Ostin Natural & Easy hiusvärin , sävyä 550 eli tummanvaalea , onko jollain kokemuksia ?
Oon kuullu että monella tuli liian tummat ja hiukset meni pilalle ym , onko totta ?
Uskallanko koittaa tota väriä siis , kun pitäis värinpoistokin eka tehä ;o
Natural & Easy -hiusväri.
2
3908
Vastaukset
- olen käyttäny
...siitä sävystä 542 tuhkanvaalea. Tässä viime viikolla käyty keskustelu:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000295&posting=22000000030795192
Musta tolla 542 tuli odotettua vaaleempi ja se taitto värinpoistojen jälkeen tosi tehokkaasti punaisuutta hiuksista. Vaalensin vielä ja laitoin helmenvaaleeta Goldwell 10v (violet blonde) värimoussea nyt kun ei tarvinnut enää pelätä sitä punaisuutta. Joten sain tosi vaaleet ja kylmän väriset hiukset ilman sitä ärsyttävää punaista.
Mikä väri sulla on nyt? Yleensä värinpoiston jälkeen hiukset on niin huokoset että ne imee sitä pigmenttiä tehokkaasti (mikä tarkoitaa myös että se peseytyy pois tehokkaasti) ja sävy on tumma silloin, mutta se pesuissa haalenee. Värjäsin joskus sillä Loreal Casting Creme Glossin sävyllä 600 tummanvaalea ja musta sillä tuli tosi hyvät vaikka oli vaalennetut hiukset.
Tässä on suomenkielinen sivu siitä castingista:
http://www.lorealparis.fi/minisites/casting/
Suosittelen sitä myös senkin takia koska se on hoitava kevytväri (suojaa ja vahvistaa hiuskuitua, aineki paketin mukaan :D) ja musta sopii vaalennetun hiukset värjäykseen. Eli jos teet värinpoiston ja pelkäät huono kuntoisia hiuksia niin toi olis hyvä koska Natural & Easy on kuiteki kestoväri eli vaurioitta sen hapetteen kanssa hiusta enemmän kuin kevytväri jossa on vähemmän hapetetta. Mutta tuo casting on kestäny mun äidin päässä tammikuusta lähtien ihan oikeesti. Ja vaalennettuun hiukseen laitettiin se sävy 400 ruskea. Aluks sekin oli tumma mutta haaleni tosi nätin ruskeeks ja säilytti kiiltonsa todella pitkään, monta kuukautta.
Mahtava väri kun vaan osaa laittaa. Kestoväri kun kestää pitempään värjäämättömään hiukseen laitettuna koska hius ei ole niin huokoinen vielä, mutta kun hius on jo käsitelty niin hius vain huokoistuu entisestään. Siksi kevytväri kestää pitempään koska se on suunniteltu kestämään hiuksen pinnalla sen 25-32 pesua. Eli ei siis tunekeudu hapetteen avulla sinne hiuksen sisälle vaan siihen pintaan.- Å Å Å
Toi autto paljon kun kerrankin jollain on hyviä kokemuksia tosta. Tällä hetkellä L`oreal Preferencellä värjätty keskiruskeet hiukset, sävy 4 Tahiti, joka aluksi oli ihan mustanruskea ja meni vähän aikaa ennen kun vaaleni oikeeks, ja seassa rumia punaisia "raitoja" samalta merkiltä.
Ja sanon vielä että värinpoistoaine on Garnier Nutrisse.
Katoin muuten itekkin tota tuhkanvaaleeta väriä, oli tosi kiva mutten uskaltanu sitten sitä kuitenkaan ottaa (:
Toivottavasti tulis kerrankin toivottu väritulos (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782