Onko jollakin tiedossa käyttääkö Lumene kauneudenhoitotuotteitaan testatessaan eläinkokeita?? :(
Lumene
5
947
Vastaukset
- käyttäjä
Hei,
ainakin minulle on sieltä vastattu(lumenelta siis),etteivät käytä,missään vaiheessa!
Tosin sehän olikin heidän oma asiakaspalvelunsa,ei mikääm animalia mistä asiaa tiedustelin..uskoin kuitenkin vastauksen:)- ihmiskokeet
Olin muinoin opiskelujen johdosta kaksi vuotta Pariisissa ja pikkuvaivan takia sairaalassa-La Clinique Tarnier- muutaman päivän. Tuolloin kyllä eräs ranskalainen kosmetiikkafirma testasi tuotteitaan halukkailla vapaaehtoisilla "ihmisillä".
Palkkioksi saimme tuotteita. Miksei siis nykyään voitaisi menetellä samoin?
- tajutkaa jo
Ei hitto eikö mee ymmärrykseen. Ei niitten tarvitse käyttää eläinkokeita koska ne käyttävät ainesosia mitä on jotkut firmat jo testannut. Et löydä mistään eläinkokeetonta sarjaa (paitsi luonnonkosmetiikka) jotka ei käyttäs eläinkokein testattuja ainesosia, koska ainesosat jotka on periaatteessa samat joka purkissa on jo testattu eläimillä kun nämä ainesosat on hokastu.
- käyttäjä nro 2
minä olin tässä syyslomalla risteilylla ja olin siellä sitten kauneus/meikki-koulussa ja siellä oli oikee lumenen tuttaja ja kertoi ettei he missään tapauksessa käytä eläimiä kosmetiikka kokeisiinsa joten luota lumeneenja vastaukseen ei :D
- älä ole naivi
Naurattaa ihmisten naivius! KAIKKI kosmetiikka on testattu eläinkokeilla, eihän niitä muuten voitaisi myydä meille ihmisille. Jokaista koetta ei vaan tarvitse enää tehdä uudestaan, KOSKA ON JO TESTATTU aikoinaan. Tästä syystä, jos tulee vaikka uusi tuote markkinoille, voidaan käyttää mainosvalttina 'ei testattu eläimillä'.
Kysy toisinpäin: onko teillä myynnissä tuotteita, joiden sisältämiä aineita ei olisi joskus testattu eläinkokeilla tai käytetty tuotekehityksessä toisten firmojen eläinkokeiden tuloksia. ÄLÄ OLE NAIVI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061