Wolford body

-Mia-

Stockman helsingissä myy nykyään paljon erilaisia wolford asuja. onko kenellä kokemuksia wolfordin string bodeystä. ne tuntuis oleva melko kalliita mutta onko ne laadukkaita???
kiitos Mia

7

2503

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sissossentään

yksi sukkahousujen valmistaja, jonka tuotteet ovat aivan kammottavan ylihinnoiteltuja!!
      Ja ne bodyt yms. ovat aivan hulvattomissa hinnoissa!! Naurettavaa!! Niillä hinnoilla voi ostaa jo jonkun pikkusen imekkäämmänkin mekrin bodyn!!

• sissossentään

korjaus eli nimekkäämmänkin merkin.

• Itse kokeillut

mistä maksat.

Kaikki kokemukseni Wolfordista ovat miellyttäviä kovasta hinnasta huolimatta. Bodeja en ole kokeillut, mutta sukkahousuja kyllä enkä voi laadun puolesta pahaa sanaa sanoa.
      Olisi kiva tietää onko kysymykseesi vastannut henkilö koskaan itse kokeillut mitään itselleen sopivan kokoista Wolfordin tuotetta?
      Mielestäni tuotteita ei kannata tuomita niiden hinnan perusteella vaan rohkeasti kokeilla ja sitten tehdä omat johtopäätöksensä asiasta.
      Omat kokemukseni Wolfordista ovat miellyttäviä. Ainakin sukkahousuissa esimerkiksi "tummy control" - malli on todella napakka ja miellyttävä vaikka sukkaosassakin on tuki. Joskus hinta on helppo unohtaa.

• Jorma H

Itsekkin käytän Wolfordin sukkahousuja ja täytyy sanoa että kokorahalla saa vastiketta.

• Nimetön

Murheen lykkäsi,hinta ja laatu ja kysynnän ja tarjonnan laki,kyllä siihen hitusen sopivuuskin vaikuttaa.Onko naapurin rouval?.On hävitöntä ajatella nuin.Meen taas niitä Terijoen valokuvia katselemaan,niin,niin.

• Johanna33v

Minulla on useita Wolford stringbody, ovat erittäin mukavia ja kestäviä. Käytän niitä yleensä kun toppi tiukkojen farkkujen tai hameen kanssa.

• Tommi L

Hyvät on Wolfortin sukkahousut paljo paremmat ko Pirkka sukkikset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1433
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      868
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe