Seksikäs mies?

Hömmmm

Onko (jotkut) naiset tosiaan niin monimutkasia olioita, että voivat pitää miestä seksikkäänä minkä tahansa piirteen ansiosta? Siis vaikkei mies mikään hyvännäköinen olisikaan saatika atleettikroppainen, silti jokin muu piirre voi olla seksikästä?

Miehillähän asia on aika simppeli. Seksikäs nainen on yksinkertaisesti hyvännäköinen nainen. Miehelle naisen seksikkyys on lähes täysin ulkonäöllistä.

68

13700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monimutkaista

      Vaikka mies olisi kuinka hyvännäköinen, mutta suusta tulee sammakoita, niin mies ei ole seksikäs. Hyvä ulkonäkökin muuttuu aika nopeasti typeräksi, jos korvien väli osoittautuu typeräksi. Mutta ei se älykkyyskään yksistään tee miehestä seksikästä.

      Itseeni vetoaa miehen terve itseluottamus, itsenäisyys ja jokin "samalla aaltopituudella" olemisen tunne. Ns. rasvalettiset pullukat ovat joskus vieneet jalat altani hauskoilla jutuillaan ja hellällä kosketuksellaan.

      Nykyään olen vakiintuneessa parisuhteessa ihan tavallisen näköisen miehen kanssa. Hän lihoi yhteen muutettuamme parissa vuodessa melkein parikymmentä kiloa, ja piti itseään "hirveänä läskinä". Nyt hän on laihduttanut yli kymmenen kiloa. Kyllä minäkin ne kilojen tulemiset ja menemiset näin, mutteivät ne minua tai halukkuuttani häirinneet. Tyyppi oli koko ajan se sama ihana.
      Että ei se ulkonäkö...

    • inssiopiskelija (n)

      ...ei pelkkä ulkonäkö tee miehestä seksikästä.

      Tosi hyvännäkönen mies, joka päästelee suustaan sammakoita tai ei muuten osaa ollenkaan käyttäytyä ei oo mielestäni seksikäs.

      Ihan sellanen tavallisen näkönen, mukava, rento ja hyväkäytösinen nuori mies on mielestäni seksikän. Kiltteys ja ystävällisyys tekee muhun todella suuren vaikutuksen.

      Mutta en mää voi sitä kieltää etteikö ulkonäkökin vaikuttaisi.

      • Anonyymi

        Suomalainen mies paastelee usei molemmista paistaan kaikkea epamiellyttavaa


    • ja Joo.

      "Miehelle naisen seksikkyys on lähes täysin ulkonäöllistä."

      Joopa joo. Kun se seksikäs nainen sitten avaa suunsa ja sen ääni on kuin M.A Nummisella, henki haisee mädälle kalalle ja räkä roiskuu sen yrittäessä kertoa sairastavansa visvasyylää, niin vieläkö pidät sitä seksikkäänä?

      Sun mielestäsi naisen älykkyys ei ole seksikästä? Multa menee halut täysin jos nainen on selvästi tyhmä tai kohtelee muita ihmisiä huonosti. Pelkkä hyvännäköisyys ei riitä.

      Älä nyt helvetissä yleistä joka mieheen noita satujasi. Voisit kirjoittaa: Minulle naisen seksikkyys on lähes täysin ulkonäöllistä.

      • kun katselet telkkaria, netistä jotakin jossa esiintyy hyvännäköinen nainen, musiikkivideossa esmeks, niin...

        etkö tosiaankaan ajattele, että voihan viude, siinä nainen joka tihkuu seksiä...

        Vaikka olen nainen niin, minä kyllä monestikkin ajattelen että, huhhuh... siinäpäs seksikäs nainen.


      • ja Joo
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        kun katselet telkkaria, netistä jotakin jossa esiintyy hyvännäköinen nainen, musiikkivideossa esmeks, niin...

        etkö tosiaankaan ajattele, että voihan viude, siinä nainen joka tihkuu seksiä...

        Vaikka olen nainen niin, minä kyllä monestikkin ajattelen että, huhhuh... siinäpäs seksikäs nainen.

        En tarkoittanut kuvia, vaan ihan oikeita naisia, livenä. Kuvien kanssa on toki noin kuin kirjoititkin.


      • ja Joo kirjoitti:

        En tarkoittanut kuvia, vaan ihan oikeita naisia, livenä. Kuvien kanssa on toki noin kuin kirjoititkin.

        aloittaja tarkoitti, vastatkoon itse...

        No, jatketaan iltaa... :)


      • heteromies -84
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        kun katselet telkkaria, netistä jotakin jossa esiintyy hyvännäköinen nainen, musiikkivideossa esmeks, niin...

        etkö tosiaankaan ajattele, että voihan viude, siinä nainen joka tihkuu seksiä...

        Vaikka olen nainen niin, minä kyllä monestikkin ajattelen että, huhhuh... siinäpäs seksikäs nainen.

        "kun katselet telkkaria, netistä jotakin jossa esiintyy hyvännäköinen nainen, musiikkivideossa esmeks, niin...

        etkö tosiaankaan ajattele, että voihan viude, siinä nainen joka tihkuu seksiä...

        Vaikka olen nainen niin, minä kyllä monestikkin ajattelen että, huhhuh... siinäpäs seksikäs nainen."

        eihän tossa ole mitään uutta, että heteronaiset pitää naisen hyvännäköistä vartaloa seksikkäämpänä kuin miehen hyvännäköistä vartaloa. Mistä se sun mielestä johtuu, ettei heteronaiset pysty näkemään miehen vartaloa samalla tavalla seksikkäänä, kuin naisen vartalon?


      • heteromies -84 kirjoitti:

        "kun katselet telkkaria, netistä jotakin jossa esiintyy hyvännäköinen nainen, musiikkivideossa esmeks, niin...

        etkö tosiaankaan ajattele, että voihan viude, siinä nainen joka tihkuu seksiä...

        Vaikka olen nainen niin, minä kyllä monestikkin ajattelen että, huhhuh... siinäpäs seksikäs nainen."

        eihän tossa ole mitään uutta, että heteronaiset pitää naisen hyvännäköistä vartaloa seksikkäämpänä kuin miehen hyvännäköistä vartaloa. Mistä se sun mielestä johtuu, ettei heteronaiset pysty näkemään miehen vartaloa samalla tavalla seksikkäänä, kuin naisen vartalon?

        ettei heteronaiset pysty näkemään miehen vartaloa sekisikkäänä samoin tavoin kuin naisen, voin vastata vain miten minä näen miehen vartalon, ja...

