Oletko tällä hetkellä kännissä

Khyllä olehen hiema humalas ny ja aika khivaakin oon thoisthasex. Vhetäkää thekin perseet olalle thänään, niin tiedätte mitä tharkoitan.


"Drink up, happy hour, close your eyes and mind"


MarttyyriMallari-TTt

33

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *pshwish*

      Hyvällä matkalla kumminki. kaveri toi koiranhoito palkan :D Tällä pysyy päissään pari päivää.

    • vänkyrä-nainen

      tänään vaan..

      • vänkyrä-nainen

        ainakin...;D


    • loivassa :-) Saa nähdä mitä ilta tuo vielä tullessaan, toivottavasti lärvit.

    • Mpw

      Aattelin kyllä mennä käymässä parilla.

    • pysytellä parissa saunajuomassa, eikä jaksa lähtä mihinkään turisemaankaan, paitsi tietty palstalle :)

      Katsotaan nyt mitä ilta tuo tullessaan, ei pidä tehdä liian aikaisia päätöksiä.

      • Eli tota loppulaitaa :D ei pie panikoida, menojalassa on sellanen kutina että altapois.


    • Danskuu

      aamulla viel olin pienes, mut johan tässä selvinnyt jo. :))

    • Papeete1

      En todellakaan ole enkä tulekkaan oleen. Selvinpäin on hauskempaa :)

      • pikku tuiskeessa on välillä kiva turista ;)


      • Papeete1
        suminagashi kirjoitti:

        pikku tuiskeessa on välillä kiva turista ;)

        Ehkä baarissa :)


      • Papeete1 kirjoitti:

        Ehkä baarissa :)

        joskus vaan rohkeesti kokeilla palstakännäilyä =D


      • Papeete1
        suminagashi kirjoitti:

        joskus vaan rohkeesti kokeilla palstakännäilyä =D

        Mä en näe mitään järkeä siinä että ryyppäisin yksin kotona. Ja muutenkin vastustan henkeen ja vereen kotijuopottelua.

        Onneksi mä olen ihan tarpeeksi syntymäonnellinen joten pääsen tunnelmaan aika äkkiä :DD


      • Papeete1 kirjoitti:

        Mä en näe mitään järkeä siinä että ryyppäisin yksin kotona. Ja muutenkin vastustan henkeen ja vereen kotijuopottelua.

        Onneksi mä olen ihan tarpeeksi syntymäonnellinen joten pääsen tunnelmaan aika äkkiä :DD

        on pääasia ja kyllä minäkin pääsen tunnelmaan ihan vesilinjalla :)

        Itsehän se tunnelma luodaan ja siitä nautitaan. Se vaan joskus kännissä karkailee tuo järjen juoksu ja on kiva sit seuraavana päivänä lukea omia tekstejä =D


      • Papeete1
        suminagashi kirjoitti:

        on pääasia ja kyllä minäkin pääsen tunnelmaan ihan vesilinjalla :)

        Itsehän se tunnelma luodaan ja siitä nautitaan. Se vaan joskus kännissä karkailee tuo järjen juoksu ja on kiva sit seuraavana päivänä lukea omia tekstejä =D

        Kuka mistäkin tykkää. Mä inhoan kännissäolossa juuri sitä ettei ole kontrollissa.. enkä taatusti lue/kuuntele jorinoitani jälkikäteen :DDD

        Oikeesti.. jos mä olisin päissäni, niin en edes pystyisi oleen koneella. Se on testattu juttu, mä en pysty keskittyyn mihinkään keskittymistä vaativaan juttuun (esim kirjoittaan tekstiviestejä tai pelaan pelejä) muutaman paukun jälkeen. Eli en kerkiäis montaa viestiä edes kijoittaan.. mikä on tosiaan ihan hyvä juttu :)


    • bebs

      nyt enkä tule juomaan lainkaan pitkään aikaan. Muutenkin harvemmin tulee kotona tissuteltua (saatika vedettyä yksin mitään kännejä), sillon otan jos johonkin oon lähdössä.

      • ja taas

        paksuna.


      • bebs
        ja taas kirjoitti:

        paksuna.

        Kiitän lämminhenkisistä onnitteluista :)


      • on hyvä vaan.
        bebs kirjoitti:

        Kiitän lämminhenkisistä onnitteluista :)

        ...


    • Yks valkkarilasillinen taitaa mennä tänä iltana. Maanantaiksi pitäisi olla neljä esseetä valmiina, kiirettä pittää :).

    • Aurinko79-

      Ei oikein nyt maistu mikään erityisemmin, ehkä yhden siiderin otan jos huvittaa myöhemmin...

    • Mangusti.

      mutta oikeastaan vois olla mukavaa olla kännissä. Ei vaan jaksa vaivautua baariin.

    • -eräsmies-

      mahdollisuutta ilmaiseen viinaan, mutta kieltäydyin.

      Oon ylpeä ittestäni. Huomenna pääsee heti aamusta reipashenkisten eräilyharrasteiden pariin.

    • Änkyrä-Mies

      yhden bissen oon juonu tänään.

    • la.ra

      ja ässämixejä, niillä saa näköjään hyvän sokerihumalan aikaiseksi...

      Lasi skumppaa, pari lasia valkkaria ja mukillinen punaviiniglögiä (kyllä, tapojeni vastaisesti) on myös alla. Asemalla yksi juoppi pummi mun eväs-jouluportterin.

      Olo on mitä mainioin, nyt odottelen, että saan viestiä ja soittoja poikaystävältä, joka on ottamassa kunnolla kuppia ekan kerran sitten syyskuun. Mä pääsen fiilikseen, kun kuulen, että toisella on vahva, iloinen humala päällä.

    • oleen pikkusen kännissä. Tavastani poiketen olen maistanut pikkusen salmiakkikossua lonkeron kera, joten odotettavissa on muistikatkoksia =D

    • vänkyrä-nainen

      sillain sivistyneen naisellisen sopivasti huppelissa.Niinkuin siis aina olen.:)

      • minun kännini on syventynyt suomalaiselle tasolle :)


      • vänkyrä-nainen
        suminagashi kirjoitti:

        minun kännini on syventynyt suomalaiselle tasolle :)

        aavistus et huomenna tulee ajatus, "et olis tarvinnut se viiminen jättää kuitenkin juomatta", mutta ei haittaa. :D Pääasia, et on hauskaa.
        Oon palannut aina uudestaan ja uudestaan lukemaan tota sitomisjuttua ja en voi sille mitään, et se naurattaa vaan edelleen ;D


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        aavistus et huomenna tulee ajatus, "et olis tarvinnut se viiminen jättää kuitenkin juomatta", mutta ei haittaa. :D Pääasia, et on hauskaa.
        Oon palannut aina uudestaan ja uudestaan lukemaan tota sitomisjuttua ja en voi sille mitään, et se naurattaa vaan edelleen ;D

        sitomisjuttu, mua alko heti kiinnostaan :D

        Ei muakaan buominen huoleta, nukun pitkään ja palauttelen tätä iltaa :)


      • vänkyrä-nainen
        suminagashi kirjoitti:

        sitomisjuttu, mua alko heti kiinnostaan :D

        Ei muakaan buominen huoleta, nukun pitkään ja palauttelen tätä iltaa :)

        "Nyt on pussit täynnä" ketju ;D


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        "Nyt on pussit täynnä" ketju ;D

        lukemaan...


      • vänkyrä-nainen
        suminagashi kirjoitti:

        lukemaan...

        luitkin sitä ,jo :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe