palstalle tullut kyselyikäinen lapsi "rahaa on", olisi todelliselta kooltaan karvainen yli 100kg keijukainen? Hän on tehnyt jo peräti kymmenen uutta aloitusta ja montako kertaa lie vastannut itse itselleen. Mutta lapsia pitää ymmärtää... ;-D
Ettei
1
192
Vastaukset
Aina sitä eppäillä soppii, sanottiin jo vanhassa tuntemattomassakin. Kyllähän sitä rahhaakin on, onhan sitä tehty jo tuhansia vuosia. Kyllä sitä kaikille ainakin malliksi riittää. Vaan enpä ihan noin paljoa leveile, ihan vaan pikkuisen.
Omat viestini ovat niin selventäviä, ettei minun tarvitse niitä itse selvittää.
Olet saanut niin pahan pakkomielteen vaatimattomasta persoonastani, että suosittelen terapiaa jossain sopivassa laitoksessa. Jos sen arveleminen mitä minä ehkä olen kirjoittanut jollain muulla nimimerkillä on tullut sinulle elämäntehtäväksi, niin todella säälin sinua. Koita nyt hankkia itsellesi joku valoisampi ajatus ja kirjoita se vaikka tänne. Olisi mukavaa nähdä sinunkin kuntoutuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683