Minun tuttavani on mies, joka ei ole enään useaan vuoteen ollut juuri minkäänlaisessa parisuhteessa. Itse tunnen miehen varsin hyvin ja jotenkin alkaa tuntua että kaveri on alkanut muuttua käytökseltään erilaiseksi, olen itse alkanut miettiä että olisiko syy siinä ettei tällä ole naista.
Minusta kaverini on kasvoiltaan varsin komea, pitkä ja vartaloltaan aivan samaa kastia kuin esim. Brad Pitt Troijassa, siis silmiinpistävän tiukan näköinen ja melko lihaksikas. Joskus olen baarissa käynyt hänen kanssaan,mm. nyt pikkujouluaikaan ja minusta on kummallista etteivät naiset tunnu olevan kiinnostuneita hänestä, siis ihan epätoivoisia vanhoja naisia poislukien. Yksi silmäänpistävä piirre miehessä on vähäsen julmannäköinen katse(moni muu on sanonut samaa) Voisko joku tällainen pieni yksityiskohta muka oikeasti häiritä naisia? Tosin kaveri ei näytä vakavalta vaan enemmänkin hymyilevältä. Hiustyyliltään mies on kalju. Hän ei myöskään ole tosiaankaan hiljainen tyyppi ja naurattaa hyvällä menestyksellä esimerkiksi minun omaa tyttöystävääni.
Jotenkin mies on alkanut muuttua tosi kyyniseksi ja jopa vihamieliseksi, oikeastaan ajoittain pelottavaksi tuntemattomia kohtaan. Sellaiseksi joka reagoi pieneenkin ärsykkeeseen. Tällaista käytöstä ei ollut ilmassa vielä parisen vuotta sitten oikeastaan ollenkaan. Iältään kaveri on hieman alle kolmenkymmenen. Painiksi ei tosin ole vielä mennyt, koska moni isompikaan mies ei ilmeisesti uskalla alkaa tappelemaan tuttavani kanssa. Jotenkin matala äänensävy ja olemus, vaikka sellainen kaunispoika-tyyppinen kaveri onkin, näyttää pelottavan monia miehiä. Tätä on ollut melkein huvittavaa seurata vierestä.
Epäilen outoon käytöksen muutokseen syyksi sitä, että miestä vaivaa koska naiset torjuvat hänet. Kysyttäessä alkaa puheen aiheen vaihtaminen melkein heti. Samoin mukaan kuvioihin on alkanut tulla tosi kurinalainen tai oikeastaan masokistinen urheileminen.
Kysyisin mahdollisilta palstaa lukevilta sinkkunaisilta, jotka saattavat tapailla miehiä, että onko tällainen miestyyppi miten yleinen? Jos, niin onko kukaan mies selittänyt syytä tällaiseen käytökseen suoraan? Voisiko kyseessä olla joku oikeasti todella huono kokemus jostakin naisten ja miesten välisestä asiasta? Itse en tahdo päästä kaverista suoraan selville.
Kyyniset miehet
73
11614
Vastaukset
- JTSSSSS
Mies käyttää lisä stereoideja?
- The Last Boyscout
Itsellä sama ongelma, muutamaa ystävää lukuunottamatta
kaikki väistää ja hyljeksii seuraani.
Joko oikeasti olen sikaruma tai sitten ihmiset todella pelkäävät minua.
Se ei todennäköisesti ole tiedostettua, vaan vaistomaisesti vältetään tietynlaista kehonkieltä
lähettäviä ihmisiä.
Kroppa ei tunnu siihen vaikuttavan, aikoinaan olin todella timmissä kunnossa ja
reaktiot olivat samat kuin nyt, kun olen normijätkä pikku mahalla.
Vaikka tutut väittää minua mukavaksi kaveriksi
niin seuraa ei vain löydy ja se nakertaa vuosien
saatossa sisintä aika lailla.
Kun ei kenellekkään kelpaa tai riitä.
Tästä seuraa kyynisyys ja lopulta ei enää jaksa välittää.
Toinen vaihtoehto on tietysti steroidien käyttö tai liian raskas treeni,
joka muuttaa luonnetta aika radikaalisti agressiiviseen suuntaan.- nöösi_poika
"Se ei todennäköisesti ole tiedostettua, vaan vaistomaisesti vältetään tietynlaista kehonkieltä
lähettäviä ihmisiä.
Kroppa ei tunnu siihen vaikuttavan, aikoinaan olin todella timmissä kunnossa ja
reaktiot olivat samat kuin nyt, kun olen normijätkä pikku mahalla. "
Tämän voin allekirjoittaa omalta osaltani. Jotenkin selittämättömästi naiset välttelevät myös minun seuraani. Kukaan ei kuitenknaan pysty sanomaan siihen tarkkaa syytä...
Ehkä säteilen jotain negatiivista energia.
- mies olenkin.
Lopullinen toivon menettäminen ja kyynistyminen tekee miehestä ainakin julmannäköisen, jos ei varsinaisesti julmaa.
Omasta kokemuksesta tämän tiedän. Katseeni on jo niin pistävä ja kuolemaa halveksuva, että harva isompikaan mies minun kanssa uskaltaa juttusille alkaa, naiset ei enää vuosiin, elleivät ole täysiä reikäpäitä itsekin.- Tottta
Oiva lisä on myös "lopeta nyt tuo vitun säälittävä ruikutus" naisten suusta. Ihan kun ne nyt tietäis miltä toivon menetys tuntuu.
- tapana
Tottta kirjoitti:
Oiva lisä on myös "lopeta nyt tuo vitun säälittävä ruikutus" naisten suusta. Ihan kun ne nyt tietäis miltä toivon menetys tuntuu.
ruikuttaa, enkä käsittääkseni sitä äskenkään tehnyt.
- joo tosiaan
tapana kirjoitti:
ruikuttaa, enkä käsittääkseni sitä äskenkään tehnyt.
Tosimieshän itkee vasta yksin kotona.
- jos
joo tosiaan kirjoitti:
Tosimieshän itkee vasta yksin kotona.
sulla on tarvetta siihen, niin tee hyvä mies se yksin kotona.
- Sama juttu
Nuorempana oli naisseuraa. Sen jälkene pitkä tauko ja nimenomaan kyynisyyden olen havainnut itsessäni, puhumattakaan pistävästä katseesta. Hm.
- merwin8768680
jos kirjoitti:
sulla on tarvetta siihen, niin tee hyvä mies se yksin kotona.
se on jos pitää itkemiseenkin lupa kysyä!
- mies olenkin.
Kuvailit aloitusviestissä 90-prosenttisesti minutkin. Olen myös hieman alle kolmenkymmenen.
Viimeksi (keväällä) kun omaa ikäluokkaa oleva tuntematon nainen aloitti baarissa keskustelun, niin se meni aika tarkalleen näin: Miks sä oot noin vihasen näköinen? Sä näytät niin julmalta. Oot sä armeijassa töissä?
Omasta mielestä olin silloin ollut ihan normaalisti. Ei negatiivinen mutta ei erityisen positiivinenkaan. Paitsi että tuo tuollainen aloitus enemmän ärsytti kuin herätti positiivisia tunteita.
Huomaan jo itsekin, että olen muuttunut siitä, millainen olin esim. viisi vuotta sitten. Pääsyynä on se, että elämän kokemukset ja niihin suhtautuminen muuttavat ihmistä. Kyllä takaiskut ja negatiiviset kokemukset saattavat jossain vaiheessa hieman hillitä "iloisesti hyppelehtivää" askeltamista.- Aphexx
...että olen ainoa tai erittäin harvinainen tapaus =) En ole vielä kolmeakymmentä mut ei kauan enää mene. Minua on sanottu baarissa rikollisen näköiseksi (olen n. 173 cm ja jauhanut rautojen kanssa kohta 10 vuotta mut en todellakaan ole iso mies), "Mikä sun ongelma on??!!" oli ensimmäinen asia jota nainen hiljattain baarissa agressiiviseen sävyyn kysyi, eräiden kavereiden mielestä minun pitäisi hymyillä enemmän ja jopa äitini huomautti tuimasta katseestani ollessani vasta jotain 12 vuotias jne jne.
Olen jo pitkään polkenut tässä tyhjiössä jota elämäksikin voi kai kutsua, olen kaksi vuotta asunut uudella paikkakunnalla ja muutama tuttavuus on opiskelun ja harrastusten myötä syntynyt mutta olen varma siitä, että jos pärstäni vakiokerroin olisi pari astetta enemmän positiivisemman vaikutelman luova, elämäni olisi taatusti toisenlaista. Olen tietoisesti yrittänytkin hymyillä enemmän mut ei se hymy kauaa pysy kun muotti on jotain muuta. Lisäksi olen ujo ja lähden asioissa usein liikkeelle negatiivisesta näkökulmasta (heheh) mitkä eivät asioita kovin paljoa helpota. Joskus tosiaan VITUTTAA!! Kaiken lisäksi olen niin saatanan kiltti mikä kerää v-mäisiä ihmisiä kommentteineen ympärilleni kuin p?#&@ kärpäsiä. Tuntuu myös että itsetuntoni on murusina ympäri Suomea ja todellisuus pirstaleina...
Viime kuukausien aikana on tuntunut, että meneekö herralla enää hissi vintille kun tekisi mieli tintata pää vinoon ihmisiltä jos jotenkin ovat tiellä tai aiheuttavat pahan mielen vaikkei sitä välttämättä tarkoita. Ehkä otan asiat väärin. Minun pitäisi myös kuulemma luottaa enemmän ihmisiin... Pikkuhiljaa tuntuu etten enää jaksa mutta lopulta vanha motto "itsesääli on heikkoutta etkä sä ole sellainen" heittää minut ulos kämpästä ja jaksan taas viikon pari kunnes kysyn itseltäni onko tässä mitään järkeä??
Eiköhän tämä tilitys jo riittänyt mut ehkä jotenkin samastun henkilöön josta tämän viestiketjun alussa kerrottiin. - täälläkin
Aphexx kirjoitti:
...että olen ainoa tai erittäin harvinainen tapaus =) En ole vielä kolmeakymmentä mut ei kauan enää mene. Minua on sanottu baarissa rikollisen näköiseksi (olen n. 173 cm ja jauhanut rautojen kanssa kohta 10 vuotta mut en todellakaan ole iso mies), "Mikä sun ongelma on??!!" oli ensimmäinen asia jota nainen hiljattain baarissa agressiiviseen sävyyn kysyi, eräiden kavereiden mielestä minun pitäisi hymyillä enemmän ja jopa äitini huomautti tuimasta katseestani ollessani vasta jotain 12 vuotias jne jne.
Olen jo pitkään polkenut tässä tyhjiössä jota elämäksikin voi kai kutsua, olen kaksi vuotta asunut uudella paikkakunnalla ja muutama tuttavuus on opiskelun ja harrastusten myötä syntynyt mutta olen varma siitä, että jos pärstäni vakiokerroin olisi pari astetta enemmän positiivisemman vaikutelman luova, elämäni olisi taatusti toisenlaista. Olen tietoisesti yrittänytkin hymyillä enemmän mut ei se hymy kauaa pysy kun muotti on jotain muuta. Lisäksi olen ujo ja lähden asioissa usein liikkeelle negatiivisesta näkökulmasta (heheh) mitkä eivät asioita kovin paljoa helpota. Joskus tosiaan VITUTTAA!! Kaiken lisäksi olen niin saatanan kiltti mikä kerää v-mäisiä ihmisiä kommentteineen ympärilleni kuin p?#&@ kärpäsiä. Tuntuu myös että itsetuntoni on murusina ympäri Suomea ja todellisuus pirstaleina...
