olenko liian mustasukkainen!?

^mustis^

kertokaa oikeasti olenko ihan liian mustasukkainen ja epätoivoinen!? onko väärin olla mustasukkainen siitä että mies menee kavereiden kaa strippibaariin? tai onko siinä mitään järkeä että oikein voin pahoin kun kuulin miten mieheni kaverit olivat hommanneet miehelleni stripparin hänen synttäreilleen, joka oikein kyöhnäsi mieheni sylissä? myönnän, minulla on huono itsetunto. ja en todellakaan tiedä miten paljon mieheni nauttii näistä strippareisa. pitääkö minun vain yrittää tajuta etten voi kieltää mieheltän näitä vai onko se tervettä että saatan pahoittaa mieleni tälläisestä..itseäni kun ei tuollaiset strippari jutut kiinnosta pätkääkää saati muut miehet. uskokaa tai älkää.

5

1231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miltä siitä tuntuis vastaavassa tilanteessa, jos sulle ois hommattu privaatti miesstrippaaja?

Jos mies on porukalla strippibaarissa katselemassa muiden kanssa niin se on vielä ok, mutta privaattikyhnäys menee jo överiks. Kyllä muakin vituttais.

• nuo stripparijutut?

Fiksu mies olisi varmistanut etteivät ne tule sinun korviisi ettet pahoita mieltäsi, mutta jos hän oikein kehui niillä niin hän on moukka.

• pahoittaisin mieleni

Minusta tuo ei kerro huonosta itsetunnostasi vaan päin vastoin. Aikanaan mieheni tuli ja meni miten lystäsi. Olin oikein ylpeä siitä kun en ollut mikään nipo. Näin jälkeenpäin ajatellen minusta huonoa itsetuntoa oliki se, kun ei asettanut rajoja itsensä loukkaamiselle.

• Nina-Sofia

Et mielestäni. En itse antaisi poikaystäväni käydä sellaisissa paikoissa, ja hän sen kyllä tietääkin.

• halaus sulle

Srtippibaarissa käyminen nyt vielä on ehkä rajoissa, että ymmärtäisin. Itsekin olen käynyt mm. Hunksien showssa.

Privaattistippari on kyllä jo pettämisen puolella. Miten miehesi tosiaan suhtautuisi, jos viettäisit kivan lauantai-illan ja pyytäisit privemiesstripparin esiintymään itsellesi? Tuskin ymmärtäisi. Ja jos ymmärtäisi, niin kyllä .. sanoisin, että suhteenne on melko moderni (nämä ns. vapaat suhteet, joissa molemmat saa naida ulkopuolella.... särkevät sydämen ja ihmisen, sanon minä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      118
      6834
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      46
      4523
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3672
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2674
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      28
      2411
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1896
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      198
      1388
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1214
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      36
      1011
    10. Pahastuisitko

Jos tietäisit, että katselen lähes päivittäin kuviasi? Miehelle
      Ikävä
      88
      878
    Aihe