        Niin hullulta kuin tämä kuulostaakin, minä en esmeks nähdessäni hyväkroppaisen miehen ajattele että huhhuh kun sexymies, ajattelen vain että siinäpä timmissä kunnossa oleva mies, onpas treenattu kroppa, vaude... mutten yhdistä sitä oikiastaan mitenkään seksikkyyteen.

        Minä vain en yksinkertaisesti ajattele miestä seksikkäänä, ymmärrä miksi en, mutta näin se vain on.


      • heteromies -84
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        ettei heteronaiset pysty näkemään miehen vartaloa sekisikkäänä samoin tavoin kuin naisen, voin vastata vain miten minä näen miehen vartalon, ja...

        Niin hullulta kuin tämä kuulostaakin, minä en esmeks nähdessäni hyväkroppaisen miehen ajattele että huhhuh kun sexymies, ajattelen vain että siinäpä timmissä kunnossa oleva mies, onpas treenattu kroppa, vaude... mutten yhdistä sitä oikiastaan mitenkään seksikkyyteen.

        Minä vain en yksinkertaisesti ajattele miestä seksikkäänä, ymmärrä miksi en, mutta näin se vain on.

        "Niin hullulta kuin tämä kuulostaakin, minä en esmeks nähdessäni hyväkroppaisen miehen ajattele että huhhuh kun sexymies, ajattelen vain että siinäpä timmissä kunnossa oleva mies, onpas treenattu kroppa, vaude... mutten yhdistä sitä oikiastaan mitenkään seksikkyyteen."

        ... mutta silti odotat, että nähdessään sinut oma miehesi/joku tietty mies/jotkut tietyt miehet/miehet yleensä ajattelevat, että "onpas seksikäs nainen"? Eikö tämä ole mielestäsi kovin itserakasta? Jos suuri osa naisista ajattelee samalla tavalla ku sä, niin täytyy sanoa että naiset on melkosia narsisteja.


      • heteromies -84 kirjoitti:

        "Niin hullulta kuin tämä kuulostaakin, minä en esmeks nähdessäni hyväkroppaisen miehen ajattele että huhhuh kun sexymies, ajattelen vain että siinäpä timmissä kunnossa oleva mies, onpas treenattu kroppa, vaude... mutten yhdistä sitä oikiastaan mitenkään seksikkyyteen."

        ... mutta silti odotat, että nähdessään sinut oma miehesi/joku tietty mies/jotkut tietyt miehet/miehet yleensä ajattelevat, että "onpas seksikäs nainen"? Eikö tämä ole mielestäsi kovin itserakasta? Jos suuri osa naisista ajattelee samalla tavalla ku sä, niin täytyy sanoa että naiset on melkosia narsisteja.

        jos minä ajattelen jostain ihmisestä että...

        hitto miten seksikäs ihminen, niin... se ei tarkoita laisinkaan sitä että, minä tuntisin kyseiseen henkilöön minkäänlaista himoa, minulle...

        seksikäs on yhtä sama asia kuin että, joku on kaunis tms.. Minä olen niitä jotka tuntevat seksuaalista himoa toiseen ihmiseen ihan muista syistä kuin että... joku on seksikäs...


      • lässyttää
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        jos minä ajattelen jostain ihmisestä että...

        hitto miten seksikäs ihminen, niin... se ei tarkoita laisinkaan sitä että, minä tuntisin kyseiseen henkilöön minkäänlaista himoa, minulle...

        seksikäs on yhtä sama asia kuin että, joku on kaunis tms.. Minä olen niitä jotka tuntevat seksuaalista himoa toiseen ihmiseen ihan muista syistä kuin että... joku on seksikäs...

        hirveää lukea tuollaista skeidaa


      • lässyttää kirjoitti:

        hirveää lukea tuollaista skeidaa

        kirjoituksessani oli, täh...


      • pili pili
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        kirjoituksessani oli, täh...

        huuhaa


      • pili pili kirjoitti:

        huuhaa

        Sinä olet se surkia puskapaska, joka heitit huuhaallakin minulle noita lapsellisia kirjoituksia, kuten minulla tapana inisijöille on tapana vastata, tosin vain kerran, elikkäs...

        Hyvää illanjatkoa...


      • olisi kolme lasta
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        Sinä olet se surkia puskapaska, joka heitit huuhaallakin minulle noita lapsellisia kirjoituksia, kuten minulla tapana inisijöille on tapana vastata, tosin vain kerran, elikkäs...

        Hyvää illanjatkoa...

        ei aika riittäisi roikkua netissä kaiket päivät


      • m vastaa
        heteromies -84 kirjoitti:

        "Niin hullulta kuin tämä kuulostaakin, minä en esmeks nähdessäni hyväkroppaisen miehen ajattele että huhhuh kun sexymies, ajattelen vain että siinäpä timmissä kunnossa oleva mies, onpas treenattu kroppa, vaude... mutten yhdistä sitä oikiastaan mitenkään seksikkyyteen."

        ... mutta silti odotat, että nähdessään sinut oma miehesi/joku tietty mies/jotkut tietyt miehet/miehet yleensä ajattelevat, että "onpas seksikäs nainen"? Eikö tämä ole mielestäsi kovin itserakasta? Jos suuri osa naisista ajattelee samalla tavalla ku sä, niin täytyy sanoa että naiset on melkosia narsisteja.

        Naisen kroppa on totta kai nätimpi, ei siitä mihinkään pääse. Sirous, lantion, pepun ja rintojen kaaret, niiden pehmeys, ihon silkkisyys... let's face it, miehen runko on naiseen verrattuna aika kolho ja epähienostuneen näköinen ja tuntuinen. Itse asiassa mua v**ttaisi olla nainen, jäisi niin paljosta hyvästä paitsi :)
        Ei mun ollenkaan vaikea käsittää että naisetkin näkevät naisen vartalon "edut" samalla lailla, vaikka loppupeleissä kuitenkin rakastavat miehiä... meidän miehekkyytemme vuoksi.


      • candida
        heteromies -84 kirjoitti:

        "Niin hullulta kuin tämä kuulostaakin, minä en esmeks nähdessäni hyväkroppaisen miehen ajattele että huhhuh kun sexymies, ajattelen vain että siinäpä timmissä kunnossa oleva mies, onpas treenattu kroppa, vaude... mutten yhdistä sitä oikiastaan mitenkään seksikkyyteen."

        ... mutta silti odotat, että nähdessään sinut oma miehesi/joku tietty mies/jotkut tietyt miehet/miehet yleensä ajattelevat, että "onpas seksikäs nainen"? Eikö tämä ole mielestäsi kovin itserakasta? Jos suuri osa naisista ajattelee samalla tavalla ku sä, niin täytyy sanoa että naiset on melkosia narsisteja.

        Yleistät liikaa


      • m vastaa kirjoitti:

        Naisen kroppa on totta kai nätimpi, ei siitä mihinkään pääse. Sirous, lantion, pepun ja rintojen kaaret, niiden pehmeys, ihon silkkisyys... let's face it, miehen runko on naiseen verrattuna aika kolho ja epähienostuneen näköinen ja tuntuinen. Itse asiassa mua v**ttaisi olla nainen, jäisi niin paljosta hyvästä paitsi :)
        Ei mun ollenkaan vaikea käsittää että naisetkin näkevät naisen vartalon "edut" samalla lailla, vaikka loppupeleissä kuitenkin rakastavat miehiä... meidän miehekkyytemme vuoksi.

        Onnex ite oon 163 cm 52 kg. Mutta mystistä ettei pienikokoisuus oo tuonut ottajanaista itelle


    • se miehenkin

      ulkonäkö pikkasen niinkun merkkaa meinaan että esim. Jope Ruonansuuta ja Vesa-Matti Loiria ei voi kutsua seksikkäiksi, vaikka huumoria löytyy. Kyllä ne isot möhömahat on aika luotaantyöntäviä ja kaljuus ja ruma naama jne.

    • tohtorinna2

      Minun mielestäni liian hyvännäköinen mies ei sytytä. Seksikkäällä miehellä on yleensä tietynlainen peffa (tekee mieli napata kiinni).Urheileminen tuottaa siis tulosta, löysäpeput eivät kiinnosta.Seksikkäällä miehellä on miehekäs, matala ääni...nam

      • heteromies -84

        "Minun mielestäni liian hyvännäköinen mies ei sytytä."

        Heh. :) Tämähän on vain naisten usein käyttämä mielen puolustautumiskeino sille, että tiedetään oma taso ja se, ettei ne "liian" hyvännäköiset miehet vois koskaan kiinnostua. Naisille suurin painajainen maailmassa sotien lisäksi on se, että he tajuavat, etteivät ole tarpeeksi kauniita komeille miehille. Tämän jälkeen alkaa naisten defenssiajattelu tyyliin "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista": "joo toi mies on kyllä niin ällöttävän, vastenmielisen ja oksettavan hyvännäköinen, että oikeastaan se onkin jo ruma."

        :D


      • heteromies -84

        että tuo teidän naisten vakiokommentti "komeat miehet ei kiinnosta mua" on ihan yhtä uskottava kuin jos sanoisitte, että "en haluais olla kaunis ja haluttava miesten silmissä". :D


      • heteromies 83
        heteromies -84 kirjoitti:

        että tuo teidän naisten vakiokommentti "komeat miehet ei kiinnosta mua" on ihan yhtä uskottava kuin jos sanoisitte, että "en haluais olla kaunis ja haluttava miesten silmissä". :D

        Sanot, että naiset muka haluaisivat sen liian komean miehen, mutta eivät saa. Tästä aiheutuu defenssi, että liian komeat miehet eivät kiinnosta. No kerroppa miltä näyttää se komea mies, siis sellainen joka on kaikkien naisten mielestä komea. Etkös tiedä, että toisen komea on toisen vähemmän komea(en sano ruma koska se ei ole komean vastakohta,ruman vastakohta on kaunis)?


      • niin väärässä
        heteromies -84 kirjoitti:

        "Minun mielestäni liian hyvännäköinen mies ei sytytä."

        Heh. :) Tämähän on vain naisten usein käyttämä mielen puolustautumiskeino sille, että tiedetään oma taso ja se, ettei ne "liian" hyvännäköiset miehet vois koskaan kiinnostua. Naisille suurin painajainen maailmassa sotien lisäksi on se, että he tajuavat, etteivät ole tarpeeksi kauniita komeille miehille. Tämän jälkeen alkaa naisten defenssiajattelu tyyliin "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista": "joo toi mies on kyllä niin ällöttävän, vastenmielisen ja oksettavan hyvännäköinen, että oikeastaan se onkin jo ruma."

        :D

        Ei ole totta, sellaisissa miehissä vain on jotain naismaista ja se ei ole seksikästä. En osaa tarkemmin selittää, mutta miehessä pitää olla särmää!


      • tohtorinna2
        heteromies -84 kirjoitti:

        "Minun mielestäni liian hyvännäköinen mies ei sytytä."

        Heh. :) Tämähän on vain naisten usein käyttämä mielen puolustautumiskeino sille, että tiedetään oma taso ja se, ettei ne "liian" hyvännäköiset miehet vois koskaan kiinnostua. Naisille suurin painajainen maailmassa sotien lisäksi on se, että he tajuavat, etteivät ole tarpeeksi kauniita komeille miehille. Tämän jälkeen alkaa naisten defenssiajattelu tyyliin "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista": "joo toi mies on kyllä niin ällöttävän, vastenmielisen ja oksettavan hyvännäköinen, että oikeastaan se onkin jo ruma."

        :D

        Upps...en uskalla laittaa profiiliani sinun nähtäväksesi.Nimittäin peruisit sanasi :) Se vaan on kuule niin, että kauniitakaan naisia ei aina kiinnosta kiiltokuvapojut! Kyllähän noita on perässä juossut, mutta kun ei vastaa omaa miesihannetta niin sorry vaan.


      • otsikossa...
        tohtorinna2 kirjoitti:

        Upps...en uskalla laittaa profiiliani sinun nähtäväksesi.Nimittäin peruisit sanasi :) Se vaan on kuule niin, että kauniitakaan naisia ei aina kiinnosta kiiltokuvapojut! Kyllähän noita on perässä juossut, mutta kun ei vastaa omaa miesihannetta niin sorry vaan.

        siis heteromies -84:lle


      • heteromies -84
        niin väärässä kirjoitti:

        Ei ole totta, sellaisissa miehissä vain on jotain naismaista ja se ei ole seksikästä. En osaa tarkemmin selittää, mutta miehessä pitää olla särmää!

        "Ei ole totta, sellaisissa miehissä vain on jotain naismaista ja se ei ole seksikästä. En osaa tarkemmin selittää, mutta miehessä pitää olla särmää!"