Viime kuukausien aikana on tuntunut, että meneekö herralla enää hissi vintille kun tekisi mieli tintata pää vinoon ihmisiltä jos jotenkin ovat tiellä tai aiheuttavat pahan mielen vaikkei sitä välttämättä tarkoita. Ehkä otan asiat väärin. Minun pitäisi myös kuulemma luottaa enemmän ihmisiin... Pikkuhiljaa tuntuu etten enää jaksa mutta lopulta vanha motto "itsesääli on heikkoutta etkä sä ole sellainen" heittää minut ulos kämpästä ja jaksan taas viikon pari kunnes kysyn itseltäni onko tässä mitään järkeä??
Eiköhän tämä tilitys jo riittänyt mut ehkä jotenkin samastun henkilöön josta tämän viestiketjun alussa kerrottiin.melkoiseksi robotiksi sitä itsekin olen tainnu tulla. poikkeuksellisen lyhyt pinna ja yleistynyt vitutus. sama juttu, taustalla vuosia salitreeniä kamppailulajeja. välillä sitä melkein toivoo että joku tulisi aukomaan päätä, että sais takoa aivot asfalttiin. mutta olen kuitenkin käytännössä fiksu, hemmetin kiltti, vastustan väkivaltaa, enkä tosiaan mikään riidanhaastaja.
lievää masennusta paskempia aikoja muutenkin.. mutta kyllä se tästä.
apua kannattaa kyllä kaikkien hakea jos ongelmat pitkittyy. - skdgkkdfhkdfhkdkhdkfhk
Aphexx kirjoitti:
Eiköhän tämä tilitys jo riittänyt mut ehkä jotenkin samastun henkilöön josta tämän viestiketjun alussa kerrottiin.Jumalauta täsmälleen meikäläisen kopio olet! Oon 22 ite ja kanssa rautaa nostellu paljon, tosin pituutta ei nyt kyllä paljoa mutta lihasta kertynyt aika paljon. Ja koska hiukset jo kohtuu paljon ohentunu ja hiusraja noussu niin pidän 1-3mm siiliä (eikä kyllä oikeesti mikää mukaa tyyli sovi edes tän vertaa...). Naama on sitä surullisen kuuluisaa muottia "kivi" (kuviteltaa CSI New York Sinise tuimemmalla ilmeellä - joo valitettavasti). Välillä on itteäni katellu peilistä, siis sillon kun "mielestäni hymyilen". Peilistä katottuna näyttää ihan rehellisesti siltä että haluaisin sillonkin vääntää niskat nurin. Kerran metrossa joku tujussa oleva tummaihonen selitti englanniksi naisystävälleen "miksi nää suomalaiset on niin helvetin vihasia, kato nyt totaki kaveri" - siinä tilanteessa kyllä meni oikeesti ton kommentin jälkeen pinna, mutta ennen sitä olin sillä omalla perusilmeellä
ni. Kyllähän tällanen rupee vituttaa.... onneks sentää ei oo niin koskaan käyny että miehet tulkitsis meikäläisen naaman jotenkin riidanhakukses. - merwin98769876
Aphexx kirjoitti:
Eiköhän tämä tilitys jo riittänyt mut ehkä jotenkin samastun henkilöön josta tämän viestiketjun alussa kerrottiin.Ihmiset kuvittelevat että kommunikaatio ja heidän muista tekemänsä johtopäätökset ovat logiikkaa ja järkeilyyn perustuvia, mutta fakta on että selkäydinjatke (eli perinteisimmin sanottuna "munaskuut") niistä päättää.
Ensivaikutelma on useimmiten väärässä (sehän on arvausta ja vääriä mahdollisuuksia on enemmän kuin oikeita).
Mutta ihmiset joille elekieli yms.kommunikaation on luontaista eivät yleensä tunnista koko asian olemassaoloa.Mitä he voivat tehdä.
- paikalla
Jos kyseessä eivät ole hormoonit, mitä vahvasti pidän mahdollisena, niin toivon menettäminen todella saa aikaan saman. Pakonomainen urheileminen on yritys pitää elämän kontrolli itsellä.
Pidän vastuuttomina omia ystäviä, joille kerron ihastuttavasta ihmisestä: neuvot ovat "anna palaa", "kimppuun vaan", "sulla on vain yksi elämä" ja pahin "mitä sulla on menetettävää"... Kun otan emotionaalisia riskejä ja alan vuorovaikutukseen, tavoittelen siis suhdetta tai en, otan riskin, että menetän luottamuksen elämään. Kyllä minulla on menetettävää, valitettavasti. Vain siten minulla voi olla myös annettavaa toiselle.
Ihminen on moniulotteinen olento ja kaikki mikä näkyy jollekulle toiselle ON olemassa ihmisessä.
Kuinka moni vaan edes tunnistaa, saati tunnustaa, kun sisäisen ja ulkoisen välillä on ristiriitaa? Tuntee olevansa muuta (mieli suojaa aina itseänsä) kuin miltä näyttää, mitä mikroeleet viestivät ulospäin ja kenen tekee mieli myöntää, että palaute on totta?
Kyllä moni mies säätää ja säästää itseänsä, on pidättyväinen: Ollaan valmiita olemaan ystävällisiä ja mukavia, jopa avoimia sille jollekulle tietylle, omille ystäville... Luonteesta kertoo kuitenkin enemmän se miten kohtelee ihmistä, jolta ei halua mitään, jota ei tarvitse mihinkään.
Naiset, jessus sentään, kuvittelevat olevansa jonkun tietyn miehen mielestä viehättäviä, vaikka tämä olisi juuri vierestä nähnyt, miten epäkunnioittavasti lajitoverille annetaan pakit.- naiset ole
miesten lajitovereita ja pikkulinnut on pikkulintuja? :)
-joka ei riskejä ota, sil ei ole mitään odotettavissakaan.
-minä tunnustan. Minä en välittänyt miehistä viimeiseen vuoteen, vaikka itseasiassa välitin paljonkin ja tunsin itseni yksinäiseksi. Ulospäin päätin näyttää siltä etten teitä tarvitse.
Enkä ihan vielä näytä nytkään, paitsi yhdelle, toivottavasti se osoittautuu sen arvoiseksi mieheksi!
Minäkin säästin itseäni ja ties vaikka menetinkin jotain, mutta tuo vuos oli aika lyhyt aika... ja tätä en ole ennen tavannutkaan kuin vasta nyt. :)
Tämä nainen (minä) olen monenkin mielestä viehättävä (vain itseni mielestä en ole sitä), mutta en voi sille mitään. Noita mainitsemias pakkeja on ollut pari elämäni aikana ja miessuhteet (erittäin pitkäaikaisetkin) ovat olleet kareja elämässäni, joista toivoin oppineeni nyt jotain, mut minkäs voit.. luonto vetää tikanpojan puuhun, kuten minut antautumaan hellille sanoille ja kauniille katseille ihmiselle joka taaas kerran vaikuttais siltä että arvostaa minua itseäni itseni vuoksi.
Että me naiset ollaankin kauheita.? (koskaan en ole epäkunnioittava ketään kohtaan ollut).
- aloittaa suhdetta
Itse koin mielettömän kesään painottuneen suhteen monilapsisen, tuplaeronneen mukamas erakoituneen miehen kanssa. Kyllä osaso pyörittää ja sai jalat alta pois, mutta sai myös kiintymään itseensä. Siinä vaiheessa saikin tämä roska kyytiä ja muuttui kesäkissaksi.
Uskompa, että ystäväsi on ns. arkalainen, joka ei vaan uskalla edes yrittää kohdata naista asioissa, joissa tunteetkin voivat tulla mukaan. - en tahdo parjata
mutta kyllä se julmuus voi vaikuttaa. Ei kukaan fiksu nainen halua mitään räjähdysherkkää ilkeän näköistä äijää.
Tuntuu, että ikäluokassa 30 on etenkin näitä kyynistyneitä miehiä, joihin on näin naisena tullut törmättyä. Ko. miehet ovat saaneet naisilta nenilleen ja se kirvelee sitten. Yksin ei kuitenkaan loppujen lopuksi haluaisi olla, mutta enempääkään ei uskalla.
Osataan puhua kauniita ja naurattaa, (etenkin naisia joista ei ole "vaaraa": kavereitten tyttöystävät, ystävät jne.) mutta vakavammaksi kun menee, aletaan puolustaa sitä omaa reviiriä ilkeilemällä tai muuttumalla kylmäksi.
Itse päätin luopua "kyynisestä" miehestä, kun hän ei halua tai uskalla yrittää mitään satunnaista hässimistä kummempaa. Hyvä mies se olisi, mutta valitettavasti ihmisen pitää jotain olla valmis antamaankin itsestään, ei kukaan jaksa yrittää, jos toinen ei yhtään uskalla/halua.
Aina ei voi auttaa.- ------------
kuin satunnaista hässimistä? Vai olitko jälleen tyypillinen nainen ja odotit että mies tekee tässäkin asiassa sen aloitteen? Voi teitä prinsessoja.
- Yksi mies vain...
On huojentavaa huomata, että on olemassa myös muita samassa jamassa olevia miehiä. Pelkäsin pahoin nimittäin olevani tämän kyynisyyden kanssa yksin.
Itselläni ei ole takana niin paljoa elämänkokemusta kuin alkuperäisen tarinan kirjoittaneen kaverilla, mutta samankaltaisia käytösmalleja olen huomannut soveltavani. Kaverien jne. naisten kanssa olen leppoisa ja mukava seuramies mutta tuntemattomille naisille saatan aukoa päätäni surutta ollessani päissäni. Tämä käytös on todenteolla nostanut päätään ehkä tämän vuoden keväästä asti. Sitä ennen suhtautuminen naisiin oli enemmänkin liian kiltti ja epätoivoinen, mikä myöskään ei auta naisten suhteen menestymistä...
Syitä tähän käytökseen voidaan löytää mm. siitä että en koskaan ole ollut ns. "naisten unelmien prinssi" ja siksi mm. lukioajat sain viettää seinäruusuna ja katsoa kuinka kavereilla naiset vaihtuivat tasaisin väliajoin. Tämänkaltaisilla asioilla ja sillä kelpaamattomuuden tunteella on ihmeellinen katkeroittava vaikutus.
Nykyään tuuria naisten suhteen on ollut vähän paremmin (n.1-2 yhden illan säätöä vuodessa) kun naiset ovat alkaneet ymmärtämään että niitä hyviä miehiä ei riitä kaikille, mutta huolimatta tästä markkina-arvon kasvusta en osaa enää suhtautua asioihin normaalisti. Takaraivossa jyskyttää aina se ajatus että en kelvannut aikaisemmin, niin miksi kelpaisin nyt... Ja tähän liittyy myös tietynlainen ylpeyden tunne sen asian suhteen että kun on "pitkään" selvinnyt ilman naista elämässä, niin miksi minä huolisin nyt ketään sellaista rinnalleni joka aikaisemmin olisi kohdellut minua kuin ilmaa.
Siksipä yleensä en pyydä naista esim. kahville tai vastaavaa vaikka nainen selvästi olisi ollut kiinnostunut sillä en usko hommasta seuraavan loppupeleissä mitään positiivista, vaan pidän selviönä näppien polttamista ja pahaa mieltä.- ....................
Aika pelkureita taidatte olla - eli kuten yksi tuossa totesi, ette edes uskalla yrittää suhdetta.
Minusta tuo vaikuttaa ihan omalta vialtanne, että naisia ei ole. Kuka hullu ottaisi kyynisen, vittuilevan, vain panoseuraa etsivän miehen?
Pitäisikö muka se prinsessa olla herroille heti tarjottimella 17 vee? - Kyyninen mies
.................... kirjoitti:
Aika pelkureita taidatte olla - eli kuten yksi tuossa totesi, ette edes uskalla yrittää suhdetta.
Minusta tuo vaikuttaa ihan omalta vialtanne, että naisia ei ole. Kuka hullu ottaisi kyynisen, vittuilevan, vain panoseuraa etsivän miehen?
Pitäisikö muka se prinsessa olla herroille heti tarjottimella 17 vee?En ole aikaisemman mielipiteen kirjoittaja, mutta sanonpa omalta kohdaltani, miksei mikään vakavampi suhde (enää) naisten kanssa kiinnosta.
Katsos, kun olen saanut muutaman kerran nenilleni naisten kanssa, ovat joko pettäneet tai muuten vain nostaneet kytkintä. Vaikka olisin ollut valmis sitoutumaan, vakavasti.
Niin, kuka järkevä mies sitä nyt haluaisi pettävää naista vierellensä, ja ehkä myöskin v-mäistä?
Ja, enkä todellakaan ole koskaan odottanutkaan että "se oikea" ilmestyisi kohdalleni tarjottimella. Se ei ilmestynyt teini-ikäisenä eikä ole vielä yli 30-kymppisenäkään ilmaantunut.
Olen vain lopen kyllästynyt koittamaan enää mitään vakavampaa, ja olen jossain mielessä tottunut elämään omissa oloissani.
Mitä siinä sitten, jos naiset eivät kiinnosta kuin enää siinä "yhdessä mielessä"? Negatiiviset kokemukset ovat vain kyynistäneet minut, ja samaan hengenvetoon on todettava etten todellakaan luule itsestäni liikoja tai luule itseäni lahjaksi naiselle. Olen siihen liiankin "tavis".
Sellaista avautumista, tasan ei käy onnenlahjat... - niin miksi
luet tätä palstaa, ellei sinulla kuitenkin pieni toivonpoikanen eläisi siellä aivosopukoissasi saada itsellesi kiva nainen? :)
Koitahan piristyä, kyllä se kiva eukko sullekkin vielä löytyy, ellet aja niitä tiehensä pahansuovilla katseillasi ja vittuiluillasi. Yritä ees kaksi iltaa peräkkäin olla ystävällinen niille tuntemattomillekin, älä juo, ota tää asia vakavasti niinä iltoina. Sul on toivoa, jos niin vain uskallat haluta. :) - tullut ajatelleeks
Kyyninen mies kirjoitti:
En ole aikaisemman mielipiteen kirjoittaja, mutta sanonpa omalta kohdaltani, miksei mikään vakavampi suhde (enää) naisten kanssa kiinnosta.
Katsos, kun olen saanut muutaman kerran nenilleni naisten kanssa, ovat joko pettäneet tai muuten vain nostaneet kytkintä. Vaikka olisin ollut valmis sitoutumaan, vakavasti.
Niin, kuka järkevä mies sitä nyt haluaisi pettävää naista vierellensä, ja ehkä myöskin v-mäistä?
Ja, enkä todellakaan ole koskaan odottanutkaan että "se oikea" ilmestyisi kohdalleni tarjottimella. Se ei ilmestynyt teini-ikäisenä eikä ole vielä yli 30-kymppisenäkään ilmaantunut.
Olen vain lopen kyllästynyt koittamaan enää mitään vakavampaa, ja olen jossain mielessä tottunut elämään omissa oloissani.
Mitä siinä sitten, jos naiset eivät kiinnosta kuin enää siinä "yhdessä mielessä"? Negatiiviset kokemukset ovat vain kyynistäneet minut, ja samaan hengenvetoon on todettava etten todellakaan luule itsestäni liikoja tai luule itseäni lahjaksi naiselle. Olen siihen liiankin "tavis".
Sellaista avautumista, tasan ei käy onnenlahjat...että sinussa itsessäsi ja tavoissasi saattaisi olla jotain korjaamisen varaa, että miks ne naiset ovat nostaneet kytkintä? (pettämiselle ei löydy puolustusta, ellet sitten ole ollut antamatta heille seksiä).
Mä oon yli neljäkymppinen, eikä mullekkaan ole vielä sitä "oikeaa" ilmestynyt tarjottimella. Kaikki oon itse etsinyt tai itse niihin jossain törmännyt, joita olen "oikeiksi" luullut, vaan vielä en ole toivoani kaivoon heittänyt! Jossain se on, kun viittii vaan olla mieli avoimena uusille tuttavuuksille. Jossain se vois olla sullekki, jos viitsisit vähän avautua niille mahollisuuksilles! Mut jos sust tosiaan tuntuu siltä että haluat nysvätä omissa oloissas, ku kaveriskin vakiintuu, niin ole hyvä vaan, kuppilasta sulle sit samankaltaisia nysvääjäkavereita löytyy loppupelissä joissa voitte haukkua naiset maanrakoon. Mut älä luule et ne naiset sielläkä sulle sitä rakoa levittäisivät, nekun taatusti ettii jotain "parempaa" päästäkseen niist piireist pois. Onnea loppuelämälles, vain sinä itse voit päättää siitä. :) - Kyyninen mies
tullut ajatelleeks kirjoitti:
että sinussa itsessäsi ja tavoissasi saattaisi olla jotain korjaamisen varaa, että miks ne naiset ovat nostaneet kytkintä? (pettämiselle ei löydy puolustusta, ellet sitten ole ollut antamatta heille seksiä).
Mä oon yli neljäkymppinen, eikä mullekkaan ole vielä sitä "oikeaa" ilmestynyt tarjottimella. Kaikki oon itse etsinyt tai itse niihin jossain törmännyt, joita olen "oikeiksi" luullut, vaan vielä en ole toivoani kaivoon heittänyt! Jossain se on, kun viittii vaan olla mieli avoimena uusille tuttavuuksille. Jossain se vois olla sullekki, jos viitsisit vähän avautua niille mahollisuuksilles! Mut jos sust tosiaan tuntuu siltä että haluat nysvätä omissa oloissas, ku kaveriskin vakiintuu, niin ole hyvä vaan, kuppilasta sulle sit samankaltaisia nysvääjäkavereita löytyy loppupelissä joissa voitte haukkua naiset maanrakoon. Mut älä luule et ne naiset sielläkä sulle sitä rakoa levittäisivät, nekun taatusti ettii jotain "parempaa" päästäkseen niist piireist pois. Onnea loppuelämälles, vain sinä itse voit päättää siitä. :)pohtimasta päästyäni, mutten ole vielä löytänyt selkeitä vastauksia naisongelmiini. Niin, kukapa sitä olisikaan täydellinen? En minä ainakaan.
Ehkä sitten olen persoonana liian tylsä, rauhallinen ja turvallinen mies, johon naiset aluksi ihastuvat, mutta sitten aikaa myöten kyllästyvät meikäläiseen. Todellakaan, en ole naisiani puutteessa pitänyt, pettänyt tai kohdellut väkivaltaisesti.
Olenko sitten vain törmännyt vääränlaisiin ja/tai -tyyppisiin naisiin, mene ja tiedä? Meinaan sen verran löytyy koulutustakin, ettei tarvitse työttömänä olla ja kotona nyhjätä.
Ja mitä tulee tuohon kuppilassa istumiseen, niin yksikään naisistani ei ole tähänmennessä ollut sen arvoinen että viitsisin alkaa heidän takiansa ryyppäämään, kun ovat "nostaneet kytkintä"!
Olen vakavasti harkinnut naisen etsimistä ulkomailta, silti kaikki kunnioitukseni kunnollisille Suomi-naisille. Teitäkin on olemassa, en ole vain törmännyt sellaiseen vapaana olevaan.
Huom. korostan sanaa vapaa.... - kyllä sulle
Kyyninen mies kirjoitti:
pohtimasta päästyäni, mutten ole vielä löytänyt selkeitä vastauksia naisongelmiini. Niin, kukapa sitä olisikaan täydellinen? En minä ainakaan.
Ehkä sitten olen persoonana liian tylsä, rauhallinen ja turvallinen mies, johon naiset aluksi ihastuvat, mutta sitten aikaa myöten kyllästyvät meikäläiseen. Todellakaan, en ole naisiani puutteessa pitänyt, pettänyt tai kohdellut väkivaltaisesti.
Olenko sitten vain törmännyt vääränlaisiin ja/tai -tyyppisiin naisiin, mene ja tiedä? Meinaan sen verran löytyy koulutustakin, ettei tarvitse työttömänä olla ja kotona nyhjätä.
Ja mitä tulee tuohon kuppilassa istumiseen, niin yksikään naisistani ei ole tähänmennessä ollut sen arvoinen että viitsisin alkaa heidän takiansa ryyppäämään, kun ovat "nostaneet kytkintä"!
Olen vakavasti harkinnut naisen etsimistä ulkomailta, silti kaikki kunnioitukseni kunnollisille Suomi-naisille. Teitäkin on olemassa, en ole vain törmännyt sellaiseen vapaana olevaan.
Huom. korostan sanaa vapaa....vielä se oikeakin nainen löytyy, joka ei nosta kytkintä. Mutta sun on lopetettava sitten hetipaikalla se kyynisyytesi, sillä sen nainen kuin nainen vaistoaa heti, eikä sellainen naisia kyynisesti ajatteleva, ehkä jopa katsova mies oikein kiehdo tekemään läheisempää tuttavuutta.
Kukaan ei ole täydelline, oikees oot. Pidä mieles avoimena siis, kyl se joskus vielä ihan oikeestikkin ja molemmin puolin kolahtaa. :)
Terkun edell. kirjoittaja akka 42v sinkku, joka on taas pikkaisen (mut vaan pikkaisen) kyyninen teitä miehii ja tarkoitusperiänne kohtaan, vaan ompa tänään treffit ekaa kertaa vuoteen... ehkäpä se siitä minullekkin vielä valkenee? :) - 36v/m
.................... kirjoitti:
Pitäisikö muka se prinsessa olla herroille heti tarjottimella 17 vee?Ensinnäkin, kaikki miehet eivät etsi panoseuraa. Sen sijaan samaa ei voi sanoa nettideiteissä olevista naisista, joille kiiltokuvat ja panoseura tuntuvat olevan "must" juttu.
Toiseksi, oikeassa elämässä ja netissä naisten käytös on tänä päivänä sellaista, että aloitteita ei viitsi (enään) tehdä. Tyhjän on saanut ja saa pyytämättäkin. Että revi siitä.
No millaista on naisten pelkuruus ? Sitä, että aloitteiden tekeminen on jätetty miehille. Samalla nainen on olemukseltaan vaikeasti tavoiteltava. Miehelle kiinnostusta ei voi osoittaa, kun oletetaan että mies osaa lukea naisen ajatuksia.
- Tiedän kyllä
Miehen nimittely "kyyniseksi" tai muuksi kielteiseksi on vain naisten puhetapa, jolla he pyrkivät horjuttamaan miestä, jonka käyttäytymisestä he eivät pidä.
Miehen näkökulmasta paremmin muutosta kuvailee "viisastunut". Mies on viisastunut huomatessaan, että nainen ei ole satujen hellä, huolehtivainen prinsessa, joka prinssiään odottaessaan ei käy joka toisen komean narrin punkassa. Tämän oivallettuaan mies ei luonnollisestikaan kohtele naista enää kuin prinsessaa - naisen kannalta epäedullinen muutos, jota hän nimittää kyynisyydeksi.
Jos on komea ja "kyyninen", voi opetella kytkemään kyynisyyden pois päästään, kunnes taas aamulla sen voi päästää valloilleen, kun on aika häätää nainen asunnosta lorvimasta. Jos ei ole komea, niin on melko sama onko kyyninen vai ei, eivät viehättävät naiset silloin mieheen toista kertaa edes vilkaisekaan.- käy?
JOs kohtaa tämänlaisen miehen? Kokemuksestani menee usko ja luottamus miehiin. Eikä enää voi uskoa edes parisuhteeseen. Olisiko tämäkin viisastumista?
- kestäkää leikkinne
käy? kirjoitti:
JOs kohtaa tämänlaisen miehen? Kokemuksestani menee usko ja luottamus miehiin. Eikä enää voi uskoa edes parisuhteeseen. Olisiko tämäkin viisastumista?
Itsepä aloititte, joten kestäkää leikkinne.
- Tiedän kyllä
käy? kirjoitti:
...omaa lääkettään.
- -nainen-
"jonka käyttäytymisestä he eivät pidä".
Niin miksi eivät pidä? Ehkä siihen on jokin syy?
Miksi mies (kuten nainenkaan) yleistää miehet / naiset? Eivät kaikki ole samanlaisia pedistä petiin hypähtelijöitä tosiaankaan, ei kaikki ole prinssejä eikä prinsessojakaan. Jos ois, niin mä voisin olla suomen prinsessa se ja se. (missä saa tehä hakemuksen?) ;) toivottavasti ymmärsit oikein tuon, etkä väärin.
"Jos on komea ja "kyyninen", voi opetella kytkemään kyynisyyden pois päästään, kunnes taas aamulla sen voi päästää valloilleen, kun on aika häätää nainen asunnosta lorvimasta. Jos ei ole komea, niin on melko sama onko kyyninen vai ei, eivät viehättävät naiset silloin mieheen toista kertaa edes vilkaisekaan."
-ymmärsinkö oikein, vai ymmärsinkö väärin?
Minä nimittäin ymmärsin niin, että jos on komea ja kyyninen, niin on lupa häätää nainen pois asunnosta lorvimasta? Ja jos on vähemmän komea, on tyydyttävä siihen naiseen, jonka on petiinsä raahannut?!
Mä ite oon kyl sitämieltä että miehen ulkonäössä ei tarvi olla sen kummempaa kuin että se miellyttää katsella. Komean adoniksen miehen ei tarvitse olla, muttei mikään pellenkään näköinen. Ymmärrä sinä tämä nyt tai et.
Huh huh! Onpa meillä naisilla siinä pureksittavaa. Mä epäilen että jos miehet tosiaan noin ajattelee, niin mä mieluummin herään joka aamu jonkun komeen vierestä ulosheittämisen uhallakin! - jatkoa edelliseeni..
makuja on yhtä paljon kuin meitä naisiakin, eli yks pitää toista pellennäköisenä, toinen taas tykkää just siitä pellennäköisestä. Jos omat kriteerisi naisen ulkonäköön ei ole hirveen korkeet (miss mailma luokkaa) niin sul on vielä mahiksii löytää, tai anteeks siis, pellennäköiselläkin on mahiksii löytää se oikea nainen vielä!
Mut voithan säkin heittää kultas kaivoon ja naulata kannen kiinni, se sieltä ei ulos tule sit sen jälkeen enää sorkkaraudallakaan, jos tavakses otat tuon tyylis. - kun on kiintymään saatu
Tiedän kyllä kirjoitti:
...omaa lääkettään.
Kumma juttu miten miehet valittavat etteivät löydä tavallisia, uskollisia naisia täältä. Tässäpä yksi tapaus, joka sai aika näpäytyksen.Huh.
Nyt en tiedä olenko ns. huono nainen, ovimatto, kesäkissa, huora, käytetty, tyhmä, onneton, säälittävä, epätoivoinen kun joku aika sitten olin rakastunut, onnellinen ja tasapainoinen mielestäni toiveiden täyttymys-miehen naisystävä. Sitten kuulinkin olevani tapailuseuraa ( muuta selitystä ei tullut ) ja toisaalta turha tätäkään on jatkaa.
Niinpä. Ei vaan osunut kohdalleen, ajoitus, me, kemia toimia njam....uskomatonta. Miten tässä nyt sitten pysyy katkeroitumatta, kyynistymättä. Sellaisen julkisivukunnonmiehen käsittelyn jälkeen. - vaan vaikka
kun on kiintymään saatu kirjoitti:
Kumma juttu miten miehet valittavat etteivät löydä tavallisia, uskollisia naisia täältä. Tässäpä yksi tapaus, joka sai aika näpäytyksen.Huh.
Nyt en tiedä olenko ns. huono nainen, ovimatto, kesäkissa, huora, käytetty, tyhmä, onneton, säälittävä, epätoivoinen kun joku aika sitten olin rakastunut, onnellinen ja tasapainoinen mielestäni toiveiden täyttymys-miehen naisystävä. Sitten kuulinkin olevani tapailuseuraa ( muuta selitystä ei tullut ) ja toisaalta turha tätäkään on jatkaa.
Niinpä. Ei vaan osunut kohdalleen, ajoitus, me, kemia toimia njam....uskomatonta. Miten tässä nyt sitten pysyy katkeroitumatta, kyynistymättä. Sellaisen julkisivukunnonmiehen käsittelyn jälkeen.hakaneulalla, kyllä se kunnon mies sinullekkin vielä löytyy. :) *toivottelee nainen täältä jostain, positiivisesti* :)
- pikkujoulussa
Ja olitte sitten Viron reissulla?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031113132 - tai mikä lie
Kuvaus osuu minuun hyvin, vaikka olen ns. naama peruslukemilla, ei kukaan juuri tee tuttavuutta kanssani. Humalassa on moni kuitenkin avautunut siitä kuinka "näytän siltä et vetäisin turpaan" mutta olenkin "ihan ok jätkä"
En tiedä sitten miksi, kasvonpiirteeni ovat kuitenkin kaukana kauniista mallipojasta, ja näyttävät luultavasti enemmänkin väkivaltaisiltä (?)
Mitä kyynisyyteen tulee, niin myönnän kyllästyneeni siihen etten koskaan ole juurikaan seurustellut, enkä enää jaksa edes yrittää pärjättyäni tähän saakka ilmankin. Tästäpä johtuen hymyilen aina vain entistä vähemmän ja näytän entistäkin vihaisemmalta.- harjoitella
hurmaavaa hymyä peilin ääressä. :) Kyl se kannattaa enempi kuin näyttää mailman murjomalta kaikkeen kyllästyneeltä paskapäältä.
- kannattaaa
harjoitella kirjoitti:
hurmaavaa hymyä peilin ääressä. :) Kyl se kannattaa enempi kuin näyttää mailman murjomalta kaikkeen kyllästyneeltä paskapäältä.
Itse taas saan kuulla siitä jatkuvasti, miten kiltin näköinen olen.
Eipä ole sekään auttanut menestystä parisuhderintamalla. - Mr M
harjoitella kirjoitti:
olo ku hymyilee ilman syytä joka paikassa kuin jokin debiili.
- on se kumma
On se kumma, ensin kohdellaan kuin paskaa, ja sitten toinen siitä suuttuu. Mitäs se nyt silleen? Kyllä paska kohtelu pitäisi kestää kuin mies ja painaa koko juttu villaisella.
Tai niinhän naiset luulevat.- miehet ikuisia kakaroita?
No miehet (näköjään) on ikuisia lapsia.
Kyllä aikuisen pitäisi ymmärtää, että jos ihminen x on loukannut, niin se ei ole a, b, c, jne. syy. Tai jos yksi/muutama mies/nainen loukkaa, niin kaikki maailman miehet/naiset eivät ole syyllisiä (samanlaisia). Mutta ei: nämä ns. kyyniset miehet ovat pikkupoikia, jotka katsovat oikeudekseen kiukutella kuin 3-vuotiaat. ÄÄÄÄ se vei mun tikkarin!
No, taitaa ollakin naisille (ja lapsille, jotka jäävät syntymättä; perheelle) parempi, että ette lisäänny ja perusta siis perheitä. Ei siitä mitään tulisikaan. - o-ooj oN
miehet ikuisia kakaroita? kirjoitti:
Kyllä aikuisen pitäisi ymmärtää, että jos ihminen x on loukannut, niin se ei ole a, b, c, jne. syy. Tai jos yksi/muutama mies/nainen loukkaa, niin kaikki maailman miehet/naiset eivät ole syyllisiä (samanlaisia). Mutta ei: nämä ns. kyyniset miehet ovat pikkupoikia, jotka katsovat oikeudekseen kiukutella kuin 3-vuotiaat. ÄÄÄÄ se vei mun tikkarin!
No, taitaa ollakin naisille (ja lapsille, jotka jäävät syntymättä; perheelle) parempi, että ette lisäänny ja perusta siis perheitä. Ei siitä mitään tulisikaan.Naiset ne niitä ikuisia kakaroita on.
Kyllä teidän täytyy ymmärtää että on ihan oikein yleistetty kuinka naiset ovat kypsymättömiä ja miehiä alentavia otuksia. Koska näinhän se yleisesti ottaen on. Ja ihan turha alkaa kitisemään mistään poikkeuksista, ne ovat niin harvassa että on vain oikeus ja kohtuus yleistää "kaikki" naiset petollisiksi ja epäkypsiksi kakaroiksi. - aivan selvästi
No, taitaa ollakin naisille (ja lapsille, jotka jäävät syntymättä; perheelle) parempi, että ette lisäänny ja perusta siis perheitä. Ei siitä mitään tulisikaan.Niinpä niin, naisen vastaus:
Nainen saa vittuilla ja pompotella ihan miten tahtoo, mutta hei ei saa yleistää! Se kun tekisi tulevaisuudessa vittuilun ja pomputtelun vähän vaativammaksi, ja trinsessojen perustuslaillinen oikeus kun on vittuilla ja pompotella vailla mitään seuraamuksia. Kylläpä miehet ovat epäkypsiä kakaroita. - Sitä saa mitä tilaa
No, taitaa ollakin naisille (ja lapsille, jotka jäävät syntymättä; perheelle) parempi, että ette lisäänny ja perusta siis perheitä. Ei siitä mitään tulisikaan.Ja siellä puhuu nainen, joka on saanut kaiken valmiina kultalautasella ? Myös seuraa löytyy aina, vaikka sitä ei edes hakisikaan.
Siksi ei ole ihme, ettet osaa asettautua sellaisen ihmisen asemaan, jolla vientiä ei yksinkertaisesti tunnu olevan.
No, kaltaisiasi ääliöitä löytyy joka lähtöön... - sait mitä tilasit
Sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
Ja siellä puhuu nainen, joka on saanut kaiken valmiina kultalautasella ? Myös seuraa löytyy aina, vaikka sitä ei edes hakisikaan.
Siksi ei ole ihme, ettet osaa asettautua sellaisen ihmisen asemaan, jolla vientiä ei yksinkertaisesti tunnu olevan.
No, kaltaisiasi ääliöitä löytyy joka lähtöön...mutta ääliö ei ole yksin. Sinä olet ja itket sitä täällä. Mietit miksi et kelpaa ja miksi minusta on tullut kyyninen... Jatka miettimistä.
- da r
Itselläni on ehkä outo tai pelottava katse.
Vaihdoin hiustyyliä ja korostin silmiäni ripsivärillä ja se toimi. Vaikka kuinka naurettavalta se tuntuukin. - dentwayhampaidenvalkaisu
Ei tiedä vaikka syy muutokseen on siinä tosiaan mitä sanoit, itse koen että itselläni on juuri käynyt tällasia vaurioita jotka ovat niin syvästi jo haavoittaneet minua ja paluuta ei välttämättä ole vaikka parannusta olen sosiaalisessa mielessä tehnyt valtavasti ja olen viimeaikoina huomannut asioiden pahentuneen. Ehkä itsellänikin voi olla ehkä vihainen katse tai masentunut katse koska asiat eivät ole hyvin, mutta ei se koskaan lähde pois se paha olo mikä nämä asiat aiheuttaa jos mitään hyvää ei koskaan tapahdu millään saralla. Itselläni on mielestäni juuri nyt ihmeellinen vaihe, sellaista hieman ehkä jopa pientä raivoa, jota ei oikeastaan koskaan ole ollut, mikä ei kohdistu mihinkään tai kehenkään vaan purkautuu paineen alla tai jos jokin asia hieman vaivaa, mutta onneksi tunnistan melkein aina kaikki vaikeuteni heti kun niitä ilmenee kerkee sitten hoitoon ettei pimahda totaalisesti. Kannattaa tietysti pitää kaveriasi huolenpidossa, koska kaksikin vuotta pahaa itsetunnolle tehden on mielestäni jo aika paljon.
Jos kaverillasi on huono itsetunto tai hän on ujo naisten seurassa torujumiset tosiaan ainakin itselläni vain tekevät niin paljon lisä hallaa, että ei usko enää itseensä ollenkaan. JOskus silloin voisi sanoa normaaleina aikoina ei tullut meileenkään ajatus että jäisin yksin loppuelämäkseni kaikki tulevaisuus ja asiat jotka yleensä kaikille tapahtuu tuntuivat normaalilta ja että ne todella tapahtuvat, mutta olen jo melkein kokonaan luovuttanut. En tiedä miten kaverillasi asia on. Mutta tuo muutama vuosi voi kyllä olla jo aika paha juttu ja henkisiä vaurioita on vounut tulla jo syvästi ja hän on saattanut muuttua hyvinkin paljon. Ja tuo urheilu juttu voi olla syynä millä sitten lievittää sitä tuskaa itselläni se on kai ollut tuo ylenpalttinen syöminen, josta kertynyt ylipainoa, joka haittaa sitten elämää muutenkin. Toisinaan hyvä että hän urheilee ja pysyy kunnossa kunhan vain katsot ettei rupea mitään nappeja sun muita vetelemään ja ettei mene aivan hulluksi se treenaus.
En sitten tiedä tuosta katse jutustakaan, jossain iltalehden jutussa oli jotain että naisethan tykkäisivät juuri psykopaattipiirteisistä miehistä, no en tajua itse tunnun tällä saraa kuuluvani joukkoon masentuneine eleineni ja ilmeineni mutta mitään ei tapahdu en saa edes katse kontaktia, enkä ole koskaan oikeastaan saanut, joistakin miehistä naiset eivät vain ole kiinnostuneet näköjään ja piste. Joku asia minussakin häiritsee muuten tietysti ylipainoni ja rumuuteni lisäksi, koska olen pukeutunut nyt hieman paremmin ja en tosiaankaan baareissa ole kännissä, kun välillä en juo mitään. tarkoitan jotakin joka häiritsee juuri eleissäni ja katseessani, olenko siis vaarallisen ja epäluotettavan oloinen. Mutta näyttää siltä että melkein mitä enemmän jurrissa olet sitä enemmän naiset pyörivät ympärillä. Naisia ei näytä viehättävän se, että baarissa on selvinpäin. Tietysti minustahan ei voi tietää koskaan olenko selvinpäin, koska eräskin on luullut että käytän huumeita vaikken ole koskaan edes nähnyt huumeita. - dentawayhammastenvalkais
No huppista alkuviesti oli lähetetty 2007, joten jos aloittaja vahingossa lukee niin miten sillä kaverillasi menee
- puheenaiheen
listoille siis uudestaan!
Olisipa kiva kuulla miten menee aloittajan kaverilla tosiaan!
Mulle tuli semmonen mieleen, että mistä sitä tietää, mihin sen kaverin seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu. Voihan se olla jotain erilaista kuin keskiverto-heterolla, eikä sitä välttämättä kaverit tiedä.
Seksuaalinen turhautuminen oireilee noin, mutta jos se ei olekaan naisen puutetta vaan jotain muuta?
Noin yleisesti ottaen näkisin, että ihmissuhteet (vaikka lyhyetkin) ovat kaksisuuntaisia. Jotenkin pitäisi pyrkiä ilmaisemaan kiinnostustaan ja hyvää tahtoaan, niin sitä vastavuoroisuuttakin löytyy. Voi olla ujokin tai "ruma", kunhan yrittää sillä omalla tyylillään ja persoonallaan tulla toimeen eikä kehitä isompaa roolia itselleen.
Olen sitä mieltä, että ulkonäköseikoista tehdään aivan liian iso ongelma pariutumisessa. Ei se oikeasti vaatteista ole kiinni. Tai ylipainosta.
Aidoiksi parisuhteiksi en noteeraa suhteita, jotka perustuvat pelkkään ulkonäköön tai vastaavaan (raha, asema..)
Miten on, jos nainen tekee varovaisen aloitteen jutustelusta, oletteko umpimielisen näköisiä ja vastaatte yhdellä sanalla ilman edes kehonkielen ystävällismielistä ilmaisua?
Arvioikaapa itseänne tarkkaan ja puolueettomasti.
Ei tarvitse vaipua epätoivoon kuitenkaan ja heittää hanskoja tiskiin, elämä on oppimista!
Kehonkielestä kannattaa ottaa selkoa ihan teoriatasolla, sen avulla oppii paljon itsestään ja muista. Se on tehokkain keinomme ilmaista itseämme. Verbaalinen viestintä on vain pieni osa siitä mitä oikeasti kerromme.
Kehonkielellä on vaikea valehdella: se paljastaa oman asenteemme ja sen hetkisen tunnetilamme..valitettavasti ja onneksi. - dentawayhampaidenvalkais
puheenaiheen kirjoitti:
listoille siis uudestaan!
Olisipa kiva kuulla miten menee aloittajan kaverilla tosiaan!
Mulle tuli semmonen mieleen, että mistä sitä tietää, mihin sen kaverin seksuaalinen suuntautuminen kohdistuu. Voihan se olla jotain erilaista kuin keskiverto-heterolla, eikä sitä välttämättä kaverit tiedä.
Seksuaalinen turhautuminen oireilee noin, mutta jos se ei olekaan naisen puutetta vaan jotain muuta?
Noin yleisesti ottaen näkisin, että ihmissuhteet (vaikka lyhyetkin) ovat kaksisuuntaisia. Jotenkin pitäisi pyrkiä ilmaisemaan kiinnostustaan ja hyvää tahtoaan, niin sitä vastavuoroisuuttakin löytyy. Voi olla ujokin tai "ruma", kunhan yrittää sillä omalla tyylillään ja persoonallaan tulla toimeen eikä kehitä isompaa roolia itselleen.
Olen sitä mieltä, että ulkonäköseikoista tehdään aivan liian iso ongelma pariutumisessa. Ei se oikeasti vaatteista ole kiinni. Tai ylipainosta.
Aidoiksi parisuhteiksi en noteeraa suhteita, jotka perustuvat pelkkään ulkonäköön tai vastaavaan (raha, asema..)
Miten on, jos nainen tekee varovaisen aloitteen jutustelusta, oletteko umpimielisen näköisiä ja vastaatte yhdellä sanalla ilman edes kehonkielen ystävällismielistä ilmaisua?
Arvioikaapa itseänne tarkkaan ja puolueettomasti.
Ei tarvitse vaipua epätoivoon kuitenkaan ja heittää hanskoja tiskiin, elämä on oppimista!
Kehonkielestä kannattaa ottaa selkoa ihan teoriatasolla, sen avulla oppii paljon itsestään ja muista. Se on tehokkain keinomme ilmaista itseämme. Verbaalinen viestintä on vain pieni osa siitä mitä oikeasti kerromme.
Kehonkielellä on vaikea valehdella: se paljastaa oman asenteemme ja sen hetkisen tunnetilamme..valitettavasti ja onneksi.Olen yrittänyt kiinnittää huomiota kehonkieleen ja yrittää oppia tulkitsemaan omaa että muiden kehonkieltä, mutta se taas vähän lopahti kun luin no heheh iltalehteä siellähän sitten taasen sanottiin muistaakseni, että ei sitä loppuenlopuksi pystykkään niin helposti kehonkielen perusteella tehdä johtopäätöksiä toisesta. Videojug on kyllä ihan hauska sivu ja hauskoja videoita aiheesta kuin aiheesta, mutta onko niissä loppuenlopuksi niin perää, en tiedä.
Enkä tarkoittanut omassa viestissäni tätä esim pukeutumista että se olisikaan toivottavasti niin tärkeää mutta kai yleisesti naiset pitävät ylen siistiä olemusta vain positiivisena asiana ja hieman siistimpi pukeutuminen on siis vain kokeiltu sen yleisemmän tyylin kanssa nyt sitten. Ei mielestäni se niin sanottu normi pukeutumisenikaan mikään epäsiisti ole ollut, mutta ehkä tosi metsäläisjunttimainen, mutta tietysti paras pukeutuminen on kai se missä tuntee itsensä oikeaksi ja rennoksi omaksi itsekseen, mutta onneksi itsellä on se metsäläistyylin taipumus, että lämpenen nykyään myös hieman parempienkin vaatteiden perään. Siis eihän pukeutuminen välttämättä kerro ihmisestä totuutta, mutta siitä yleensä otetaan tietyllainen ensivaikutelma toisesta ja miten häneen tulee suhtautua ja miten hänen kanssaan ehkäpä tulisi toimia. Ja ensivaikutelma on tärkeä asia missä tahansa tilanteessa. - dentawayhammastenvalkais
dentawayhampaidenvalkais kirjoitti:
Olen yrittänyt kiinnittää huomiota kehonkieleen ja yrittää oppia tulkitsemaan omaa että muiden kehonkieltä, mutta se taas vähän lopahti kun luin no heheh iltalehteä siellähän sitten taasen sanottiin muistaakseni, että ei sitä loppuenlopuksi pystykkään niin helposti kehonkielen perusteella tehdä johtopäätöksiä toisesta. Videojug on kyllä ihan hauska sivu ja hauskoja videoita aiheesta kuin aiheesta, mutta onko niissä loppuenlopuksi niin perää, en tiedä.
Enkä tarkoittanut omassa viestissäni tätä esim pukeutumista että se olisikaan toivottavasti niin tärkeää mutta kai yleisesti naiset pitävät ylen siistiä olemusta vain positiivisena asiana ja hieman siistimpi pukeutuminen on siis vain kokeiltu sen yleisemmän tyylin kanssa nyt sitten. Ei mielestäni se niin sanottu normi pukeutumisenikaan mikään epäsiisti ole ollut, mutta ehkä tosi metsäläisjunttimainen, mutta tietysti paras pukeutuminen on kai se missä tuntee itsensä oikeaksi ja rennoksi omaksi itsekseen, mutta onneksi itsellä on se metsäläistyylin taipumus, että lämpenen nykyään myös hieman parempienkin vaatteiden perään. Siis eihän pukeutuminen välttämättä kerro ihmisestä totuutta, mutta siitä yleensä otetaan tietyllainen ensivaikutelma toisesta ja miten häneen tulee suhtautua ja miten hänen kanssaan ehkäpä tulisi toimia. Ja ensivaikutelma on tärkeä asia missä tahansa tilanteessa.Tottakai voi olla hyvinkin pelottavaa naisesta tällaiset piirteet, jotka varmasti huomaa ulospäin, mutta itse tuntee niin, että kohta voi olla kuin aika vielä rientää, kun tunne on jo sellainen, että vaikka sen oman kullan löytäisi ei ole enää tasapainoinen elämä vaikka asiat menisivätkin todella aurikoiseen suuntaan, mutta tuhot ovat niin pahat, että ei enää osaa edes luonnostaan olla enää toisen ihmisen kanssa ja ei vain enää osaa olla toisen kanssa. Mikä olisi ollut vuosia sitten aivan luonnostaan olevaan ja normaalia, nyt se voisi olla väkipakkoa ja tulisi pelkoja siitä ettei juttu toimi ja pelko toisen menettämisestä ja pelko siitä ettei enää osaa asioita, mitkä pitäisi tulla ihan itsestään kuvaan niinkuin "normaaleilla" ihmisillä. en sitte tiedä.
- Nyhets-Uppläserskan
Suosittele sille seuraavaksi blondeja.
- --------------
tämänkin, pohjimmiltaan varmasti hyvän miehen ehkä lopullisesti. Hän myös varmasti tietää tasonsa ja vaatii naiselta kaunista ulkonäköä. Tämä on usein tuhon tie miehellä, jos alkaa vaatimaan naiselta tasoa. Naisethan saa vaatia miten lystäävät ja aina riittää miehiä, mutta jos mies alkaa laatia kriteereitä naisille, hän saa olla sinkkuna useita vuosia niin kauan kunnes nöyrtyy laskemaan rimaansa ja kelpuuttaa omaa tasoaan alemmat naiset, kuten ylipainoiset, yh-äidit tai selvästi itseään vanhemmat naiset.
- vähän myöhästä vastata
Yhtäläisyydet niin monen kohdalla: Treeni. Kehon koolla ei merkitystä. Sanoisin että luonnollinen testosteroni-arvo voisi kertoa totuuden. Voisi luulla että korkea testosteroni pitäisi vetää puoleensä naisia. Olen alkanut miettiä että ehkä oikealla korkeudella on parempi kuin liian vähän tai todella korkealla. Nimittäin ihmettelen omia voimavaroja välillä, olen pieni, muta tuntuu voimaa tarvittaessa löytyvän todella nopeaa ja kehitys tulee kuukaudessa parissa. Enkä käytä mitään lisätestoo yms stereoideja. Liiallinen testosteroni voisiko se viestittää ettei miehelle riitä yksi nainen???? Tekisi mieli mittauttta pariin otteeseen testosteroni treenien jälkeen ja niin ettei ole treenannut pitkiin aikoihin.
- Hello Kitty!
Vihaisennäköinen kalju on juuri sellainen miestyyppi, jonka kierrän naisena kaukaa. Silmät ovat sielun peili ja jos ne ovat vihaiset, sitä tuppaa ajattelemaan että kyseinen henkilö on jotenkin paha. Kuvauksetasi tulee mieleen aggressiivinen uusnatsi ja että kaveri on varmasti naisenhakkaaja. "Pelottava ja reagoi pienimpäänkin ärsykkeeseen" kuulostaa siltä, että tyyppi on täynnä patoutunutta vihaa ja oikein etsii syitä käydäkseen sitä väkivaltaisesti purkamaan. Tätä tukee myös sairaalloinen urheileminen. Cityn rippituolissa oli tunnustus, jossa joku oli aloittanut kurinalaisen treenamisen "päästäkseen kostamaan." Nyt tunnustaja vain odottaa sopivaa tilaisuutta, että joku aloittaisi riidan tai kohtelisi kaltoin jotain hänen tuttavaansa. Sitten hän "päästäisi vihansa valloilleen ja kostaisi kaiken tälle tyypille." Se oli varmaan se sun vihaisennäköinen kaljus.
- sidukkaa
Tuo voisi olla parodiaakin...
- w81
sidukkaa kirjoitti:
Tuo voisi olla parodiaakin...
no itsellä ollu vähän samanlaisia ongelmia ja joutunut niiden kanssa painimaan koko nuoren aikuiselämän. kyllä naiset karttaa jos on ulkoisesti vähänkään v-mäisen ts. tylyn näköinen lookki päällä (kalju-haba-puristus-tuima katse) vaikka olen luonteeltani empaattinen ja sosiaalinen ns. hyvä tyyppi niin ulkonäöllä ja nimenomaan OLEMUKSELLA on aivan käsittämättömän suuri vaikutus naisen antamaan kohteluun.
rennompi ote, vaatetus ja etenkin hiukset on ne jotka merkkaa naisille kun baareissa tutustutaan. ajatuksilla ja ideologialla niin väliä.. naureskelee vaan jutuille ja pitää huolen siitä että on hupaisa ja sosiaalinen niin seuraa löytyy. tää on luonnollisesti perseestä, mutta sen kanssa on elettävä ja opeteltava ja kuitenkin tunnen loppupeleissä olevani onnekas kun pystyn tän asian kanssa olemaan ja elämään.
itse olen juuri tuota em. mainittua kyynistä mutta ehkä komeampaa sorttia jonka täytyy vain naksauttaa se kyynisyys pois päältä ja aamulla sitten voi näyttää todellisen luonteensa, jos sen tekisin välittömästi.. saisin olla 100% ajasta yksin. turpiin on tullut niin monesti, ja viisastunut olen niin paljon, usko ihmisiin on viety niin useasti satanolla.
tsemppiä koitoksiin "kyyniset" miehet. - valdo
w81 kirjoitti:
no itsellä ollu vähän samanlaisia ongelmia ja joutunut niiden kanssa painimaan koko nuoren aikuiselämän. kyllä naiset karttaa jos on ulkoisesti vähänkään v-mäisen ts. tylyn näköinen lookki päällä (kalju-haba-puristus-tuima katse) vaikka olen luonteeltani empaattinen ja sosiaalinen ns. hyvä tyyppi niin ulkonäöllä ja nimenomaan OLEMUKSELLA on aivan käsittämättömän suuri vaikutus naisen antamaan kohteluun.
rennompi ote, vaatetus ja etenkin hiukset on ne jotka merkkaa naisille kun baareissa tutustutaan. ajatuksilla ja ideologialla niin väliä.. naureskelee vaan jutuille ja pitää huolen siitä että on hupaisa ja sosiaalinen niin seuraa löytyy. tää on luonnollisesti perseestä, mutta sen kanssa on elettävä ja opeteltava ja kuitenkin tunnen loppupeleissä olevani onnekas kun pystyn tän asian kanssa olemaan ja elämään.
itse olen juuri tuota em. mainittua kyynistä mutta ehkä komeampaa sorttia jonka täytyy vain naksauttaa se kyynisyys pois päältä ja aamulla sitten voi näyttää todellisen luonteensa, jos sen tekisin välittömästi.. saisin olla 100% ajasta yksin. turpiin on tullut niin monesti, ja viisastunut olen niin paljon, usko ihmisiin on viety niin useasti satanolla.
tsemppiä koitoksiin "kyyniset" miehet.Joo mä kuulun kans kyynisiin miehiin.ite en kelvannut nuorempana kellekkään vaikka olen ihan hyvän ulkonäön omaava,mutta olen kans ollut ilmeisesti liian kiltti,hiljainen ja mielenkiinnoton kaveri.
Mutta nyt kun ikääkin on reilusti yli 30 ja ulkonäköäkin on vielä tallella,alkaa naisetkin olla kiinnostuneita,tai epätoivoisia :D .Mutta mua ei naisissa kiinnosta enään kuin yksi asia...
Ja hauskaa on se että miehen charmi saattaa lisääntyä vielä ikääntyessä paljonkin mutta naiset rupsahtaa väjäämättä.Eli meikän tsäänssit kasvaa vaan koko ajan.
Kun ei nuorempana saanut,otan nyt moninverroin takaisin...mulla on ainakin hauskaa.
Jos olis nuorempana seurusteluun kelvannut jollekkin asiat olis varmaan toisiin,mutta paskaakos tässä - hohhoijaa näitä ressukoita
valdo kirjoitti:
Joo mä kuulun kans kyynisiin miehiin.ite en kelvannut nuorempana kellekkään vaikka olen ihan hyvän ulkonäön omaava,mutta olen kans ollut ilmeisesti liian kiltti,hiljainen ja mielenkiinnoton kaveri.
Mutta nyt kun ikääkin on reilusti yli 30 ja ulkonäköäkin on vielä tallella,alkaa naisetkin olla kiinnostuneita,tai epätoivoisia :D .Mutta mua ei naisissa kiinnosta enään kuin yksi asia...
Ja hauskaa on se että miehen charmi saattaa lisääntyä vielä ikääntyessä paljonkin mutta naiset rupsahtaa väjäämättä.Eli meikän tsäänssit kasvaa vaan koko ajan.
Kun ei nuorempana saanut,otan nyt moninverroin takaisin...mulla on ainakin hauskaa.
Jos olis nuorempana seurusteluun kelvannut jollekkin asiat olis varmaan toisiin,mutta paskaakos tässäettä olet saanut ikääntyessäsi "kasvatettua" itsellesi huumorintajuakin kyynisyyden lisäksi. Joten sinun sanoin, paskaakos tässä, vanhene rauhassa yksin.
- waldot
hohhoijaa näitä ressukoita kirjoitti:
että olet saanut ikääntyessäsi "kasvatettua" itsellesi huumorintajuakin kyynisyyden lisäksi. Joten sinun sanoin, paskaakos tässä, vanhene rauhassa yksin.
jos ei nuorempana seurusteluun kelvannut,ei siitä vanhemmalla iällä kannata enään haaveilla.
naisistakin on sinkkuna jäljellä enään ne huonoimmat tapaukset,rumat,yh-äipät,muuten vaan hölmöt tai rasittavat.
pelimiesgenreen kannattaa tutustua että pääsee edes paneen näitä loppuja,siihen ne kelpaa mainiosti ;)
kyllähän tässä moni hyvä mies hukkaan menee kun on kyyniseks ja katkeraks muuttunut.kiitos vaan naiset...yksin teistäkin moni jää kun ei ne normiäijät kelvannut aikoinaan - hohhoijaa näitä ressukoita
waldot kirjoitti:
jos ei nuorempana seurusteluun kelvannut,ei siitä vanhemmalla iällä kannata enään haaveilla.
naisistakin on sinkkuna jäljellä enään ne huonoimmat tapaukset,rumat,yh-äipät,muuten vaan hölmöt tai rasittavat.
pelimiesgenreen kannattaa tutustua että pääsee edes paneen näitä loppuja,siihen ne kelpaa mainiosti ;)
kyllähän tässä moni hyvä mies hukkaan menee kun on kyyniseks ja katkeraks muuttunut.kiitos vaan naiset...yksin teistäkin moni jää kun ei ne normiäijät kelvannut aikoinaan"kyllähän tässä moni hyvä mies hukkaan menee kun on kyyniseks ja katkeraks muuttunut.kiitos vaan naiset...yksin teistäkin moni jää kun ei ne normiäijät kelvannut aikoinaan" -kyllä se samallalailla miehissä on rupusakkia joka pohjalle jää. Tottakai parhaat viedään päältä. Sehän on ihan lounnon omaa karsintaa että heikot ei pärjää. Naisia syntyy enemmän kuin miehiä joten jo tästäkin syystä miehet joutuvat "karsintaan". Kuten luonnossa parhaat urokset jatkavat sukua. Nykyisin myös naisten taloudellinen itsenäisyys vaikuttaa siihen että miehen tulee olla "jotain" . Harva nainen tarvitsee itselleen elättäjää.
- mies...
hohhoijaa näitä ressukoita kirjoitti:
"kyllähän tässä moni hyvä mies hukkaan menee kun on kyyniseks ja katkeraks muuttunut.kiitos vaan naiset...yksin teistäkin moni jää kun ei ne normiäijät kelvannut aikoinaan" -kyllä se samallalailla miehissä on rupusakkia joka pohjalle jää. Tottakai parhaat viedään päältä. Sehän on ihan lounnon omaa karsintaa että heikot ei pärjää. Naisia syntyy enemmän kuin miehiä joten jo tästäkin syystä miehet joutuvat "karsintaan". Kuten luonnossa parhaat urokset jatkavat sukua. Nykyisin myös naisten taloudellinen itsenäisyys vaikuttaa siihen että miehen tulee olla "jotain" . Harva nainen tarvitsee itselleen elättäjää.
kuin miehiä niin se tarkoittaa juuri päinvastaista eli että silloin on miesten markkinat: Naiset joutuvat kilpailemaan miesten huomiosta. :)
- rillumavei
mies... kirjoitti:
kuin miehiä niin se tarkoittaa juuri päinvastaista eli että silloin on miesten markkinat: Naiset joutuvat kilpailemaan miesten huomiosta. :)
No miksi se ei sitten toimi käytännössä noin?
- yksi vastaajista
Kas, olipa mielenkiintoinen nosto, en ole AP mutta yksi ketjuun kaksi vuotta sitten vastanneista kyynikoista.
Miten näin nykyään menee, kahdessa vuodessa ei deittirintamalla ole tapahtunut mitään, on ollut hiljaista kuin hautausmaalla, osuutensa tähän on tosin sillä että lakkasin yrittämästä kokonaan, baareissa en ole käynyt enää pitkään aikaan enkä oikeastaan muuallakaan missä ihmisiä voisi kuvitella tapaavansa.
Kaljuuntuminen on sitävastoin alkanut tapahtumaan jo ilman joka-perjantaista koneella ajelemistakin.
Jos sitten tunnettiloja kartoittaisin, osa kiukusta on karissut pois sitä mukaa kun olen pikkuhiljaa hyväksynyt sen tosiseikan etteivät parisuhteet ole minua varten, en ole erityisen iloinen, masentunut tai vihainen, tuntuu vain siltä kuin koko parisuhderintama olisi vain lakannut olemasta, ajoittainen epätoivon sävyttämä pettymys sen sijaan iskee silloin tällöin, eivätkä nämä ominaisuudet varmaankaan ole omiaan mahdollisuuksiani parantamaan.
Urheilu jatkuu sekin enemmän tai vähemmän pakkomielteisenä, se on vaan sellainen jo automatisoitunut rituaali ajan kuluttamiseksi ja jonkinlaisten "tulosten" aikaansaamiseksi, oikeastaan se on henkilökohtaisen elämän saralla nykyään ainoa onnistuneisuuden saareke siinä missä tuttavapiirini miehet alkavat jo keräämään aikuisikään liittyvää kaljamahaa, mutta ei se juuri sekään lämmitä.
Joskus sattuu niinkin että törmään naisiin jotka ainakin aavistaakseni ovat kiinnostuneita mutta sellaiset keskustelut ammun kohteliaasti alas kuvivilla "on" "ei ole" "en tiedä" -vastauksilla ennen kuin pääsevät vauhtiin, tietty katkeruus ja periaate kummittelevat taustalla sillä jos en aikaisemminkaan kelvanut niin rehellisesti sanottuna "mikä vittu asioita olisi muka mihinkään muuttanut?!?"
Toki jollain tasolla vielä toivoisin pääseväni normaaliin parisuhteeseen mutta sen kuitenkin tietää ettei (mitä luultavimmin) tule onnistumaan. Sisältö (vaikkakin laihahko sellainen) elämään tulee muilta osa-alueilta, töistä ja harrastuksista. Ilmeen osalta taidan nykyään näyttää enemmänkin ylimielisen pitkästyneeltä kuin vihaiselta. - alapo81
Eiköhän ketjun aloittajan kaverikin ole kyllästynyt olemaan se kiva ja kiltti kaveri joka tekee aina niinkuin pyydetään. Niin minäkin. Kumma homma ku ei jaksa aina olla kiltti ja ihana niin rupee ns.naistuttavat pysymään kaukana, eli miks tehdä toisten miesten työt tai mielistellä aina?
Ihminen on oma itsensä joskus, jos siitä ei pidä tai rakasta niin onko se oikeaa millään tavalla?- 16
Nostinpa tamän vanhan ketjun vielä esille.. Paljon mielenkiintoista asiaa. Mutta tässä ei nyt kuitenkaan ratkennut miten te kyyniset miehet sitten haluaisitte itseänne kohdeltavan jos vihdoin joku nainen olisi tosissaan kanssanne? Käsittääkseni toivotte parisuhdetta mutta ajatte toisen käytöksellänne pois.. Kukahan tällaista kestää, ja miten nainen voisi helpottaa kyynisiidestä pois pääsyä, vai voiko?
- kiilusilmä
16 kirjoitti:
Nostinpa tamän vanhan ketjun vielä esille.. Paljon mielenkiintoista asiaa. Mutta tässä ei nyt kuitenkaan ratkennut miten te kyyniset miehet sitten haluaisitte itseänne kohdeltavan jos vihdoin joku nainen olisi tosissaan kanssanne? Käsittääkseni toivotte parisuhdetta mutta ajatte toisen käytöksellänne pois.. Kukahan tällaista kestää, ja miten nainen voisi helpottaa kyynisiidestä pois pääsyä, vai voiko?
oletan että olet nainen ja olet törmännyt miehiin jotka on kyynisiä ja näin ollen aisa sinua kiinnostaa.
Miksi? Siksikö että olet ihastunut kyyniseen mieheen tai jotain?
Miksi asi a kiinnostaa sinua vaikka samaan aikaan toteat ettei mitään voi tehdä?
Voiko mitään tehdä? Mielestäni ei. Koska parisuhdemarkkinoilla on aina ollut ja tulee aina olemaan tarjonnan kysynnän laki. Naiset on mielestäni ajaneet miehet tähän kyynisyyteen. Naiset on toitottanut aina että miehen pitää olla mies eikä mikään marjanpoimija sen sijaan että antaisi miehen olla se mikä on.
Miehen luonteen kasvatus kuuluu vanhemmille ja ikävä kyllä ympäristölle.
Jos ympäristö muokkaa miehestä kyynisen ja se ei sovi naiselle niin silloinhan mies jää yksin.
Miten naiset sitten on kasvatettu? naiset on ehkä jääneet vähemmälle huomiolle siis ododtuksien suhteen
Ja toisaalta naisten vahvempi persoona ei ole niin altis tälläisille asioille.
Itse olen epäiilyt että naisten käyttämät e-pillerit tekevät naisista jotenkin huomaattoman miesten suhteen.
tarkoitan naiset saattavat kulkea onnensa ohitse. ei olla enään niin 'normaaleja' kuin ennen.
Vaikka on tämäntyyppiset ongelmat vaivanneet ihmisiä ennekin nyt ehkä vain korostetummin.
Jollekkin tutkijalle olisi oiva kohde selvittää mistä johtuu ja miten sen voisi korjata. En usko että nämä ongelmat olisi kovin yksittäisiä paremminkin yleisiä.
Kyynistä miestä ei voi autta kuin hän itse. Tai sitten ammattiapu, jos sekään.
voidaan vain toivoa että he pystyvät jossain mielen sopukoissa ymmärtämään maailmaa paremmin ja että se toisi heidät takaisin naisille.
Mutta se on enemmän kuin kova koulu joten jos he pääsevät takaisin normaalielämään he olevat jo ehkä liian vahvoja naisille ja naisilla ei olisi mitään annettavaa heille.
Koska suurelta osin parisuhde on antamista ja ottamista. Parisuhde siis opettaa ihmistä.
Jos taas ihminen on yksin se opettaminen on paljon rankenpaa ja voin hyvin kuvitella että voi aiheuttaa kyynisyyttä asiaoihin.
Siis nainen on tärkeä osa miehen kasvua johonkin parempaan. en tiedä onko naisella sama juttu.
Uskoisin että naiselle on tärkeämpää olla se vaikuttaja kuin olla suhteessa joka opettaisi häntä.
En edes tiedä voiko naista opettaa ovat sen verran valmiinpia kaikkeen.
Kuitenkin pidän näitä ongelmia luonnon järjestäminä juttuina ovat sen verran hankalatajuisia ymmärtää.
Jos naine ei pysty tätä ongelmaa ratkaisemaan niin niillä miehillä ei tosiaan ole mitään toivoa olla parisuhteessa.
Siis naiset on ratkaisevassa asemassa. No naiset eivät voi olla kaikkien ymmärtäjä mutta miehetkin vaatii ymmärtämistä siis naisten puolelta. En tarkoita että naisten pitäisi alkaa olemaan suhteessa kyyniseen mieheen vaikka ei sitä haluaisi. Vaikka moni ei sitä halua myöntää miehelle nainen on monesti osittain äitihahmo joka hoitaa häntä kun on vaikeaa. Jos se korostuu ja naiset on opetettu itsetietoisiksi naisilla ei riitä ymmärrystä kyynisiä miehiä kohtaan.
Siitä syystä miehille tarjotaan selitystä että ovat ikuisia lapsia.
Naislle ei koskaan tai todella harvoin, johtuen naisien kypsyydestä.
Eli miehet tarvitsee naisia mutta tarvitsevatko naiset miehiä? ehkä lapsien tekoon mutta ei muuten
Mutta se vietti onkin riittävän vahva jotta parisuhteita on olemassa.
vastaus siihen voiko naine helpottaa kyynistä miestä niin voi mutta ei yksittäistä miestä.
Se on niin syvällä oleva juttu että sen täytyy tulla suuremmalta joukolta naisia.
Ehkä siinä on syys miksi miehet ei ole monesti tyytyväisiä vain yhteen naiseen kun eivät saa tarpeeksi huomiota siltä yhdeltä naiselta.
Kuinka monesti on kuultu kun miestä täytyy paapoa tai kohdella kuin lasta tai jotain sinnepäin naisen suusta.
Miehet tarvitsee sitä naisen hoitoa ei sille voi mitään. Jos nainen kokee sen epätoivottamana asiana niin silloin tulokset voisi olla esimerkiksi tämä.
Miehet kestää kauemmin tulla aikuisiksi kuin naiset, jotkut miehet ei tule koskaan.
Joten kun mies lähtee kotoa ja jä kasvatus jäänyt kesken on naisella joka haluaa hänet ristikseen on tehtävä saattaa kasvatus loppuun. Sitä roolia ei naiset halua. vaan roolin jossa mies hoitaisi häntä.
miten se voisi olla mahdollista jos lapsi hoitaisi aikuista? ei mitenkään.
Lapsi tulee kyyniseksi vähemmästäkin.
Oppii väärällä tavalla aikuiseksi.
No eipä enempää tästä - lj-DVBAGCPY
kiilusilmä kirjoitti:
oletan että olet nainen ja olet törmännyt miehiin jotka on kyynisiä ja näin ollen aisa sinua kiinnostaa.
Miksi? Siksikö että olet ihastunut kyyniseen mieheen tai jotain?
Miksi asi a kiinnostaa sinua vaikka samaan aikaan toteat ettei mitään voi tehdä?
Voiko mitään tehdä? Mielestäni ei. Koska parisuhdemarkkinoilla on aina ollut ja tulee aina olemaan tarjonnan kysynnän laki. Naiset on mielestäni ajaneet miehet tähän kyynisyyteen. Naiset on toitottanut aina että miehen pitää olla mies eikä mikään marjanpoimija sen sijaan että antaisi miehen olla se mikä on.
Miehen luonteen kasvatus kuuluu vanhemmille ja ikävä kyllä ympäristölle.
Jos ympäristö muokkaa miehestä kyynisen ja se ei sovi naiselle niin silloinhan mies jää yksin.
Miten naiset sitten on kasvatettu? naiset on ehkä jääneet vähemmälle huomiolle siis ododtuksien suhteen
Ja toisaalta naisten vahvempi persoona ei ole niin altis tälläisille asioille.
Itse olen epäiilyt että naisten käyttämät e-pillerit tekevät naisista jotenkin huomaattoman miesten suhteen.
tarkoitan naiset saattavat kulkea onnensa ohitse. ei olla enään niin 'normaaleja' kuin ennen.
Vaikka on tämäntyyppiset ongelmat vaivanneet ihmisiä ennekin nyt ehkä vain korostetummin.
Jollekkin tutkijalle olisi oiva kohde selvittää mistä johtuu ja miten sen voisi korjata. En usko että nämä ongelmat olisi kovin yksittäisiä paremminkin yleisiä.
Kyynistä miestä ei voi autta kuin hän itse. Tai sitten ammattiapu, jos sekään.
voidaan vain toivoa että he pystyvät jossain mielen sopukoissa ymmärtämään maailmaa paremmin ja että se toisi heidät takaisin naisille.
Mutta se on enemmän kuin kova koulu joten jos he pääsevät takaisin normaalielämään he olevat jo ehkä liian vahvoja naisille ja naisilla ei olisi mitään annettavaa heille.
Koska suurelta osin parisuhde on antamista ja ottamista. Parisuhde siis opettaa ihmistä.
Jos taas ihminen on yksin se opettaminen on paljon rankenpaa ja voin hyvin kuvitella että voi aiheuttaa kyynisyyttä asiaoihin.
Siis nainen on tärkeä osa miehen kasvua johonkin parempaan. en tiedä onko naisella sama juttu.
Uskoisin että naiselle on tärkeämpää olla se vaikuttaja kuin olla suhteessa joka opettaisi häntä.
En edes tiedä voiko naista opettaa ovat sen verran valmiinpia kaikkeen.
Kuitenkin pidän näitä ongelmia luonnon järjestäminä juttuina ovat sen verran hankalatajuisia ymmärtää.
Jos naine ei pysty tätä ongelmaa ratkaisemaan niin niillä miehillä ei tosiaan ole mitään toivoa olla parisuhteessa.
Siis naiset on ratkaisevassa asemassa. No naiset eivät voi olla kaikkien ymmärtäjä mutta miehetkin vaatii ymmärtämistä siis naisten puolelta. En tarkoita että naisten pitäisi alkaa olemaan suhteessa kyyniseen mieheen vaikka ei sitä haluaisi. Vaikka moni ei sitä halua myöntää miehelle nainen on monesti osittain äitihahmo joka hoitaa häntä kun on vaikeaa. Jos se korostuu ja naiset on opetettu itsetietoisiksi naisilla ei riitä ymmärrystä kyynisiä miehiä kohtaan.
Siitä syystä miehille tarjotaan selitystä että ovat ikuisia lapsia.
Naislle ei koskaan tai todella harvoin, johtuen naisien kypsyydestä.
Eli miehet tarvitsee naisia mutta tarvitsevatko naiset miehiä? ehkä lapsien tekoon mutta ei muuten
Mutta se vietti onkin riittävän vahva jotta parisuhteita on olemassa.
vastaus siihen voiko naine helpottaa kyynistä miestä niin voi mutta ei yksittäistä miestä.
Se on niin syvällä oleva juttu että sen täytyy tulla suuremmalta joukolta naisia.
Ehkä siinä on syys miksi miehet ei ole monesti tyytyväisiä vain yhteen naiseen kun eivät saa tarpeeksi huomiota siltä yhdeltä naiselta.
Kuinka monesti on kuultu kun miestä täytyy paapoa tai kohdella kuin lasta tai jotain sinnepäin naisen suusta.
Miehet tarvitsee sitä naisen hoitoa ei sille voi mitään. Jos nainen kokee sen epätoivottamana asiana niin silloin tulokset voisi olla esimerkiksi tämä.
Miehet kestää kauemmin tulla aikuisiksi kuin naiset, jotkut miehet ei tule koskaan.
Joten kun mies lähtee kotoa ja jä kasvatus jäänyt kesken on naisella joka haluaa hänet ristikseen on tehtävä saattaa kasvatus loppuun. Sitä roolia ei naiset halua. vaan roolin jossa mies hoitaisi häntä.
miten se voisi olla mahdollista jos lapsi hoitaisi aikuista? ei mitenkään.
Lapsi tulee kyyniseksi vähemmästäkin.
Oppii väärällä tavalla aikuiseksi.
No eipä enempää tästäOlipa tolkuton kirjoitus. Joku haluaa olla äidin pikkupoika lopun elämäänsä.
- -mies-
"Jotenkin mies on alkanut muuttua tosi kyyniseksi ja jopa vihamieliseksi, oikeastaan ajoittain pelottavaksi tuntemattomia kohtaan. Sellaiseksi joka reagoi pieneenkin ärsykkeeseen. Tällaista käytöstä ei ollut ilmassa vielä parisen vuotta sitten oikeastaan ollenkaan. Iältään kaveri on hieman alle kolmenkymmenen. Painiksi ei tosin ole vielä mennyt, koska moni isompikaan mies ei ilmeisesti uskalla alkaa tappelemaan tuttavani kanssa. "
"Samoin mukaan kuvioihin on alkanut tulla tosi kurinalainen tai oikeastaan masokistinen urheileminen."
kaverisi on selvästi kyllästynyt myötäilemiseen ja urheilu on tuonut tarpeeksi itsevarmuutta tämän lepsuiluun kyllästymisen viemiseen tosielämään. mielummin alkaa vaikka tappelemaan kuin perääntyy. en tiedä sitten haastaako itse riitaa vai tarttuuko vain haastajien juttuihin. - ExPinp
Naisten saaminen on taitolaji, jonka vain harvat osaavat luonnostaan ja ne jotka osaavat, eivät yleensä tiedä, mitä edes tekevät oikein, että naiset lämpiää.
Miehet luulevat aina, että ULKONÄKÖ on se juttu, koska miehille naisissa tietysti ulkonäkö pistää ekana silmään. Mutta kun se komea ulkokuori harvoin riittää. Se, mitä tekee, ja ennenkaikkea millainen kehon kieli on, on tärkeämpää.
Esim jos minä menen baariin ja istun siellä pöydässä tuopin kanssa, niin KOSKAAN ei kukaan nainen kiinnitä huomiota. Ihan sama seisonko, haenko katsekontaktia, ja jos vaikka menen juttelemaan - pakit tulee, koska olen tylsä möllöttäjä. MUTTA jos en katsele naisia ollenkaan, ja menen vaan tanssilattialle tanssimaan, olen iloinen ja juttelen sekä naisille että miehille iloisesti ja vain ohimennen yrittämättä mitään, niin takuulla tulee ainakin pari naista illan aikana kiinnostumaan ja vähintään joku haulaa suudella.
Jos taas haluaa valkata itse ne naiset, joita haluaa iskeä, se onkin jo todella haastava tehtävä perusmiehelle. Siitä on täällä enemmänkin juttua kirjoitettu, mutta en laita sitä tähän, koska se ärsyttää täällä niin monia ja tästä ketjusta en halua sitä sotatannerta.
Eli ei tuon kaverin katse, eikä muukaan ulkonäkö ole se, mikä naisia häiritsee. Ja jos jotakuta se häiritsee, niin aina löytyy joku nainen, joka siitä tykkää! On pelkästään positiivinen piirre naisen silmissä, jos miehelle ei voi aukoa ja hän pystyy suojelemaan. Tuollainen piirre on alitajuisesti naisissa. On vaikea sanoa, mikä kaverin mahikset pilaa, mutta luulen että hän on joko tiedostamattaan liian kiinnostuneen näköinen (kehon kieli, asennot, liikkeet), liian hermostuneen oloinen naisten seurassa tai baaritilanteissa se miehiin kohdistuva aggressiivisuus näkyy paikalla oleville naisille, ja se pelottaa.- ExPInp
Enpäs huomannut. Toivottavasti tilanne on parantunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042935Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121138Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773