Oletko tällä hetkellä kännissä

Khyllä olehen hiema humalas ny ja aika khivaakin oon thoisthasex. Vhetäkää thekin perseet olalle thänään, niin tiedätte mitä tharkoitan.

"Drink up, happy hour, close your eyes and mind"

MarttyyriMallari-TTt

33

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *pshwish*

Hyvällä matkalla kumminki. kaveri toi koiranhoito palkan :D Tällä pysyy päissään pari päivää.

• vänkyrä-nainen

tänään vaan..

• vänkyrä-nainen

ainakin...;D

• loivassa :-) Saa nähdä mitä ilta tuo vielä tullessaan, toivottavasti lärvit.

• Mpw

Aattelin kyllä mennä käymässä parilla.

• pysytellä parissa saunajuomassa, eikä jaksa lähtä mihinkään turisemaankaan, paitsi tietty palstalle :)

Katsotaan nyt mitä ilta tuo tullessaan, ei pidä tehdä liian aikaisia päätöksiä.

• Eli tota loppulaitaa :D ei pie panikoida, menojalassa on sellanen kutina että altapois.

• Danskuu

aamulla viel olin pienes, mut johan tässä selvinnyt jo. :))

• Papeete1

En todellakaan ole enkä tulekkaan oleen. Selvinpäin on hauskempaa :)

• pikku tuiskeessa on välillä kiva turista ;)

• Papeete1
        suminagashi kirjoitti:

pikku tuiskeessa on välillä kiva turista ;)

Ehkä baarissa :)

• Papeete1 kirjoitti:

Ehkä baarissa :)

joskus vaan rohkeesti kokeilla palstakännäilyä =D

• Papeete1
        suminagashi kirjoitti:

joskus vaan rohkeesti kokeilla palstakännäilyä =D

Mä en näe mitään järkeä siinä että ryyppäisin yksin kotona. Ja muutenkin vastustan henkeen ja vereen kotijuopottelua.

Onneksi mä olen ihan tarpeeksi syntymäonnellinen joten pääsen tunnelmaan aika äkkiä :DD

• Papeete1 kirjoitti:

Mä en näe mitään järkeä siinä että ryyppäisin yksin kotona. Ja muutenkin vastustan henkeen ja vereen kotijuopottelua.

Onneksi mä olen ihan tarpeeksi syntymäonnellinen joten pääsen tunnelmaan aika äkkiä :DD

on pääasia ja kyllä minäkin pääsen tunnelmaan ihan vesilinjalla :)

Itsehän se tunnelma luodaan ja siitä nautitaan. Se vaan joskus kännissä karkailee tuo järjen juoksu ja on kiva sit seuraavana päivänä lukea omia tekstejä =D

• Papeete1
        suminagashi kirjoitti:

on pääasia ja kyllä minäkin pääsen tunnelmaan ihan vesilinjalla :)

Itsehän se tunnelma luodaan ja siitä nautitaan. Se vaan joskus kännissä karkailee tuo järjen juoksu ja on kiva sit seuraavana päivänä lukea omia tekstejä =D

Kuka mistäkin tykkää. Mä inhoan kännissäolossa juuri sitä ettei ole kontrollissa.. enkä taatusti lue/kuuntele jorinoitani jälkikäteen :DDD

Oikeesti.. jos mä olisin päissäni, niin en edes pystyisi oleen koneella. Se on testattu juttu, mä en pysty keskittyyn mihinkään keskittymistä vaativaan juttuun (esim kirjoittaan tekstiviestejä tai pelaan pelejä) muutaman paukun jälkeen. Eli en kerkiäis montaa viestiä edes kijoittaan.. mikä on tosiaan ihan hyvä juttu :)

• bebs

nyt enkä tule juomaan lainkaan pitkään aikaan. Muutenkin harvemmin tulee kotona tissuteltua (saatika vedettyä yksin mitään kännejä), sillon otan jos johonkin oon lähdössä.

• ja taas

paksuna.

• bebs
        ja taas kirjoitti:

paksuna.

Kiitän lämminhenkisistä onnitteluista :)

• on hyvä vaan.
        bebs kirjoitti:

Kiitän lämminhenkisistä onnitteluista :)

...

• Yks valkkarilasillinen taitaa mennä tänä iltana. Maanantaiksi pitäisi olla neljä esseetä valmiina, kiirettä pittää :).

• Aurinko79-

Ei oikein nyt maistu mikään erityisemmin, ehkä yhden siiderin otan jos huvittaa myöhemmin...

• Mangusti.

mutta oikeastaan vois olla mukavaa olla kännissä. Ei vaan jaksa vaivautua baariin.

• -eräsmies-

mahdollisuutta ilmaiseen viinaan, mutta kieltäydyin.

Oon ylpeä ittestäni. Huomenna pääsee heti aamusta reipashenkisten eräilyharrasteiden pariin.

• Änkyrä-Mies

yhden bissen oon juonu tänään.

• la.ra

ja ässämixejä, niillä saa näköjään hyvän sokerihumalan aikaiseksi...

Lasi skumppaa, pari lasia valkkaria ja mukillinen punaviiniglögiä (kyllä, tapojeni vastaisesti) on myös alla. Asemalla yksi juoppi pummi mun eväs-jouluportterin.

Olo on mitä mainioin, nyt odottelen, että saan viestiä ja soittoja poikaystävältä, joka on ottamassa kunnolla kuppia ekan kerran sitten syyskuun. Mä pääsen fiilikseen, kun kuulen, että toisella on vahva, iloinen humala päällä.

• oleen pikkusen kännissä. Tavastani poiketen olen maistanut pikkusen salmiakkikossua lonkeron kera, joten odotettavissa on muistikatkoksia =D

• vänkyrä-nainen

sillain sivistyneen naisellisen sopivasti huppelissa.Niinkuin siis aina olen.:)

• minun kännini on syventynyt suomalaiselle tasolle :)

• vänkyrä-nainen
        suminagashi kirjoitti:

minun kännini on syventynyt suomalaiselle tasolle :)

aavistus et huomenna tulee ajatus, "et olis tarvinnut se viiminen jättää kuitenkin juomatta", mutta ei haittaa. :D Pääasia, et on hauskaa.
        Oon palannut aina uudestaan ja uudestaan lukemaan tota sitomisjuttua ja en voi sille mitään, et se naurattaa vaan edelleen ;D

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

aavistus et huomenna tulee ajatus, "et olis tarvinnut se viiminen jättää kuitenkin juomatta", mutta ei haittaa. :D Pääasia, et on hauskaa.
        Oon palannut aina uudestaan ja uudestaan lukemaan tota sitomisjuttua ja en voi sille mitään, et se naurattaa vaan edelleen ;D

sitomisjuttu, mua alko heti kiinnostaan :D

Ei muakaan buominen huoleta, nukun pitkään ja palauttelen tätä iltaa :)

• vänkyrä-nainen
        suminagashi kirjoitti:

sitomisjuttu, mua alko heti kiinnostaan :D

Ei muakaan buominen huoleta, nukun pitkään ja palauttelen tätä iltaa :)

"Nyt on pussit täynnä" ketju ;D

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

"Nyt on pussit täynnä" ketju ;D

lukemaan...

• vänkyrä-nainen
        suminagashi kirjoitti:

lukemaan...

luitkin sitä ,jo :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6758
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4214
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3399
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3004
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1980
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1669
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      15
      1509
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      90
      1493
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1396
    Aihe