean, amalgaamipaikkojen haitallisista vaikutuksista ihmisten terveyteen puuttuu!
TIETEELLISTÄ näyttöä löytyy yllin kyllin, jos sitä haluaa vain katsoa, ja mitenköhän olisi puhtaan maalaisjärjen käyttö asiassa.
- käyttö
hoi kirjoitti:
TIETEELLISTÄ näyttöä löytyy yllin kyllin, jos sitä haluaa vain katsoa, ja mitenköhän olisi puhtaan maalaisjärjen käyttö asiassa.
ei kuulu tieteeseen!
Oletko havainnut?
Maalaisjärjen mukaanhan asia olisi itsestään selvä, mutta tieteellisesti asiaa tarkasteltuna asia on juuri päinvastoin, eikä siis tieteellistä näyttöä amalgaamin haitoista ihmiselle ole.
Näinhän asiasta kerrotaan.
Ja tiedehän on se joka rulaa, ei maalaisjärki! - käyttö.
käyttö kirjoitti:
ei kuulu tieteeseen!
Oletko havainnut?
Maalaisjärjen mukaanhan asia olisi itsestään selvä, mutta tieteellisesti asiaa tarkasteltuna asia on juuri päinvastoin, eikä siis tieteellistä näyttöä amalgaamin haitoista ihmiselle ole.
Ja tiedehän on se joka rulaa, ei maalaisjärki!Kovin on mustavalkoinen ajattelusi. Sitäpaitsi tieteellistä näyttöä haitoista ihmiselle on! Jotka muuta väittävät valehtelevat. Ihmisen auttamisessa/ hoidossa kannattaisi ehdottomasti käyttää maalaisjärkeäkin.
- O-O.
käyttö kirjoitti:
ei kuulu tieteeseen!
Oletko havainnut?
Ja tiedehän on se joka rulaa, ei maalaisjärki!Olen havainnut ettei järkeä aina tieteessä käytetä, mikä on kovin sääli - saadaan kovin järjettömiä tuloksia.
Jos jokin asian on itsestään selvä, miksi siihen sitten tarvitaan "tieteellistä näyttöä"?
Voidaanko näyttöä pitää mitenkään tieteellisenä, jos se todistaa itsestäänselvyyttä vastaan? - elohopea...
kun, kirjoitti:
Elohopea liukenee elimistöön jo 38 asteessa, eli normaalilämpötilassa. Miten se liukenee ja mitä vaikuttaa ovat hyvinkin jo tiedossa. Kun vain ottaa selvää. Don`t be stuped!
- ymmällään.
O-O. kirjoitti:
Olen havainnut ettei järkeä aina tieteessä käytetä, mikä on kovin sääli - saadaan kovin järjettömiä tuloksia.
Jos jokin asian on itsestään selvä, miksi siihen sitten tarvitaan "tieteellistä näyttöä"?
Voidaanko näyttöä pitää mitenkään tieteellisenä, jos se todistaa itsestäänselvyyttä vastaan?Esititpä visaisia kysymyksiä.
Löytyisiköhän joku viisas asiantuntija, joka ratkaisisi nämä visaiset, tieteelliset kysymykset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865