Vaikka minulla on parhaat jutut ja kaskut. Nämä muiden kirjoitukset...no jaa sanotaan vaikka niin, että pitäähän mammanpoikienkin päästä välillä tapetille.
"Sealed with the kiss"
MarttyyriMallari-TTt
Miksei viestejäni lueta?
12
483
Vastaukset
- kiinnosta
siksi
- vänkyrä-nainen
sun viestit jos vaan pystyn..
.. mutta selitä nyt tuo volvo-juttu, jooko?:)vaan ihan asiallisesti totean, että eräässä autossani oli tarra jossa luki:
"No fuck, no ride"
MarttyyriMallari-TTt- volvosta :
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vaan ihan asiallisesti totean, että eräässä autossani oli tarra jossa luki:
"No fuck, no ride"
MarttyyriMallari-TTtja tuosta tarrasta
- 1eteepaP
Kaikki tietää jo, että ne on turhia löpinöitä. Silti vaan syydät niitä, ihan kuin joku ylempi voima pakottaisi.
Tiedämme kyllä että sinulla on noita henkisiä ongelmia. määrään. kyl mie useimmat luen.
tuo oli jo rehellinen ja hauskakin mielipide.
"Vedä soolo asian kunniaksi"
MarttyyriMallari-TTtMarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
tuo oli jo rehellinen ja hauskakin mielipide.
"Vedä soolo asian kunniaksi"
MarttyyriMallari-TTtmä oon yleensä tolla komppaus puolella.
Sooloilen sit ku kukaan muu ei siihen jaksa enää panostaa
ihan potentiaalisia aiheita keskusteluun, mut sä tyrmäät heti alkumetreillä keskustelun :)
- pelkkiä
hörhöjä. Ei päätä eikä häntää. Ei ihan terveen ihmisen ajatuksia. Kun on pari aloitustasi lukenut niin on jo oppinut laistamaan loput.
- tuolla ulkona
jo hyvissä ajoin niistä rumista volvoista
- Sinut Skippaan
Et osaa keskustella etkä edes provosoida, täysin turha tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429