Slade :)

Minävaantaas

Mitä mieltä olette Slade- bändistä? Minusta se on hyvä. Paras henkilö oli ehkä Jim Lea tai Noddy Holder, nykyisistä Dave Hill, tai Mal Mcnulty. Kertokaa tässä lempihenkilönne, ja muuta juttuu Sladesta!

11

635

Vastaukset

• Niinhän siitä on sanottu! Live rockin kuninkaaksi nimetty. Itelläni ykkös bändi! Jos nyt paras pitäs valita niin kyl se on toi Jim Lea! (Joka taas nimitetty maailman nopeimmaksi basistiksi) Itte oon basisti myös. Noddyllä aivan mahtava ääni! Mal McNulty vokalisoi kyllä tosi hyvin myös!!! Sladeen ei sopiskaan mikään "samettiääninen vinisijä" ;D Dave Hill kuuluu kitaristien parhaimmistoon. Don Powell on taitava rumpali, jolla on erikoisen poikkeava tapa soittaa. John Berry soittaa bassoa nykyään. Onhan se ihan jees, mut ei se kyl Jimiä voita.
    OMA mielipiteeni bändistä on siis: PARAS! ;)
    Keep on Rockin'!

- Whild -

• Slade kuuluu samaan legendaariseen alkuperäiseen glam rock-aikakauteen kuin mm. T.Rex, Sweet, Alice Cooper, Queen, Bowie ja Mott the Hoople.

Nämä yhtyeet ovat OIKEATA vanhaa glam rockia eikä mitään 2000-luvun feikki-glamia kuten vaikka The Ark, jotka rahastaa noiden vanhojen bändien ideoilla törkeästi.

• Sä puhut asiaa!!! Slade Rocks!

• kultaisilta nuoruuden päiviltäni. Ikuista!

• Se Janis Joplin cover(Move Over) oli loistava

• Se on aivan loistava!!! Bassoilu on kyl nii omituista etten basistinakaan saa siitä mitään tolkkua :'D Mut oikeesti HIENO BIISI! ;)

• Slade on loistava, pidän kovasti. suosikkikappaleitani ehkäpä Slam the hammer down sekä My oh my. olis myös varmasti siistiä nähdä livenä, toivottavasti tulevat Suomeen taas piakkoin.

• Joo! Mä tykkään kans noista biiseistä! mut kaikki on kyl hyviä ;D
      Oon MySpacessa jutellu niitten sen nykysen laulajan Mal McNultyn kanssa ja se sano et ne tulee ens vuonna Suomeen taas ;)

• whild kirjoitti:

Joo! Mä tykkään kans noista biiseistä! mut kaikki on kyl hyviä ;D
      Oon MySpacessa jutellu niitten sen nykysen laulajan Mal McNultyn kanssa ja se sano et ne tulee ens vuonna Suomeen taas ;)

oi vitsi, suomeen, jes :) pakko päästä kattomaan, vaikka tosin oonkin jo menossa kolmelle keikalle ens vuoden puolella, mut slade on slade.

• hipps kirjoitti:

oi vitsi, suomeen, jes :) pakko päästä kattomaan, vaikka tosin oonkin jo menossa kolmelle keikalle ens vuoden puolella, mut slade on slade.

Jeah! Keep on Rockin' with Slade sitten! ;D

• alkuperäinen slade < noddy holderin kans uppoo ihan vitosella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös