Muistaako joku Rocky-brändin?

80-luvulla..

Muistaako joku 80-luvulta sellaisen kitaramerkin kuin Rocky?

Itse vaan tulin hämmästeelleeksi kun ikiwanhoja ostokuitteja katselin että missäs helkkarin vaiheessa mulla tuollainenkin kitara on ollut, olen sen myynyt pois vuonna 1985 mutta enpäs muista ees minkähän näköinen kyseinen skitta oli.

Onko jollakulla infoa ja kuvia tai tietoa mistä löytyisi kuvia ja infoa noista Rocky-kepeistä?

4

627

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole...

mutta mun ensimmäinen kitara joskus 80-luvun loppupuolella oli sellanen "tähden" mallinen Rocky;D Makso jotain 300 mummon markkaa käytettynä ja se oli mulla aika pitkään.
      Runko oli varmaan viidestäkymmenestä palasta liimattu:D Hirvee kitara, mutta nii vaa silläkin oppi soittamaan;D

• vieläkin

Huuto.netissä olen muutaman kerran törmännyt tuon merkkisiin strato kopioihin

• ap.

Mä en nimittäin todellakaan muista edes että oliko se skittani strato-kopio vai jokin muu...

Google ei auta tähän yhtään mitään. Se kun antaa vain tulokseksi loputtomasti sivuja joissa mm. keskustelufoorumien käyttäjätunnuksena Rocky ja joissa mainitaan sivumennen sanat electric guitar mutta mitään itse Rocky-merkkiseen kitaraan liittyvää ei löydy. :(

Harmittaa että näin menee vanhalta jo muisti, vaikka onhan tuosta pitkä aika enkä ole entistä skittaani nähnyt pariin kymmeneen vuoteen.

• lesbolmuusikko

Nyt ois virheetön Rocky electric guitar myynnissä..... Suoranainen klasikko... Mitä tarjoa aarteesta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      887
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      31
      532
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      73
      446
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37