        Miten miehekkäällä tavalla mahdollisimman komea mies voi olla naismainen? :D Älä lässytä. Yritä edes sepittää jotain uskottavampaa *askaa, jookos? :)


      • heteromies -84
        tohtorinna2 kirjoitti:

        Upps...en uskalla laittaa profiiliani sinun nähtäväksesi.Nimittäin peruisit sanasi :) Se vaan on kuule niin, että kauniitakaan naisia ei aina kiinnosta kiiltokuvapojut! Kyllähän noita on perässä juossut, mutta kun ei vastaa omaa miesihannetta niin sorry vaan.

        Kuinka miehekkäällä tavalla mahdollisimman komea mies voi olla "kiiltokuvapoju"?

        Älkää lässyttäkö, naiset. Älkää vain yksinkertaisesti enää lässyttäkö. Ketään ei kiinosta. :)


      • heteromies -84
        heteromies 83 kirjoitti:

        Sanot, että naiset muka haluaisivat sen liian komean miehen, mutta eivät saa. Tästä aiheutuu defenssi, että liian komeat miehet eivät kiinnosta. No kerroppa miltä näyttää se komea mies, siis sellainen joka on kaikkien naisten mielestä komea. Etkös tiedä, että toisen komea on toisen vähemmän komea(en sano ruma koska se ei ole komean vastakohta,ruman vastakohta on kaunis)?

        "en sano ruma koska se ei ole komean vastakohta,ruman vastakohta on kaunis"

        Väärin. Komean vastakohta on ruma. Kauniin vastakohta on ruma. Yksinkertaista.


      • heteromies -84
        heteromies 83 kirjoitti:

        Sanot, että naiset muka haluaisivat sen liian komean miehen, mutta eivät saa. Tästä aiheutuu defenssi, että liian komeat miehet eivät kiinnosta. No kerroppa miltä näyttää se komea mies, siis sellainen joka on kaikkien naisten mielestä komea. Etkös tiedä, että toisen komea on toisen vähemmän komea(en sano ruma koska se ei ole komean vastakohta,ruman vastakohta on kaunis)?

        vähemmän seksikkäämpi ja visuaalisesti miellyttävä kuin kaunis? Mikä on kauniin ja komean ero? Voiko pelkästään kaunis olla seksikäs, viettelevä ja kiihottava?


      • heteromies -84
        heteromies -84 kirjoitti:

        vähemmän seksikkäämpi ja visuaalisesti miellyttävä kuin kaunis? Mikä on kauniin ja komean ero? Voiko pelkästään kaunis olla seksikäs, viettelevä ja kiihottava?

        onko niin, että vain "kaunis" voi olla seksikäs, kiihottava ja viettelevä, mutta "komea" ei sitä voi olla?


      • typerä pentu
        heteromies -84 kirjoitti:

        Kuinka miehekkäällä tavalla mahdollisimman komea mies voi olla "kiiltokuvapoju"?

        Älkää lässyttäkö, naiset. Älkää vain yksinkertaisesti enää lässyttäkö. Ketään ei kiinosta. :)

        No näkyy vaan sinuakin kiinnostavan, kun jaksat vastailla. Aika jännä juttu, että joku pikkupoju tietää paremmin mitä naiset ajattelevat, kuin naiset itse. Et sitten tajua, että sinä pidät tietyn näköisiä miehiä komeana ja naiset tietyn näköisiä. Ota sinä itsellesi kiiltokuvapoju ja me naiset otetaan vähän karskimpi tapaus.


      • ..........
        heteromies -84 kirjoitti:

        "Ei ole totta, sellaisissa miehissä vain on jotain naismaista ja se ei ole seksikästä. En osaa tarkemmin selittää, mutta miehessä pitää olla särmää!"

        Miten miehekkäällä tavalla mahdollisimman komea mies voi olla naismainen? :D Älä lässytä. Yritä edes sepittää jotain uskottavampaa *askaa, jookos? :)

        ...mutta seuraavan kerran kun näen miehen joka ei ulkonäöltään säväytä niin yritän muistaa, että kyllä mä olen ihan väärässä, oikeasti tykkään tuon miehen ulkonäöstä, kun heteromies-84 suuressa viisaudessaan niin sanoi. Voi vittu, että te miehet olette tyhmiä! Eihän miehekkäällä tavalla komea mies olekaan naismainen, mä puhuin niistä kiiltokuvapojista.


      • mikä idiootti!
        heteromies -84 kirjoitti:

        että tuo teidän naisten vakiokommentti "komeat miehet ei kiinnosta mua" on ihan yhtä uskottava kuin jos sanoisitte, että "en haluais olla kaunis ja haluttava miesten silmissä". :D

        No tottakai me halutaan komea mies, mutta ihmiset tykkää eri asioista. Ei kukaan mies ole niin komea (tai kukaan nainen niin kaunis), että kaikki maailman ihmiset pitäisivät häntä komeana! Pyydäpä lastentarhasi tätejä selittämään sulle maanantaina, kun taas menet sinne!


      • Anonyymi

        Isot Munat ne on seksikasta, vaikkei olisi miesta ollenkaan. Seksikas mies on agressiivinen vakivaltainen janarsistinen


    • se näin on

      Olet ymmärtänyt ihan oikein. Pisteet siitä :)

      • yrittäkääpäs ymmärtää

        aijai,, viikonloppuna namu. jami. slurps. HY-VÄN-NÄ-KÖi-NEN mies, 40v, vähän kyllä mahaa kertynyt, mikä hymy, mitkä silmät, mitkä tavat,sulaa vahaaaaaaaaa :))


    • nainen vaan

      Komeudella nyt vaan ei pitkälle pötkitä minun kanssani. Mies voi olla helvetin seksikäs, vaikka olisi vaatimattoman näköinen ja kokoinen, se on se luonne, karisma, ne tekee miehestä seksikkään.
      Ulkonäöllisesti moitteeton, mut luonteeltaan täys harmaa, huumorintajuton (ehkä pahimmas tapauksessa täysin perusteetta omahyväinen) vässykkä, niin ei kiitos.

    • hurja-hilda

      Harvemmin kiiltokuvapojat ovat seksikkäitä.

      Joku, tavallinen mies, voi herättää huomion, Wauuuuh......
      Se voi olla hymy, katse, eleet, kävelytyyli, joku kumma eroottinen vire, joka säteilee miehestä.
      Sitä joko on, tai ei....

