Kokemuksia StaffPointista

tietoa kaipaava

Mitä kokemuksia teillä on StaffPointista. Kannattaako sinen hakea töihin? Mitä töitä sieltä saa?

10

2429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa

      Ravintola-alan töitä, esim. blokkarin hommia.

    • Opiskelijoita huijataan

      Viime keväänä hain Tiimariin kesätöihin, myyjä kehotti minua täyttämään työhakemuksen Staffpointin sivuilla. Saman päivän iltana tutustuin sivuihin, mutta mistään ei löytynyt sitä sivua, jolla olisin voinut täyttää työhakemuksen. Olisiko kenties pitänyt ennen rekisteröityä työnhakijaksi, ennen kuin olisin voinut hakea työpaikkaa. Eniten kyllä hämmästytti se, ettei kyseistä paikkaa löytynyt edes haun avulla. Annoin kumminkin asian olla, kunnes pari viikkoa sitten huomasin lehdessä ilmoituksen, jossa Staffpoint tarjosi jouluapulaisen paikkoja Kokkolaan ja Pietarsaareen. Seuraavalla viikolla otin yhteyttä Kokkolan toimistoon ja kyselin asiasta, sanallakaan ei sanottu, että paikat olisi jo täytetty. Soiton jälkeen rekisteröidyin työnhakijaksi, lupasivat ottaa yhteyttä mahdollisimman pian. Viikon kuluttua sain sähköpostiini ilmoituksen vapaana olevasta puhelinmyyntipaikasta Pietarsaaressa. Itse asun Kokkolassa, joten ilman omaa autoa matkat edestakaisin Pietarsaareen tulisivat aika kalliiksi. Totta kyllä, minulla ei ole paljoakaan työkokemusta(miten sitä voisikaan saada, kun ei mihinkään pääse töihin) eikä varsinkaan alan koulutusta. Mutta jos vain haluavat alan koulutuksen omaavia, joilla on tarpeeksi työkokemusta, niin mikseivät sitten ilmoita siitä tarpeeksi selkeästi. Pitääkö jouluapulaiseksi haluavallakin nykyään olla valmiina alaa vastaava ammatti? Kellään samanlaisia kokemuksia?

    • kokeilla

      Minä pidän Staffpointia hyvänä työnantajana.
      Olen ollut monellakin vuokrafirmalla töissä ja tämä kuuluu minun mielestä yhteen parhaimpiin.
      Palkka tuli viikon välein eikä rahat jääny roikkumaan kansioihin.Maksoivat minkä pyysin ja kohtelu oli sellaista kuin pitääkin että työpanoksella pystytään elämään kumpikin.

    • firmasta

      Olen tehnyt Staffin kautta jonkin verran siivousta. Ei ole moittimista. Systeemi on joustava ja toimii hyvin palkan maksun osalta ainakin Turun suunnalla.

      Painopistealueena heillä on nähdäkseni matkailu- ja ravitsemusala, mutta muutakin löytyy.

      Työmäärästä en voi sanoa varmuudella, kun teen Staffin kautta vain silloin tällöin, mutta sovittuun tuntimäärään ainakin pyritään.

      Kaikin puolin kätevän tuntuinen firma, jonka kautta voi saada myös koulutusta, jolla voi laajentaa työnhakua.

      • tekila

        Opiskeluaikoina jo liityin staffin kirjoille, keikkaa oli sopivasti, kaikki ylimääränen raha tuntu opiskelijaelämään luksukselta. Kun valmistuin, työtä alko tuleen niin hyvin että tuntu kun ois vakkarina, näkyi rahan määrässä...
        Muutamat firmat soitti itse mulle aina jos tartti työntekijää... Ny oon siirtyny vakituiseks erääsee firmaan, hyvin kävi.


      • kokemattomalle
        tekila kirjoitti:

        Opiskeluaikoina jo liityin staffin kirjoille, keikkaa oli sopivasti, kaikki ylimääränen raha tuntu opiskelijaelämään luksukselta. Kun valmistuin, työtä alko tuleen niin hyvin että tuntu kun ois vakkarina, näkyi rahan määrässä...
        Muutamat firmat soitti itse mulle aina jos tartti työntekijää... Ny oon siirtyny vakituiseks erääsee firmaan, hyvin kävi.

        Minä sain StaffPointin kautta työpaikan ja opiskelupaikan. Opiskelen StaffPointilla oppisopimuksella ja saan sitä kautta työkokemusta ja ammatin. Ja parasta on tietenkin se, että minulla on takuutunnit. Ei tarvitse jännittää riittääkö töitä.


      • Turhia firmoja .

        Minun ja työnantajan välillä ei tarvita välittäjää.
        Ravintolalan ammattilainen.


      • yks tytteli
        Turhia firmoja . kirjoitti:

        Minun ja työnantajan välillä ei tarvita välittäjää.
        Ravintolalan ammattilainen.

        mä syyskuun alusta aloitin staffpointilla eka sovittiin viikko ja sitte toinen ja nyt on jo sovittu vuodenvaihteeseen asti et saan olla. työ on siis astianpesijäntyötä 5h päivä helsingissä.


    • 10paikkahaenopeasti

      Parasta olisi jos kukaan ei suostuisi menemään vuokrafirmaan. Tässä olisi todellisen työtaistelun aihe!

    • eftozz

      Tällä hetkellä tosi vähän vuoroja tarjolla :/ Staffpointilla olen ollut monta vuotta töissä ja ei ole ihmeempää valittamista ko. firmasta. Palkat on aina maksettu oikein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe