Eli, että ois leikattuna ihan normaalit tasaiset otsahiukset, mutta ne sais välillä silleen, ettei ne näy :o. Tiedän, että vois vetää ne jotenkin sivuun, mutta mulla on ainakin niin huonosti tottelevat hiukset ettei ne pysyis sivussa.
Tekis mieli leikata otsis, mutta kova kasvatustyö menee taas ihan hukkaan.
Saako hiuksia leikattua niin,että otsahiukset saa "pois"?
5
3083
Vastaukset
- anni------
Rachel Bilson tyyliin :
http://rachel-bilson.net/visual/displayimage.php?album=282&pos=50
http://rachel-bilson.net/visual/displayimage.php?album=282&pos=16
^2.kuva myöhemmin.
Olenko sekaisin vai onko tälläinen mahdollista ?
Pinnillä ylös laitetut etuhiukset ei houkuta. Typerän näköistä mulla.- aoksoaskaoks
Siis sun on kasvatettava sitä otsatukkaa saman pituseks ku muut niin sillä tavalla saat sen pois muiden hiuksien sekaan.
Sitä ei voi leikata pois ilman dramaattisia seurauksia.
- saksilla vai
Ei nyt taida kuvissa edes olla ihan "sama" otsatukka, eli toisessa on huomattavasti pidempi.
Sen verran, että saksilla ei tukkaa saa "kammattua" yhtään minnekkään. Saksilla vaan katkaistaan. Eli leikkauksella tukka ei käänny sen enempää sivulle kun eteen tai taakse.
Muotoilematta fönillä/rullilla/kihartimella tms. tukka asettuu omien kasvusuuntiensa mukaan, oli se leikattu miten tahansa. Eli otsatukka pituiseksi leikattu etuosa kääntyy sivulle vain föönaamalla tai muilla kampauskeinoilla. - Iitu-Outo
tiedän. minulla sama juttu. mutta nyt olen keksinyt ratkaisun.menen tänään kampaajalle leikkaamaan ohuen aika pitkän otsatukan, ja otan siihen muita hiuksia lisää, ja leikkaan ne sivuun kasvatetuksi. kun otan pitkät pois, saan otsatukan, ja voin vetää myös kaikki yhteen, ja panna korvan taakse.
- mullao
Sen saa kyllä semmosilla tiedätkös niitä sellaisia klipsupinnejä, ei tavallisia vain niitä jotka on ns. pelkät patukat : D en oikein osaa selittää :< siis otsis sivulla niin että laitat niillä klipsuilla : DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257057Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291148- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14786- 43763