      • heteromies -84

        ... vitun "kiiltokuvapoika"? Selittäkää nyt joku nainen tää mulle, kun joka saatanan keskustelussa aina lässytätte niistä kiiltokuvapojistanne mutta kukaan ei osaa kertoa mitä sillä tarkoitetaan. Vastatkaapa tähän naiset: oletteko te niin narsistisia, että haluatte olla kahdesta sukupuolesta se kauniimpi sukupuoli? Toisin sanoen teitä ällöttää hyvännäköiset miehet, koska komea mies ulkonäkönsä takia astuu teidän reviirillenne?


      • hurja-hilda
        heteromies -84 kirjoitti:

        ... vitun "kiiltokuvapoika"? Selittäkää nyt joku nainen tää mulle, kun joka saatanan keskustelussa aina lässytätte niistä kiiltokuvapojistanne mutta kukaan ei osaa kertoa mitä sillä tarkoitetaan. Vastatkaapa tähän naiset: oletteko te niin narsistisia, että haluatte olla kahdesta sukupuolesta se kauniimpi sukupuoli? Toisin sanoen teitä ällöttää hyvännäköiset miehet, koska komea mies ulkonäkönsä takia astuu teidän reviirillenne?

        kiiltokuvapoka on mies, jossa ei ole sitä särmää, joka tekee hänestä kiinnostavan.

        Aivan yhtä hyvin voi nainen olla kuvan kaunis, mutta se jokin puuttuu.

        Vielä, ihminen, mies tai nainen, voi olla kaunis, seksikäs, häntä katsoo kerran, kaksi, se on siinä.

        Mutta joissain ihmisissä on kummallinen, erootinen vire, joka kiinnittää huomion.
        Usein, kumma kyllä, se on ihan tavallisen näköinen mies.
        Vielä, viestisi viimeinen lause on outo, ei naiset ole noin tyhmiä.


    • naisen mielipide

      Jep, kädet ja aivot, ei siihen muuta tarvita. Minä käyn kuumana myös silmlasipäisiin miehiin. Mutta toisaalta, jos minulle tulee vaikka vain tunne, että mies on epäsiisti tai likainen, niin adoniskaan ei aiheuta mitään positiivisia tunteita. Minä en koskaan ole pitänyt sellaisista kiiltokuvapojista, miehessä pitää olla särmää!

      Yrittäkää miehet muistaa, että vaikka ette niin täydellisiä olekaan, niin siisteydellä ja siistillä pukeutumisella päästään jo pitkälle!

      • tarkkavaistoinen

        ..."niin siisteydellä ja siistillä pukeutumisella päästään jo pitkälle!"

        Tuo on NIIN totta; PELIMIEHET tietää tuon naisten mielipiteen liiankin hyvin...!!!!


      • heteromies -84

        ... kiiltokuvapoika? Mitä vittua se oikein tarkoittaa? Yrittäkää joku nainen kertoa minulle. Yrittäkää edes. :)


      • vittu .
        heteromies -84 kirjoitti:

        ... kiiltokuvapoika? Mitä vittua se oikein tarkoittaa? Yrittäkää joku nainen kertoa minulle. Yrittäkää edes. :)

        Tämän vitun heteromiehen mielestä vittu on seksikäs. Mikään muu ei ole. Siis kun olet noin tyhmä, vittu, niin turhahan vittu sulle on vittu selitttää että vittu naistekin mielestä vittu mies on vittu seksikäs.


        Onnea valitsemallesi linjalle. :-)


      • opintojen äiti
        vittu . kirjoitti:

        Tämän vitun heteromiehen mielestä vittu on seksikäs. Mikään muu ei ole. Siis kun olet noin tyhmä, vittu, niin turhahan vittu sulle on vittu selitttää että vittu naistekin mielestä vittu mies on vittu seksikäs.


        Onnea valitsemallesi linjalle. :-)

        Samaa mieltä tuosta, että mies ei vaan usko, että MIESKIN voi olla seksikäs...
        On koetettu kyllä, mutta mielikuva voi joskus olla tiukassa, puolin ja toisin :).


      • selitetään nyt sitten
        heteromies -84 kirjoitti:

        ... kiiltokuvapoika? Mitä vittua se oikein tarkoittaa? Yrittäkää joku nainen kertoa minulle. Yrittäkää edes. :)

        Minä tarkoitan kiiltokuvapojalla sellaista miestä, jonka yksittäiset piirteet on täydellisiä, mutta kokonaisuus jää valjuksi. Mies on sen näköinen, että periatteessa kukaan ei voisi sanoa, ettei hän ole komea, mutta hän ei herätä minkäänlaista primitiivistä reaktiota. Vertaa ilmiöön, että kaikilla huippumalleilla on jokin pieni kauneusvirhe, mikä tekee heistä kiinnostavia ja sen kautta huippumalleja. Kiiltokuvapoikia on esim. Brad Pitt ja Leonardo DiCaprio. Ei voi sanoa, etteivät he olisi komeita, mutta ei vain sytytä! Toisaalta sitten taas esim. George Clooney ei ole klassisella tavalla komea, mutta sai teho-osasto aikoinaan naisen kuin naisen polvet veteliksi! Miehessä vain pitää olla jotain särmää, jotain mihin huomio kiinnittyy! (aivan kuten kai naisessakin?)


      • klassisella tavalla
        selitetään nyt sitten kirjoitti:

        Minä tarkoitan kiiltokuvapojalla sellaista miestä, jonka yksittäiset piirteet on täydellisiä, mutta kokonaisuus jää valjuksi. Mies on sen näköinen, että periatteessa kukaan ei voisi sanoa, ettei hän ole komea, mutta hän ei herätä minkäänlaista primitiivistä reaktiota. Vertaa ilmiöön, että kaikilla huippumalleilla on jokin pieni kauneusvirhe, mikä tekee heistä kiinnostavia ja sen kautta huippumalleja. Kiiltokuvapoikia on esim. Brad Pitt ja Leonardo DiCaprio. Ei voi sanoa, etteivät he olisi komeita, mutta ei vain sytytä! Toisaalta sitten taas esim. George Clooney ei ole klassisella tavalla komea, mutta sai teho-osasto aikoinaan naisen kuin naisen polvet veteliksi! Miehessä vain pitää olla jotain särmää, jotain mihin huomio kiinnittyy! (aivan kuten kai naisessakin?)

        komea? Just just.


    • =)

      MUISTAKAA!!! Tämä on makuasia, jolle ei ole oikeaa eikä väärää vastausta.

    • Nnainen

      Seksikäs on sellainen, joka saa veret kiertämään.

      Älykkyys ja vetoavat puheet tekevät miehestä kiinnostavan ja hän muuttuu silmissäni seksikkääksi, olipa minkä näköinen hyvänsä.

      Kyllä pelkkä hyvännäköinen kuva/ulkonäkö myös voi joskus potkaista, mutta jos suusta tulee ei-puhuttelevia juttuja katoaa tyypistä viehätys ja seksikkyys.

      Eli alkuperäiseen kysymykseen v: kyllä voi jokin ihan muu piirre kuin ulkonäkö ratkaista.

    • ihmettelijäkö

      Mikäli halutaan tasa-arvoa, niin on naistenkin ajateltava täysin samoin. Vain miehen ulkonäöllä on oltava arvoa, kaikki muu shaibaaaaaa

    • Miehen näkökulma....

      Miehelle naisen seksikkyys on sitä jotakin, jota ei voi selittää. Joissakin naisissa vain on jotakin sellaista, mikä kiinnostaa ja kiihottaa suurinta osaa miehiä. Johannatukiaiset, martinaaitolehdet sun muut eivät kuulu tähän "sitä jotakin" osastoon.

    • Cloetta...

      Oma aviomieheni on seksikäs. Hän on 56-vuotias, lähes kalju ja keskimittainen. Joku voi nähdä hänet minun silmin ja pitää häntä komeana mutta minulle hän on myös seksikäs, johtuen kiinteästä ja lihaksikkaasta vartalosta, uskomattomasta kemiasta välillämme ja myös parista muusta seksiin liittyvästä asiasta.

      Olen tavannut hyvännäköisiä ja komeita sekä fiksuja miehiä; kukaan heistä ei ole ollut seksikäs eli minulle miehen seksikkyyteen liittyvät myös tunteet ja ne tuntemukset, joita mies minussa saa aikaan.

    • vauhtiaaaa

      nonii pastetkaa linkkejä joissa EI OLE KOMEE MIES mutta on seksikäs

      • seksikkäitä?

        Mun mielestä vaikkapa Harvey Keitel ja Keith Richard on seksikkäitä - mut sanoisko noita komeiks...? Miksei silloin, kun kuvan on ottanut ammattilainen stylistiarmeijan kanssa. Btw, sillä tavoin saiskin seksikkään ihan kenestä vain!

        Tosielämässä seksikkyyteen ei yleensä pelkkä kuva riitä. Siks esim. nettideiteissä on vaikea innostua, koska ihmsen piirteistä tulee esiin niin vähän.


    • Niitynkukka

      Pikaluistelijat ovat niin sexyjä.Ihana kroppa kaikilla ja monet hyvännäköisiäkin.En pysty katselemaan luistelua ajattelematta :)

    • Joku vaan

      Ulkonäkö ei tee vielä miehestä seksikästä, mutta joka tapauksessa kuitenkin naisten polvet menevät monesti veteläksi, kun komea ja hyväkroppainen mies tulee näköpiiriin. Kummasti vain naisten kiinnostus herää.

      Totta kai tämän tekee se ulkonäkö. Totta kai hyvännäköistä miestä on kivaa miellyttävää katsella, mutta se lopullinen seksikkyys tuleekin sitten ihan muista asioista. Tämäkin pitää toki paikkansa. Miehessä pitää olla särmää, jne.

      Joten jos miehessä on särmää, keskustelutaitoa, fiksuutta, osaa ottaa naisen huomioon, jne. niin totta kaihan se miehen ulkonäkö vain lisää sitä naisen mielenkiintoa. Jos kerran se ulkoinen komeus tekee oman vaikutuksen, niin se särmä ja sisäinen mielenkiinto sitten vain vahvistavat ja viimeistelevät sen?

      Nyt jotkut naiset taas sanovat, että ei sen miehen OLE PAKKO olla komea, jotta hän olisi seksikäs. Mutta tuossahan naiset jo kertovat sen, että vaikkei ole pakko olla komea, niin se ulkoinen komeus LISÄÄ SITÄ VIEHÄTYSTÄ.

      Eli toisin sanoen, naiset kiinnostuvat jostakin ei-komeasta miehestä hänen karismansa ja fiksuutensa ja särmänsä takia. Mutta tässähän naiset jo myöntävät samalla, että jos miehellä olisi VIELÄ KAIKEN LISÄKSI sitä ulkoista komeutta, niin naiset viehättyisivät hänestä VIELÄKIN ENEMMÄN. Sitä ulkoista komeutta ei tarvita sen mielenkiinnon herättämiseen, mutta se kuitenkin joka tapauksessa LISÄÄ SITÄ VIEHÄTYSTÄ. Tästähän tässä on nimenomaan kyse.

      Sanotaan, että vähempikin riittää, mutta nyt en tarkoita sitä. En tarkoita mitään vähempää, vaan sitä, että mies on KAIKIN PUOLIN viehättävä ja särmikäs mies. Näillä miehillähän on tutkitusti ja empiirisestikin kaikista eniten naisia. Siis miehet, joilla on sitä ulkoista komeutta vaikka muille jakaa, mutta omaavat kuitenkin viehättävän ja mielenkiintoisen persoonan, ovat karismaattisia, raamikkaita ja särmikkäitä, osaavat keskustella ja ovat fiksuja, jne.

      Tässähän se mies juuri on: raamikas, särmikäs ja kaikin puolin mielenkiintoinen persoona LISÄTTYNÄ seksikkäällä ja hyvällä ulkonäöllä. Juuri tällaiset miehet ovat kaikista suurimmassa huudossa naisten keskuudessa, koska viehättävät sekä sillä persoonallaan ja luonteellaan, että sitten sillä seksikkäällä ja viehättävällä ulkonäöllään.

      Tähän taas monet naiset väittävät, että kyllä vähempikin riittää eikä siihen tarvita ulkonäköä. Niin, kyllähän varmasti vähempikin riittää, mutta minä tarkoitankin juuri niitä KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIÄ MIEHIÄ, jotka viehättävät naisia KAIKISTA ENITEN. Kyllähän varmasti vähemmälläkin viehättää naisia, mutta minä tarkoitankin sitä KAIKISTA SUURINTA VIEHÄTYSTÄ. Siitä on kyse.

      Ei välttämättä tarvita sitä ulkonäköä, mutta kuitenkin se ulkonäkö LISÄÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, jos vain ne luonteet, persoonat, fiksuudet ja sosiaalisuudet ovat kunnossa. Komea mies ei miellytä, jos suusta tulee sammakoita. Tästähän on kyse, pelkkä komeus ei riitä, ellei ole sitä fiksuutta ja persoonaa. Mutta tällöin juuri se persoonallinen ja fiksu mies LISÄTTYNÄ SILLÄ KOMEUDELLA ovat se viehättävin vaihtoehto.

      • innostunut sonni

        No niin, tämä tuli ainakin riittävän monta kertaa ja alleviivattuna :D mutta noinhan se mennee. Molemmilla sukupuolilla sitä paitsi... Kivoja muita ominaisuuksia on aina helpompi arvostaa kun ne tulevat miellyttävässä kokonaispaketissa. Vaikka niitä arvostetaan muutenkin niin aivan eri tavalla silloin kun on "biologinen bonus" lisänä, se mitä nähdään vain joissakin ihmisissä.


      • innostunut sonni
        innostunut sonni kirjoitti:

        No niin, tämä tuli ainakin riittävän monta kertaa ja alleviivattuna :D mutta noinhan se mennee. Molemmilla sukupuolilla sitä paitsi... Kivoja muita ominaisuuksia on aina helpompi arvostaa kun ne tulevat miellyttävässä kokonaispaketissa. Vaikka niitä arvostetaan muutenkin niin aivan eri tavalla silloin kun on "biologinen bonus" lisänä, se mitä nähdään vain joissakin ihmisissä.

        Siispä "biologinen bonus" on lahja, luonnonlahja.


    • Joku vaan

      Ja ainahan ihmisen silmä on hakeutunut kaikenlaisen komean ja kauniin perään. Komeita maaleja urheilussa, komeita ja kauniita maisemia, hienoja tauluja, komeita autoja, jne. Vaikka ne ovatkin "vain" silmää miellyttäviä, niin niillä on silti sanoinkuvaamaton vaikutus tekoihimme, ajatuksiimme, mielipiteisiimme, jne.

      Sama hommahan se menee myöskin ihmisten kohdalla. Vaikka kuinka ajattelemme, että on jotenkin rumaa ja kiellettyä arvostella ihmisten ulkonäköä, sille kun ei pohjimmiltaan voi yhtään mitään. Mutta fakta on kuitenkin, että tässä pätee aivan sama homma kuin kaikessa muussakin kauniissa ja komeassa: ihmisen silmä kiinnostuu siitä mielin määrin. Näin se vain menee.

      Ihmisen ulkonäössä on myöskin yksi merkittävä seikka: ihmisen geenit selviävät monesti ulkonäöstä. Miehen ja naisen ulkonäkö kertoo hyvistä geeneistä ja aikojen alusta asti naiset ovat etsineet jälkikasvulleen parhaita mahdollisia geenejä. Komeat ja symmetriset kasvot, fyysinen voima ja koko, hyvä terveys, hyvä immuniteetti ja vastustuskyky, symmetrinen ja lihaksikas vartalo, jne, kaikki nuo kertovat hyvistä geeneistä miehellä.

      Aina kun kiellämme ulkonäön vaikutuksen ihmisissä, niin tulemme aina kieltämään myöskin lisääntymisen merkityksen, naisten seksuaalisen halun ja vietin, naisten alitajuisen käyttäytymisen, joka on perua aikojen alusta asti, jne.

      Tätä ulkonäön merkitystä vähätellään aina monesta eri syystä: ajatellaan, että koska sisäiseen komeuteen ja luonteeseen ja persoonaan voi vaikuttaa paljon enemmän kuin ulkonäköön, niin ajatellaan sen sisäisen komeuden olevan tärkeämpää. Näinhän se toki on, komea mutta tyhjäpää mies ei välttämättä naisia hirveästi houkuta. Mutta aina muistamme kuitenkin niiden geenien vaikutuksen naisten käyttäytymiseen. Myöskin henkinen vahvuus ja sosiaalisuus ovat osa hyviä geenejä, eli tämänkään puolesta ei tyhjäpää saa olla.

      Ajattelemme myöskin niin, että koska jokainen kuitenkin saa sen ulkonäön kuin saa, niin on rumaa ja kielteistä arvostella ihmisessä sellaista, mihin hän ei voi vaikuttaa. Tämäkin on totta, mutta fakta kuitenkin vain on se, että ulkonäkö on hyvin, hyvin, hyvin merkittävä osa ihmisten elämää ja määrittelee monia asioita, kuten tiedämme hyvin geenien vaikutuksesta.

      On myöskin tutkittua faktaa, että jos mies on komea ja hyvännäköinen, niin hän saa sanomansa ja viestinsä paremmin esille ja kuuluviin. Tämän voi huomata monesti naisten seurassa esim. työelämässä. Jos mies on normaalin näköinen mies, mutta sosiaalinen ja fiksu, niin naiset kyllä laittavat merkille, mitä mies sanoo ja pitävät häntä asiansa osaavana.

      Mutta auta armias, jos mies onkin hyvännäköinen ja komea ja samalla yhtä fiksu ja sosiaalinen, niin johan ovat naiset hyytelöä. Tässä yhdistyy siis aina ne kaksi viehättävää seikkaa: henkinen eli sisäinen komeus yhdistettynä fyysiseen eli ulkoiseen komeuteen. Tällä miehellä on siis nuo molemmat. Jos on naisten vaikea viehättyä TÄYDELLÄ TEHOLLA tyhjäpää miehestä, joka on komea, niin vastaavaa tapahtuu myöskin sitten rumasta/tavallisen näköisestä miehestä, joka on fiksu ja sosiaalinen.

      Ja puhuit tuossa kivasta pikku lisästä. Kun otetaan huomioon nuo hyvät geenit ja naisten alitajuisen mahdollisimman hyvien geenien etsimisen jälkikasvulleen, niin emme puhu mistään pienestä kivasta lisästä, vaan maailmanlaajuisesti koko naisten toimintaan vaikuttavasta asiasta. Puhumme asiasta, joka on ollut naisten toiminnassa, aivotoiminnassa, alitajunnassa, jne. AIKOJEN ALUSTA ASTI. Emme puhu hiilidioksipäästöistä ilmakehään "pienenä mausteena", vaan vakavasta koko maapallon ilmastonmuutoksesta.

      Koska nainen voi tehdä vain rajallisen määrän jälkikasvua elämänsä aikana, ei sitä kannata tehdä kenen tahansa miehen kanssa. Totta kai moni mies on saanut tehdä lapsia, mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä hyvien geenien etsinnän kanssa. Yksinkertaisesti niitä mahdollisimman hyviä geenejä ei vain ole ollut naiselle tarjolla, joten sitten on tyydyttävä johonkin muuhun.

    • annikki45

      Aika vanha alotus, ei se mitään. Perinteisesti valta ja raha miehessä on seksikästä. Myös eksoottinen ulkonäkö ja tummempi ihonväri toimii useimmiten hyvin ja vierasperäiset ovatkin parempia lähestymään naisia.

    • Joku vaan

      "Aika vanha alotus, ei se mitään. Perinteisesti valta ja raha miehessä on seksikästä. Myös eksoottinen ulkonäkö ja tummempi ihonväri toimii useimmiten hyvin ja vierasperäiset ovatkin parempia lähestymään naisia."

      Totta, mutta jos mies on huomattavan komea, pitkä, harteikas, lihaksikas, isokaluinen, sosiaalinen, karismaattinen, fiksu, jne. niin ei tarvitse mitään rahaa tai valtaakaan. Koska tällöin naiset suhtautuvat siihen mieheen SEKSUAALISESTI, elikkä nuo inhimilliset piirteet ulkoisesta komeudesta sisäiseen komeuteen ja persoonaan viehättävät naisia.

      Naiset ovat myöskin rahan perään, mutta ei kukaan harrasta rahan tai ison pankkitilin kanssa seksiä. Iso pankkitili voi toki houkutella naisia, mutta kun asiaa mietitään nimenomaan SEKSUAALISEN halun ja vietin kautta, niin silloin merkitsevät aivan muut asiat kuin pankkitili tai raha.

      Kun nainen kiihoittuu jostakin miehestä, niin se tapahtuu nimenomaan sen ulkonäön ja persoonan kautta. Kun nainen menee sänkyyn miehen kanssa, niin se iso pankkitili ei voi tehdä mitään, koska se on pelkkää materiaa. Tällöin naisen kiihoitus ja viehätys perustuu miehen ulkonäköön, karismaan, persoonaan, isoon kaluun, sänkytaitoihin, rakastelutaitoihin, suuseksitaitoihin, panotaitoihin, jne.

      Tämän takia rikkaiden miesten naiset haaveilevat SEKSUAALISESTI aivan erilaisista miehistä kuin ne rikkaat miehet ovat itse. Rikkailla miehillä ei useinkaan ole ulkonäköä, naisia viehättävää persoonaa, sänkytaitoja, lihaksikasta ja harteikasta vartaloa, jne, jotka herättävät naisissa sen SEKSUAALISEN HALUN. Rikkaat miehet ovat haluttuja sen rahan takia, mutta on eri asia olla SEKSUAALISESTI HALUTTAVA JA VIEHÄTTÄVÄ mies.

      Raha on kuitenkin vain pelkkää materiaa, se ei tyydytä naisia sängyssä eikä tuo naisille lukemattomia orgasmeja. Ne eivät ole osa SEKSUAALISTA VIEHÄTYSTÄ, jonka sitten taas aiheuttavat aivan erityyppiset miehet. Tämän takia esim. Flavio Briatoren mallinaiset eivät kiihoitu siitä vanhasta ukosta, vaan tämän rahoista. He ovat sen miehen kanssa vain, koska saavat RAHALLISTA tyydytystä ja nostavat samalla omaa statustaan.

      Mutta sen SEKSUAALISEN HALUN JA VIETIN he tyydyttävät ja saavat niiden komeiden, hyvännäköisten, lihaksikkaiden, flirttailevien, isokaluisten ja hyvien rakastajien kanssa. Siihen ei sisälly välttämättä mitään rahan tuomaa statusta, mutta kuitenkin se SEKSUAALINEN vietti ja halu tyydyttyy tätä kautta, mitä taas se Flavio ei pysty naisilleen tarjoamaan, koska naiset ovat kiinnostuneita vain hänen rahoistaan. Ne rahat eivät tuo niille naisille yhtään orgasmia siellä sänkykamarin puolella.

      "Myös eksoottinen ulkonäkö ja tummempi ihonväri toimii useimmiten hyvin ja vierasperäiset ovatkin parempia lähestymään naisia."

      Myös suomalaisissa miehissä on tummempaa väriä, vaikkei olisikaan mitään ulkomaalaistaustaa. Esim. minä olen täysin vitivalkoinen, vaaleat hiukset, kulmakarvat, ripset, ihokarvat ja täysin vaalea iho. Monella miehellä esim. hiukset ovat tummemmat tai vähintään ruskeat, tummempi iho, jne. Ei tosin välttämättä samoin kuin Etelä-Euroopan miehillä mutta kuitenkin.

      • Anonyymi

        Kyllä jokaisella on oma makunsa siitä kenet kokee seksikkääksi. Komeus ei ole tärkeää, vaan sellainen persoonallinen ihminen ja hänen ruumiinrakenteensa ja luonteensa merkitsevät paljon.


    • Anonyymi

      Seksikas mies on kun iso muna, paljon rahaa ja joka kaskee muit on laumajohtja. Mies saa ja pitaa Olla kusipaa Jo's on Isomuna ja rikas

    • Anonyymi

      Enemmän miehestä tekee seksikään se kuinka hän saa naisen tuntemaan. Kuinka katsoo ja kohtelee naista, puhuu sekä arvostaa, leikittely, hymyily, se että on hyvä olla yhdessä tärkeämpää kuin täydellinen kroppa.

    • Anonyymi

      Jaa-a, mä kyllä tunnen miehiä, joille ulkonäkö ei ole oleellisin kriteeri naisissa. Itseasiassa tunnen enemmän sellaisia miehiä, kuin noita toisenlaisia ja tietenkin oleellista on myös se, että kriteerit siitä millainen ulkonäkö on hyvä vaihtelevat.

      No mutta itse kysymykseen ... en tiedä "minkä tahansa piirteen ansiosta". Tuo kuulostaa kovin epämääräiseltä, enkä saa tuo ajatuksesta kiinni. Jos kysymys olisi vain, että "jonkin muun piirteen, kuin ulkonäön ansiosta", niin ehdottomasti kyllä.

      Itselleni olennaisinta on äly, eikä edes mikä tahansa äly, vaan juuri tietynlainen älykkyys ja persoona. Hyvännäköisiä miehiä nyt on joka paikka täynnä, mutta kiinnostavia heistä vain hyvin harva. Jos nyt pelkkää seksiä etsisin, niin sitten ehkä ulkonäkö voisi riittää, kunhan mies pitäisi mölyt mahassaan ja ajatuksensa itsellään. Tyhmyys ja vääränlaisuus voisi tappaa seksihaluni.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe