Tavis-gallup

Uudessa City-lehdessä oli suuren makuvaalin tulokset. Huomasin omaavani lähes kaikissa kysytyissä enemmistön mielipiteen.

Enemmistö valitsee Nokian (93), ei Eriksonia (7)
Syöttävät wc-parerirullan ulos (91), ei alaspäin (9)
Valitsevat pc:n, ei maccia 90/10
Intti vs sivari 89/11
Puusauna vs. sähkösauna 88/12
Liha vs. kasvis 83/17
Rosolli suolakurkulla vs. ilman 83/17
Pizza vs. hampurilainen 82/18
Omistusasunto vs. Vuokra 80/20
Leivän yläpuoli vs. alapuoli 79/21
Suihku vs. kylpy 79/21
Ruisleipä vs. vaalea 78/22
Huulikiilto vs. puna 74/26
Hammastahnatuubin puristaminen perästä vs. keskeltä 73/27
Hipsterit vs. stringit 71/29
Koira vs. kissa 64/36
Sormikkaat vs. lapaset 63/37
Maksalaatikko rusinoilla vs. ilman 61/39
Kahvi vs. tee 61/39
Peruna vs. riisi 60/40
Pullo vs. tölkki 60/40
Höylä vs. partakone 60/40
Auto vs. julkinen liikenne 51/49
Kulta vs. hopea 57/43
Joulu vs. juhannus 56/44
Peppu vs. rinnat 55/45
Olut vs. siideri 53/47
Järvi vs. meri 53/47
Light-limonadi vs. sokerillinen 52/48

30 kohdasta olin enemmisön kannalla 22 kertaa, 3 tapauksessa minullla ei ollut mielipidettä ja 5 kertaa kuuluin vähemmistöön.

Eli minun rivini oli 22/3/5

Eli taidan olla todellinen keskitien kulkija. Mitenkäs te muut?
29966
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Mut hei ilman, ilman meita enemmistön kaltaisesti ajattelevia ei olisi enemmistöäkään, joka on gyvä syy olla erittäin ylpeä itsestään.

21/4/5

Äänestä

20 kohtaa samaa kuin enemmistöllä
2 kohdassa valitsen molemmat yhtä hyvinä
6 eri kuin enemmistöllä
Inttiä tai sivaria en valitsisi ollenkaan, mutta jos olis pakko, niin menisin inttiin. Mies voi mun puolesta valita miten haluaa, ei vaikuta minuun.

Äänestä

15/15

eli enemmistön kannalla/vähemmistön kannalla

Äänestä
  • pyrit miellyttämään kaikki, vänkyrä.

Äänestä

• mielestäni oli,

eli 15/14 on siis vastaukseni.

Äänestä

• Miten isot erot sun valinnoilla. Jos suhdeluku on 51/49, on ihan sama kumman valitsee...siis aika lailla sama.

Äänestä

• hceäcj kirjoitti:

pyrit miellyttämään kaikki, vänkyrä.

kaikkia kohtaan. Noin mä vaan ajattelen. Minkä mä sille voin, et esim. mun mielestä juhannus on paras juhla vuodessa ja kylpy on paljon parempi kuin suihku.:)

Äänestä

• rusalkaa kirjoitti:

Miten isot erot sun valinnoilla. Jos suhdeluku on 51/49, on ihan sama kumman valitsee...siis aika lailla sama.

en katsellut noita suhdelukuja sen tarkemmin...

Äänestä

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

kaikkia kohtaan. Noin mä vaan ajattelen. Minkä mä sille voin, et esim. mun mielestä juhannus on paras juhla vuodessa ja kylpy on paljon parempi kuin suihku.:)

tarvi niille mitään voida, mäkin valitsin samat. Kuuma kylpy rentouttaa lihakset mukavasti ja joo, joulun lahjajutut yms. aiheuttavat stressiä. Kun yksin asuu, ei se nyt niin hauskaa oo kotonakaan istua enkä taas oikein viihdy sukulaistenkaan kiusana.

Äänestä

• hceäcj kirjoitti:

tarvi niille mitään voida, mäkin valitsin samat. Kuuma kylpy rentouttaa lihakset mukavasti ja joo, joulun lahjajutut yms. aiheuttavat stressiä. Kun yksin asuu, ei se nyt niin hauskaa oo kotonakaan istua enkä taas oikein viihdy sukulaistenkaan kiusana.

mä en asu yksin, mutta silti Joulu on ahdistavaa.
    Jotenkin se Joulu on ennemmin surullista aikaa, kuin iloista.

Äänestä

mä en asu yksin, mutta silti Joulu on ahdistavaa.
    Jotenkin se Joulu on ennemmin surullista aikaa, kuin iloista.

jos on, niin tulee mieleen ja ehtii kelailla kaikenlaisia asioita.

Äänestä

• hceäcj kirjoitti:

jos on, niin tulee mieleen ja ehtii kelailla kaikenlaisia asioita.

tavallaan hyvä, mutta tavallaan huono. Mä oon tosi monena jouluna halunnut baariin tai johonkin ihmisten ilmoille just sen takia, ettei alkaisi ahdistaa niin paljon.

Tavallaan haluaisi kokea sitä joulutunnelmaa, niin kuin lapsena muistaa sen olleen, mutta toinen puoli taas haluaa paeta sitä.

Äänestä

Aika tasan menee ton auton kanssa julkinen liikenne, jonka valitsen ehdottomasti. Mulla myöskin huulipuna ja kylpy. Nyt siis menee hankintaan amme, kun siirryin vuokralaisestakin omistusasujaksi.

Äänestä

- Enemmistön kannalla 10 kertaa
- Ei mitään väliä 8 kertaa
- Vähemmimmistön kannalla 12 kertaa

Äänestä
  • - Enemmistön kannalla 9 kertaa
    - Ei mitään väliä 8 kertaa
    - Vähemmimmistön kannalla 12 kertaa

Äänestä

ku arkea käsitellään. Näköjään

26/2/2

Äänestä

Mulla on 18/3/9
eli enem./eos/väh. ;)

Äänestä

17/2/11

Mä en juo ilman fyysistä väkivaltaa kahvia, teetä, olutta ja siideriä, joten ne meni tohon sarakkeeseen missä on 2.

Äänestä
  • Ajattelin pyytää anteeksi vielä uudestaan sitä erittäin typerää kommenttiani aikaisemmin. Tiedät kyllä mitä. Olen pahoillani. Anteeksi.

Äänestä

ei oikein päästä yhteisymmärrykseen siitä, montako kohtaa aloituksessa oli, mutta itse vastaan 29/0/0. Mitä on palkintona?

Äänestä
  • Aloittaja

Palkinnoksi onnittelut tarkkasilmäisyydestä. Minulta taisi joku kohta jäädä kopioimatta. Vaan onko tuo nyt niin nokon nuukaa. Tämmöistä hömppäajankuluahan tämä on.

Äänestä

Siis puristaako noin moni hammastahnaa putkilon peräpäästä? Eiks se ihan sama mistä sitä puristelee kun kaikki tuubit ovat nykyään pehmeää muovia?

Äänestä

Intti vs sivari 89/11

Intti, hammastahnatuubia puristan keskeltä, ja tavallista limua juon. Muuten olen ennakkoluuloista vapaa, tai en halua asettaa asioista toinen toistaan vastaan.

Eli, rivi on 1/27/2.

Äänestä

19 enemmistön puolella,2 ei mielipidettä ja yheksän kertaa vähemmistön puolelle..jos nyt en ihan sekasin menny =P

Äänestä

25/2/3

Äänestä

Mun luvut on:

6 kertaa enemmistö
20 kertaa vähemmistö
3 kertaa samantekevää

Äänestä
  • kapinallinen.. Mä en ollut ihan noin paljoa, kuin sä :)

Äänestä

kapinallinen.. Mä en ollut ihan noin paljoa, kuin sä :)

sitten kaiken... :)

Äänestä

Tulos on tosin joko-tai. Maksalaatikosta tai kännyköistä en osaa sanoa mitään, mutta intuitioni tiesi kuitenkin jommankumman.

Tavis taidan siis minäkin puunhalaaja-kettutyttö-lihaasyömätön-viher-vasemmistolainen olla.

P.S. Ko. lehdessä oli myös mielenkiintoinen juttu internetin keskustelupalstoista. "Vedä sinä naru kaluusi ja hirtä itsesi. Tervetuloa keskustelemaan!".

P.P.S. Miten hitossa leivän yläpuoli voi voittaa?!?! Mä luulin, että me alapuolilaiset olemme suuri enemmistö!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Uudessa City-lehdessä oli suuren makuvaalin tulokset. Huomasin omaavani lähes kaikissa kysytyissä enemmistön mielipiteen.

Enemmistö valitsee Nokian (93), ei Eriksonia (7)
Syöttävät wc-parerirullan ulos (91), ei alaspäin (9)
Valitsevat pc:n, ei maccia 90/10
Intti vs sivari 89/11
Puusauna vs. sähkösauna 88/12
Liha vs. kasvis 83/17
Rosolli suolakurkulla vs. ilman 83/17
Pizza vs. hampurilainen 82/18
Omistusasunto vs. Vuokra 80/20
Leivän yläpuoli vs. alapuoli 79/21
Suihku vs. kylpy 79/21
Ruisleipä vs. vaalea 78/22
Huulikiilto vs. puna 74/26
Hipsterit vs. stringit 71/29
Koira vs. kissa 64/36
Sormikkaat vs. lapaset 63/37
Maksalaatikko rusinoilla vs. ilman 61/39
Kahvi vs. tee 61/39
Peruna vs. riisi 60/40
Pullo vs. tölkki 60/40
Höylä vs. partakone 60/40
Auto vs. julkinen liikenne 51/49
Kulta vs. hopea 57/43
Joulu vs. juhannus 56/44
Peppu vs. rinnat 55/45
Olut vs. siideri 53/47
Järvi vs. meri 53/47

30 kohdasta olin enemmisön kannalla 22 kertaa, 3 tapauksessa minullla ei ollut mielipidettä ja 5 kertaa kuuluin vähemmistöön.

Eli minun rivini oli 22/3/5

Eli taidan olla todellinen keskitien kulkija. Mitenkäs te muut?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu