Khyllä olehen hiema humalas ny ja aika khivaakin oon thoisthasex. Vhetäkää thekin perseet olalle thänään, niin tiedätte mitä tharkoitan.
"Drink up, happy hour, close your eyes and mind"
MarttyyriMallari-TTt
Oletko tällä hetkellä kännissä
33
912
Vastaukset
*pshwish*
Hyvällä matkalla kumminki. kaveri toi koiranhoito palkan :D Tällä pysyy päissään pari päivää.- vänkyrä-nainen
tänään vaan..
- vänkyrä-nainen
ainakin...;D
loivassa :-) Saa nähdä mitä ilta tuo vielä tullessaan, toivottavasti lärvit.
- Mpw
Aattelin kyllä mennä käymässä parilla.
pysytellä parissa saunajuomassa, eikä jaksa lähtä mihinkään turisemaankaan, paitsi tietty palstalle :)
Katsotaan nyt mitä ilta tuo tullessaan, ei pidä tehdä liian aikaisia päätöksiä.- Danskuu
aamulla viel olin pienes, mut johan tässä selvinnyt jo. :))
- Papeete1
En todellakaan ole enkä tulekkaan oleen. Selvinpäin on hauskempaa :)
- Papeete1
suminagashi kirjoitti:
pikku tuiskeessa on välillä kiva turista ;)
Ehkä baarissa :)
- Papeete1
suminagashi kirjoitti:
joskus vaan rohkeesti kokeilla palstakännäilyä =D
Mä en näe mitään järkeä siinä että ryyppäisin yksin kotona. Ja muutenkin vastustan henkeen ja vereen kotijuopottelua.
Onneksi mä olen ihan tarpeeksi syntymäonnellinen joten pääsen tunnelmaan aika äkkiä :DD Papeete1 kirjoitti:
Mä en näe mitään järkeä siinä että ryyppäisin yksin kotona. Ja muutenkin vastustan henkeen ja vereen kotijuopottelua.
Onneksi mä olen ihan tarpeeksi syntymäonnellinen joten pääsen tunnelmaan aika äkkiä :DDon pääasia ja kyllä minäkin pääsen tunnelmaan ihan vesilinjalla :)
Itsehän se tunnelma luodaan ja siitä nautitaan. Se vaan joskus kännissä karkailee tuo järjen juoksu ja on kiva sit seuraavana päivänä lukea omia tekstejä =D- Papeete1
suminagashi kirjoitti:
on pääasia ja kyllä minäkin pääsen tunnelmaan ihan vesilinjalla :)
Itsehän se tunnelma luodaan ja siitä nautitaan. Se vaan joskus kännissä karkailee tuo järjen juoksu ja on kiva sit seuraavana päivänä lukea omia tekstejä =DKuka mistäkin tykkää. Mä inhoan kännissäolossa juuri sitä ettei ole kontrollissa.. enkä taatusti lue/kuuntele jorinoitani jälkikäteen :DDD
Oikeesti.. jos mä olisin päissäni, niin en edes pystyisi oleen koneella. Se on testattu juttu, mä en pysty keskittyyn mihinkään keskittymistä vaativaan juttuun (esim kirjoittaan tekstiviestejä tai pelaan pelejä) muutaman paukun jälkeen. Eli en kerkiäis montaa viestiä edes kijoittaan.. mikä on tosiaan ihan hyvä juttu :)
- bebs
nyt enkä tule juomaan lainkaan pitkään aikaan. Muutenkin harvemmin tulee kotona tissuteltua (saatika vedettyä yksin mitään kännejä), sillon otan jos johonkin oon lähdössä.
- ja taas
paksuna.
- bebs
ja taas kirjoitti:
paksuna.
Kiitän lämminhenkisistä onnitteluista :)
- on hyvä vaan.
bebs kirjoitti:
Kiitän lämminhenkisistä onnitteluista :)
...
Yks valkkarilasillinen taitaa mennä tänä iltana. Maanantaiksi pitäisi olla neljä esseetä valmiina, kiirettä pittää :).
- Aurinko79-
Ei oikein nyt maistu mikään erityisemmin, ehkä yhden siiderin otan jos huvittaa myöhemmin...
- Mangusti.
mutta oikeastaan vois olla mukavaa olla kännissä. Ei vaan jaksa vaivautua baariin.
- -eräsmies-
mahdollisuutta ilmaiseen viinaan, mutta kieltäydyin.
Oon ylpeä ittestäni. Huomenna pääsee heti aamusta reipashenkisten eräilyharrasteiden pariin. - Änkyrä-Mies
yhden bissen oon juonu tänään.
- la.ra
ja ässämixejä, niillä saa näköjään hyvän sokerihumalan aikaiseksi...
Lasi skumppaa, pari lasia valkkaria ja mukillinen punaviiniglögiä (kyllä, tapojeni vastaisesti) on myös alla. Asemalla yksi juoppi pummi mun eväs-jouluportterin.
Olo on mitä mainioin, nyt odottelen, että saan viestiä ja soittoja poikaystävältä, joka on ottamassa kunnolla kuppia ekan kerran sitten syyskuun. Mä pääsen fiilikseen, kun kuulen, että toisella on vahva, iloinen humala päällä. oleen pikkusen kännissä. Tavastani poiketen olen maistanut pikkusen salmiakkikossua lonkeron kera, joten odotettavissa on muistikatkoksia =D
- vänkyrä-nainen
sillain sivistyneen naisellisen sopivasti huppelissa.Niinkuin siis aina olen.:)
- vänkyrä-nainen
suminagashi kirjoitti:
minun kännini on syventynyt suomalaiselle tasolle :)
aavistus et huomenna tulee ajatus, "et olis tarvinnut se viiminen jättää kuitenkin juomatta", mutta ei haittaa. :D Pääasia, et on hauskaa.
Oon palannut aina uudestaan ja uudestaan lukemaan tota sitomisjuttua ja en voi sille mitään, et se naurattaa vaan edelleen ;D vänkyrä-nainen kirjoitti:
aavistus et huomenna tulee ajatus, "et olis tarvinnut se viiminen jättää kuitenkin juomatta", mutta ei haittaa. :D Pääasia, et on hauskaa.
Oon palannut aina uudestaan ja uudestaan lukemaan tota sitomisjuttua ja en voi sille mitään, et se naurattaa vaan edelleen ;Dsitomisjuttu, mua alko heti kiinnostaan :D
Ei muakaan buominen huoleta, nukun pitkään ja palauttelen tätä iltaa :)- vänkyrä-nainen
suminagashi kirjoitti:
sitomisjuttu, mua alko heti kiinnostaan :D
Ei muakaan buominen huoleta, nukun pitkään ja palauttelen tätä iltaa :)"Nyt on pussit täynnä" ketju ;D
- vänkyrä-nainen
suminagashi kirjoitti:
lukemaan...
luitkin sitä ,jo :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396