Muistaako joku Rocky-brändin?

80-luvulla..

Muistaako joku 80-luvulta sellaisen kitaramerkin kuin Rocky?

Itse vaan tulin hämmästeelleeksi kun ikiwanhoja ostokuitteja katselin että missäs helkkarin vaiheessa mulla tuollainenkin kitara on ollut, olen sen myynyt pois vuonna 1985 mutta enpäs muista ees minkähän näköinen kyseinen skitta oli.

Onko jollakulla infoa ja kuvia tai tietoa mistä löytyisi kuvia ja infoa noista Rocky-kepeistä?

4

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole...

mutta mun ensimmäinen kitara joskus 80-luvun loppupuolella oli sellanen "tähden" mallinen Rocky;D Makso jotain 300 mummon markkaa käytettynä ja se oli mulla aika pitkään.
      Runko oli varmaan viidestäkymmenestä palasta liimattu:D Hirvee kitara, mutta nii vaa silläkin oppi soittamaan;D

• vieläkin

Huuto.netissä olen muutaman kerran törmännyt tuon merkkisiin strato kopioihin

• ap.

Mä en nimittäin todellakaan muista edes että oliko se skittani strato-kopio vai jokin muu...

Google ei auta tähän yhtään mitään. Se kun antaa vain tulokseksi loputtomasti sivuja joissa mm. keskustelufoorumien käyttäjätunnuksena Rocky ja joissa mainitaan sivumennen sanat electric guitar mutta mitään itse Rocky-merkkiseen kitaraan liittyvää ei löydy. :(

Harmittaa että näin menee vanhalta jo muisti, vaikka onhan tuosta pitkä aika enkä ole entistä skittaani nähnyt pariin kymmeneen vuoteen.

• lesbolmuusikko

Nyt ois virheetön Rocky electric guitar myynnissä..... Suoranainen klasikko... Mitä tarjoa aarteesta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7225
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      61
      5046
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4771
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3909
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3898
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3827
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      27
      3394
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3017
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51