kaks kertaa jo pyytänyt panopuuhiin, mutta molemmilla kerroilla olen torjunut. läheisyyttä kummiskin olen hänelle antanut. sylissä istunut, niinkuin myöskin toisinpäin. silittelyä, hierontaa...
kuinka monta kertaa se vielä pyytää? niinkö kauan että luovutan?
toisaalta haluttais, toisaalta ei... omatuntoni sotii tätä varatun naimista vastaan.
kuinka kauan se jaksaa vongata?
14
4003
Vastaukset
- vaan
Anna jos mielesi tekee ,saahan siinä itekin
- eräs mies
Siis yritätkö väittää että siinä on joku moraalinen raja että varatun miehen sylissä kiehnaaminen ei olisi pettämistä, kun taas seksi olisi.
Miksi omatuntosi sotii vasta seksin kohdalla?
Onko sinusta hyväksyttävvää tuollainen toiminta - eli sinuakaan ei haittaisi jos oma miehesi hakisi hellyytensä muualta?
Tuntuu että oikea kysymyksesi on että kuinka monennella kerralla voit suostua olematta kuitenkaan syyllinen (niin että syy olisi kokonaan miehen)...
Jos sinusta nykyinen toiminta ei ole väärin, niin ei muuta kun panemaan. Et sinä odottelmalla mahdollisesta perheen rikkojasta viattomaksi pyhimykseksi muutu.
Ainiin ja vastataan vielä tuohon sinun kysymykseen kirjaimellisesti: Mies pyytää seksiä tasan niin monta kertaa kun istut hänen sylissä häntä lämmittelemässä.- Oikeaa
Miehen puhetta!! Olen kanssasi täysin samaa mieltä asiasta!!
- millamagia'
Nooh, onhan seki pettämistä, jos kiehnää varatun sylissä. Mutta seksi on sitte jo pahempaa pettämistä. Emmä semmosta haluu!
Hips, onnekseni oon sinkku, niin ei tarvi oman miehen pettämisiä ajatella. Ja tästä oon huomannu, et tuskin miestä ottaisinkaan jos sellainen sattuisi vastaantulemaan, koska suurin osa tuntemistani miehistä pettäisivät vaimoaan mennen tullen ja palatessa.
Alkuperäinen kysymykseni oli ennemminkin, että kuinka monta kertaa hän jaksaa vongata ennenkuin kyllästyy ja häippäsee??! :D - niinkauan
millamagia' kirjoitti:
Nooh, onhan seki pettämistä, jos kiehnää varatun sylissä. Mutta seksi on sitte jo pahempaa pettämistä. Emmä semmosta haluu!
Hips, onnekseni oon sinkku, niin ei tarvi oman miehen pettämisiä ajatella. Ja tästä oon huomannu, et tuskin miestä ottaisinkaan jos sellainen sattuisi vastaantulemaan, koska suurin osa tuntemistani miehistä pettäisivät vaimoaan mennen tullen ja palatessa.
Alkuperäinen kysymykseni oli ennemminkin, että kuinka monta kertaa hän jaksaa vongata ennenkuin kyllästyy ja häippäsee??! :Dkuin sä vehtaat sen kanssa. Otappa tosta savut.. ai mut ethän sä polttele tavallisia savukkeita.
- ihme juttu
-Miksi omatuntosi sotii vasta seksin kohdalla?-
Minunkin kohdalle on sattunut että nainen pelkää pettävänsä miestään vasta jos tulee siemensyöksy ja/tai orgasmi, siihen asti oli ihan mukavaa olla lähekkäin, jopa ihan sisäkkäin.
- Suuri Isä
alennut hänelle pilluasi antamaan niin olet halpa lutka, olisit sitä kyllä myös silloin jos hän olisi vapaa. Myös lievempi vehtaaminen ukkomiehen kanssa on lutkamaista käytöstä. Sinun kuuluisi kertoa sen miehen vaimolle, että miehensä ei enää anstaitse hänen pilluaan koska vonkaa vierasta.
- heti antautumaan
Pihtaaminen ei ole kivaa ja käy miehen hermoille.
- vain
Annahan pillua niin pääset siitä huolesta, ei tarvi sillä enää päätä vaivata
- ei ukkomiehille
vain kirjoitti:
Annahan pillua niin pääset siitä huolesta, ei tarvi sillä enää päätä vaivata
Minulle on muutama ukkomies ehdotellut tekstiviestillä jotain saunomista ja muuta vihjailevaa. Ehkä joku muu nainen olisi tästä imarreltu mutta itse koin oloni loukatuksi.
Että jalkavaimoksi kelpaisi...salarakkaaksi panopuuksi. Entä vaimo? Jos siellä on ongelmaa niin mars niitä sitten selvittämään oman emännän kanssa.
Kyllä minun tekee mahrottomasti mieli paljastaa ukkojen yritykset vaimoilleen mutta pidän sitä vaan pelokkeena jos kehtaavat vielä yrittää. - olet_
ei ukkomiehille kirjoitti:
Minulle on muutama ukkomies ehdotellut tekstiviestillä jotain saunomista ja muuta vihjailevaa. Ehkä joku muu nainen olisi tästä imarreltu mutta itse koin oloni loukatuksi.
Että jalkavaimoksi kelpaisi...salarakkaaksi panopuuksi. Entä vaimo? Jos siellä on ongelmaa niin mars niitä sitten selvittämään oman emännän kanssa.
Kyllä minun tekee mahrottomasti mieli paljastaa ukkojen yritykset vaimoilleen mutta pidän sitä vaan pelokkeena jos kehtaavat vielä yrittää.ei voi muuta sanoa.
- Näin sanon
olet_ kirjoitti:
ei voi muuta sanoa.
Niin voisi ainakin sanoa, että todella järkevä nainen, jolla
on selkärankaa. Tuollaisia saisi olla enemmän, niin tunnevammaiset
pettäjäukot jäisivät kiinni ja saisivat kenkää vaimoiltaan.
Pettäjäsika on kunniansa menettänyt miehen irvikuva. - että näin on
Näin sanon kirjoitti:
Niin voisi ainakin sanoa, että todella järkevä nainen, jolla
on selkärankaa. Tuollaisia saisi olla enemmän, niin tunnevammaiset
pettäjäukot jäisivät kiinni ja saisivat kenkää vaimoiltaan.
Pettäjäsika on kunniansa menettänyt miehen irvikuva.Suurin osa suomalaisista naisista on järkeviä ja miettii just näitä asioita, poikkeuksia ovat ne, joilla on itsetunto- tai jotain muita ongelmia. Miehet, jotka pyytävät naimisissa ollessaan -ne on sikoja, ei naiset (tiedoksi sinulle idiootti mies)
Sinä nainen voit vielä tehdä valinnan ja uskon että löydät varmasti vapaankin miehen. Varatut on täysin paskoja ihmisinä, todennäköisesti korkeassa asemassa olevia, joilla on ns.valta toimia, miten haluavat. He vain käyttävät ihmisiä hyväkseen, ja hienovaraisesti ja häikäilemättömästi saavat naisen koukkuun. Ylikaiken vihaan naimisissa olevia miehiä, jotka flirttaavat jatkuvasti, tarkoituksena pilata toisten ihmisten elämä.
Realistisella ajattelutavalla on kyllä käyttöä, kun tapaa varatun miehen. Ole ylpeä itsestäsi ja näytä, kenellä on selkärankaa (ja keskisormea ;) - millamagia'
Annettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 475318
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise913248- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834